Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Модератор: Технически модератори
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Петре, мойто лично мнение е следното - вкарва се М-ка от знаеш къде, има и блъсната гледах наскоро която е перфекция за донор за няма 2000 евра...
разглабяш ВСИЧКО при теб и започваш от НУЛАТА да насаждаш - ел инсталация окачване и тн като успоредно с насаждането правиш и ремонт, защото иначе не виждам за какво ти е М-ков мотор без М-ковите екстри като температура на маслото, чек контрол, голям борд, окачване и тн и тн...
Наистина МНОГО трудоемко начинание но резултатите надминават очакванията винаги.
Питай ZLATEN какво причини на колата си и какво беше но стана, вярно останаха дреболиики за дойзкусоряване но не са никаква болка.
разглабяш ВСИЧКО при теб и започваш от НУЛАТА да насаждаш - ел инсталация окачване и тн като успоредно с насаждането правиш и ремонт, защото иначе не виждам за какво ти е М-ков мотор без М-ковите екстри като температура на маслото, чек контрол, голям борд, окачване и тн и тн...
Наистина МНОГО трудоемко начинание но резултатите надминават очакванията винаги.
Питай ZLATEN какво причини на колата си и какво беше но стана, вярно останаха дреболиики за дойзкусоряване но не са никаква болка.

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Стояне сигурно си прав, но затова ми трябва първо място и второ много време. За съжаление и двете ги нямам, що се касае до времето по добре да бодна някой лев от консулти и прочие в джоба. Ще мисля то поне имам време бол и нямам право на грешки....
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
че си мераклия е ясно така че ако мотора си струва влизай в огъня


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
BENZINO VN написа:че си мераклия е ясно така че ако мотора си струва влизай в огъня
И после да се возя на 520 комби а



- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Peter Angelov написа:BENZINO VN написа:че си мераклия е ясно така че ако мотора си струва влизай в огъня
И после да се возя на 520 комби а![]()
![]()



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
ето го твоя донор, ако ги имаш кинтите взимай и действай
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=125480293&__lp=17&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=125480293&__lp=17&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
к'во да земе? едно смачкано купе ли?
тя темата малко детска стана....що си мислите, че германците трева пасат....само един читав мотор започва от 1000 евро, ми скорости, диф и т.н.
тя темата малко детска стана....що си мислите, че германците трева пасат....само един читав мотор започва от 1000 евро, ми скорости, диф и т.н.
Последна промяна @2bar на 06 Яну 2010, 2:16, променена общо 1 път
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
_65536_kb_sec_ написа:ето го твоя донор, ако ги имаш кинтите взимай и действай
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=125480293&__lp=17&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1
only Bodywork, no Engine!!!


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
_65536_kb_sec_ написа:значи търсенето продължава![]()
![]()
![]()



Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
\MITETO\ DSB написа:Стояне тази кола какво я е ударило?
насрещно движещ се стълб...
по темата:
написах огромен пост, но форума незнайно защо реши да не го публикува...
накратко - идеята ти за мен е лоша - защото такава кола изисква
1. Пари.
Пари за покупка, поддръжка на спортен автомобил на 15 години. Не можеш да правиш компромиси с нещо, в което ще се возиш с 200+. Като почнеш от регулярна смяна на скъпи спортни гуми и минеш през къси интервали за смяна на консумативи, наистина много скъпи резервни части итн...
Трансформацията на ТДС в М5 на мен ми звучи абсурдно. Търсиш да направиш от евридейката си някакво недоразумение. Нито ще можеш да го използваш като всекидневен автомобил, какъвто по замисъл е ТДС-а, нито ще е пълноценна М5-ца, защото за да стане такава, ще ти трябва практически всичко по задвижващата, охлаждащата, мазителната, предавателната системи, окачването, управлението, електрониката, окабеляването...
2. Време.
Казваш няма да я правиш ти, няма да я ремонтираш ти, а да намираш време да я караш подобаващо ще можеш ли?
Защото нека да ти кажа за мен как стоят нещата - това е расов, ръчно сглобен с немска прецизност автомобил, над който да издеваваш с донъти, бърнаути на светофара и дръпки срещу пернишки дръгели гоУф 3,4,5,6,10, да го тормозиш с българските недоразумения наречени републиканска пътна мрежа, просто не върви. За такъв автомобил се иска време - да отидеш на разходка по Европа с него, да се качиш на Nurburgring/Nordschleife, и то не 1 път инцидентно, да посетиш рали за ретро автомобили с него.
3. Нерви.
Една такава абсурдна според мен трансплантация ще е съпътствана от много трудности, отсрочки, компромиси и накрая резултата сигурно ще те зарадва много, защото ще е твоята кола, единствена, ще си се запознал покрай проекта с много нови и готини хора, което едва ли ще се случи ако просто си купиш М5 и си я регистрираш. Ще я почувстваш много по-твоя и част от теб, ако участваш в създаването й, но докато стигнеш дотам пътя ще е трънлив.
Пожелавам ти успех, а на всички издържали да прочетат до тук - за много години, живи здрави и успешна 2010-та!!!
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Хаос написа:\MITETO\ DSB написа:Стояне тази кола какво я е ударило?
насрещно движещ се стълб...
по темата:
написах огромен пост, но форума незнайно защо реши да не го публикува...
накратко - идеята ти за мен е лоша - защото такава кола изисква
1. Пари.
Пари за покупка, поддръжка на спортен автомобил на 15 години. Не можеш да правиш компромиси с нещо, в което ще се возиш с 200+. Като почнеш от регулярна смяна на скъпи спортни гуми и минеш през къси ...
много истина има в думите ти

аз също мислех да визмам м5 ца за донор, вместо 525i, но прецених трезво, че М5 цата е доста
по сложна за поддръжка, за ползване ... за направа, защото релано ти ще разглобиш 2 коли
и трябва да сглобиш вдна наистина читава сигурна кола с която да се вожиш с 200+ км.
така че реших просто да направя ежеднавната си кола по приятна за каране.
М5 определено не е ежедневна кола, с всичките ненормалници по пътя, злобари и гепарди (крадци).
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Всичките неща описани в горните 2 поста са безмислени за човека искащ трансплантация.
1. Ами той кара като пенсионер бе.
2. Колата никога няма да види 200+ ако я кара собственика
3. Неговата кола е перфектна и не е евридейка. По-скоро е едномесечка. Демек се изкарва 1 път в месеца и се кара бавно щото е лъскава и мацките се оглеждат в нея.
4. Защо да не се получи трансплантацията на мотора и кабелите + генерацията? Дори и да се разглоби цялата кола, ако се прави методично не виждам какъв е проблема.
Цялата работа е в това, че собственика е имал ТДС и в даден момент се е заел да го прави кола. Ако беше имал М5 щеше да е същия крайния резултат. Факт, е че колата вече е почти М5. Липсва й мотора и окачването. Второто е най-малкия проблем и всичко е въпрос на една поръчка и монтиране. Това е лесната част. Трудната е мотора.
Всичко се прави за да се получи една завършена кола, която в момента е с агресивна визия и след като я запалиш чуваш тракането на дизела. Нещата не се връзват и за това човека иска да сложи, и правилното сърце на вече подмладеното е подострено тяло
1. Ами той кара като пенсионер бе.
2. Колата никога няма да види 200+ ако я кара собственика

3. Неговата кола е перфектна и не е евридейка. По-скоро е едномесечка. Демек се изкарва 1 път в месеца и се кара бавно щото е лъскава и мацките се оглеждат в нея.
4. Защо да не се получи трансплантацията на мотора и кабелите + генерацията? Дори и да се разглоби цялата кола, ако се прави методично не виждам какъв е проблема.
Цялата работа е в това, че собственика е имал ТДС и в даден момент се е заел да го прави кола. Ако беше имал М5 щеше да е същия крайния резултат. Факт, е че колата вече е почти М5. Липсва й мотора и окачването. Второто е най-малкия проблем и всичко е въпрос на една поръчка и монтиране. Това е лесната част. Трудната е мотора.
Всичко се прави за да се получи една завършена кола, която в момента е с агресивна визия и след като я запалиш чуваш тракането на дизела. Нещата не се връзват и за това човека иска да сложи, и правилното сърце на вече подмладеното е подострено тяло

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Забе благодаря за думите, нормално хората не ме познават не са виждали и колата ми
Нормално е да си мислят ха виж тоя от трагливия TDS иска се прави на тирикат
До парите има бол не ми е проблем да имам и TDS и М5 просто не ми се плащат излишни пари за куп глупости а и искам да се насоча и да имам един автомобил. Що се касае до времето, аз имам малко други възгледи, не да си губя времето с правене на кола а това време може да ми докара свежи пари, време да си гледам семейство, родители, приятели. Също съм научен че от нещо което не рабирам не пипам
имаси хора които са учели и работят това.
Това ми звучи като полвината ми клиенти как се правят на финансисти и счетоводители
ами с две думи много са далече от истината...
P.S. Стояне тази кола я видях на 01.01.2010 г. но трябва се чете друже
иначе бях тръгнал да организирам нейната покупка....
Основния ми проблем е че това трябва да се прави в София а аз съм педант и незнам как ще стоя да гледам какво става. И втория огромен проблем за мен е че се съмнявам дали нещата ще бъдат така направени че да не висят кабели и т.н. просто голяма час от проблема е в мен че най малкото нещо ме дразни като визия и т.н.
И основното до сега никой не написа един технически издържан пост, превърнахме темата в искрено и лично...



Това ми звучи като полвината ми клиенти как се правят на финансисти и счетоводители


P.S. Стояне тази кола я видях на 01.01.2010 г. но трябва се чете друже

Основния ми проблем е че това трябва да се прави в София а аз съм педант и незнам как ще стоя да гледам какво става. И втория огромен проблем за мен е че се съмнявам дали нещата ще бъдат така направени че да не висят кабели и т.н. просто голяма час от проблема е в мен че най малкото нещо ме дразни като визия и т.н.
И основното до сега никой не написа един технически издържан пост, превърнахме темата в искрено и лично...
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
технически какво да напишем, проблеми няма да имаш, купетата са абсолютно еднакви.
просто вадиш всичко от М5цата и редиш на твойта. Колкото повече прехвърлиш
толкова по малко грижи ще имаш после
просто вадиш всичко от М5цата и редиш на твойта. Колкото повече прехвърлиш
толкова по малко грижи ще имаш после
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани