Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
IAV написа:ddddk написа:вятър и мъгла...
е хаиде тогава господин спец да ни обясниш какво знаеш!
Явка, мисля че разбра от миналия ти пост - форума е само да се забавляваш

Това че колегите са чували за комфорт модул и го сравняват автоматично с електроника, нищо не значи. Защо си правиш труда да ги научиш на нещо?
Аз лично загатнах за тези които наистина искат да разберат, ще се помъчат и ще намерят.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Малейй стига бре
Пак се ядете кат котки и мишки
Моля Ви се мир, така значи всичко е в ABS, днес даже нагледно на няколко колеги показах на една 520 Е34 къде е разликата в плюс бушон и релета при мен, плюс схемата на капака на бушоните. Всичко е свързано с работата на ABS, не случайно при мен е записано ABS/ASC но в крайна сметка не разбирам как по модула на ABS да вържа и другото. Преди време правих пълен тест на колата - 44 на брой теста, какво ли не показваше даже кой прозорец бил отворен и т.н. и на ABS ми направи впечатление че показваше някви съотношения мисля че беше в кг/ скоророст или нещо такова и даваше параметри, незнам дали точно се изразявам и дали това има някаква връзка с ASC-то, за всяко отделно колело.
И стига с глупостите


И стига с глупостите

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
///peter написа:Djelebov написа:IAV написа:....Модула на АБС се намира точно левия рог под сервото по диагонал,незнам какви капаци ще сваляте и т.н.
И не мога да разбера защо хем не са ви ясни доста неща хем се дървите като пубертети на преко сили 17 годинки!
Ако не е това, се извинявам за горния си пост. (пише bosch abs5.0)
Ами не е "това" колега...
И аз съответно се извинявам. Понеже искам да съм сигурен в новите си придобити знания, последно питам най-учтиво:
Това на снимката (същото като това на предната снимка, която постнах) въобще не е модула на абс-а, нали?? Трябва да знам, щото много исках да видя истинския "модул", ама като написах bmw e34 abs module в еbay, резултатите са само такива тенекиени кутийки

Peter Angelov, спирам вече...за това последното просто не се сдържах


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Peter Angelov, спирам вече...за това последното просто не се сдържах
...Иначе в ebay видях как изглежда модула (тенекиената кутийка до ECU-то) за е34 с асц- пише си на него с големи букви ABS ASC, не може да се сгреши 
Нещо в моето мнение ли не ти хареса или


Нещо в моето мнение ли не ти хареса или

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Peter Angelov написа:Peter Angelov, спирам вече...за това последното просто не се сдържах...Иначе в ebay видях как изглежда модула (тенекиената кутийка до ECU-то) за е34 с асц- пише си на него с големи букви ABS ASC, не може да се сгреши
Нещо в моето мнение ли не ти хареса или
не не , за отговора на колегата, че не било модула

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Дам, нищо чудно че вече много малко технически грамотни хора пишат...
Към артистичния колега Djelebov - вместо да се ровиш в ибей, вземи се ровни в realoem-a, ще ми е много интересно там къде ще намериш ABS module.
Знам, че ще ти отнеме доста време докато намериш къде е листнат, ама нищо ще ти е тренинг. Но тъй като нямаш какво много да кажеш се захвана за думата модул, препоръчвам ти да прочетеш какво в българския език значи модул, че иначе ще започнем да търсим модул на автоматика, модул на мотора и други модули..... И сега, защото виждам че си от типажа "тъп и упорит" ще го напиша по твой тертип за да го разбереш и тва ще е последното смислено нещо което ще напиша в тоя смотан форум:
Поглеждаш под въздуховода, гофрирания маркуч или там както обичате да си го наричате (само ако си с мотор М51, М50, М20, М44 и тн.), там под него ще видиш едно метално нещо, което наричате помпа, изпълнителния механизъм на ABS, ABS и тн. и тн. Така след като го локализираш, е нужно да преброиш колко са тръбите влизащи в него. Ако са 5 е само с ABS, ако са 6 е с ASC+T.
Ама все пак съм възхитен от идеята да се набуташ в калта и да въртиш като изголавен, вместо да се вслушваш в някой вече проверил разликите, аиде и със здраве. Не се чудете що и в Е36 са по-грамотни
Към артистичния колега Djelebov - вместо да се ровиш в ибей, вземи се ровни в realoem-a, ще ми е много интересно там къде ще намериш ABS module.
Знам, че ще ти отнеме доста време докато намериш къде е листнат, ама нищо ще ти е тренинг. Но тъй като нямаш какво много да кажеш се захвана за думата модул, препоръчвам ти да прочетеш какво в българския език значи модул, че иначе ще започнем да търсим модул на автоматика, модул на мотора и други модули..... И сега, защото виждам че си от типажа "тъп и упорит" ще го напиша по твой тертип за да го разбереш и тва ще е последното смислено нещо което ще напиша в тоя смотан форум:
Поглеждаш под въздуховода, гофрирания маркуч или там както обичате да си го наричате (само ако си с мотор М51, М50, М20, М44 и тн.), там под него ще видиш едно метално нещо, което наричате помпа, изпълнителния механизъм на ABS, ABS и тн. и тн. Така след като го локализираш, е нужно да преброиш колко са тръбите влизащи в него. Ако са 5 е само с ABS, ако са 6 е с ASC+T.
Ама все пак съм възхитен от идеята да се набуташ в калта и да въртиш като изголавен, вместо да се вслушваш в някой вече проверил разликите, аиде и със здраве. Не се чудете що и в Е36 са по-грамотни

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
хахахаха, от самото начало знам отговора, но просто ми беше интересно каква патаклама ще си спретнете






- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
///peter написа: ... е нужно да преброиш колко са тръбите влизащи в него. Ако са 5 е само с ABS, ако са 6 е с ASC+T.
Ето това можеше да напишеш още в първия си пост.
Аз възнегодувах срещу сарказмът ти и високомерието, което прояви към лаиците.
И по-горе написах, че знанието ти не ти дава право да се подиграваш на незнаещите.
А, ако те дразни хорската невежест, то просто може да направиш личния избор да не си част от тази ограничена общост. Но отново ще кажа: не е редно да се подиграваш!
Относно предизвикателството отправено ми от IAV, ако се вържа ще почнем да си ги мерим. Това не е редно.
Мисля, че последният пост на ///peter напълно отговаря на въпроса на Peter Angelov и всичко друго ще е излишно.
А, относно първоначалното запитване на автора на темата предлагам да направим нова тема чисто техническа (защото тая вече я осрахме) където всеки знаещ нещо по въпроса ASC+T да напише/сподели чисто техническите си знания. И ако се получи грамотно може модераторите да я качат във "важни". Така ще се намали вероятността за ново напрежение по стар въпрос.
Просто предложение.
В заключение искам да се извиня на обидените, на четящите темата и на всички колеги от форума за некоректния си тон и за нарушените от мен правила на форума.
Поздрави,
Дамян

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Джизъс каква реч ми дръпна
, аз ще те посъветвам като не знаете как се проверява по безопасния начин, да не карате човечеца да влиза в завоите "мъжката", че туко виж някой ви послуша и ошпероса бордюра

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
///peter написа:Дам, нищо чудно че вече много малко технически грамотни хора пишат...
Към артистичния колега Djelebov - вместо да се ровиш в ибей, вземи се ровни в realoem-a, ще ми е много интересно там къде ще намериш ABS module.
Така след като го локализираш, е нужно да преброиш колко са тръбите влизащи в него. Ако са 5 е само с ABS, ако са 6 е с ASC+T.
Ама все пак съм възхитен от идеята да се набуташ в калта и да въртиш като изголавен, вместо да се вслушваш в някой вече проверил разликите, аиде и със здраве. Не се чудете що и в Е36 са по-грамотни
///Peter, тва вече не е на ташак: Верно, че има тука във форума, хора дето имат/е доста опит, но понякога се изсмивате на по неопитните или обяснявате с 1 дума. Явно има няколко лесни начина да се разбере дали си с ASC и най-лесния явно е твоя- да отвориш капапка и да погледнеш


Поздрави

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
///peter написа:Джизъс каква реч ми дръпна...
Има една приказка: "с простаците - простак"...
Аз му пиша с културен тон и го призовавам да се държи като мъж, а той се подиграва, значи не разбира този език, просто не вдява.
Трябва да го обиждам и да се държа просташки-арогатно като него, за да говоря на неговия език и за да почне да ме уважава...
Най-лошото е, че колкото и да одъртее тоя, акълът му ще си остане същия лапешки.
...

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Мъжки, поне не си проверявам АСЦ-то с 80 в завоя нали
Но опита ти да се направиш на голям батка изобщо не ме тормози, аз те харесвам като герой още откакто ти чета 20-30 реда обяснение как човека да си провери свещите на М50 в тема за ТДС
Та хич не ме засягаш, щото знаеш колко ме топли мнението на лицето Х от форумчето 

Но опита ти да се направиш на голям батка изобщо не ме тормози, аз те харесвам като герой още откакто ти чета 20-30 реда обяснение как човека да си провери свещите на М50 в тема за ТДС


Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
спрете се малко....4 страници глупости дали имала печката asc или asc+t. какъв беше проблемът да се отиде до бмв и по vin да се извади, с какво е обурудвана колата излизайки от завода (за тези, които не разбират)?
другите, които разбират да напишат, че при asc се ограничава момента подаван от двигателя към колелата и помпата на abs ще е същата, каквато е и при системи без asc. при asc+t се въздейства и върху самите колела (спират се) и там вече помпата е друга.
бахти, то една свясна тема няма....
другите, които разбират да напишат, че при asc се ограничава момента подаван от двигателя към колелата и помпата на abs ще е същата, каквато е и при системи без asc. при asc+t се въздейства и върху самите колела (спират се) и там вече помпата е друга.
бахти, то една свясна тема няма....
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
аз имам ABS с 6 тръбички и 1000% нямам ASC
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
ZLATEN написа:аз имам ABS с 6 тръбички и 1000% нямам ASC
айдеее пак


че и аз съм с тедеес
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани