Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от Zubcho » 25 Мар 2011, 7:46

Вземаш стетоскоп за мАтори и почваш да слушаш :D Отваряй батко, перфектния мотор явно не е бил перфектен :confused:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 26 Мар 2011, 16:53

Въпрос - датчика на разпределителния вал....колко кабелчета влизат в него - свалих моя - двете се вижда че са скъсани, но не се вижда откъде са скъсани. и две други си влизат в датчика и изобщо защо са четири, масата от корпуса ли идва или... :dunno: ...мерих го - между двете клеми има само показание - 1080 ома (по Аутодата трябва да е от 800 до 2000), а между другите не дава нищо
Photo0492.jpg

Photo0493.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от cod-cdbp » 26 Мар 2011, 19:40

Toчно два кабела, разкапсуваш, запояваш както намериш за добре, скъсяваш кабела с 3-4см съответно за да игнорираш прекъсването около самия датчик, и си капитан :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 26 Мар 2011, 19:56

_65536_kb_sec_ написа:Toчно два кабела, разкапсуваш, запояваш както намериш за добре, скъсяваш кабела с 3-4см съответно за да игнорираш прекъсването около самия датчик, и си капитан :yes:


Искаш да кажеш, че по принцип са четири и как би могъл да се отвори тоя датчик изобщо?? Явно ще пробвам, той по-неработещ няма да стане :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от cod-cdbp » 26 Мар 2011, 20:09

net_master написа:
_65536_kb_sec_ написа:Toчно два кабела, разкапсуваш, запояваш както намериш за добре, скъсяваш кабела с 3-4см съответно за да игнорираш прекъсването около самия датчик, и си капитан :yes:


Искаш да кажеш, че по принцип са четири и как би могъл да се отвори тоя датчик изобщо?? Явно ще пробвам, той по-неработещ няма да стане :mhihi:


Режеш корпуса и после заливаш със силикон :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 26 Мар 2011, 20:31

Колега, разръчках датчика, два кабела само влизат в него и са си наред, а това другото дето прилича на кабели, всъщност не е.....ами по-скоро де да знам като оптично влакно изглежда и не отива по-навътре......също има и няква оплетка самия кабел която също не стига до никъде.......та чакам другия мнения по въпроса :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e 34 със субтитри !!!
Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от chiko » 26 Мар 2011, 20:43

Нищо че не е скасана изолацията на тия два проводника ,самия меден проводник може да е пекъснат ,и като се тресе двг-то и да прекъсва ,измери с уреда дали се променят стоиностите ако го раздвижваш леко или направо заголи изолацията за да си сигорен , а само за ентосиаското лубопитство побваи да запалиш без този датчик ,за да видим какво ще стане ,че на всеки колата се даржи различно без него ,спомням си че колега беше писал че е успял да запали и без него ,така от лубопитство ,иначе сега и аз правя тази интервенция с един датчик и смятам да подменя целия кабел ,скоро ще баде изпробван и ще пишем резолтат ,но по моята логика все си мисля че тази оплетка трябва да се хване за масата ,а не да стига до там и толкоз :!:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 26 Мар 2011, 20:51

chiko написа:Нищо че не е скасана изолацията на тия два проводника ,самия меден проводник може да е пекъснат ,и като се тресе двг-то и да прекъсва ,измери с уреда дали се променят стоиностите ако го раздвижваш леко или направо заголи изолацията за да си сигорен , а само за ентосиаското лубопитство побваи да запалиш без този датчик ,за да видим какво ще стане ,че на всеки колата се даржи различно без него ,спомням си че колега беше писал че е успял да запали и без него ,така от лубопитство ,иначе сега и аз правя тази интервенция с един датчик и смятам да подменя целия кабел ,скоро ще баде изпробван и ще пишем резолтат ,но по моята логика все си мисля че тази оплетка трябва да се хване за масата ,а не да стига до там и толкоз :!:


Сега ще пробвам.....а какви са тия другите дето приличат на кабели, а не са??

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e 34 със субтитри !!!
Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от chiko » 26 Мар 2011, 21:21

Ами за сега сам отворил само датчика ,искам да отворя и буксата за да твардя каквото и да било,но да знаеш че не са сложени просто така :yes:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 26 Мар 2011, 21:29

chiko написа:Ами за сега сам отворил само датчика ,искам да отворя и буксата за да твардя каквото и да било,но да знаеш че не са сложени просто така :yes:


Явно не са прекъснати кабелите, щото го въртях насам натам докато мерих - не се променя показанието.......така че остава дилемата с тая оплетка, моята теорията е, че масата минава от третия свободен крак на буксата - през оплетката и към корпуса на датчика и се завива към мотора..не знам дали съм прав, ако съм значи тая оплетка трябва да контактува вътре в датчика някъде, а не като моята ей така да си стига до преди него

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от NikiNikolov » 27 Мар 2011, 8:53

общо взето датчик на хол е с 3 жици

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от Postman » 27 Мар 2011, 10:09

net_master написа:Явно не са прекъснати кабелите, щото го въртях насам натам докато мерих - не се променя показанието.......така че остава дилемата с тая оплетка, моята теорията е, че масата минава от третия свободен крак на буксата - през оплетката и към корпуса на датчика и се завива към мотора..не знам дали съм прав, ако съм значи тая оплетка трябва да контактува вътре в датчика някъде, а не като моята ей така да си стига до преди него

Оплетката е против радиосмущения и за самия датчик е замасена на металния корпус. От куплунга натам (към ЕКУто) е замасена в самото ЕКУ - няколко оплетки са обединени (прекъснатата линия е оплетката) и са свързани към пин 28 на ЕКУто (виж схемата - В132 е датчика на разпределителния вал, а В54 на коляновия).
Никой от двата кабела за сигнала (черен и жълт) не е свързан към масата на шасито, поне не извън ЕКУто.
Diagram_Camsensor.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 27 Мар 2011, 10:25

Че ще пробвам с друг това е ясно.....но с други думи искате да ми кажете, че на моя нищо му няма, освен че не е защитен от радиосмущения щото му е скъсана оплетката....яснооо продължавам да разглобявам, щото дотука не видях проблеми по валовете и кобилиците..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от Ненко Вранков » 27 Мар 2011, 10:33

Колега, ти си преглеждай както сметнеш за добре, но... това чукане където се чува... датчиците са ти най-малкия проблем...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от fox1981 » 27 Мар 2011, 11:10

net_master написа:Че ще пробвам с друг това е ясно.....но с други думи искате да ми кажете, че на моя нищо му няма, освен че не е защитен от радиосмущения щото му е скъсана оплетката....яснооо продължавам да разглобявам, щото дотука не видях проблеми по валовете и кобилиците..

А веригата,обтегач и успокоителя в какво здраве са :?:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook