Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Модератор: Технически модератори
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Вземаш стетоскоп за мАтори и почваш да слушаш
Отваряй батко, перфектния мотор явно не е бил перфектен 


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Въпрос - датчика на разпределителния вал....колко кабелчета влизат в него - свалих моя - двете се вижда че са скъсани, но не се вижда откъде са скъсани. и две други си влизат в датчика и изобщо защо са четири, масата от корпуса ли идва или...
...мерих го - между двете клеми има само показание - 1080 ома (по Аутодата трябва да е от 800 до 2000), а между другите не дава нищо

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Toчно два кабела, разкапсуваш, запояваш както намериш за добре, скъсяваш кабела с 3-4см съответно за да игнорираш прекъсването около самия датчик, и си капитан 


- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
_65536_kb_sec_ написа:Toчно два кабела, разкапсуваш, запояваш както намериш за добре, скъсяваш кабела с 3-4см съответно за да игнорираш прекъсването около самия датчик, и си капитан
Искаш да кажеш, че по принцип са четири и как би могъл да се отвори тоя датчик изобщо?? Явно ще пробвам, той по-неработещ няма да стане

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
net_master написа:_65536_kb_sec_ написа:Toчно два кабела, разкапсуваш, запояваш както намериш за добре, скъсяваш кабела с 3-4см съответно за да игнорираш прекъсването около самия датчик, и си капитан
Искаш да кажеш, че по принцип са четири и как би могъл да се отвори тоя датчик изобщо?? Явно ще пробвам, той по-неработещ няма да стане
Режеш корпуса и после заливаш със силикон


- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Колега, разръчках датчика, два кабела само влизат в него и са си наред, а това другото дето прилича на кабели, всъщност не е.....ами по-скоро де да знам като оптично влакно изглежда и не отива по-навътре......също има и няква оплетка самия кабел която също не стига до никъде.......та чакам другия мнения по въпроса 

- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Нищо че не е скасана изолацията на тия два проводника ,самия меден проводник може да е пекъснат ,и като се тресе двг-то и да прекъсва ,измери с уреда дали се променят стоиностите ако го раздвижваш леко или направо заголи изолацията за да си сигорен , а само за ентосиаското лубопитство побваи да запалиш без този датчик ,за да видим какво ще стане ,че на всеки колата се даржи различно без него ,спомням си че колега беше писал че е успял да запали и без него ,така от лубопитство ,иначе сега и аз правя тази интервенция с един датчик и смятам да подменя целия кабел ,скоро ще баде изпробван и ще пишем резолтат ,но по моята логика все си мисля че тази оплетка трябва да се хване за масата ,а не да стига до там и толкоз 



- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
chiko написа:Нищо че не е скасана изолацията на тия два проводника ,самия меден проводник може да е пекъснат ,и като се тресе двг-то и да прекъсва ,измери с уреда дали се променят стоиностите ако го раздвижваш леко или направо заголи изолацията за да си сигорен , а само за ентосиаското лубопитство побваи да запалиш без този датчик ,за да видим какво ще стане ,че на всеки колата се даржи различно без него ,спомням си че колега беше писал че е успял да запали и без него ,така от лубопитство ,иначе сега и аз правя тази интервенция с един датчик и смятам да подменя целия кабел ,скоро ще баде изпробван и ще пишем резолтат ,но по моята логика все си мисля че тази оплетка трябва да се хване за масата ,а не да стига до там и толкоз
Сега ще пробвам.....а какви са тия другите дето приличат на кабели, а не са??
- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Ами за сега сам отворил само датчика ,искам да отворя и буксата за да твардя каквото и да било,но да знаеш че не са сложени просто така 



- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
chiko написа:Ами за сега сам отворил само датчика ,искам да отворя и буксата за да твардя каквото и да било,но да знаеш че не са сложени просто така
Явно не са прекъснати кабелите, щото го въртях насам натам докато мерих - не се променя показанието.......така че остава дилемата с тая оплетка, моята теорията е, че масата минава от третия свободен крак на буксата - през оплетката и към корпуса на датчика и се завива към мотора..не знам дали съм прав, ако съм значи тая оплетка трябва да контактува вътре в датчика някъде, а не като моята ей така да си стига до преди него
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
общо взето датчик на хол е с 3 жици
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
net_master написа:Явно не са прекъснати кабелите, щото го въртях насам натам докато мерих - не се променя показанието.......така че остава дилемата с тая оплетка, моята теорията е, че масата минава от третия свободен крак на буксата - през оплетката и към корпуса на датчика и се завива към мотора..не знам дали съм прав, ако съм значи тая оплетка трябва да контактува вътре в датчика някъде, а не като моята ей така да си стига до преди него
Оплетката е против радиосмущения и за самия датчик е замасена на металния корпус. От куплунга натам (към ЕКУто) е замасена в самото ЕКУ - няколко оплетки са обединени (прекъснатата линия е оплетката) и са свързани към пин 28 на ЕКУто (виж схемата - В132 е датчика на разпределителния вал, а В54 на коляновия).
Никой от двата кабела за сигнала (черен и жълт) не е свързан към масата на шасито, поне не извън ЕКУто.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Че ще пробвам с друг това е ясно.....но с други думи искате да ми кажете, че на моя нищо му няма, освен че не е защитен от радиосмущения щото му е скъсана оплетката....яснооо продължавам да разглобявам, щото дотука не видях проблеми по валовете и кобилиците..
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Колега, ти си преглеждай както сметнеш за добре, но... това чукане където се чува... датчиците са ти най-малкия проблем...
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
net_master написа:Че ще пробвам с друг това е ясно.....но с други думи искате да ми кажете, че на моя нищо му няма, освен че не е защитен от радиосмущения щото му е скъсана оплетката....яснооо продължавам да разглобявам, щото дотука не видях проблеми по валовете и кобилиците..
А веригата,обтегач и успокоителя в какво здраве са

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани