Питане за Е34 2.5ix
Модератор: Технически модератори
Re: Питане за Е34 2.5ix
Кире дъно и колата ти пали като теб
Не се излагай говорим технично,пък ти ако знаеш повече няма да даваш само примери с клипове
Айде със здраве
Аз едва си спирам комплексите,ама като видя лев мигач-трябва да изчакам

Не се излагай говорим технично,пък ти ако знаеш повече няма да даваш само примери с клипове

Айде със здраве

Аз едва си спирам комплексите,ама като видя лев мигач-трябва да изчакам


by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Питане за Е34 2.5ix
ivan. написа:Кире дъно и колата ти пали като теб![]()
Не се излагай говорим технично,пък ти ако знаеш повече няма да даваш само примери с клипове![]()
Айде със здраве
Аз едва си спирам комплексите,ама като видя лев мигач-трябва да изчакам
ама то на приказки всички са големи,ама на пътя нещата са малко по различни.
и не се паля,просто се гордея със себе си,че мога да карам против принципите на гравитацията,щом пързалям ауди с торсен което само се изправяло и става само за асвалт:D

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Питане за Е34 2.5ix
Ванка и Кирчо, почвам една поредица от клипове синята кола (от клипа) VS всичко дето докопам да се движи (поршета, мазератита, ламбовци, ау .. тойлетни, ягуари, костенурки, зайци и т.н.) Ще видите кой е по-по-най
Мисля, че до лятото ще смогна да събера и обработя материала..
http://vbox7.com/play:5fb84593





Мисля, че до лятото ще смогна да събера и обработя материала..

http://vbox7.com/play:5fb84593
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Re: Питане за Е34 2.5ix
kirililiev написа:ivan. написа:Кире дъно и колата ти пали като теб![]()
Не се излагай говорим технично,пък ти ако знаеш повече няма да даваш само примери с клипове![]()
Айде със здраве
Аз едва си спирам комплексите,ама като видя лев мигач-трябва да изчакам
ама то на приказки всички са големи,ама на пътя нещата са малко по различни.
и не се паля,просто се гордея със себе си,че мога да карам против принципите на гравитацията,щом пързалям ауди с торсен което само се изправяло и става само за асвалт:D
Боли ме за пистите

ама ти пишеш и гледаш клипове , а аз тествам и карам...........това за с-мата в темата и повярвай ми нищо не мога да вържа с написаното от теб

Колегата те опроверга и за торсена,ор гледна точка -дрифт.
Така че у тубе не е всичко


by ''kompleksa''
Re: Питане за Е34 2.5ix
техниката се нарича пауарслайд.http://www.youtube.com/watch?v=WiPnFrt_5Zw
Powerslide е когато с подаване на газ се нарушава сцеплението на гумите, но колата преминава през завоя БЕЗ да намалява скоростта си. Може да ускорява,
но намалява ли вътре в завоя - не е powerslide. Powerslide означава хлъзгане с мощност - няма как с подадена мощност колата да намалява скоростта си.
Рали автомобилите използват powerslide за да не намаляват скоростта си вътре в завоите, отделно получават допълнително сцепление от динамичното сцепление.
Колега нещо много си се объркал. Разбира се , че има начин при подавана мощност да намалиш скоростта си. Зависи в коя посока подаваш мощността. Защо рали автомобилите ползват спирачки като могат просто да натиснат газта в завоя , според твоята теория подаваш мощност и взимаш завоя. Да ама не ! Може би измамното чувство, че не намаляваш скоростта идва от грешните показания на скоростомера, които отчита спрямо въртеливото движение на някоя от осите и показва коректно единствено, когато няма приплъзване между гумите и асфалта. Всъщност powerslide-а се ползва често и при намаляне. Ако си карал картинг си забелязал, че доста от завоите можеш да ги вземеш с приплъзване на пълна газ (намаляйки), което е еквивалентно на да натиснеш спирачките преди завоя и да ускориш след това когато имаш сцепление.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Питане за Е34 2.5ix
Pavlinius написа:техниката се нарича пауарслайд.http://www.youtube.com/watch?v=WiPnFrt_5Zw
Powerslide е когато с подаване на газ се нарушава сцеплението на гумите, но колата преминава през завоя БЕЗ да намалява скоростта си. Може да ускорява,
но намалява ли вътре в завоя - не е powerslide. Powerslide означава хлъзгане с мощност - няма как с подадена мощност колата да намалява скоростта си.
Рали автомобилите използват powerslide за да не намаляват скоростта си вътре в завоите, отделно получават допълнително сцепление от динамичното сцепление.
Колега нещо много си се объркал. Разбира се , че има начин при подавана мощност да намалиш скоростта си. Зависи в коя посока подаваш мощността. Защо рали автомобилите ползват спирачки като могат просто да натиснат газта в завоя , според твоята теория подаваш мощност и взимаш завоя. Да ама не ! Може би измамното чувство, че не намаляваш скоростта идва от грешните показания на скоростомера, които отчита спрямо въртеливото движение на някоя от осите и показва коректно единствено, когато няма приплъзване между гумите и асфалта. Всъщност powerslide-а се ползва често и при намаляне. Ако си карал картинг си забелязал, че доста от завоите можеш да ги вземеш с приплъзване на пълна газ (намаляйки), което е еквивалентно на да натиснеш спирачките преди завоя и да ускориш след това когато имаш сцепление.
спирачки се ползват преди завоя





Re: Питане за Е34 2.5ix
kirililiev написа:Pavlinius написа:техниката се нарича пауарслайд.http://www.youtube.com/watch?v=WiPnFrt_5Zw
Powerslide е когато с подаване на газ се нарушава сцеплението на гумите, но колата преминава през завоя БЕЗ да намалява скоростта си. Може да ускорява,
но намалява ли вътре в завоя - не е powerslide. Powerslide означава хлъзгане с мощност - няма как с подадена мощност колата да намалява скоростта си.
Рали автомобилите използват powerslide за да не намаляват скоростта си вътре в завоите, отделно получават допълнително сцепление от динамичното сцепление.
Колега нещо много си се объркал. Разбира се , че има начин при подавана мощност да намалиш скоростта си. Зависи в коя посока подаваш мощността. Защо рали автомобилите ползват спирачки като могат просто да натиснат газта в завоя , според твоята теория подаваш мощност и взимаш завоя. Да ама не ! Може би измамното чувство, че не намаляваш скоростта идва от грешните показания на скоростомера, които отчита спрямо въртеливото движение на някоя от осите и показва коректно единствено, когато няма приплъзване между гумите и асфалта. Всъщност powerslide-а се ползва често и при намаляне. Ако си карал картинг си забелязал, че доста от завоите можеш да ги вземеш с приплъзване на пълна газ (намаляйки), което е еквивалентно на да натиснеш спирачките преди завоя и да ускориш след това когато имаш сцепление.
спирачки се ползват преди завоя![]()
![]()
и картинг съм карал малко,имам един два рекорда на пистата
ама картинг 4х4 не намерих
Kire батко ама много си зле,ма много

Много си мислиш ма нищо не е верно....това исках да ти кажа с последния ми пост в тоя подфорум
Повече ''воюваме''-вместо да си помагаме.Аз няма да учствам в това

Живот и здраве на всички ,особено на първенците в надпреварата


by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Питане за Е34 2.5ix
ivan. написа:Kire батко ама много си зле,ма много![]()
Много си мислиш ма нищо не е верно....това исках да ти кажа с последния ми пост в тоя подфорум
Повече ''воюваме''-вместо да си помагаме.Аз няма да учствам в това![]()
Живот и здраве на всички ,особено на първенците в надпреварата
еми аз ти показвам фактите нагледно,ти ги оборваш с приказки,евала за това

колко съм зле...това е друг въпрос,гледай ти да си добре

аз също спирам да пиша по темата,въпреки че е интересна и има доста интересни материали и видео,които явно нямат особенна тежест срещу приказките.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Питане за Е34 2.5ix
От къде започнаха нещата и до къде стигнаха. Ще ви цунем и двамата да не се сърдите. 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Re: Питане за Е34 2.5ix
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Питане за Е34 2.5ix
mikluho написа:Ето тази 34 ИХ си заслужава левовете
http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11257839503424725
тая е супер наистина

бяха я пуснали пак в мобилето но на 11к преди 6-7 месеца, но сега явно падането
на акциза малко ги отрезви с цените

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Питане за Е34 2.5ix
Така като я гледам й отнасям одмах воланя и кастофоня барабар с чейнджъра 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Re: Питане за Е34 2.5ix
Zubcho написа:Така като я гледам й отнасям одмах воланя и кастофоня барабар с чейнджъра
ехеееее
това като вица за оня дето го чакала една мома в банята а нашия гледал през ключалката и си мислел - е тая ако я напипам лелееееее
може ли радиото да ти трябва от 525/192к.с. при положение че се возиш на едни съмнителни 140 кобили
и това го пиша с най добри чувства

На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Re: Питане за Е34 2.5ix
kirililiev написа:svilen_el написа:http://www.youtube.com/watch?v=u0ow7rXdwPc
http://www.youtube.com/watch?v=RvDp0hIUzzs
http://www.youtube.com/watch?v=UcwcToLeAPg
викаш изправя се и не става за дрифт и забавление![]()
има различни типове блокировки за рали,и не е казано че само средния диф трябва да е торсен,може да има всякакви комбинации.
s1 все още май все още държи рекорда на макадан в pikes peak.
http://www.youtube.com/watch?v=HqDl1s99 ... L&index=48
незнам дали си карал сти,ама нещата седят по доста различен начин от този който казваш,трябва доста преработка на дифовете за да се пързаля,иначе яко недозавива,кара се като предно.на снега рязко трябва да я извадиш от контрол и да държиш заварена гаста иначе просто бута,колкото и да ръчкаш бутона за разпределението на усилието между мостовете.
Нямам намерение да споря,нито да се правя на голям дрифтар.Виждам,че си фен на торсена,но ми кажи защо няма нито една СПОРТНА кола с торсен среден диф?Ланча Делта и Селика ГТ4 имат торсен на задния диф,но само за асвалтови ралита.Последното СТИ е с торсен отзад,но само цивилната версия.http://www.rallycars.com/#.По-новите състезателни ЕВО и СТИ също нямат торсен диф.
Относно клиповете на сняг всичко се хлъзга.Тия старите аудита имат механичен блокаж на задния диф,а още по старите посредата имат отворен диф и механичен блокаж вместо торсен(така е и ауди s1) има ли смисъл в БМВ форум да обяснявам как се дрифти със заварен диф?Ето историята на куатро:
"Quattro II (1983-1987) се появява с внасянето на пневматична блокировна на средния и задния диференциал, което на практика не е много по-различно от Quattro I.
Quattro III (1987-1994) се появява с най-важната модификация правена на тази система чак до ден днешен, а именно, въвеждането на Torsen диференциала, за който стана дума в предишната тема. Задния диференциал остава с ръчна блокировка, но средния (torsen) вече няма нужда от такава (вж. предишната тема). Блокировката на задния диференциал се изключва автоматично при скорости над 25 км./ч. Тази система се монтира на 80, 90, 100, 200 и Coupe от 88-ма нататък.
Quattro IV (1995 до сега) по същество е усъвършенстване на Q III. Вместо ръчна блокировка на задния диф., се монтира EDS (автоматична електронна блокировка на диф.), която се изключва при скорости над 40 км./ч. (80 км./ч. за някои спортни модели). Въвежда се и блокировка на предния диф., също от електронен тип. Централния диференциал остава Torsen."
Относно третия клип на ли не смяташ,че аудито е без 1000 доработки?
Пак казвам не съм дошъл тук за да споря,просто си казвам мнението за куатрото,то е правено за сигурност,а не за спортно каране.В ната има доста клипове за М3 v/s RS4.
Айде със здраве.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Питане за Е34 2.5ix

Сега се е развалила мойта и от 15-16/100 градско слезе на 9-10/100
Даже мислех да пускам тема, защо ми харчи толкова малко.

В събота съм при Архитекта да видим къде е проблема.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани