Въпрос за двигателите 4.0, 4.4, 5.0,5.4 V8
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
ddddk написа:общ обем : брой цилиндри = обем на цилиндър
5400 : 12 = 450 сс/цил.
5000 : 12 = 417 сс/цил.
4400 : 8 = 550 сс/цил.
4000 : 8 = 500 сс/цил.
3500 : 6 = 583 сс/цил.
3000 : 8 = 375 сс/цил.
2500 : 6 = 417 сс/цил.
Или както казва Мечо Пух: "Колкото повече, толкова повече"![]()
Поздрави,
Д
ААААААААААА ама аз съм водел класацията бре








А сега малко по темата, значи в борбата м-у Б40 и турбо вариант на Б20, си има своите плюсове и минуси според предназначението на колата, например при мен ми е необходима кола за кеф, която на извънградско да не се замисля при изпреварване, мотора да не е модифициран и като цяло колата да е излязла като от завода => си слагам голям атмосферен мотор и пей сърце.
От другата гледна точка - дрифтинг и тн подобни Б20 с турбо е по удачния вариант, защото не е чак толкова тежка карантията за да наруши осезаемо баланса преден заден мост, колата ще е по лека и тн и тн, все добри модификации за темата с дрифта ( за справка темата на Славянко).
От тук нататък мисля че всеки може да направи своя избор.

Обема на цилиндрите няма значение за звука. Значение имат ауспусите, вида на мотора (v8, inline 6, v6 и т.н.) и най-вече оборотите, което е свързано със агресивноста на разпределитените валове, след това въздушни филтри и т.н. Ето как двигател със 250 кубика може да вади звук подобен на ф1 макар със 10 пъти по-малък като обем мотор http://www.youtube.com/watch?v=l6Hdu0x3 ... re=related
63 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани