Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
Модератор: Технически модератори
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
По магазините за електронни елементи има такива резистори и са евтини сравнително.
Но не мога да разбера защо искаш да го сменяш?
този от снимката се е сцепил и не е толкова колкото трябва ли ?
Но не мога да разбера защо искаш да го сменяш?
този от снимката се е сцепил и не е толкова колкото трябва ли ?

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
_65536_kb_sec_ написа:По магазините за електронни елементи има такива резистори и са евтини сравнително.
Но не мога да разбера защо искаш да го сменяш?
този от снимката се е сцепил и не е толкова колкото трябва ли ?
Ами показва си омовете, но е сцепен на две части и понеже не знам разликата между двуватов и едноватов резистор (примерно) затова питам. А тази изолация е 2-3мм дебела, сигурно има причина да е дебела..

Мисълта ми е следната: когато се затвори кръга на акумулатора с резистора и бобините има ли начин този ресизтор да си промени работата?? Все пак е счупен на две:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
Djelebov написа:Мисълта ми е следната: когато се затвори кръга на акумулатора с резистора и бобините има ли начин този ресизтор да си промени работата?? Все пак е счупен на две:
След като е счупен си е за смяна. Не ми се вярва да се оправи колата от него, но той така или иначе е за смяна. В момента, в който през него протече ток и се понагрее съпротивлението му 100% не е това, което трябва да е.
Като въведеш номера, който е върху самият резистор, нищо ли не излиза? Макар, че ако се продава в БМВ по - вероятно е да се продава целият кабелен сноп. Другият вариант е да го купиш по магазин за ел. части. не вярвам да те излъжат.
Това, което ми прави впечатление от видеото е, че бобините са различни (май го бях писал преди в темата), което също не е добре. Вземи да направиш един пълен комплект Beru (уж по - рядко давали фира).
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
@2bar написа:Djelebov написа:Мисълта ми е следната: когато се затвори кръга на акумулатора с резистора и бобините има ли начин този ресизтор да си промени работата?? Все пак е счупен на две:
След като е счупен си е за смяна. Не ми се вярва да се оправи колата от него, но той така или иначе е за смяна. В момента, в който през него протече ток и се понагрее съпротивлението му 100% не е това, което трябва да е.
Като въведеш номера, който е върху самият резистор, нищо ли не излиза? Макар, че ако се продава в БМВ по - вероятно е да се продава целият кабелен сноп. Другият вариант е да го купиш по магазин за ел. части. не вярвам да те излъжат.
Това, което ми прави впечатление от видеото е, че бобините са различни (май го бях писал преди в темата), което също не е добре. Вземи да направиш един пълен комплект Beru (уж по - рядко давали фира).
Резистора- 27.05 BGN в Дару и 27.20 в Елиткар, явно само оригинален има. За бобините...лулите на по-старите 3 са позахабени, но всичките 6 бобини дават еднакво съпротивление...а и в момента гледам да избягвам излишни смени освен ако не са наложителни, защото все още не знам какво й има и съм финансово настроен за кофти развръска ....и най-вероятно просто ще направя проба с други работещи.
Мерси за препоръката

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
Купих ресистора за 8 стотинки, но проблема, разбира се, не е от там. Независимо дали там има резистор или съм го заменил с кабелче или пък дори съм отрязал кабела и вече не идва маса за буксите на бобините- колата си остава същата- като студена се мъчи и пали в гадния режим, а като е топла е перфектна
Тогава защо въобще към бобините идва маса?-нали все пак капака на клапаните и шпилките в него са маса!?
В един форум четох, че средния пин (маса през ресистор) на бобините бил само за студен старт- за да не претоварвали акумулатора докато върти стартер...дали е така
, но при мен и на студен старт и на топъл- дали с резистор, дали без, дали с разкачена маса -все е същото като преди. Явно на бобините ми не им пука от къде и през какво ще им дойде масата 

Тогава защо въобще към бобините идва маса?-нали все пак капака на клапаните и шпилките в него са маса!?
В един форум четох, че средния пин (маса през ресистор) на бобините бил само за студен старт- за да не претоварвали акумулатора докато върти стартер...дали е така



Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
@Djelebov
Идеята на резистора е друга - ползва се за обратна връзка. С него се мери напрежението във вторичната верига, т.е. и с бего и без него, всичко би трябвало да работи горе - долу добре. Според мен всичко много прилича на ситуация, в която комп. по една или друга причина гаси отделни цилиндри - различно съпротивление на бобините, различна смес в цилиндрите или нещо подобно.
Аз все още държа на това, да смениш различните бобини с еднакви и да продължаваш с опитите. И пиши, какво е станало (съжалявам, малко като кибик звучи, ама ми е интересно).
Идеята на резистора е друга - ползва се за обратна връзка. С него се мери напрежението във вторичната верига, т.е. и с бего и без него, всичко би трябвало да работи горе - долу добре. Според мен всичко много прилича на ситуация, в която комп. по една или друга причина гаси отделни цилиндри - различно съпротивление на бобините, различна смес в цилиндрите или нещо подобно.
Аз все още държа на това, да смениш различните бобини с еднакви и да продължаваш с опитите. И пиши, какво е станало (съжалявам, малко като кибик звучи, ама ми е интересно).
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
Датчиците с номера 13 и 15 от схемата проверявал ли си ги?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ead_vanos/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ead_vanos/
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
tahsinov написа:Датчиците с номера 13 и 15 от схемата проверявал ли си ги?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ead_vanos/
още миналата зима ги заменяхме с резистори за проба...отпаднаха първи от списъка

@2bar, имаш право, тия дни ще пробвам с приятелските бобини

Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
открих проблема!!!-запечен ванос-ремонтен комплект за ..ануса.. и всичко заспа! успех!!!
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
tanakabmw написа:открих проблема!!!-запечен ванос-ремонтен комплект за ..ануса.. и всичко заспа! успех!!!
Много се радвам за теб колега, става дума за
същия проблем, изискващ рестарт, нали??
Ако и при мен е тва, ще трябва да ми напишеш адреса си на лично... и дали да е водка или уиски


Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
ако при теб всичко е наред с ваноса,значи е от запекли хидроповдигачи. промивка но мотора-и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТЪНКО МАСЛО. успех.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
tanakabmw написа:ако при теб всичко е наред с ваноса,значи е от запекли хидроповдигачи. промивка но мотора-и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТЪНКО МАСЛО. успех.
колега,кво значи промивка на мотора и с нея как ще раздвижиш запекъл повдигач


- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
tanakabmw написа:ако при теб всичко е наред с ваноса,значи е от запекли хидроповдигачи. промивка но мотора-и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТЪНКО МАСЛО. успех.
Мерси колега, наистина имам няколко тракащи повдигача, възможно най-скоро ще отворя капака на клапаните

kirililiev написа:колега,кво значи промивка на мотора и с нея как ще раздвижиш запекъл повдигачи кво значи тънко масло,зехтин или....?
За маслото, аз разбирам да не е 15W40 - казаха ми в един сервиз да го сложа заради тракащи повдигачи- щяло да уплътни, щото е дебело. Да ама стана точно обратното- първите 5-6000км трака, после маслото кат стане на "айран" успява да ги напълни явно и тракането спира- поне аз така го тълкувам, без да съм сигурен. Kirililiev, кажи ако не е точно така, щото обикновено по сервизите викат "Слагай някво дебело- ше са оправи" ?

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Студен старт, не дава искра, ECU (с видео симптоми)
Djelebov написа:tanakabmw написа:ако при теб всичко е наред с ваноса,значи е от запекли хидроповдигачи. промивка но мотора-и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТЪНКО МАСЛО. успех.
Мерси колега, наистина имам няколко тракащи повдигача, възможно най-скоро ще отворя капака на клапаните
kirililiev написа:колега,кво значи промивка на мотора и с нея как ще раздвижиш запекъл повдигачи кво значи тънко масло,зехтин или....?
За маслото, аз разбирам да не е 15W40 - казаха ми в един сервиз да го сложа заради тракащи повдигачи- щяло да уплътни, щото е дебело. Да ама стана точно обратното- първите 5-6000км трака, после маслото кат стане на "айран" успява да ги напълни явно и тракането спира- поне аз така го тълкувам, без да съм сигурен. Kirililiev, кажи ако не е точно така, щото обикновено по сервизите викат "Слагай някво дебело- ше са оправи" ?
нормално е да хлопа,сложил си минерално масло с незнайно какво качество и на незнайно колко износени повдигачи.прочети малко за маслата и сам ще си одговориш на някой въпроси.
http://spisanie.avtoparts.net/component ... article/54

59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани