Видове шпер за е34?
Модератор: Технически модератори
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Видове шпер за е34?
daddy_ написа:rottweiler написа:
=> да си намеря шпер 2.64 граничи с научна фантастика ?
Защо да е така, като ТДС-ите се произвеждат само с 2,64 ?
Защото на тема М20 и М50 виж колко много варианти има и все близки числа, докато на тдс-а само 1 варинат. Не върви да и шимна 3.** или4.** диф.
ПС: моята пък с 245/55 16 ми показва точно колкото е действителната. Мерих я с някаф ГПС /не телефон/ от 90 до към 160 е 1:1
Може би с високите гуми съм преодолял тази 7% разлика



- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Видове шпер за е34?
_65536_kb_sec_ написа:всичките БМВ-та имат точно 7% отклонение в километража и това си е съвсем официално...
Най-лесно се разбира реалната скорост според борда!

- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Видове шпер за е34?
_65536_kb_sec_ написа:всичките БМВ-та имат точно 7% отклонение в километража и това си е съвсем официално...
Най-лесно се разбира реалната скорост според борда!
явно е така, щот' изминатите километри ги показва точно

- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Видове шпер за е34?
...а да попитам по-знаещите, има ли разлика в дължината на предавките в самите скоростните кутии на Б20 и Б25 или разликата е само от дифа
...щот 25-цата ми на 3000об е на 120км/ч, а по мненията на колегите 20-ката е на 110, което е незначителна разлика, а само по дифовете би трябвало да е по-голяма?
...щот 25-цата ми на 3000об е на 120км/ч, а по мненията на колегите 20-ката е на 110, което е незначителна разлика, а само по дифовете би трябвало да е по-голяма?
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
Re: Видове шпер за е34?
20ка
1 - 3.72
2 - 2.02
3 - 1.32
4 - 1.00
5 - 0.81
25-ца
1 - 3.83
2 - 2.20
3 - 1.40
4 - 1.00
5 - 0.81
1 - 3.72
2 - 2.02
3 - 1.32
4 - 1.00
5 - 0.81
25-ца
1 - 3.83
2 - 2.20
3 - 1.40
4 - 1.00
5 - 0.81
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Видове шпер за е34?
methanol написа:20ка
1 - 3.72
2 - 2.02
3 - 1.32
4 - 1.00
5 - 0.81
25-ца
1 - 3.83
2 - 2.20
3 - 1.40
4 - 1.00
5 - 0.81
благодаря


- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Видове шпер за е34?
kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:всичките БМВ-та имат точно 7% отклонение в километража и това си е съвсем официално...
Най-лесно се разбира реалната скорост според борда!
тва ше дойде верно джипиеса винаги ми дава скорост със 7-8 км/ч по-малка от показанието и на скоростомер и на борд и на све

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
Re: Видове шпер за е34?
Понеже "голямото" прасе на Е36 са общо взето по-дъги тоест с по-малко предавателно число, става ли да се вземат короната и пиньона от Е34 и да се монтират на 36-цов диф?

- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Видове шпер за е34?
kirililiev написа:колата става по стабилна със шпера,има повече сцепление на задния мост,по малко камшици прави,тръгва по добре и мощността винаги е почти еднаква на двете колела,без шпер гато превърти едното цялата мощност отива там,палиш гумите и седи на едно мястожена ми дето няма много стаж зад волана като кара за първи път петицата със шпер каза,какво си я направил тази кола,по бързо тръгва от крастовищата и е по стабилна завоите,щом на нея и стана ясно,значи ефекта е осезаем
пълна глупост е че с шпера повече се пързаля задницата и е по опасно,точо обратното е.колата много по трудно поднася,дори и да поднесе е по контрулируема,всичко става плавно и се насочва прецизно.самото поднасяне и нестабилност идва самия шофьор,а последствията след това са от не доброто владеене и познаване на автомобила и излишните рискове и надценяване на собствените възможности.
най бавния диф за е34 е 4,45,максималната скорост с него е 220,на 240 е на 7000 оборота.
Колеги, мисля че пропускате значението и на скоростната кутия. Моето Е34 520 в момента е с диф s4,27 и максималната ми скорост при 6500 оборота на 5-та е 180 км/ч

- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Видове шпер за е34?
MaxMeyer написа:А каква ти е кутията?И с каква скорост се движиш на 5-та с 3000 оборота?
Не съм я гледал каква е, смениха ми я, явно е по-къса за 3,45 диф, щото имам още една петица дето е с такъв и нейните скорости са нормални

На 5-та с 3000 не помня, ама на 120 км/ч е на 4000

- dimata
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 15.09.2006
- Местоположение: sf-LAULIN
- Кара: e34td's touring 95' 124_200e
- Мечтае да кара: K'10 , e60-330-touring diselqk
Re: Видове шпер за е34?
колеги шпер от е36_2.5тдс става ли за е34_тдс ,с предавателно число 2.64. благодаря.
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Видове шпер за е34?
колеги,да добавя нещо, което би могло да е полезно на някой, ако не може да разчете табелката на дифа или се съмнява, че не е вярната! днес проверих правилността на моята /3.23/ по следния начин: на канал, повдигнах едната гума /предварително бях проверил, че е отворен/, белязах кардана и повдигнатото колело; завъртях колелото точно два оборота; приятел долу проследи оборотите на кардана - 3.2. уточнявам, че завъртях два оборота на колелото, тъй като другото е неподвижно и свободното прави двойно повече обороти от нормалното. ако дифът ви е шпер, аналогично, само че вдигате и двете колела и правите само един оборот 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани