--------Въпрос за централното заключване-----
Модератор: Технически модератори
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
беше заключена но вратата не беше затворена просто бях натиснал бутончето отвътре на отворена врата докато няма ток в колата и тогас се появи проблема като вашия и се оправи като вдигнах дръжката вече като имаше ток и я заключих и отключих пак на отворена врата с бутончето.
Иначе не щеше и да чуе за заключване, явно машинките имат някаква синхронизация за която трябва ток за да не се обърка...
Възможно е да се оправя по обратния ред както аз го развалих моето докато няма ток да се направят няколко проби и после като се сложат клемите да се види как е положението.Но не съветвам някой който няма голям опит в подобни начинания да го прави за да не стане по зле и не съм сигурен дали това е начина.
Но съм сигурен че е нещо елементарно и за това не можем да се сетим
Иначе не щеше и да чуе за заключване, явно машинките имат някаква синхронизация за която трябва ток за да не се обърка...
Възможно е да се оправя по обратния ред както аз го развалих моето докато няма ток да се направят няколко проби и после като се сложат клемите да се види как е положението.Но не съветвам някой който няма голям опит в подобни начинания да го прави за да не стане по зле и не съм сигурен дали това е начина.
Но съм сигурен че е нещо елементарно и за това не можем да се сетим

- Vartolumei
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.08.2007
- Местоположение: Varna
това е таблото с управляващите блокове/2 на брой/,черният е за ел.стъклата и за централното!
под задната седалка.снимката не се качва?
Skype ginkoginko5,ако се интересувате от снимки.


Качи я на imageshack.us или ще ти пиша от вкъщи, че вчера рових под седалката , уж гледах бушоните - всичко наред. Пробвах по начина на колегата дърпах дръжката на врата заключвах отключвах, бъзиках сума ти време , накрая успях да се заключа в колата
. Тъкмо се чудих кво да правя , когато ми хрумна блестящата идея да сваля джама и да си отключа с ключа
.



- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка


Абе обърни внимание коя машинка ти прави мизерии-може да се бави или да се мъчи при самото заключване, след коeто разглобяваш, чистиш, смазваш и регулираш... аз така си оправих моята

Последна промяна Ненко Вранков на 12 Май 2008, 10:36, променена общо 1 път
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
След година и нещо търсене на проблема
вече е ясен виновника за лудото централно - прекъсната писта на печатната платка на шофьорската машинка.....малко тинол и сме пак в бизнеса 


R6 - Was sonst?
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- kowalski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Koniovitza D.C.
Драги колеги проблема ви е следния: има 3 машинки в колата които могат да управляват заключването и те са на предните врати и на багажника/5тата врата.... и та там по специално отзаде като мръдне малко тая кир.... и до там и на мен наскоро ми се сличи подобно..... аха да дръпне до край... и куркапан връща и отключва.... като я побазикаш се закрепя, но докато не фанеш да си развиеш и пак да затегнеш... курец.
Като сваляте машинките внимавайте колко стягате защото тия винтчета с глава 6-чка са рапиди и често пластмасата в която влизат се сдухва и като неможе да затегне .... духането е сериозно.
След махане на акумулатора централното трябва да се "събуди" посредсвтом ключа и ключалката врътвате го колкото да да заключи/отключи 1-2 пъти и сте О.К.
успех!
Като сваляте машинките внимавайте колко стягате защото тия винтчета с глава 6-чка са рапиди и често пластмасата в която влизат се сдухва и като неможе да затегне .... духането е сериозно.
След махане на акумулатора централното трябва да се "събуди" посредсвтом ключа и ключалката врътвате го колкото да да заключи/отключи 1-2 пъти и сте О.К.
успех!

57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани