Айде-е-е и аз се завърнах

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 21 Юли 2009, 22:58

zvetiko написа:
@2bar написа:т'ва луда работа с разхода....сложи някакви снимки да видим, как е монтирана уредбата.


Колега,става въпрос за разход на бензин-инжекциона е монтиран добре. ;)
Докато открият дефектният датчик на коляновият вал ходих три пъти на диагностика-всичко е наред.Въздушният филтър е нов,свещите са сменени наскоро,сондата е почти нова и е наред,поне според мен за такъв драстичен разход остава да е задръстен катализатора.Ако имаш идеи помагай. ;)


разхода определено не е нормален. в нормални условия сигурно с много зор можеш да докараш на М5 18 - 20/100 км, а ние говорим за 2 литра мотор.

определено с такъв разход (ако няма грешка в сметките) колата няма начин да върви добре, пък ти казваш, че всичко е наред.

за монтирането просто ми е интересно как е сложена уредбата, нищо повече.


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Мнение от Хаос » 22 Юли 2009, 15:16

@2bar написа:сигурно с много зор можеш да докараш на М5 18 - 20/100 км, а ние говорим за 2 литра мотор

M50B20 - 18л/100км градско се правят без особени усилия, ако не смятаме тези в десния крак.
М5 дори и 3,6 литровия - градско с напъване по светофарите сигурно и над 30л/100км може да скочи.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 22 Юли 2009, 16:09

на м-ка и към 50 разход ще може се докара

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Юли 2009, 16:21

@2bar написа:
zvetiko написа:
@2bar написа:т'ва луда работа с разхода....сложи някакви снимки да видим, как е монтирана уредбата.


Колега,става въпрос за разход на бензин-инжекциона е монтиран добре. ;)
Докато открият дефектният датчик на коляновият вал ходих три пъти на диагностика-всичко е наред.Въздушният филтър е нов,свещите са сменени наскоро,сондата е почти нова и е наред,поне според мен за такъв драстичен разход остава да е задръстен катализатора.Ако имаш идеи помагай. ;)


разхода определено не е нормален. в нормални условия сигурно с много зор можеш да докараш на М5 18 - 20/100 км, а ние говорим за 2 литра мотор.

определено с такъв разход (ако няма грешка в сметките) колата няма начин да върви добре, пък ти казваш, че всичко е наред.

за монтирането просто ми е интересно как е сложена уредбата, нищо повече.


Задоволявам любопитството ти ;)

Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Юли 2009, 16:34

Хаос написа:
@2bar написа:сигурно с много зор можеш да докараш на М5 18 - 20/100 км, а ние говорим за 2 литра мотор

M50B20 - 18л/100км градско се правят без особени усилия, ако не смятаме тези в десния крак.
М5 дори и 3,6 литровия - градско с напъване по светофарите сигурно и над 30л/100км може да скочи.


Става въпрос за движение само в колона,с климатик.При всички случаи може да се направи нещо-при tds-са тръгнах от 16 и стигнах до 12 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 22 Юли 2009, 17:31

zvetiko написа:Става въпрос за движение само в колона,с климатик.При всички случаи може да се направи нещо-при tds-са тръгнах от 16 и стигнах до 12 ;)


А въпросът е какво може да се направи, че и мен малко ме тормози тоя въпрос, а газово засега няма изгледи да слагам.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 22 Юли 2009, 17:35

m5 3.6 мотора дава 17-18 в града. Това го знам от първа ръка ;) С нормално каране стига 15-16/100 в града. Извън градско 10-11/100 с нормално каране. Който не вярва да пита Чочо ;) Аз го питах и толкова каза момчето. Следващата кола която ще взема ще е е32 - 730 или 740 или е34 540 наблъскани с екстри.

П.С. Добре, че мечтите са безплатни. :)

Поздрави и стига го гледахте тоя разход. Аз вече само сипвам и спрях да смятам колко ми гори колата :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Юли 2009, 18:10

zvetiko написа:
@2bar написа:т'ва луда работа с разхода....сложи някакви снимки да видим, как е монтирана уредбата.


Колега,става въпрос за разход на бензин-инжекциона е монтиран добре. ;)
Докато открият дефектният датчик на коляновият вал ходих три пъти на диагностика-всичко е наред.Въздушният филтър е нов,свещите са сменени наскоро,сондата е почти нова и е наред,поне според мен за такъв драстичен разход остава да е задръстен катализатора.Ако имаш идеи помагай. ;)


Гаранция е задръстен катализатора , на мен този разход ми го даваше ранната есен на 2003 година , когато той беше задръстен и компресията по цилиндрите беше 6 ... Сега на климатик в жегите със зацепено виско постоянно ми дава между 13 и 14 в града :idea:
Отпуши си генерацията и тогава да видим ...

Един съвет от мен за това как да я караш по-икономично ,понеже имаш опит с М20 и М51 :arrow: понеже колата не е самолет да подскача веднага с подаването на газ , тогава когато нямаш бърза работа и се движиш спокойно просто подавай много плавно газ , усещай до къде автомобила следва натиска ти върху десния педал (не му изпреварвай реакцията с много натискане на педала за няма нищо) , използвай енерцията и карай на високи предавки - те в заводската компоновка с 3,64 диф ти позволяват да я караш много спокойно на 5-та предавка с 60 км/ч.Това е моята рецепта с която се движа всеки божи ден ,тогава когато не давам газ за кеф или пък не бързам и при изправен автомобил в пролетните и есенни месеци ,когато двигателя на ползва обогатителя след студен старт дълго си докарвам разход от максимум 12 литра в града :!:



Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Юли 2009, 20:15

Penchev написа:
zvetiko написа:
@2bar написа:т'ва луда работа с разхода....сложи някакви снимки да видим, как е монтирана уредбата.


Колега,става въпрос за разход на бензин-инжекциона е монтиран добре. ;)
Докато открият дефектният датчик на коляновият вал ходих три пъти на диагностика-всичко е наред.Въздушният филтър е нов,свещите са сменени наскоро,сондата е почти нова и е наред,поне според мен за такъв драстичен разход остава да е задръстен катализатора.Ако имаш идеи помагай. ;)


Гаранция е задръстен катализатора , на мен този разход ми го даваше ранната есен на 2003 година , когато той беше задръстен и компресията по цилиндрите беше 6 ... Сега на климатик в жегите със зацепено виско постоянно ми дава между 13 и 14 в града :idea:
Отпуши си генерацията и тогава да видим ...

Един съвет от мен за това как да я караш по-икономично ,понеже имаш опит с М20 и М51 :arrow: понеже колата не е самолет да подскача веднага с подаването на газ , тогава когато нямаш бърза работа и се движиш спокойно просто подавай много плавно газ , усещай до къде автомобила следва натиска ти върху десния педал (не му изпреварвай реакцията с много натискане на педала за няма нищо) , използвай енерцията и карай на високи предавки - те в заводската компоновка с 3,64 диф ти позволяват да я караш много спокойно на 5-та предавка с 60 км/ч.Това е моята рецепта с която се движа всеки божи ден ,тогава когато не давам газ за кеф или пък не бързам и при изправен автомобил в пролетните и есенни месеци ,когато двигателя на ползва обогатителя след студен старт дълго си докарвам разход от максимум 12 литра в града :!:



Георги Пенчев


Няма признаци за лоша компресия,за това и аз мисля ,че е от катализатора-един от основните признаци,като загрее добре колата почва да върви по-зле ,което се дължи на разширяване на керамиката в катализатора е налице.Другата седмица съм при подходящият за целта човек и предполагам проблема ще се реши.
За педала на газта вече го усетих това ,което пишеш-има един момент при ускоряването при ,който натискането на педала е безсмисленно-ти подаваш газ ,а колата просто не реагира ,но разхода се вдига значително.Гоше моята е автоматик и засега я карам на спортен режим-трябва ми време да превключа от 318is на М50В20. ;)

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook