525тдс трудно пали

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 26 Май 2008, 14:03

Здравейте,
горе посочената снимка е от е36 и затова може би виждате разлика(незнам как е при е34).

Забелязах че като дам три-четири пъти на контакт без да чакам подгряването просто връткам ключа колата пали по-лесно....това някой пробвал ли го е???

Щом свещите са ти нови аз се сещам пак за помпата в резервоара, и а като даваш на контакт тя се включва и качва гориво. Ако искаш може да направиш един тест, остави колата някъде на наклон(двигателя на долу, задницата на горе :mhihi: ) и пробвай да ли ще има промяна, ако има просто пробвай с еднопосочна клапа.

...Както си карам грацко лекинко няколко пъти ми светва лампата на дюзите огасва двг-то и като завартя запалва веднага .При вас има ли го това нещо?


искам да постна един цитат на колегата Иван, който го разпитвах за подобен проблем и ми отговори много учтиво и бързо ;)

Пробваи да по4истиш и подсушиш хубаво буксата на пло4ката,също и тази на дат4ика на маховика,дъно не ти се налага да сменяш нищо.....буксата на авансатора също.успех и ме дръж в те4ение. Мил ли си мотора скоро ?


Поздрави и успех

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 26 Май 2008, 17:43

swh_bmw написа:
Забелязах че като дам три-четири пъти на контакт без да чакам подгряването просто връткам ключа колата пали по-лесно....това някой пробвал ли го е???

Щом свещите са ти нови аз се сещам пак за помпата в резервоара, и а като даваш на контакт тя се включва и качва гориво. Ако искаш може да направиш един тест, остави колата някъде на наклон(двигателя на долу, задницата на горе :mhihi: ) и пробвай да ли ще има промяна, ако има просто пробвай с еднопосочна клапа.

[
Това съм го пробвал с доста дизели и знам че работи :mhihi: С моя ТДС още не съм,ще го пробвам скоро. Вероятно имам проблем с помпата в резервоара,но като цъкам ключа и тя качва....
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Мнение от RSxRacer » 26 Май 2008, 21:19

dancenation написа:Споко и аз съм така ...то не че е споко ми май май ще има скоро тема ..сменям моторя..:) :mhihi:


Явор е насреща за такива интервенций :mhihi: :mhihi: :mhihi:
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: В. Търново

Мнение от nip » 27 Май 2008, 2:57

Wenzy написа:Очаквай включване - управление на помпата :(


????

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: В. Търново

Мнение от nip » 27 Май 2008, 2:58

dancenation написа:Споко и аз съм така ...то не че е споко ми май май ще има скоро тема ..сменям моторя..:) :mhihi:


защо да смен мотор

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: В. Търново

Мнение от nip » 27 Май 2008, 2:59

madpetio написа:
swh_bmw написа:
Забелязах че като дам три-четири пъти на контакт без да чакам подгряването просто връткам ключа колата пали по-лесно....това някой пробвал ли го е???

Щом свещите са ти нови аз се сещам пак за помпата в резервоара, и а като даваш на контакт тя се включва и качва гориво. Ако искаш може да направиш един тест, остави колата някъде на наклон(двигателя на долу, задницата на горе :mhihi: ) и пробвай да ли ще има промяна, ако има просто пробвай с еднопосочна клапа.

[
Това съм го пробвал с доста дизели и знам че работи :mhihi: С моя ТДС още не съм,ще го пробвам скоро. Вероятно имам проблем с помпата в резервоара,но като цъкам ключа и тя качва....



С моя ТДС не става

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 06 Юни 2008, 12:52

знам че е старичка темата ама имам този проблем и неща да повтарям всичко от начало. Накратко ще разкажа.
първо колата трудно палеше когато е на резерва, после на 15 л после на 30 литра в резервоара. Така не ме бъркаше защото не ми се занимаваше а само гледах да има повече в резервоара и само карам. ОБАЧЕ нещата се усложниха и на пълен резервоар взе да прави тая работа.
Няма от никъде течове на нафта поне не се виждат с просто око ;) , сменен е филтъра свещите са 6-ца, резервоара е чист отварях сондите и продължава да си дърпа въздух.
Не съм проверил дали хвърля помпата в резервоара и не съм проверил ГНП-то, като откача маркуча от филтъра и директно в някоя бутилка да да разбера дали е въпросния клапан някъде в самата помпа.
Допълнително имам еднопосочен клапан на връщащото гориво така че от там съм се затапил.

Все не ми се иска да е помпата, защото много щадя колата и проблем с паленето не съм имал.
Ако някой е сменял този клапан в помпата да каже къде и как и дали се е оправил проблема. Благодаря.
пс. забравих да кажа колата е е36 325 тдс
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Юни 2008, 13:07

Като запалиш изтърсва ли се - ако се изтърсва първите няколко секунди най - вероятно е от тези 5 неща:
1. гадно гориво
2. изгоряла свещ
3. голямо предварение на впръскването :arrow: студения двигател неможе да "удари" добре горивото и го изхвърля
4. компресорен сегмент - дано не е от тва
5. амортизирани вериги , в комбинация с "3" и "4" колата пали с голяма мъка :arrow: намаляш предварението на впръскване - буташ помпата към калника с 1-2мм и тестваш, подобрение ще има, но ако все още не е перфектно - максимум още 1мм може да я бутнеш, като имаш предвид, че:
1. колкото повече намаляш предварението - толкова по - слаба става колата ти във високите ( да речем след 3000рпм/м)
2. колкото повече намаляш предварението опастността за главата става все по голяма

Успех с диагностиката и дано всичко се размине само със собствения ти труд - да не даваш пари за майстори. И както е казал един от патиланците "May the force be with you" ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 06 Юни 2008, 18:10

blagodarq колега. Но аз карам тази кола от 5 години и знам и горивото и предварението и на какво дереже е веригата. Обаче това което виждам е мехурчета през прозрачния маркуч.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 07 Юни 2008, 14:26

100% имаш или хлабина и оттам гълта въздух или горивен филтър ......., но най - вероятно цедката на помпата в резервоара е запушена ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Мнение от dido_lom » 09 Авг 2008, 14:52

BAYRON написа:blagodarq колега. Но аз карам тази кола от 5 години и знам и горивото и предварението и на какво дереже е веригата. Обаче това което виждам е мехурчета през прозрачния маркуч.

здрасти колега,имах сащиа проблем;оказа се от горивниа филтар,там кадето се заварта тялото е пластмаса и при овиване или завартане на филтара се беше счупило тов нещо,след това лепено но не както триабва.
Просто изолирах филтара и сложих до него друг.http://store.picbg.net/pubpic/81/2C/fac ... 74be10.jpg
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook