Виско или радиатор проблем?
Модератор: Технически модератори
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Виско или радиатор проблем?
BABHOMED написа:А нормално ли е след дълго каране в градски условия и двата маркуча влизащи в радиатора да са подщи твърди при температура на стрелката 12 (по средата) след като отвия мнооого бавно капачката на радиатора и изсъска почва да излиза антифриз (май има дооста) маркучите омекват.
а случайно да си прочел надписа на капачката - NICHT OFFNEN WENN HEISS





- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Виско или радиатор проблем?
Да знам го но нали трябва да пробвам деба....Инат съм
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Виско или радиатор проблем?
BABHOMED написа:Да знам го но нали трябва да пробвам деба....Инат съм
еми значи сам си отговаряш на въпроса.
цялата охладителна система работи под налягане което е нужно да се поддържа в граници - ако не става се сменя капачката. Така че е повече от нормално че избива като отвориш и че маркучите са малко или много твърди.


- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Виско или радиатор проблем?
тъпите действия и въпроси ми се породиха от там че един "видне майстор" се изказа че щом са твърди маркучите е издухала гарнитура ??!?!?! 

Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Виско или радиатор проблем?
Кой е видния майстор? Пие ли охладителна течност? А от към ауспуха дали е бял дима?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Виско или радиатор проблем?
Нито пуши през аспоха нито нищо но ми омръзна от некадърни майстори в наше село "хасково" как да ида на майстор даже и крушките да ми смени !?!?!?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Виско или радиатор проблем?
колега, просто и теб те мързи да прочетеш, че нормалното работно налягане на охладителната система при М50 е 1.4 или 1.6 бара и аварийния клапан на капачката на казанчето отваря на 2 бара.
сега сам можеш да си отговориш колко твърди трябва да са маркучите при налягане от 1.4 или 1.6 бар (не помня точната цифра)
сега сам можеш да си отговориш колко твърди трябва да са маркучите при налягане от 1.4 или 1.6 бар (не помня точната цифра)

52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани