Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Модератор: Технически модератори
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
_65536_kb_sec_ написа:за кабелите ще си трая
Стояне ако има нещо кажи....
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Лично аз не съм привърженик на "сбирщайн-франкенщайн" проектите 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
tahsinov написа:Лично аз не съм привърженик на "сбирщайн-франкенщайн" проектите
аз съм им фен само ако се прави прилежно и методично, резултатите са много близки до заводските и се избягват милиони такси, акцизи, простотии и тн...

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Peter Angelov написа:_65536_kb_sec_ написа:за кабелите ще си трая
Стояне ако има нещо кажи....
освен да си предлага услугите, какво друго....
Значи все още не мога да схвана точната идея на поста. Ако го правиш сам, тогава да питаш за технически подробности. Но при положение, че няма да го правиш ти, а и както казваш, че и не можеш, за какво са ти тогава технически подробности. В смисъл, каквото и да ти кажем, ще го прави друг. И ако в един момент той каже, че не става, какво ще те стопли, ако някой тук е казал, че става и обратното?
Дали ще те дразни после.....зависи, от какво се дразниш. Аз полудявам само като видя различни глави на болтове или винтове. Много ясно, че една такава трансформация няма да се направи 100% по правилата. Или някой кабел няма да мине точно откъдето трябва или някой маншон ще е прескрипан или някое уплътнение ще е похабено (това в най - добрият случай) - и с течение на времето точно там ще даде фира. Да не говорим, че не ми се вярва някой да сменя болтове или гайки или да ги стяга с точният момент.
Чисто технически, освен това, което съм писал, ако си оставиш твоите мостове, ще има проблем с дължината на кардана.
Не знам, нито те убеждавам нито нищо, но на твое място при положение, че казваш, че пари има бол, бих продал TDS и купил М5, в което да наливам пари. На само мотора прави едно М5 да е М5, има и окачаване, спирачки, кормилна кутия и т.н.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
не съм си предлагал услугите а просто вече му обясних колко много разлики има, колко много не си заслужава да не се слагат нещата които се предлага М5 върте в купето, като чекове, hi-fi музика, ел щори и тн и тн и тн ... листата просто е голяма.
А разликите какви са спрямо ТДС не ми се говори, и откъм мотор и окачване кабели резервоар и тн.
А разликите какви са спрямо ТДС не ми се говори, и откъм мотор и окачване кабели резервоар и тн.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Значи, има кола донор от която ще се вземе - мотор, скорости, кардан, диф, заден мост и кабели. Човека пита кеде може да има проблем и да се стяга ли за някакви сериозни проблеми по сглобката. Стига с това окачване сте го спрягали. То е най лесното от всичко.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Иво явно трябва да извадя тежката артилерия - така наречения черен негър за да се разбере че всичко това го имам
Стояне много ниско сложи едит TDS искам да ти кажа че в моята кола специално а и мисля че и в други TDS които са последна година няма нещо което да не може да се сложи и че има възможности достатъчно в тази кола! На диагностика ми дава да правя над 45 теста, дава ми дори кой прозорец ми е отворен
За екстри да не говорим която я няма вече е има
не мисля че най важното е музиката в колата или дали има хладилник или ел щора - последното не ми трябва щото съм от всякаде пълен мрак чернил. Обадих се вчера на колега който преди месец на мястото на TDS е сложил 2,5 бензин имал е донора и всичко е станало нормално
пък и аз все пак не оскам да съм М5 далече съм от тая мисъл
Що се кае за окачване, спирачки ами с М- спирачки съм с чисто нови дискове от най висок клас, штанги от М-ка и т.н. За пружини и хаморт. съм и в момента с много добри но това както казва Иво е най малкия проблем
Спрял съм се на два кита а може и да ползвам опита на Явор
Просто темата замина в съвсем друго естество няма значение...
Още някой прилики на TDS i М5 :
Маховика е същия като при М5
Демферна шайба също
Охладител на маслото също
TDS го дават да се кара с масло 10W60








Още някой прилики на TDS i М5 :
Маховика е същия като при М5
Демферна шайба също
Охладител на маслото също
TDS го дават да се кара с масло 10W60



- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Моето некомпетентно мнение е, че това си го правиш всичко сам, ако НЕ, заеби.
Ако ползваш "майстори" питай какви пари ще струва удоволствието, направи сметка както писаха колегите за истинско М5, а да не говорим как при 90% от горе споменатите, мрежата ще ти стане постоянен партньор.
Ако някой е чувал за цифра нека драсне нещо.
Ако ползваш "майстори" питай какви пари ще струва удоволствието, направи сметка както писаха колегите за истинско М5, а да не говорим как при 90% от горе споменатите, мрежата ще ти стане постоянен партньор.
Ако някой е чувал за цифра нека драсне нещо.
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Peter Angelov написа:......
......
Още някой прилики на TDS i М5 :
1. Маховика е същия като при М5
2. Демферна шайба също
3. Охладител на маслото също
4. TDS го дават да се кара с масло 10W60![]()
![]()
1. Маховика няма как да е същия, защото М51 е с 228 мм съединител, а S38 е с 240мм
2. Абсолютно разлинча - S38 е с клиновиден ремък, докато М51 е с многоклинов.
3. Съвършено различен.
4. Това не касае трансплантацията

По темата - моето мнение си остава същото - ако искаш М5, си купи оригинално М5 и си прехвърли новите части, които са съвместими, от твоята кола... след това продай ТДС-а за колкото може ако ти идват в повече 2 коли.
Ако М5 (било и 340 к.с.) не ти е достатъчно - М50 със свръхпълнене - на цената на М5 ще имаш повече "тяга" от М5... има доказани рецепти за мощности от 250 до 600 к.с.
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Postman написа:Peter Angelov написа:
По темата - моето мнение си остава същото - ако искаш М5, си купи оригинално М5 и си прехвърли новите части, които са съвместими, от твоята кола... след това продай ТДС-а за колкото може ако ти идват в повече 2 коли.
Ако М5 (било и 340 к.с.) не ти е достатъчно - М50 със свръхпълнене - на цената на М5 ще имаш повече "тяга" от М5... има доказани рецепти за мощности от 250 до 600 к.с.

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Да де ама в този ТДС са вкарани шибано много пари, примерно за боя - примерно 4000лв. По-добре да й се сложи мотор на тази кола от колкото от нея да се прехвърля в друга.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
По същата причина Zubcho и хубавите М5 са скъпи... защото боята им все още е като такава за 4000 лева, защото са на 50 000 км след ревизия на двигателя, защото са с нов съединител, с EDC амортисьори сменени преди 20 000 км, с Eisenmann ауспух и чисто нови гуми, както и Ferodo DS3000 накладки... И като за оригинални М5 са по 25 000 лева, та като махнеш боята за 4000 остават pure ///M Technology за 21 000
.
С една дума този подход при оценяване на нещата е неприложим там, където търсиш логика
.

С една дума този подход при оценяване на нещата е неприложим там, където търсиш логика

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
тя темата стана.....разводнена...
С две думи мога да формулирам въпроса на адаша така:
Дали майстора, който той е намерил ще успее да свърши работата и то така, че на колегата да му хареса?
Лично аз не мога да отговоря, ако някой друг може - да се включва,
С две думи мога да формулирам въпроса на адаша така:
Дали майстора, който той е намерил ще успее да свърши работата и то така, че на колегата да му хареса?
Лично аз не мога да отговоря, ако някой друг може - да се включва,
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани