Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от cod-cdbp » 06 Яну 2010, 13:00

за кабелите ще си трая
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от Peter Angelov » 06 Яну 2010, 13:33

_65536_kb_sec_ написа:за кабелите ще си трая


Стояне ако има нещо кажи....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от tahsinov » 06 Яну 2010, 13:35

Лично аз не съм привърженик на "сбирщайн-франкенщайн" проектите :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от cod-cdbp » 06 Яну 2010, 13:53

tahsinov написа:Лично аз не съм привърженик на "сбирщайн-франкенщайн" проектите :dunno:


аз съм им фен само ако се прави прилежно и методично, резултатите са много близки до заводските и се избягват милиони такси, акцизи, простотии и тн...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от @2bar » 06 Яну 2010, 14:08

Peter Angelov написа:
_65536_kb_sec_ написа:за кабелите ще си трая


Стояне ако има нещо кажи....


освен да си предлага услугите, какво друго....

Значи все още не мога да схвана точната идея на поста. Ако го правиш сам, тогава да питаш за технически подробности. Но при положение, че няма да го правиш ти, а и както казваш, че и не можеш, за какво са ти тогава технически подробности. В смисъл, каквото и да ти кажем, ще го прави друг. И ако в един момент той каже, че не става, какво ще те стопли, ако някой тук е казал, че става и обратното?

Дали ще те дразни после.....зависи, от какво се дразниш. Аз полудявам само като видя различни глави на болтове или винтове. Много ясно, че една такава трансформация няма да се направи 100% по правилата. Или някой кабел няма да мине точно откъдето трябва или някой маншон ще е прескрипан или някое уплътнение ще е похабено (това в най - добрият случай) - и с течение на времето точно там ще даде фира. Да не говорим, че не ми се вярва някой да сменя болтове или гайки или да ги стяга с точният момент.

Чисто технически, освен това, което съм писал, ако си оставиш твоите мостове, ще има проблем с дължината на кардана.

Не знам, нито те убеждавам нито нищо, но на твое място при положение, че казваш, че пари има бол, бих продал TDS и купил М5, в което да наливам пари. На само мотора прави едно М5 да е М5, има и окачаване, спирачки, кормилна кутия и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от cod-cdbp » 06 Яну 2010, 14:15

не съм си предлагал услугите а просто вече му обясних колко много разлики има, колко много не си заслужава да не се слагат нещата които се предлага М5 върте в купето, като чекове, hi-fi музика, ел щори и тн и тн и тн ... листата просто е голяма.
А разликите какви са спрямо ТДС не ми се говори, и откъм мотор и окачване кабели резервоар и тн.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от Zubcho » 06 Яну 2010, 14:19

Значи, има кола донор от която ще се вземе - мотор, скорости, кардан, диф, заден мост и кабели. Човека пита кеде може да има проблем и да се стяга ли за някакви сериозни проблеми по сглобката. Стига с това окачване сте го спрягали. То е най лесното от всичко.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от Peter Angelov » 06 Яну 2010, 15:34

Иво явно трябва да извадя тежката артилерия - така наречения черен негър за да се разбере че всичко това го имам :D Стояне много ниско сложи едит TDS искам да ти кажа че в моята кола специално а и мисля че и в други TDS които са последна година няма нещо което да не може да се сложи и че има възможности достатъчно в тази кола! На диагностика ми дава да правя над 45 теста, дава ми дори кой прозорец ми е отворен :D За екстри да не говорим която я няма вече е има :D не мисля че най важното е музиката в колата или дали има хладилник или ел щора - последното не ми трябва щото съм от всякаде пълен мрак чернил. Обадих се вчера на колега който преди месец на мястото на TDS е сложил 2,5 бензин имал е донора и всичко е станало нормално :D пък и аз все пак не оскам да съм М5 далече съм от тая мисъл :!: Що се кае за окачване, спирачки ами с М- спирачки съм с чисто нови дискове от най висок клас, штанги от М-ка и т.н. За пружини и хаморт. съм и в момента с много добри но това както казва Иво е най малкия проблем :D Спрял съм се на два кита а може и да ползвам опита на Явор :D Просто темата замина в съвсем друго естество няма значение...

Още някой прилики на TDS i М5 :
Маховика е същия като при М5
Демферна шайба също
Охладител на маслото също
TDS го дават да се кара с масло 10W60 :D
:mhihi: :OT:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от Lenco » 06 Яну 2010, 15:50

Моето некомпетентно мнение е, че това си го правиш всичко сам, ако НЕ, заеби.
Ако ползваш "майстори" питай какви пари ще струва удоволствието, направи сметка както писаха колегите за истинско М5, а да не говорим как при 90% от горе споменатите, мрежата ще ти стане постоянен партньор.
Ако някой е чувал за цифра нека драсне нещо.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от Postman » 06 Яну 2010, 16:57

Peter Angelov написа:......
......
Още някой прилики на TDS i М5 :
1. Маховика е същия като при М5
2. Демферна шайба също
3. Охладител на маслото също
4. TDS го дават да се кара с масло 10W60 :D
:mhihi: :OT:

1. Маховика няма как да е същия, защото М51 е с 228 мм съединител, а S38 е с 240мм
2. Абсолютно разлинча - S38 е с клиновиден ремък, докато М51 е с многоклинов.
3. Съвършено различен.
4. Това не касае трансплантацията :).

По темата - моето мнение си остава същото - ако искаш М5, си купи оригинално М5 и си прехвърли новите части, които са съвместими, от твоята кола... след това продай ТДС-а за колкото може ако ти идват в повече 2 коли.
Ако М5 (било и 340 к.с.) не ти е достатъчно - М50 със свръхпълнене - на цената на М5 ще имаш повече "тяга" от М5... има доказани рецепти за мощности от 250 до 600 к.с.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от ZLATEN » 06 Яну 2010, 17:04

Postman написа:
Peter Angelov написа:
По темата - моето мнение си остава същото - ако искаш М5, си купи оригинално М5 и си прехвърли новите части, които са съвместими, от твоята кола... след това продай ТДС-а за колкото може ако ти идват в повече 2 коли.
Ако М5 (било и 340 к.с.) не ти е достатъчно - М50 със свръхпълнене - на цената на М5 ще имаш повече "тяга" от М5... има доказани рецепти за мощности от 250 до 600 к.с.


:yes: и аз това написах преди 2 - 3 страници
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от kirililiev » 06 Яну 2010, 17:25

http://www.mobile.bg/11262072063396596

с малко пазарлък може да я дадът на хубава цена :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от Zubcho » 06 Яну 2010, 17:30

Да де ама в този ТДС са вкарани шибано много пари, примерно за боя - примерно 4000лв. По-добре да й се сложи мотор на тази кола от колкото от нея да се прехвърля в друга.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от Postman » 06 Яну 2010, 17:58

По същата причина Zubcho и хубавите М5 са скъпи... защото боята им все още е като такава за 4000 лева, защото са на 50 000 км след ревизия на двигателя, защото са с нов съединител, с EDC амортисьори сменени преди 20 000 км, с Eisenmann ауспух и чисто нови гуми, както и Ferodo DS3000 накладки... И като за оригинални М5 са по 25 000 лева, та като махнеш боята за 4000 остават pure ///M Technology за 21 000 ;).
С една дума този подход при оценяване на нещата е неприложим там, където търсиш логика ;).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от @2bar » 06 Яну 2010, 18:15

тя темата стана.....разводнена...

С две думи мога да формулирам въпроса на адаша така:

Дали майстора, който той е намерил ще успее да свърши работата и то така, че на колегата да му хареса?

Лично аз не мога да отговоря, ако някой друг може - да се включва,

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook