525тдс трудно пали
Модератор: Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Здравейте,
горе посочената снимка е от е36 и затова може би виждате разлика(незнам как е при е34).
Щом свещите са ти нови аз се сещам пак за помпата в резервоара, и а като даваш на контакт тя се включва и качва гориво. Ако искаш може да направиш един тест, остави колата някъде на наклон(двигателя на долу, задницата на горе
) и пробвай да ли ще има промяна, ако има просто пробвай с еднопосочна клапа.
искам да постна един цитат на колегата Иван, който го разпитвах за подобен проблем и ми отговори много учтиво и бързо
Поздрави и успех
горе посочената снимка е от е36 и затова може би виждате разлика(незнам как е при е34).
Забелязах че като дам три-четири пъти на контакт без да чакам подгряването просто връткам ключа колата пали по-лесно....това някой пробвал ли го е???
Щом свещите са ти нови аз се сещам пак за помпата в резервоара, и а като даваш на контакт тя се включва и качва гориво. Ако искаш може да направиш един тест, остави колата някъде на наклон(двигателя на долу, задницата на горе

...Както си карам грацко лекинко няколко пъти ми светва лампата на дюзите огасва двг-то и като завартя запалва веднага .При вас има ли го това нещо?
искам да постна един цитат на колегата Иван, който го разпитвах за подобен проблем и ми отговори много учтиво и бързо

Пробваи да по4истиш и подсушиш хубаво буксата на пло4ката,също и тази на дат4ика на маховика,дъно не ти се налага да сменяш нищо.....буксата на авансатора също.успех и ме дръж в те4ение. Мил ли си мотора скоро ?
Поздрави и успех
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Това съм го пробвал с доста дизели и знам че работиswh_bmw написа:Забелязах че като дам три-четири пъти на контакт без да чакам подгряването просто връткам ключа колата пали по-лесно....това някой пробвал ли го е???
Щом свещите са ти нови аз се сещам пак за помпата в резервоара, и а като даваш на контакт тя се включва и качва гориво. Ако искаш може да направиш един тест, остави колата някъде на наклон(двигателя на долу, задницата на горе) и пробвай да ли ще има промяна, ако има просто пробвай с еднопосочна клапа.
[

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
dancenation написа:Споко и аз съм така ...то не че е споко ми май май ще има скоро тема ..сменям моторя..![]()
Явор е насреща за такива интервенций



20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


madpetio написа:Това съм го пробвал с доста дизели и знам че работиswh_bmw написа:Забелязах че като дам три-четири пъти на контакт без да чакам подгряването просто връткам ключа колата пали по-лесно....това някой пробвал ли го е???
Щом свещите са ти нови аз се сещам пак за помпата в резервоара, и а като даваш на контакт тя се включва и качва гориво. Ако искаш може да направиш един тест, остави колата някъде на наклон(двигателя на долу, задницата на горе) и пробвай да ли ще има промяна, ако има просто пробвай с еднопосочна клапа.
[С моя ТДС още не съм,ще го пробвам скоро. Вероятно имам проблем с помпата в резервоара,но като цъкам ключа и тя качва....
С моя ТДС не става
знам че е старичка темата ама имам този проблем и неща да повтарям всичко от начало. Накратко ще разкажа.
първо колата трудно палеше когато е на резерва, после на 15 л после на 30 литра в резервоара. Така не ме бъркаше защото не ми се занимаваше а само гледах да има повече в резервоара и само карам. ОБАЧЕ нещата се усложниха и на пълен резервоар взе да прави тая работа.
Няма от никъде течове на нафта поне не се виждат с просто око
, сменен е филтъра свещите са 6-ца, резервоара е чист отварях сондите и продължава да си дърпа въздух.
Не съм проверил дали хвърля помпата в резервоара и не съм проверил ГНП-то, като откача маркуча от филтъра и директно в някоя бутилка да да разбера дали е въпросния клапан някъде в самата помпа.
Допълнително имам еднопосочен клапан на връщащото гориво така че от там съм се затапил.
Все не ми се иска да е помпата, защото много щадя колата и проблем с паленето не съм имал.
Ако някой е сменял този клапан в помпата да каже къде и как и дали се е оправил проблема. Благодаря.
пс. забравих да кажа колата е е36 325 тдс
първо колата трудно палеше когато е на резерва, после на 15 л после на 30 литра в резервоара. Така не ме бъркаше защото не ми се занимаваше а само гледах да има повече в резервоара и само карам. ОБАЧЕ нещата се усложниха и на пълен резервоар взе да прави тая работа.
Няма от никъде течове на нафта поне не се виждат с просто око

Не съм проверил дали хвърля помпата в резервоара и не съм проверил ГНП-то, като откача маркуча от филтъра и директно в някоя бутилка да да разбера дали е въпросния клапан някъде в самата помпа.
Допълнително имам еднопосочен клапан на връщащото гориво така че от там съм се затапил.
Все не ми се иска да е помпата, защото много щадя колата и проблем с паленето не съм имал.
Ако някой е сменял този клапан в помпата да каже къде и как и дали се е оправил проблема. Благодаря.
пс. забравих да кажа колата е е36 325 тдс




- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Като запалиш изтърсва ли се - ако се изтърсва първите няколко секунди най - вероятно е от тези 5 неща:
1. гадно гориво
2. изгоряла свещ
3. голямо предварение на впръскването
студения двигател неможе да "удари" добре горивото и го изхвърля
4. компресорен сегмент - дано не е от тва
5. амортизирани вериги , в комбинация с "3" и "4" колата пали с голяма мъка
намаляш предварението на впръскване - буташ помпата към калника с 1-2мм и тестваш, подобрение ще има, но ако все още не е перфектно - максимум още 1мм може да я бутнеш, като имаш предвид, че:
1. колкото повече намаляш предварението - толкова по - слаба става колата ти във високите ( да речем след 3000рпм/м)
2. колкото повече намаляш предварението опастността за главата става все по голяма
Успех с диагностиката и дано всичко се размине само със собствения ти труд - да не даваш пари за майстори. И както е казал един от патиланците "May the force be with you"
1. гадно гориво
2. изгоряла свещ
3. голямо предварение на впръскването

4. компресорен сегмент - дано не е от тва
5. амортизирани вериги , в комбинация с "3" и "4" колата пали с голяма мъка

1. колкото повече намаляш предварението - толкова по - слаба става колата ти във високите ( да речем след 3000рпм/м)
2. колкото повече намаляш предварението опастността за главата става все по голяма
Успех с диагностиката и дано всичко се размине само със собствения ти труд - да не даваш пари за майстори. И както е казал един от патиланците "May the force be with you"

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
100% имаш или хлабина и оттам гълта въздух или горивен филтър ......., но най - вероятно цедката на помпата в резервоара е запушена 

- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
BAYRON написа:blagodarq колега. Но аз карам тази кола от 5 години и знам и горивото и предварението и на какво дереже е веригата. Обаче това което виждам е мехурчета през прозрачния маркуч.
здрасти колега,имах сащиа проблем;оказа се от горивниа филтар,там кадето се заварта тялото е пластмаса и при овиване или завартане на филтара се беше счупило тов нещо,след това лепено но не както триабва.
Просто изолирах филтара и сложих до него друг.http://store.picbg.net/pubpic/81/2C/fac ... 74be10.jpg
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани