--------Въпрос за централното заключване-----

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 07 Май 2008, 17:47

беше заключена но вратата не беше затворена просто бях натиснал бутончето отвътре на отворена врата докато няма ток в колата и тогас се появи проблема като вашия и се оправи като вдигнах дръжката вече като имаше ток и я заключих и отключих пак на отворена врата с бутончето.
Иначе не щеше и да чуе за заключване, явно машинките имат някаква синхронизация за която трябва ток за да не се обърка...
Възможно е да се оправя по обратния ред както аз го развалих моето докато няма ток да се направят няколко проби и после като се сложат клемите да се види как е положението.Но не съветвам някой който няма голям опит в подобни начинания да го прави за да не стане по зле и не съм сигурен дали това е начина.
Но съм сигурен че е нещо елементарно и за това не можем да се сетим :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.08.2007
Местоположение: Varna

Мнение от Vartolumei » 08 Май 2008, 19:47

това е таблото с управляващите блокове/2 на брой/,черният е за ел.стъклата и за централното! ;)под задната седалка.снимката не се качва? :roll: Skype ginkoginko5,ако се интересувате от снимки.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 09 Май 2008, 18:18

Качи я на imageshack.us или ще ти пиша от вкъщи, че вчера рових под седалката , уж гледах бушоните - всичко наред. Пробвах по начина на колегата дърпах дръжката на врата заключвах отключвах, бъзиках сума ти време , накрая успях да се заключа в колата :shock: . Тъкмо се чудих кво да правя , когато ми хрумна блестящата идея да сваля джама и да си отключа с ключа :mhihi: :lol: .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Май 2008, 23:47

:mhihi: :mhihi:

Абе обърни внимание коя машинка ти прави мизерии-може да се бави или да се мъчи при самото заключване, след коeто разглобяваш, чистиш, смазваш и регулираш... аз така си оправих моята :)
Последна промяна Ненко Вранков на 12 Май 2008, 10:36, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 11 Май 2008, 13:53

Въпрос имам. Като отключвате или заключвате дясната врата с ключа другите врати отключват и заключват ли се както става когато го правиш с лявата врата ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Май 2008, 15:31

da

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 16 Май 2008, 0:55

da

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 16 Май 2008, 16:27

При мен не :confused: . Май ще е там проблема.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 12 Апр 2009, 21:17

След година и нещо търсене на проблема :shock: вече е ясен виновника за лудото централно - прекъсната писта на печатната платка на шофьорската машинка.....малко тинол и сме пак в бизнеса :P
R6 - Was sonst?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 12 Апр 2009, 22:33

:yes:
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 12 Апр 2009, 23:27

о, ебаси :roll: Изображение

Важното е, че си го оправил, колега :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Koniovitza D.C.

Мнение от kowalski » 12 Апр 2009, 23:42

Драги колеги проблема ви е следния: има 3 машинки в колата които могат да управляват заключването и те са на предните врати и на багажника/5тата врата.... и та там по специално отзаде като мръдне малко тая кир.... и до там и на мен наскоро ми се сличи подобно..... аха да дръпне до край... и куркапан връща и отключва.... като я побазикаш се закрепя, но докато не фанеш да си развиеш и пак да затегнеш... курец.
Като сваляте машинките внимавайте колко стягате защото тия винтчета с глава 6-чка са рапиди и често пластмасата в която влизат се сдухва и като неможе да затегне .... духането е сериозно.
След махане на акумулатора централното трябва да се "събуди" посредсвтом ключа и ключалката врътвате го колкото да да заключи/отключи 1-2 пъти и сте О.К.
успех! :winky:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook