За спортния филтър (K&N)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 27 Юни 2009, 19:36

zvetiko написа:
kirililiev написа:
zvetiko написа:
@2bar написа:те, така и завършват повечето чипосани TDS - на части :D


След като им се радваш 700-800 К-да.Не като някоя 520-ка- ти натискаш педала на газта тя не помръдва,а като включиш климатика,се чудиш дали изобщо се движи. :mhihi:


пак говориш глупости ма карай,простено ти е ;)


Да и аз да се возех на изкорубена 520-ка като теб щях да съм толкова зле като теб. :mhihi:

За състезател като теб ,който казва ,че 518 върви добре и съветва да си го купят, какво повече мога да кажа.Изобщо някога през живота си качвал ли си се на повече от 150 к.с. за да знаеш за какво става на въпрос или върховното ти постижение е 520 power :mhihi:


:D :D :D :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 27 Юни 2009, 19:41

zvetiko написа:Като твърдо считам ,че да подобряваш динамичните характеристики на колата си ,като я правиш с 200кг. по-лека,изкорубвайки всички ,което се сетиш,както е направил "състезателя" по-горе, не е решение на проблема ,а изразява някакъв психически проблем на извършващият го. ;)


пак не си разбал точно за какво иде рач приятелю,една кола не се прави по лека само за да тръгне повече :mhihi: чети повече книжки,ще ти е полезно ;)света е пълен с такива хора като тебе които го докарват на приказки без покритие,лесно е да чуеш нещо и да го повтаряш като папагал без лично сам да си го изпитал,то не бяха стбилни и бързи тежки коли,то не бяха добре седящи зимни гуми през лятото,иначе си голям експерт,виждам подписа ти говори добре за теб ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Юни 2009, 9:17

@kirililiev , с теб имаме съвсем различно поведение на пътя,след като гледам интересите ти.Ти искаш да въртиш колата в завоя,аз искам като я изнеса и натисна в завоя да я залепя и да я движа по релси-просто уникалното окачване на Е34 го позволява и това е една от причините да съм влюбен в тия коли.И за да се получи това трябва колата да е със зимни гуми-лепят за пътя много по-добре от летните.Многократно съм го пробвал-с летни гуми тръгваш много по-лесно с превъртане,много по-лесно въртиш колата така ,че какво да споря-просто съм го изпитвал,а не съм от хората , които плащат данък общественно мнение. ;) Виждаш с каква кола съм в момента-лека и понеже ще я продавам е с летни гуми-е както я пипна и така се върти,сега да ти каже ,че не ми доставя удоволствие ще излъжа ,но искам нещо по различно. ;)И мисля ,че е крайно време да спрем да се разправяме-ти си имай твоите виждания аз моите. :bchug:

Изпадна ми една интересна снимка на кола, която е участвала доста силно в клас А на Божурище - вижте как олекотяват :mhihi:

Изображение

@2bar написа:значи макс. около 20%. като отчетеш и факта, че грешката при повечето динамометри е над 10% и измерените стойности не се приравняват към нормалани атм. условия не вярвам да е повече от 10%, което си е в рамките на нормалното. от цялата работа започваш само да къдиш на празен х


М51-143 к.с. След регулировки на ГНП или чип се вдигат с 30к.с.(провери ,в който искаш сайт за чип-тунинг)Ако мислиш ,че това води само до кадене(наистина почва да пуши повече :mhihi: )се лъжеш. ;)Като ти попадне нагласен TDS го покарай и ще видиш за какво става въпрос.Признавам ,че ако tds-са не е пипнат между него и 520i няма никаква разлика-и двете са ми еднакво мудни. ;)

Zubcho написа:От къде и за колко мога да си купя бууст контролер и някой може ли да ми помогне да изведем едно манометърче в купето и да го монтираме някъде на дискретно място да си го зяпам?


Мисля ,че има на Илиянци-от големият паркинг,през малкият вход ,в дясно:mhihi:-продават системи за нитро,кулери и какво ли не.
Манометър като моя от едно магазинче на Княз Борис между Пиротска и Екзарх.Ще ти трябва тройник за да свържеш шланга-от Практикер при маркучите,от входа в ляво,накрая в дясно.Маркуч-Красна поляна,преди ЖП линията на около 300метра,ако идваш от центъра -в ляво,пише Водни съединения.Режеш маркуча на МАР сенсора ,слагаш тройника и вкарваш маркуча за манометъра през гуменият маншон за кабелите ,който се намира до мотора за чистачките,с една стоманена тел-преди това си махнал кората под волана.Ето аз къде го бях сложил.Сега ако кажеш ,че искаш аз да го направя спирам да давам акъл. :mhihi: Иво ,проверих и за МАР сенсора-модификацията на твоята кола мери до 2.5бара,предполагам ,че и DDE има резерви,значи наистина можеш да го направиш с контролер и да търсиш налягане според моментното ти настроение :mhihi: ,без да имаш недостиг на гориво.

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: Варна
Кара: е36 купе М52B20
Мечтае да кара: V8

Мнение от nafkata » 05 Авг 2009, 20:38

Разликата м/у тдс-а и 520и (сток) е усезателна бих казал

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 05 Авг 2009, 22:40

Сток тдс вс сток 20ка, добре поддържани и двете коли, с еднакъв размер джанти/гуми и т.н.
3 коли в полза на 20ката на 400м
На доускорение, не сме пробвали, но си мисля, че 20ката ще изостава.
Изображение
E34, E38

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: Панагюрище

Мнение от Kristiyan » 05 Авг 2009, 23:53

justboy написа:Сток тдс вс сток 20ка, добре поддържани и двете коли, с еднакъв размер джанти/гуми и т.н.
3 коли в полза на 20ката на 400м
На доускорение, не сме пробвали, но си мисля, че 20ката ще изостава.

.... А всичко започна от един КН филтър... :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 06 Авг 2009, 6:58

Да подяволите :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Авг 2009, 1:39

Иво здравей,
според мен този филтър е по-скоро "социален" отколкото спортен :!:
Аз съм абсолютно сигурен,че разликата е само във звука.
Преди години бе публикувана една статия за тест в пустинята на два танка с дизелови мотори:
-първият английски(чаланджър някакъв си .........),който след около 100 работни часа в пустинята се нуждае от нов мотор :shock: извода на инжинерите е -пясъка, повдиган от веригите става на прах,тази много ситна прах преминава спокойно през модерния въздушен фитър и задира цилиндрите...........истина или не :roll:
-втория руски с въздушен филтър като на волга т.е. маслен -никакъв проблем за мотора,само по-честа профилактика на филтъра.
Пепи на Иво помпата бе почти на максимално закъснение,затова я завъртяхме на предварение,ама и той малко те обърка с това,че не е била пипана.Ъгъла на впръскване бе доста изменен,а плочката(не беше местена) има как още доста да се бута назад.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 09 Авг 2009, 8:47

Звука на мотора не се промени, по-скоро някак се по отпуши. Пазя си стария въздушен филтър (на 300-400км е, демек - нов) и като се върнеш от Англия те качвам с нормалния възд. филтър да караш моята кола и после със спортния. И ще си кажеш мнението дали има разлика. За мен има, но може да е субективна.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 09 Авг 2009, 16:00

ivan. написа:Иво здравей,
според мен този филтър е по-скоро "социален" отколкото спортен :!:
Аз съм абсолютно сигурен,че разликата е само във звука.
Преди години бе публикувана една статия за тест в пустинята на два танка с дизелови мотори:
-първият английски(чаланджър някакъв си .........),който след около 100 работни часа в пустинята се нуждае от нов мотор :shock: извода на инжинерите е -пясъка, повдиган от веригите става на прах,тази много ситна прах преминава спокойно през модерния въздушен фитър и задира цилиндрите...........истина или не :roll:
-втория руски с въздушен филтър като на волга т.е. маслен -никакъв проблем за мотора,само по-честа профилактика на филтъра.
Пепи на Иво помпата бе почти на максимално закъснение,затова я завъртяхме на предварение,ама и той малко те обърка с това,че не е била пипана.Ъгъла на впръскване бе доста изменен,а плочката(не беше местена) има как още доста да се бута назад.


първо,мотора на танка спираше поради заддръстване с пясък на филтъра от завихрянето,след поставяне на защитни екрани пясъка спря да попада директно във филтъра и нещата се оправиха
второ-не сме в пустинята и не караме коли с газотурбинни мотори с голям дебит на въздух ;)
и трето,от филтъра има ефект,в комбинация от чип и качествен ауспух-дори и само крайно гърне ефекта е на лице,вие надявам се че не очаквате след поставянето на филтър да залепвате за седалката :?: ефекта е 2,3 процента и само човек който познава колата си добре може да го усети :D

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook