Айде-е-е и аз се завърнах
Модератор: Технически модератори
69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
zvetiko написа:@2bar написа:т'ва луда работа с разхода....сложи някакви снимки да видим, как е монтирана уредбата.
Колега,става въпрос за разход на бензин-инжекциона е монтиран добре.![]()
Докато открият дефектният датчик на коляновият вал ходих три пъти на диагностика-всичко е наред.Въздушният филтър е нов,свещите са сменени наскоро,сондата е почти нова и е наред,поне според мен за такъв драстичен разход остава да е задръстен катализатора.Ако имаш идеи помагай.
разхода определено не е нормален. в нормални условия сигурно с много зор можеш да докараш на М5 18 - 20/100 км, а ние говорим за 2 литра мотор.
определено с такъв разход (ако няма грешка в сметките) колата няма начин да върви добре, пък ти казваш, че всичко е наред.
за монтирането просто ми е интересно как е сложена уредбата, нищо повече.
@2bar написа:сигурно с много зор можеш да докараш на М5 18 - 20/100 км, а ние говорим за 2 литра мотор
M50B20 - 18л/100км градско се правят без особени усилия, ако не смятаме тези в десния крак.
М5 дори и 3,6 литровия - градско с напъване по светофарите сигурно и над 30л/100км може да скочи.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
@2bar написа:zvetiko написа:@2bar написа:т'ва луда работа с разхода....сложи някакви снимки да видим, как е монтирана уредбата.
Колега,става въпрос за разход на бензин-инжекциона е монтиран добре.![]()
Докато открият дефектният датчик на коляновият вал ходих три пъти на диагностика-всичко е наред.Въздушният филтър е нов,свещите са сменени наскоро,сондата е почти нова и е наред,поне според мен за такъв драстичен разход остава да е задръстен катализатора.Ако имаш идеи помагай.
разхода определено не е нормален. в нормални условия сигурно с много зор можеш да докараш на М5 18 - 20/100 км, а ние говорим за 2 литра мотор.
определено с такъв разход (ако няма грешка в сметките) колата няма начин да върви добре, пък ти казваш, че всичко е наред.
за монтирането просто ми е интересно как е сложена уредбата, нищо повече.
Задоволявам любопитството ти

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Хаос написа:@2bar написа:сигурно с много зор можеш да докараш на М5 18 - 20/100 км, а ние говорим за 2 литра мотор
M50B20 - 18л/100км градско се правят без особени усилия, ако не смятаме тези в десния крак.
М5 дори и 3,6 литровия - градско с напъване по светофарите сигурно и над 30л/100км може да скочи.
Става въпрос за движение само в колона,с климатик.При всички случаи може да се направи нещо-при tds-са тръгнах от 16 и стигнах до 12

- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
zvetiko написа:Става въпрос за движение само в колона,с климатик.При всички случаи може да се направи нещо-при tds-са тръгнах от 16 и стигнах до 12
А въпросът е какво може да се направи, че и мен малко ме тормози тоя въпрос, а газово засега няма изгледи да слагам.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
m5 3.6 мотора дава 17-18 в града. Това го знам от първа ръка
С нормално каране стига 15-16/100 в града. Извън градско 10-11/100 с нормално каране. Който не вярва да пита Чочо
Аз го питах и толкова каза момчето. Следващата кола която ще взема ще е е32 - 730 или 740 или е34 540 наблъскани с екстри.
П.С. Добре, че мечтите са безплатни.
Поздрави и стига го гледахте тоя разход. Аз вече само сипвам и спрях да смятам колко ми гори колата


П.С. Добре, че мечтите са безплатни.

Поздрави и стига го гледахте тоя разход. Аз вече само сипвам и спрях да смятам колко ми гори колата

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
zvetiko написа:@2bar написа:т'ва луда работа с разхода....сложи някакви снимки да видим, как е монтирана уредбата.
Колега,става въпрос за разход на бензин-инжекциона е монтиран добре.![]()
Докато открият дефектният датчик на коляновият вал ходих три пъти на диагностика-всичко е наред.Въздушният филтър е нов,свещите са сменени наскоро,сондата е почти нова и е наред,поне според мен за такъв драстичен разход остава да е задръстен катализатора.Ако имаш идеи помагай.
Гаранция е задръстен катализатора , на мен този разход ми го даваше ранната есен на 2003 година , когато той беше задръстен и компресията по цилиндрите беше 6 ... Сега на климатик в жегите със зацепено виско постоянно ми дава между 13 и 14 в града

Отпуши си генерацията и тогава да видим ...
Един съвет от мен за това как да я караш по-икономично ,понеже имаш опит с М20 и М51


Георги Пенчев
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Penchev написа:zvetiko написа:@2bar написа:т'ва луда работа с разхода....сложи някакви снимки да видим, как е монтирана уредбата.
Колега,става въпрос за разход на бензин-инжекциона е монтиран добре.![]()
Докато открият дефектният датчик на коляновият вал ходих три пъти на диагностика-всичко е наред.Въздушният филтър е нов,свещите са сменени наскоро,сондата е почти нова и е наред,поне според мен за такъв драстичен разход остава да е задръстен катализатора.Ако имаш идеи помагай.
Гаранция е задръстен катализатора , на мен този разход ми го даваше ранната есен на 2003 година , когато той беше задръстен и компресията по цилиндрите беше 6 ... Сега на климатик в жегите със зацепено виско постоянно ми дава между 13 и 14 в града![]()
Отпуши си генерацията и тогава да видим ...
Един съвет от мен за това как да я караш по-икономично ,понеже имаш опит с М20 и М51понеже колата не е самолет да подскача веднага с подаването на газ , тогава когато нямаш бърза работа и се движиш спокойно просто подавай много плавно газ , усещай до къде автомобила следва натиска ти върху десния педал (не му изпреварвай реакцията с много натискане на педала за няма нищо) , използвай енерцията и карай на високи предавки - те в заводската компоновка с 3,64 диф ти позволяват да я караш много спокойно на 5-та предавка с 60 км/ч.Това е моята рецепта с която се движа всеки божи ден ,тогава когато не давам газ за кеф или пък не бързам и при изправен автомобил в пролетните и есенни месеци ,когато двигателя на ползва обогатителя след студен старт дълго си докарвам разход от максимум 12 литра в града
![]()
Георги Пенчев
Няма признаци за лоша компресия,за това и аз мисля ,че е от катализатора-един от основните признаци,като загрее добре колата почва да върви по-зле ,което се дължи на разширяване на керамиката в катализатора е налице.Другата седмица съм при подходящият за целта човек и предполагам проблема ще се реши.
За педала на газта вече го усетих това ,което пишеш-има един момент при ускоряването при ,който натискането на педала е безсмисленно-ти подаваш газ ,а колата просто не реагира ,но разхода се вдига значително.Гоше моята е автоматик и засега я карам на спортен режим-трябва ми време да превключа от 318is на М50В20.

69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани