ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от KPETEH » 10 Апр 2014, 11:32

Тарелки на макферсон външно: 155мм - е34, 154мм - е30
Тарелки на макферсон вътрешно: 149мм - е34, 149мм - е30
Тфа в тъмното снощи. Самите пружини не можах, че е34-ката е в калта. Ако някой има пружина от е34 под ръка, аз мога да мерна е30-ковата.
Успех.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: Varna city
Пол: Мъж
Кара: 325is
Мечтае да кара: 320is / M3 и турбинирани 30-ки

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от 325ti » 10 Апр 2014, 15:21

:yes: Кретени много познавам, но така отзивчив като тебе, не :bowdown:
Дано някой му се намира такава пружина под ръка, че да сподели размера :)
Поздрави !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 17.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e30
Мечтае да кара: e30
Детайли за колата: e30 320i

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от stoil.k » 10 Апр 2014, 15:59

Колеги масло за 525 ТДС на 440 000 хиляди е харесал съм едно на BMW Castrol 10w40 full syntetic 7 литра 120 лева с отстъпка иначе е 140 и се чудя за Castrol Magnatec или EDGE , говориме за качествени масла , ще ми препоръчате ли някакво.До сега колата е карана с пълна синтетика в Германия но не знам марка
жълтото кони, дупките гони

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от Bavarishe » 21 Апр 2014, 18:15

айде пуснал съм интересни части за продажба :D
ТДС - Турбо Див Селянин

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 13.06.2014
Пол: Мъж

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от miri22 » 13 Юни 2014, 10:25

Колеги имам сериозен проблем имам Е34 БМВ 524 тд което се форсира до край ако някой е имал подобен проблем и може да ми каже от какжо е и как го е оправил ще съм много благодарен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от sixstraight » 16 Юни 2014, 19:18

Колега най вероятно турбината е заминала и гълта масло и за това се форсира, другото е като е студена да я изръчкаш яко аз така направих и почна да се форсира зверски извадих ключа но колата не угасна поне няколко секунди даже колегите разправят че се е чувал прекъсвача. Резултата беше 3 счупени на половина подгревни свещи и трудно палене на следващия ден.
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от cod-cdbp » 17 Юни 2014, 2:47

sixstraight написа:Колега най вероятно турбината е заминала и гълта масло и за това се форсира, другото е като е студена да я изръчкаш яко аз така направих и почна да се форсира зверски извадих ключа но колата не угасна поне няколко секунди даже колегите разправят че се е чувал прекъсвача. Резултата беше 3 счупени на половина подгревни свещи и трудно палене на следващия ден.


Ако си се разминал само с толкова си ебати късметлията или просто този мотор е епично здрав, което не ми се вярва особено.
Обичайно биелите възприемат разни арт форми, бутала си правят среща с клапаните и тн. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от sixstraight » 17 Юни 2014, 8:46

Само това беше после я карах 2 години иначе ми обесняваха че на това му се вика кръгов огън и се самозапалва ладите били склонни към тия форсажи, а колко е здрав м21д24 не знам ама се надявам никога повече да нямам такъв мотор :)
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от KPETEH » 17 Юни 2014, 9:10

Де ги тия дизелови лади?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от sixstraight » 17 Юни 2014, 15:17

Цитат:

При 6500-8000 става вече грозна картинка.Недостатъчно масло, разкъсва се масления филм по цилиндрите, едно от слабата ефективност на помпата, второ от прекалено богата на бензин смес, появяват се и сериозни детонации заради калпавата характеристика на делкото.Износването става много интезивно, вибрациите и ренонанса се увеличават и разни болтове, гайки и шпилки направо се саморазвиват.Пружинките са меки и клапаните увисват, отделно изпускателната система става тясна за потока изгорели газове и в цилиндрите остава много неизгоряла смес.В маслото се трупа нагар и бензин.Охлаждането е недостатъчно, моторът прегрява.
Над 8000-делкото прави кръгов огън, двигателят се саморазрушава за минути.

Успокоително е че заради тежката трансмисия рядко ладов двигател минава над 6500, обикновенно той просто спира да набира, тъй като мощноста не му достига.

:OT:
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от KPETEH » 17 Юни 2014, 16:53

Ти си горил масло вместо нафта заради скапаната турбина и затова след като си върнал ключа мотора не е загаснал. Мотора се върти докато не се строши или не се усетиш да му спреш въздуха... Но смятам, че колегата не е строшил мотора, иначе щеше да пише. Огъня на "Волтрон" го заеби, че припадам от смях...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от sixstraight » 17 Юни 2014, 21:47

Турбината беше екстра просто колата беше запалена скоро понеже си тръгвахме от пистата в плевен и реших че трябва да се дава яко газ като е запалена колата преди 30сек. просто върнах ключа и след някакви секунди колата почна да гасне от 6000 оборота колата е работила макс 2-3сек с изваден ключ. Ако толкова е била разтропана турбината че да се запали маслото нямаше да изгасне докато има масло и там се гаси на 5та и спирачка. Предполагам че щом сме се прибрали до София и съм теглил ладата на твърда връзка с 140 е имало животец в това турбо и тоя двг. Действието се развива 8.2008г а колата е продадена 11.2011 сега вече имаш всички факти може да обясниш на простите хора като мен защо се е получило, най-малкото поне колегите с м21 да знаят какво да не правят.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от KPETEH » 18 Юни 2014, 8:56

Не твърдя, че си прост или каквото и да било. Принципа на работа на ладите и дизеловия двигател са различни... Разбра се да не юриш м21 до 6000 оборота на студено, щото после чупи подгреви.... Аз имам м21 от 2008-ма година без турбо, но с електронна помпа, форсирало се е при палене но до към 2000 оборота и после нормализира, сменихме разни датчици, релета и други и тнт.... Колегата не си прави труд да обясни точно какво се случва. "Форсира се до край" мен лично нищо не ми говори...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от sixstraight » 18 Юни 2014, 11:43

Колегата май ни отсвири или е оправил колата или е дала фира, сега се сетих че имаше един счупен датчик на главата отляво който стария собственик твърдеше че за свещите като е топла колата да не греят. Може ли от него да е бил проблема понеже беше счупен и едното парче беше навито на главата, а другото висеше на буксата.
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Юни 2014, 18:15

Някой има ли за продаване М-техник пружини за е34 седан? Или някакви други понижаващи. Не пускам обява, защото не съм сигурен какво искам. Предпочитам да видя какво би могло да излезе и за какви пари и да преценя. Мерси!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook