Газова уредба на Е34 520i
Модератор: Технически модератори
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Газова уредба на Е34 520i
gi4o написа:що да не работи, ако е прекъснат?! ако искрата прехвърля разстояние от 0.8 примерно между електродите, що да не прехвърли вътре 0.1 - 0.2?
Ако има прекъсване 0.1-0.2мм и свещта работи посредством "дъга", тогава ще работи с осезаеми прекъсвания

Re: Газова уредба на Е34 520i
Shishmanov написа:gi4o написа:що да не работи, ако е прекъснат?! ако искрата прехвърля разстояние от 0.8 примерно между електродите, що да не прехвърли вътре 0.1 - 0.2?
Ако има прекъсване 0.1-0.2мм и свещта работи посредством "дъга", тогава ще работи с осезаеми прекъсвания
Както прекъсват всички двигатели с механичен разпределител ("делко") ли ?

- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Газова уредба на Е34 520i
Postman написа:Shishmanov написа:gi4o написа:що да не работи, ако е прекъснат?! ако искрата прехвърля разстояние от 0.8 примерно между електродите, що да не прехвърли вътре 0.1 - 0.2?
Ако има прекъсване 0.1-0.2мм и свещта работи посредством "дъга", тогава ще работи с осезаеми прекъсвания
Както прекъсват всички двигатели с механичен разпределител ("делко") ли ?
Както и да е, не ми се спори. Ако в една свещ има пробив някъде, веднага се отразява на работата й.

- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Газова уредба на Е34 520i
именно зат'ва става въпрос, може да и мериш разстоянието можду електродите колкото си искаш, пък тя да си работи калпаво...затва кат си и мине срока дет' и дава производителя, бива да я махнеш
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Газова уредба на Е34 520i
gi4o написа:именно зат'ва става въпрос, може да и мериш разстоянието можду електродите колкото си искаш, пък тя да си работи калпаво...затва кат си и мине срока дет' и дава производителя, бива да я махнеш
Да колега, но производителя не дава пробег на свещите до смяна 10 000км, както беше писано по-напред в темата, а обикновенно дават 30 000, в някои случаи повече, предимно за 2-3-4 полюсни свещи.
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Газова уредба на Е34 520i
по моя скромен опит 30 000 за свещи си е ОК, дори и да се кара на газ, пък ако ще и да не са кой знае каква марка. смятам, че 10 000 е прекалено малко, както и въздушен филтър на 5000. даже някои оставят въздушния на 15000-20000 нарочно. по-стабилна работа дава, особено с обикновена газова. аз лично съм позапушвал отворът за входящия въздух от 1/2 до 3/4 и така настройвам колата. оказва влияние, особено на извънградско, като я пуснеш по инерция над 90-100 и веднага падат оборотите или гасне ако струята въздух се увеличи много - променя качеството на сместа веднага...разбира се на ГИ нямам такъв проблем!
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Газова уредба на Е34 520i
Чувал съм го и преди това за въздушния филтър на газ, че не е хубаво да се сменя прекалено често. Засега мисля да го сменя когато направя 10 000, освен ако нещо вземе да не ми харесва преди това.
п.с. в момента между другото с настройките които сам си направих на газовата, колата върви добре, засякох я - на извънградско харчи около 10 на сто газ, а в града 13-14, мисля че този разход е много добър.
Единствения проблем който остана е мененето на обороти на празен ход на студен двигател. С настройка на изпарителя не става - излезе ли от синьото колата е пушка, празния ход също. Ще свалям стъпков мотор за да го почистя и ще сменям мембрани на изпарителя.
п.с. в момента между другото с настройките които сам си направих на газовата, колата върви добре, засякох я - на извънградско харчи около 10 на сто газ, а в града 13-14, мисля че този разход е много добър.
Единствения проблем който остана е мененето на обороти на празен ход на студен двигател. С настройка на изпарителя не става - излезе ли от синьото колата е пушка, празния ход също. Ще свалям стъпков мотор за да го почистя и ще сменям мембрани на изпарителя.
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Газова уредба на Е34 520i
gi4o написа: .....даже някои оставят въздушния на 15000-20000 нарочно. по-стабилна работа дава, особено с обикновена газова. аз лично съм позапушвал отворът за входящия въздух от 1/2 до 3/4 и така настройвам колата. оказва влияние, особено на извънградско, като я пуснеш по инерция над 90-100 и веднага падат оборотите или гасне ако струята въздух се увеличи много - променя качеството на сместа веднага...разбира се на ГИ нямам такъв проблем!
Аз и с обикновена го нямам проблема...това си е проблем в газовото, а не във вида му, колега- ако колата е по-добре с мръсен въздушен филтър, то тва е проблем, а не решение на проблема


- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Газова уредба на Е34 520i
според мене дали ще работи с мръсен или чист филтър е въпрос на настройка. проблемът е обаче, че със зацапването на филтъра се изменя сместа и съответно работата. може би затова по-нагоре колега бе написал, че сменя въздушния на 5000. а и при ограничен въздух по-малко се влияе от външни фактори - струя, температура, филтър...поне такова е мойто наблюдение, не държа да съм прав абсолютно...
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Газова уредба на Е34 520i
относно нестабилните обороти смятам, че на обикновената газова пътят на сместа е по-дълъг, а и сместа не е толкова постоянна, затва на колата и е нужно малко повече време да отреагира на всяко изменение. а като е студена колата сместа не е мн добра, не е достатъчно "газообразна" и от тези неща може да иде нестабилността. надявам се да бъркам и колегата да си я оправи 

- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Газова уредба на Е34 520i
gi4o написа:относно нестабилните обороти смятам, че на обикновената газова пътят на сместа е по-дълъг, а и сместа не е толкова постоянна, затва на колата и е нужно малко повече време да отреагира на всяко изменение. а като е студена колата сместа не е мн добра, не е достатъчно "газообразна" и от тези неща може да иде нестабилността. надявам се да бъркам и колегата да си я оправи
Наистина е възможно да си прав колега, понеже такова предположение чух и от други хора, но все пак аз ще поработя върху всички места откъдето е възможно да се получава такъв проблем, пък ако не се оправи ще му мисля.
Между другото откакто сложих газовата забелязах и друго - на студен мотор, на бензин първите 10-на секунди двигателя също мени обороти но много леко - да кажем варират с 50 до 100 оборота и след 10 секунди се оправя. А на газ е доста по осезаемо. Така че е напълно възможно стъпковото моторче да иска профилактика. Живот и здраве уикенда смятам да се позанимавам с него

- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Газова уредба на Е34 520i
колега, ако се оправи драсни 1 ред! на мен пък като загрее почват да ми падат оборотите до около 500-550 сами се дигат до 700, неравномерно, а понякога падат до 550 и там си остават...може и аз да съм за профилактика на стъпковото или да ми гълта малко въздух отнякъде...
Re: Газова уредба на Е34 520i
Здравейте, нов съм във форума, но имам Е 34 520i на газ от 2005-та и съм се сблъсквал с проблемите посочени от вас. Оборотите ми играят, когато смуче въздух. А относно гърмежите
. Имаше такъв прoблем когато я купих и преди година и половина
. С най-елементарна газова уредба съм, върви си супер и съм вдигал 210 на газ
. Та по темата. Когато започене да гърми си купувате нови кабели за свещите и толкоз! Просо като се износят имат пукнатини и като не отиде искрата в правилния мемент и бум! Ако искате ми вярвайте, но аз карам както си искам и вдигам на 2ра 60-70, ако се юркам. Надявам се да ви е от полза. Кабелите са евтин консуматив, а колко нерви спестяват.



- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Газова уредба на Е34 520i
Че тя баварката няма кабели - конструкцията е директно бобина-лула-свещ.
Благодаря за споделения опит все пак
Благодаря за споделения опит все пак

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Газова уредба на Е34 520i
Сигурно е с М20 човека...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани