Газова уредба на Е34 520i

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от Shishmanov » 13 Апр 2010, 21:22

gi4o написа:що да не работи, ако е прекъснат?! ако искрата прехвърля разстояние от 0.8 примерно между електродите, що да не прехвърли вътре 0.1 - 0.2?


Ако има прекъсване 0.1-0.2мм и свещта работи посредством "дъга", тогава ще работи с осезаеми прекъсвания ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от Postman » 13 Апр 2010, 21:46

Shishmanov написа:
gi4o написа:що да не работи, ако е прекъснат?! ако искрата прехвърля разстояние от 0.8 примерно между електродите, що да не прехвърли вътре 0.1 - 0.2?


Ако има прекъсване 0.1-0.2мм и свещта работи посредством "дъга", тогава ще работи с осезаеми прекъсвания ;)

Както прекъсват всички двигатели с механичен разпределител ("делко") ли ? ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от Shishmanov » 13 Апр 2010, 22:33

Postman написа:
Shishmanov написа:
gi4o написа:що да не работи, ако е прекъснат?! ако искрата прехвърля разстояние от 0.8 примерно между електродите, що да не прехвърли вътре 0.1 - 0.2?


Ако има прекъсване 0.1-0.2мм и свещта работи посредством "дъга", тогава ще работи с осезаеми прекъсвания ;)

Както прекъсват всички двигатели с механичен разпределител ("делко") ли ? ;)


Както и да е, не ми се спори. Ако в една свещ има пробив някъде, веднага се отразява на работата й. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от gi4o » 13 Апр 2010, 23:29

именно зат'ва става въпрос, може да и мериш разстоянието можду електродите колкото си искаш, пък тя да си работи калпаво...затва кат си и мине срока дет' и дава производителя, бива да я махнеш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от Shishmanov » 14 Апр 2010, 1:03

gi4o написа:именно зат'ва става въпрос, може да и мериш разстоянието можду електродите колкото си искаш, пък тя да си работи калпаво...затва кат си и мине срока дет' и дава производителя, бива да я махнеш


Да колега, но производителя не дава пробег на свещите до смяна 10 000км, както беше писано по-напред в темата, а обикновенно дават 30 000, в някои случаи повече, предимно за 2-3-4 полюсни свещи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от gi4o » 14 Апр 2010, 13:56

по моя скромен опит 30 000 за свещи си е ОК, дори и да се кара на газ, пък ако ще и да не са кой знае каква марка. смятам, че 10 000 е прекалено малко, както и въздушен филтър на 5000. даже някои оставят въздушния на 15000-20000 нарочно. по-стабилна работа дава, особено с обикновена газова. аз лично съм позапушвал отворът за входящия въздух от 1/2 до 3/4 и така настройвам колата. оказва влияние, особено на извънградско, като я пуснеш по инерция над 90-100 и веднага падат оборотите или гасне ако струята въздух се увеличи много - променя качеството на сместа веднага...разбира се на ГИ нямам такъв проблем!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от Shishmanov » 14 Апр 2010, 14:00

Чувал съм го и преди това за въздушния филтър на газ, че не е хубаво да се сменя прекалено често. Засега мисля да го сменя когато направя 10 000, освен ако нещо вземе да не ми харесва преди това.

п.с. в момента между другото с настройките които сам си направих на газовата, колата върви добре, засякох я - на извънградско харчи около 10 на сто газ, а в града 13-14, мисля че този разход е много добър.
Единствения проблем който остана е мененето на обороти на празен ход на студен двигател. С настройка на изпарителя не става - излезе ли от синьото колата е пушка, празния ход също. Ще свалям стъпков мотор за да го почистя и ще сменям мембрани на изпарителя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от Djelebov » 14 Апр 2010, 15:01

gi4o написа: .....даже някои оставят въздушния на 15000-20000 нарочно. по-стабилна работа дава, особено с обикновена газова. аз лично съм позапушвал отворът за входящия въздух от 1/2 до 3/4 и така настройвам колата. оказва влияние, особено на извънградско, като я пуснеш по инерция над 90-100 и веднага падат оборотите или гасне ако струята въздух се увеличи много - променя качеството на сместа веднага...разбира се на ГИ нямам такъв проблем!


Аз и с обикновена го нямам проблема...това си е проблем в газовото, а не във вида му, колега- ако колата е по-добре с мръсен въздушен филтър, то тва е проблем, а не решение на проблема ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от gi4o » 14 Апр 2010, 15:32

според мене дали ще работи с мръсен или чист филтър е въпрос на настройка. проблемът е обаче, че със зацапването на филтъра се изменя сместа и съответно работата. може би затова по-нагоре колега бе написал, че сменя въздушния на 5000. а и при ограничен въздух по-малко се влияе от външни фактори - струя, температура, филтър...поне такова е мойто наблюдение, не държа да съм прав абсолютно...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от gi4o » 14 Апр 2010, 15:40

относно нестабилните обороти смятам, че на обикновената газова пътят на сместа е по-дълъг, а и сместа не е толкова постоянна, затва на колата и е нужно малко повече време да отреагира на всяко изменение. а като е студена колата сместа не е мн добра, не е достатъчно "газообразна" и от тези неща може да иде нестабилността. надявам се да бъркам и колегата да си я оправи :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от Shishmanov » 14 Апр 2010, 15:50

gi4o написа:относно нестабилните обороти смятам, че на обикновената газова пътят на сместа е по-дълъг, а и сместа не е толкова постоянна, затва на колата и е нужно малко повече време да отреагира на всяко изменение. а като е студена колата сместа не е мн добра, не е достатъчно "газообразна" и от тези неща може да иде нестабилността. надявам се да бъркам и колегата да си я оправи :yes:


Наистина е възможно да си прав колега, понеже такова предположение чух и от други хора, но все пак аз ще поработя върху всички места откъдето е възможно да се получава такъв проблем, пък ако не се оправи ще му мисля.
Между другото откакто сложих газовата забелязах и друго - на студен мотор, на бензин първите 10-на секунди двигателя също мени обороти но много леко - да кажем варират с 50 до 100 оборота и след 10 секунди се оправя. А на газ е доста по осезаемо. Така че е напълно възможно стъпковото моторче да иска профилактика. Живот и здраве уикенда смятам да се позанимавам с него :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от gi4o » 14 Апр 2010, 16:15

колега, ако се оправи драсни 1 ред! на мен пък като загрее почват да ми падат оборотите до около 500-550 сами се дигат до 700, неравномерно, а понякога падат до 550 и там си остават...може и аз да съм за профилактика на стъпковото или да ми гълта малко въздух отнякъде...

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.04.2010
Пол: Мъж

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от nksuccess » 15 Апр 2010, 16:14

Здравейте, нов съм във форума, но имам Е 34 520i на газ от 2005-та и съм се сблъсквал с проблемите посочени от вас. Оборотите ми играят, когато смуче въздух. А относно гърмежите :) . Имаше такъв прoблем когато я купих и преди година и половина :). С най-елементарна газова уредба съм, върви си супер и съм вдигал 210 на газ :D . Та по темата. Когато започене да гърми си купувате нови кабели за свещите и толкоз! Просо като се износят имат пукнатини и като не отиде искрата в правилния мемент и бум! Ако искате ми вярвайте, но аз карам както си искам и вдигам на 2ра 60-70, ако се юркам. Надявам се да ви е от полза. Кабелите са евтин консуматив, а колко нерви спестяват.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от Shishmanov » 15 Апр 2010, 21:12

Че тя баварката няма кабели - конструкцията е директно бобина-лула-свещ.
Благодаря за споделения опит все пак :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Газова уредба на Е34 520i

Мнение от Ненко Вранков » 15 Апр 2010, 22:30

Сигурно е с М20 човека...

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook