Питане за бензинова помпа
Модератор: Технически модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
ок ок, купувайте само от бош, че онез другите са майката си джаса
пък ние балъците ще си караме с италианския и китайски тротилки

пък ние балъците ще си караме с италианския и китайски тротилки

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Бензинът е безцветна до леко жълтеникава, прозрачна и лесно изпаряваща се течност с характерна миризма, смес от стотици видове въглеводороди, повечето от които наситени, с 4 до 12 атома въглерод (като правило от 5 до 12); може да се смесва с други моторни горива (виж по-долу). В състава му преобладават алкани, нафтени (циклоалкани), ароматни въглеводороди и олефини. Па̀рите на бензина образуват с въздуха лесно запалима смес, което позволява той да бъде подаван към двигателя с помощта на прости механични устройства (карбуратори, инжектори), които го смесват с въздух, било то преди горивната камера (карбуратори и инжектори във всмукателния колектор) или в самата камера (инжектори за пряко впръскване). Повечето бензини, предназначени за автомобилни двигатели, имат интервал на кипене между 30-35 докъм 200 градуса Целзий. В зависимост от климатичните условия се произвеждат и предлагат на пазара бензини с коригирани свойства, отговарящи на температурата на външната среда и условията на експлоатация на двигателя: достатъчно висока изпаряемост (налягане на парите) за пускане на студен двигател и същевременно достатъчно ниска изпаряемост за предотвратяване на образуването на газови "тапи" в бензиновите помпи, бензинопроводите, карбураторите и инжекторите, октаново число, корозионност, крива на кипене (процент от бензина, който изкипява до определена температура). Контролират се също така съдържанието на по-тежки въглеводороди ("смоли"), които могат да доведат до нежелани отлагания на нагар в карбуратора, инжекторите и двигателя, присъствието на ароматни въглеводороди, вода, киселини и основи, механични примеси и прочие.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:Бензинът е безцветна до леко жълтеникава, прозрачна и лесно изпаряваща се течност с характерна миризма, смес от стотици видове въглеводороди, повечето от които наситени, с 4 до 12 атома въглерод (като правило от 5 до 12); може да се смесва с други моторни горива (виж по-долу). В състава му преобладават алкани, нафтени (циклоалкани), ароматни въглеводороди и олефини. Па̀рите на бензина образуват с въздуха лесно запалима смес, което позволява той да бъде подаван към двигателя с помощта на прости механични устройства (карбуратори, инжектори), които го смесват с въздух, било то преди горивната камера (карбуратори и инжектори във всмукателния колектор) или в самата камера (инжектори за пряко впръскване). Повечето бензини, предназначени за автомобилни двигатели, имат интервал на кипене между 30-35 докъм 200 градуса Целзий. В зависимост от климатичните условия се произвеждат и предлагат на пазара бензини с коригирани свойства, отговарящи на температурата на външната среда и условията на експлоатация на двигателя: достатъчно висока изпаряемост (налягане на парите) за пускане на студен двигател и същевременно достатъчно ниска изпаряемост за предотвратяване на образуването на газови "тапи" в бензиновите помпи, бензинопроводите, карбураторите и инжекторите, октаново число, корозионност, крива на кипене (процент от бензина, който изкипява до определена температура). Контролират се също така съдържанието на по-тежки въглеводороди ("смоли"), които могат да доведат до нежелани отлагания на нагар в карбуратора, инжекторите и двигателя, присъствието на ароматни въглеводороди, вода, киселини и основи, механични примеси и прочие.



- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ама не разбирам какво са се запънали и обясняват как бензина не горял или гори ама при много специални условия.Помпите ни ,понеже са на по 20 години,били с напукани гарнитури ,ама си работили идеално,още малко ще кажат ,че и гарнитурите на главата са напукани от старост,ама двигателя си работи перфектно.Няма такова положение-нова, стара кола ,някои неща просто трябва да са в изправност.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
zvetiko написа:Ама не разбирам какво са се запънали и обясняват как бензина не горял или гори ама при много специални условия.Помпите ни ,понеже са на по 20 години,били с напукани гарнитури ,ама си работили идеално,още малко ще кажат ,че и гарнитурите на главата са напукани от старост,ама двигателя си работи перфектно.Няма такова положение-нова, стара кола ,някои неща просто трябва да са в изправност.
Напълно съм съгласен с теб ама Пешек е инат

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
ами като в колата ми има отремонтирана от мен помпа която още не е гръмнала какво ти говори?
Да не говорим, че няма такова уплатнение което показва колегата
Да не говорим, че няма такова уплатнение което показва колегата

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
лелее как вие двамата с М51 се покрепятеWenzy написа:zvetiko написа:Ама не разбирам какво са се запънали и обясняват как бензина не горял или гори ама при много специални условия.Помпите ни ,понеже са на по 20 години,били с напукани гарнитури ,ама си работили идеално,още малко ще кажат ,че и гарнитурите на главата са напукани от старост,ама двигателя си работи перфектно.Няма такова положение-нова, стара кола ,някои неща просто трябва да са в изправност.
Напълно съм съгласен с теб ама Пешек е инат





- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:ами като в колата ми има отремонтирана от мен помпа която още не е гръмнала какво ти говори?
Да не говорим, че няма такова уплатнение което показва колегата
Няма защото е китайска.

Добре бе адаш,ясно е ,че вероятноста да гръмне е малка,но защо трябва да се включваш в тази вероятност.Можеш да караш през зимата с летни гуми с 1мм грайфер,може да караш с разбити щанги и носачи,с износени шлици на кормилната кутия и да си гасиш фасовете в резервоара и нищо да не се случи,но влизаш и в оная гадна вероятност когато нещо може да се случи и то няма да бъде изобщо приятно.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Адаш, помпата е направена така, че тя не може да предизвика взрив във резервоара, хубаво не мога да те убедя, че е така запитай се сам, ако можеше да гръмне защо е потопяема а не външна както другите? Или на бош, бмв и тн им се плащат пари по съдилища
Просто самата помпа така е направена и поставена, че запалване на бензина не може да има...

Просто самата помпа така е направена и поставена, че запалване на бензина не може да има...

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
///peter написа:Адаш, помпата е направена така, че тя не може да предизвика взрив във резервоара, хубаво не мога да те убедя, че е така запитай се сам, ако можеше да гръмне защо е потопяема а не външна както другите? Или на бош, бмв и тн им се плащат пари по съдилища
Просто самата помпа така е направена и поставена, че запалване на бензина не може да има...
остави ги тези дизелджии, те главите им не увират за разлика от тези на колите им ...

аз затова и спрях да пиша по темата де ....
ПП:
колегата много хубаво го е казал - я се замислете ако имаше и най малка опасност от взрив в резервоара предизвикан от бензинова помпа дали нямаше да ги забранят въобще от производство и употреба, дори направени от гиганти като бош.
друго ел устройство с оголени контакти дето се намира в резервоара е нивомера - брей как не сме гръмнали още

и пак казвам - бензина не гори в течно състояние - няма течност която да гори
горят само парите на тази течност и то при наличието на достатъчно количество кислород

в двигателите бензина като изгаря в цилиндрите не е течен - това са негови пари.
впръсква се течен но се запалва чак като се изпари и при наличие на необходимия му за това кислород.
- просто химично уравнение
когато имаш непълно горене се дължи точно на това че част от бензина не е успял да се изпари и затова не е изгорял .......
колко още факти да давам незнам....
то каква беше темата а каква стана ......

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BMW5820iA написа:///peter написа:Адаш, помпата е направена така, че тя не може да предизвика взрив във резервоара, хубаво не мога да те убедя, че е така запитай се сам, ако можеше да гръмне защо е потопяема а не външна както другите? Или на бош, бмв и тн им се плащат пари по съдилища
Просто самата помпа така е направена и поставена, че запалване на бензина не може да има...
остави ги тези дизелджии, те главите им не увират за разлика от тези на колите им ...![]()
аз затова и спрях да пиша по темата де ....
ПП:
колегата много хубаво го е казал - я се замислете ако имаше и най малка опасност от взрив в резервоара предизвикан от бензинова помпа дали нямаше да ги забранят въобще от производство и употреба, дори направени от гиганти като бош.
друго ел устройство с оголени контакти дето се намира в резервоара е нивомера - брей как не сме гръмнали още![]()
и пак казвам - бензина не гори в течно състояние - няма течност която да гори
горят само парите на тази течност и то при наличието на достатъчно количество кислород![]()
в двигателите бензина като изгаря в цилиндрите не е течен - това са негови пари.
впръсква се течен но се запалва чак като се изпари и при наличие на необходимия му за това кислород.
- просто химично уравнение
когато имаш непълно горене се дължи точно на това че част от бензина не е успял да се изпари и затова не е изгорял .......
колко още факти да давам незнам....
то каква беше темата а каква стана ......
Колеги ,тази газ ви изпи мозъците и пишете странни неща - не всяко гориво е газ,за да трябва да се изпари преди да гори.

Бензина гори,бензиновите пари се взривяват.

Значи по-твойта логика ,понеже съществува вероятност бензиновият резервоар да гръмне при определени условия,не би трябвало изобщо да съществува.

Когато помпата не е направена както трябва,резервоара може да гръмне-точно затова предупреждават гиганти като Бош,но незнам защо много упорито игнорирате това предупреждение и се поставяте над целият научен и производствен потенциал на гигант като Бош.




- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Нормален рекламен трик
Не си взимайте "ментетата" от 120лв а си вземете "оригинала" от 250лв.
Кво искаш да кажеш, че ментетата спестяват от каучука

Кво искаш да кажеш, че ментетата спестяват от каучука

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:Нормален рекламен трикНе си взимайте "ментетата" от 120лв а си вземете "оригинала" от 250лв.
Кво искаш да кажеш, че ментетата спестяват от каучука
От всичко спестяват-затова са ментета.

69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани