Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от cod-cdbp » 06 Яну 2010, 0:34

Петре, мойто лично мнение е следното - вкарва се М-ка от знаеш къде, има и блъсната гледах наскоро която е перфекция за донор за няма 2000 евра...
разглабяш ВСИЧКО при теб и започваш от НУЛАТА да насаждаш - ел инсталация окачване и тн като успоредно с насаждането правиш и ремонт, защото иначе не виждам за какво ти е М-ков мотор без М-ковите екстри като температура на маслото, чек контрол, голям борд, окачване и тн и тн...
Наистина МНОГО трудоемко начинание но резултатите надминават очакванията винаги.
Питай ZLATEN какво причини на колата си и какво беше но стана, вярно останаха дреболиики за дойзкусоряване но не са никаква болка.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от Peter Angelov » 06 Яну 2010, 1:08

Стояне сигурно си прав, но затова ми трябва първо място и второ много време. За съжаление и двете ги нямам, що се касае до времето по добре да бодна някой лев от консулти и прочие в джоба. Ще мисля то поне имам време бол и нямам право на грешки....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от .:BENZINO:. » 06 Яну 2010, 1:10

че си мераклия е ясно така че ако мотора си струва влизай в огъня
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от Peter Angelov » 06 Яну 2010, 1:15

BENZINO VN написа:че си мераклия е ясно така че ако мотора си струва влизай в огъня


И после да се возя на 520 комби а :mhihi: :D :angel:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от .:BENZINO:. » 06 Яну 2010, 1:18

Peter Angelov написа:
BENZINO VN написа:че си мераклия е ясно така че ако мотора си струва влизай в огъня


И после да се возя на 520 комби а :mhihi: :D :angel:

:roll: че кво му е на комбито върви си макар и колкото 316-ка
Изображение
Изображение


ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от @2bar » 06 Яну 2010, 2:13

к'во да земе? едно смачкано купе ли?

тя темата малко детска стана....що си мислите, че германците трева пасат....само един читав мотор започва от 1000 евро, ми скорости, диф и т.н.
Последна промяна @2bar на 06 Яну 2010, 2:16, променена общо 1 път


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от cod-cdbp » 06 Яну 2010, 2:18

значи търсенето продължава :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от \MITETO\ DSB » 06 Яну 2010, 2:25

_65536_kb_sec_ написа:значи търсенето продължава :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

:OT: Стояне тази кола какво я е ударило? :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от Хаос » 06 Яну 2010, 4:11

\MITETO\ DSB написа: :OT: Стояне тази кола какво я е ударило? :mhihi:

насрещно движещ се стълб...

по темата:
написах огромен пост, но форума незнайно защо реши да не го публикува...

накратко - идеята ти за мен е лоша - защото такава кола изисква

1. Пари.
Пари за покупка, поддръжка на спортен автомобил на 15 години. Не можеш да правиш компромиси с нещо, в което ще се возиш с 200+. Като почнеш от регулярна смяна на скъпи спортни гуми и минеш през къси интервали за смяна на консумативи, наистина много скъпи резервни части итн...
Трансформацията на ТДС в М5 на мен ми звучи абсурдно. Търсиш да направиш от евридейката си някакво недоразумение. Нито ще можеш да го използваш като всекидневен автомобил, какъвто по замисъл е ТДС-а, нито ще е пълноценна М5-ца, защото за да стане такава, ще ти трябва практически всичко по задвижващата, охлаждащата, мазителната, предавателната системи, окачването, управлението, електрониката, окабеляването...

2. Време.
Казваш няма да я правиш ти, няма да я ремонтираш ти, а да намираш време да я караш подобаващо ще можеш ли?
Защото нека да ти кажа за мен как стоят нещата - това е расов, ръчно сглобен с немска прецизност автомобил, над който да издеваваш с донъти, бърнаути на светофара и дръпки срещу пернишки дръгели гоУф 3,4,5,6,10, да го тормозиш с българските недоразумения наречени републиканска пътна мрежа, просто не върви. За такъв автомобил се иска време - да отидеш на разходка по Европа с него, да се качиш на Nurburgring/Nordschleife, и то не 1 път инцидентно, да посетиш рали за ретро автомобили с него.

3. Нерви.
Една такава абсурдна според мен трансплантация ще е съпътствана от много трудности, отсрочки, компромиси и накрая резултата сигурно ще те зарадва много, защото ще е твоята кола, единствена, ще си се запознал покрай проекта с много нови и готини хора, което едва ли ще се случи ако просто си купиш М5 и си я регистрираш. Ще я почувстваш много по-твоя и част от теб, ако участваш в създаването й, но докато стигнеш дотам пътя ще е трънлив.

Пожелавам ти успех, а на всички издържали да прочетат до тук - за много години, живи здрави и успешна 2010-та!!!
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от ZLATEN » 06 Яну 2010, 9:21

Хаос написа:
\MITETO\ DSB написа: :OT: Стояне тази кола какво я е ударило? :mhihi:

насрещно движещ се стълб...

по темата:
написах огромен пост, но форума незнайно защо реши да не го публикува...

накратко - идеята ти за мен е лоша - защото такава кола изисква

1. Пари.
Пари за покупка, поддръжка на спортен автомобил на 15 години. Не можеш да правиш компромиси с нещо, в което ще се возиш с 200+. Като почнеш от регулярна смяна на скъпи спортни гуми и минеш през къси ...


много истина има в думите ти :yes:

аз също мислех да визмам м5 ца за донор, вместо 525i, но прецених трезво, че М5 цата е доста
по сложна за поддръжка, за ползване ... за направа, защото релано ти ще разглобиш 2 коли
и трябва да сглобиш вдна наистина читава сигурна кола с която да се вожиш с 200+ км.

така че реших просто да направя ежеднавната си кола по приятна за каране.
М5 определено не е ежедневна кола, с всичките ненормалници по пътя, злобари и гепарди (крадци).
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от Zubcho » 06 Яну 2010, 9:50

Всичките неща описани в горните 2 поста са безмислени за човека искащ трансплантация.

1. Ами той кара като пенсионер бе.
2. Колата никога няма да види 200+ ако я кара собственика :)
3. Неговата кола е перфектна и не е евридейка. По-скоро е едномесечка. Демек се изкарва 1 път в месеца и се кара бавно щото е лъскава и мацките се оглеждат в нея.
4. Защо да не се получи трансплантацията на мотора и кабелите + генерацията? Дори и да се разглоби цялата кола, ако се прави методично не виждам какъв е проблема.

Цялата работа е в това, че собственика е имал ТДС и в даден момент се е заел да го прави кола. Ако беше имал М5 щеше да е същия крайния резултат. Факт, е че колата вече е почти М5. Липсва й мотора и окачването. Второто е най-малкия проблем и всичко е въпрос на една поръчка и монтиране. Това е лесната част. Трудната е мотора.

Всичко се прави за да се получи една завършена кола, която в момента е с агресивна визия и след като я запалиш чуваш тракането на дизела. Нещата не се връзват и за това човека иска да сложи, и правилното сърце на вече подмладеното е подострено тяло :mhihi:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от Peter Angelov » 06 Яну 2010, 10:40

Забе благодаря за думите, нормално хората не ме познават не са виждали и колата ми :!: Нормално е да си мислят ха виж тоя от трагливия TDS иска се прави на тирикат :D До парите има бол не ми е проблем да имам и TDS и М5 просто не ми се плащат излишни пари за куп глупости а и искам да се насоча и да имам един автомобил. Що се касае до времето, аз имам малко други възгледи, не да си губя времето с правене на кола а това време може да ми докара свежи пари, време да си гледам семейство, родители, приятели. Също съм научен че от нещо което не рабирам не пипам :!: имаси хора които са учели и работят това.
Това ми звучи като полвината ми клиенти как се правят на финансисти и счетоводители :mhihi: :mhihi: ами с две думи много са далече от истината...

P.S. Стояне тази кола я видях на 01.01.2010 г. но трябва се чете друже :D иначе бях тръгнал да организирам нейната покупка....

Основния ми проблем е че това трябва да се прави в София а аз съм педант и незнам как ще стоя да гледам какво става. И втория огромен проблем за мен е че се съмнявам дали нещата ще бъдат така направени че да не висят кабели и т.н. просто голяма час от проблема е в мен че най малкото нещо ме дразни като визия и т.н.
И основното до сега никой не написа един технически издържан пост, превърнахме темата в искрено и лично...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5

Мнение от ZLATEN » 06 Яну 2010, 11:10

технически какво да напишем, проблеми няма да имаш, купетата са абсолютно еднакви.

просто вадиш всичко от М5цата и редиш на твойта. Колкото повече прехвърлиш
толкова по малко грижи ще имаш после
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook