Питане за бензинова помпа

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Ное 2007, 14:00

ок ок, купувайте само от бош, че онез другите са майката си джаса :mhihi:
пък ние балъците ще си караме с италианския и китайски тротилки ;)


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Мнение от nikolloff » 29 Ное 2007, 21:38

Много задълбочен спор се получи за тая помпа.Кабелите и са в бензин без никаква изолация.Теоретично при късо съединение някаде по тях колата би се взривила или при някакви подобни ситуации,но не се случва :)
А някои пускал ли е фас в резервоар? - изгасва си милият
;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Ное 2007, 22:01

Бензинът е безцветна до леко жълтеникава, прозрачна и лесно изпаряваща се течност с характерна миризма, смес от стотици видове въглеводороди, повечето от които наситени, с 4 до 12 атома въглерод (като правило от 5 до 12); може да се смесва с други моторни горива (виж по-долу). В състава му преобладават алкани, нафтени (циклоалкани), ароматни въглеводороди и олефини. Па̀рите на бензина образуват с въздуха лесно запалима смес, което позволява той да бъде подаван към двигателя с помощта на прости механични устройства (карбуратори, инжектори), които го смесват с въздух, било то преди горивната камера (карбуратори и инжектори във всмукателния колектор) или в самата камера (инжектори за пряко впръскване). Повечето бензини, предназначени за автомобилни двигатели, имат интервал на кипене между 30-35 докъм 200 градуса Целзий. В зависимост от климатичните условия се произвеждат и предлагат на пазара бензини с коригирани свойства, отговарящи на температурата на външната среда и условията на експлоатация на двигателя: достатъчно висока изпаряемост (налягане на парите) за пускане на студен двигател и същевременно достатъчно ниска изпаряемост за предотвратяване на образуването на газови "тапи" в бензиновите помпи, бензинопроводите, карбураторите и инжекторите, октаново число, корозионност, крива на кипене (процент от бензина, който изкипява до определена температура). Контролират се също така съдържанието на по-тежки въглеводороди ("смоли"), които могат да доведат до нежелани отлагания на нагар в карбуратора, инжекторите и двигателя, присъствието на ароматни въглеводороди, вода, киселини и основи, механични примеси и прочие.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2007, 22:06

///peter написа:Бензинът е безцветна до леко жълтеникава, прозрачна и лесно изпаряваща се течност с характерна миризма, смес от стотици видове въглеводороди, повечето от които наситени, с 4 до 12 атома въглерод (като правило от 5 до 12); може да се смесва с други моторни горива (виж по-долу). В състава му преобладават алкани, нафтени (циклоалкани), ароматни въглеводороди и олефини. Па̀рите на бензина образуват с въздуха лесно запалима смес, което позволява той да бъде подаван към двигателя с помощта на прости механични устройства (карбуратори, инжектори), които го смесват с въздух, било то преди горивната камера (карбуратори и инжектори във всмукателния колектор) или в самата камера (инжектори за пряко впръскване). Повечето бензини, предназначени за автомобилни двигатели, имат интервал на кипене между 30-35 докъм 200 градуса Целзий. В зависимост от климатичните условия се произвеждат и предлагат на пазара бензини с коригирани свойства, отговарящи на температурата на външната среда и условията на експлоатация на двигателя: достатъчно висока изпаряемост (налягане на парите) за пускане на студен двигател и същевременно достатъчно ниска изпаряемост за предотвратяване на образуването на газови "тапи" в бензиновите помпи, бензинопроводите, карбураторите и инжекторите, октаново число, корозионност, крива на кипене (процент от бензина, който изкипява до определена температура). Контролират се също така съдържанието на по-тежки въглеводороди ("смоли"), които могат да доведат до нежелани отлагания на нагар в карбуратора, инжекторите и двигателя, присъствието на ароматни въглеводороди, вода, киселини и основи, механични примеси и прочие.



Изображение ;) :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 30 Ное 2007, 19:51

:mhihi: Цветико,стига го тормози тоя!Не го ли виждаш че си знае неговата. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Ное 2007, 20:04

Ама не разбирам какво са се запънали и обясняват как бензина не горял или гори ама при много специални условия.Помпите ни ,понеже са на по 20 години,били с напукани гарнитури ,ама си работили идеално,още малко ще кажат ,че и гарнитурите на главата са напукани от старост,ама двигателя си работи перфектно.Няма такова положение-нова, стара кола ,някои неща просто трябва да са в изправност.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 30 Ное 2007, 20:11

zvetiko написа:Ама не разбирам какво са се запънали и обясняват как бензина не горял или гори ама при много специални условия.Помпите ни ,понеже са на по 20 години,били с напукани гарнитури ,ама си работили идеално,още малко ще кажат ,че и гарнитурите на главата са напукани от старост,ама двигателя си работи перфектно.Няма такова положение-нова, стара кола ,някои неща просто трябва да са в изправност.


Напълно съм съгласен с теб ама Пешек е инат :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 30 Ное 2007, 21:43

ами като в колата ми има отремонтирана от мен помпа която още не е гръмнала какво ти говори?
Да не говорим, че няма такова уплатнение което показва колегата ;)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 30 Ное 2007, 23:20

Wenzy написа:
zvetiko написа:Ама не разбирам какво са се запънали и обясняват как бензина не горял или гори ама при много специални условия.Помпите ни ,понеже са на по 20 години,били с напукани гарнитури ,ама си работили идеално,още малко ще кажат ,че и гарнитурите на главата са напукани от старост,ама двигателя си работи перфектно.Няма такова положение-нова, стара кола ,някои неща просто трябва да са в изправност.


Напълно съм съгласен с теб ама Пешек е инат :lol:
лелее как вие двамата с М51 се покрепяте :!: наш Петьо не мое го убедите :mhihi: :mhihi: :mhihi: железен е
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Ное 2007, 23:32

///peter написа:ами като в колата ми има отремонтирана от мен помпа която още не е гръмнала какво ти говори?
Да не говорим, че няма такова уплатнение което показва колегата ;)


Няма защото е китайска. :mhihi:

Добре бе адаш,ясно е ,че вероятноста да гръмне е малка,но защо трябва да се включваш в тази вероятност.Можеш да караш през зимата с летни гуми с 1мм грайфер,може да караш с разбити щанги и носачи,с износени шлици на кормилната кутия и да си гасиш фасовете в резервоара и нищо да не се случи,но влизаш и в оная гадна вероятност когато нещо може да се случи и то няма да бъде изобщо приятно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 01 Дек 2007, 10:53

Адаш, помпата е направена така, че тя не може да предизвика взрив във резервоара, хубаво не мога да те убедя, че е така запитай се сам, ако можеше да гръмне защо е потопяема а не външна както другите? Или на бош, бмв и тн им се плащат пари по съдилища :)
Просто самата помпа така е направена и поставена, че запалване на бензина не може да има... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 01 Дек 2007, 21:44

///peter написа:Адаш, помпата е направена така, че тя не може да предизвика взрив във резервоара, хубаво не мога да те убедя, че е така запитай се сам, ако можеше да гръмне защо е потопяема а не външна както другите? Или на бош, бмв и тн им се плащат пари по съдилища :)
Просто самата помпа така е направена и поставена, че запалване на бензина не може да има... :)


остави ги тези дизелджии, те главите им не увират за разлика от тези на колите им ... :mhihi:

аз затова и спрях да пиша по темата де ....

ПП:
колегата много хубаво го е казал - я се замислете ако имаше и най малка опасност от взрив в резервоара предизвикан от бензинова помпа дали нямаше да ги забранят въобще от производство и употреба, дори направени от гиганти като бош.


друго ел устройство с оголени контакти дето се намира в резервоара е нивомера - брей как не сме гръмнали още :roll:


и пак казвам - бензина не гори в течно състояние - няма течност която да гори

горят само парите на тази течност и то при наличието на достатъчно количество кислород :!:



в двигателите бензина като изгаря в цилиндрите не е течен - това са негови пари.

впръсква се течен но се запалва чак като се изпари и при наличие на необходимия му за това кислород.
- просто химично уравнение


когато имаш непълно горене се дължи точно на това че част от бензина не е успял да се изпари и затова не е изгорял .......

колко още факти да давам незнам....


то каква беше темата а каква стана ......
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2007, 22:03

BMW5820iA написа:
///peter написа:Адаш, помпата е направена така, че тя не може да предизвика взрив във резервоара, хубаво не мога да те убедя, че е така запитай се сам, ако можеше да гръмне защо е потопяема а не външна както другите? Или на бош, бмв и тн им се плащат пари по съдилища :)
Просто самата помпа така е направена и поставена, че запалване на бензина не може да има... :)


остави ги тези дизелджии, те главите им не увират за разлика от тези на колите им ... :mhihi:

аз затова и спрях да пиша по темата де ....

ПП:
колегата много хубаво го е казал - я се замислете ако имаше и най малка опасност от взрив в резервоара предизвикан от бензинова помпа дали нямаше да ги забранят въобще от производство и употреба, дори направени от гиганти като бош.


друго ел устройство с оголени контакти дето се намира в резервоара е нивомера - брей как не сме гръмнали още :roll:


и пак казвам - бензина не гори в течно състояние - няма течност която да гори

горят само парите на тази течност и то при наличието на достатъчно количество кислород :!:



в двигателите бензина като изгаря в цилиндрите не е течен - това са негови пари.

впръсква се течен но се запалва чак като се изпари и при наличие на необходимия му за това кислород.
- просто химично уравнение


когато имаш непълно горене се дължи точно на това че част от бензина не е успял да се изпари и затова не е изгорял .......

колко още факти да давам незнам....


то каква беше темата а каква стана ......


Колеги ,тази газ ви изпи мозъците и пишете странни неща - не всяко гориво е газ,за да трябва да се изпари преди да гори.:mhihi:

Бензина гори,бензиновите пари се взривяват. ;)

Значи по-твойта логика ,понеже съществува вероятност бензиновият резервоар да гръмне при определени условия,не би трябвало изобщо да съществува. :mhihi:

Когато помпата не е направена както трябва,резервоара може да гръмне-точно затова предупреждават гиганти като Бош,но незнам защо много упорито игнорирате това предупреждение и се поставяте над целият научен и производствен потенциал на гигант като Бош. ;)

Изображение ;) :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 01 Дек 2007, 22:10

Нормален рекламен трик ;) Не си взимайте "ментетата" от 120лв а си вземете "оригинала" от 250лв.
Кво искаш да кажеш, че ментетата спестяват от каучука :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2007, 22:11

///peter написа:Нормален рекламен трик ;) Не си взимайте "ментетата" от 120лв а си вземете "оригинала" от 250лв.
Кво искаш да кажеш, че ментетата спестяват от каучука :mhihi:


От всичко спестяват-затова са ментета. :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook