Мокет. кг.
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Mecho Puh написа:"вози се в автентичната си кола и се радвай на живота,остави нас неразбиращите да се занимаваме с безмислени глупости"...еиии,тва ми хареса много,евала
...кире,поясни на колегата,че си караме колите наистина с каски,и седалки ,и 4 или 5 точкови колани,а и в близко бъдеще и ти и аз ще сме с клетки за безопастност вътре в купето,така че пластмасовите калници са ни наи малкия проблем...просто те ни помагат за компенсиране на баланса на колата след драстичното олекотяване на задницата
Slavianko,извиняваи че ти цапаме темата с излишни спорове
Сигурно на градско и на магистралата изглеждате много смешни с каски-защото и там стават катастрофи нали.

Единственото смислено нещо ,което чух от теб е
Пич ето от тук се почват преобразуванията,веднага след това спирачна система и окачване,тогава една Е34-ка подготвена за състезание няма да изглежда смешна,но сега на една стандартна кола със определено слаб за купето двигател да я набеждаваш ,че е станала сътезателна,понеже си и махнал корите и мокета и я караш с каска звучи малко смешно.....рано или късно смятам да стана 400+



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
zvetiko написа:Mecho Puh написа:"вози се в автентичната си кола и се радвай на живота,остави нас неразбиращите да се занимаваме с безмислени глупости"...еиии,тва ми хареса много,евала
...кире,поясни на колегата,че си караме колите наистина с каски,и седалки ,и 4 или 5 точкови колани,а и в близко бъдеще и ти и аз ще сме с клетки за безопастност вътре в купето,така че пластмасовите калници са ни наи малкия проблем...просто те ни помагат за компенсиране на баланса на колата след драстичното олекотяване на задницата
Slavianko,извиняваи че ти цапаме темата с излишни спорове
Сигурно на градско и на магистралата изглеждате много смешни с каски-защото и там стават катастрофи нали.![]()
Единственото смислено нещо ,което чух от теб еПич ето от тук се почват преобразуванията,веднага след това спирачна система и окачване,тогава една Е34-ка подготвена за състезание няма да изглежда смешна,но сега на една стандартна кола със определено слаб за купето двигател да я набеждаваш ,че е станала сътезателна,понеже си и махнал корите и мокета и я караш с каска звучи малко смешно.....рано или късно смятам да стана 400+Просто трябваше да си вземеш една кола с В35 двигател,да я прехвърлиш с всички системи и екстри на твоята-поне аз така съм решил да направя и тогава ще имаш усещания каквито с твоята ,ако ще да и махнеш шофьорската седалка и сложиш рибарско столче с цел олекотяване ,няма да имаш
И гледай това дето си решил да го направиш както трябва,че съм нагледал на филмчета на коли с преобразувания ,които вървят 5 минути и след това почват да пушат.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
63 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани