протече ГНП-то

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 07 Апр 2008, 21:54

колеги не мога да повярвам че колата запали от първия път щом завъртях на стартер браво на вас :bowdown: ще има :have one: бутнах плочката към фаровете и едва се форсираше после върнах леко към волана дадох газ колата се изфорсира добре оборотите паднаха бързо :arrow: на около 1200оборота ги задържа за момент и после ги пусна на 800 :D дотук добре ама като затегнах яко плочката нещата малко се промениха :arrow: стана обратно първо падат до 500 и после ги вдига на 800 та въпроса ми е как да я регулирам :?: :help: защото вече 4 пъти разхлабвам прочката и незнам дали няма да се преебе гарнитурата :?:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 07 Апр 2008, 22:08

kumo82 написа:колеги не мога да повярвам че колата запали от първия път щом завъртях на стартер браво на вас :bowdown: ще има :have one: бутнах плочката към фаровете и едва се форсираше после върнах леко към волана дадох газ колата се изфорсира добре оборотите паднаха бързо :arrow: на около 1200оборота ги задържа за момент и после ги пусна на 800 :D дотук добре ама като затегнах яко плочката нещата малко се промениха :arrow: стана обратно първо падат до 500 и после ги вдига на 800 та въпроса ми е как да я регулирам :?: :help: защото вече 4 пъти разхлабвам прочката и незнам дали няма да се преебе гарнитурата :?:
4укни я леко назад(болтовете да са по4ти стегнати),после я 4укни леко страни4но,при центровката не оставяи бол4етата на пло4ката много хлабави,защото при стягането им тя се измества

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 07 Апр 2008, 22:24

dango написа:Колегата да извинява че му пиша в темата.Wenzy буталцето ми се вижда чисто свободно ли се движи по оста си?


Данго, лагерчето свободно се движи по оста си, помпата от 2 дни е пълна с газ, за да се изчисти нагара и мизерията, която се е събрала вътре, а аз през това време си чистя плочката и си играя с нея :D
Утре незнам, но в сряда няй - късно мисля да съм я събрал, че и Ванката ме чака да се похваля ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 07 Апр 2008, 22:28

Wenzy написа:
dango написа:Колегата да извинява че му пиша в темата.Wenzy буталцето ми се вижда чисто свободно ли се движи по оста си?


Данго, лагерчето свободно се движи по оста си, помпата от 2 дни е пълна с газ, за да се изчисти нагара и мизерията, която се е събрала вътре, а аз през това време си чистя плочката и си играя с нея :D
Утре незнам, но в сряда няй - късно мисля да съм я събрал, че и Ванката ме чака да се похваля ;)
успех Венци :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 07 Апр 2008, 22:37

Да и моята плочка беше мизерна и ми казаха с бензин да я изчистя,нека и дано се оправят нещата и при теб.Днес нарочно карам на климатик,както преди повече забиваше обаче за миг и не се поколеба в което се уверявам че интервенцията ми излезе сполучлива.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 07 Апр 2008, 22:45

ivan. написа:
kumo82 написа:колеги не мога да повярвам че колата запали от първия път щом завъртях на стартер браво на вас :bowdown: ще има :have one: бутнах плочката към фаровете и едва се форсираше после върнах леко към волана дадох газ колата се изфорсира добре оборотите паднаха бързо :arrow: на около 1200оборота ги задържа за момент и после ги пусна на 800 :D дотук добре ама като затегнах яко плочката нещата малко се промениха :arrow: стана обратно първо падат до 500 и после ги вдига на 800 та въпроса ми е как да я регулирам :?: :help: защото вече 4 пъти разхлабвам прочката и незнам дали няма да се преебе гарнитурата :?:
4укни я леко назад(болтовете да са по4ти стегнати),после я 4укни леко страни4но,при центровката не оставяи бол4етата на пло4ката много хлабави,защото при стягането им тя се измества
Ванка сега помпата заспа колата се форсира добре оборотите падат бързо без да ги задържа и застават тачно на около 800 :D сега ако ме просветиш и в другата центровка няма цена да имаш :bowdown: :bowdown: :bowdown: колата пали трудно топла и доколкото ми стана ясно трябва да преместя ГНП-то към двигатяля т.е. за предварение :?:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 08 Апр 2008, 18:22

kumo82 написа:
ivan. написа:
kumo82 написа:колеги не мога да повярвам че колата запали от първия път щом завъртях на стартер браво на вас :bowdown: ще има :have one: бутнах плочката към фаровете и едва се форсираше после върнах леко към волана дадох газ колата се изфорсира добре оборотите паднаха бързо :arrow: на около 1200оборота ги задържа за момент и после ги пусна на 800 :D дотук добре ама като затегнах яко плочката нещата малко се промениха :arrow: стана обратно първо падат до 500 и после ги вдига на 800 та въпроса ми е как да я регулирам :?: :help: защото вече 4 пъти разхлабвам прочката и незнам дали няма да се преебе гарнитурата :?:
4укни я леко назад(болтовете да са по4ти стегнати),после я 4укни леко страни4но,при центровката не оставяи бол4етата на пло4ката много хлабави,защото при стягането им тя се измества
Ванка сега помпата заспа колата се форсира добре оборотите падат бързо без да ги задържа и застават тачно на около 800 :D сега ако ме просветиш и в другата центровка няма цена да имаш :bowdown: :bowdown: :bowdown: колата пали трудно топла и доколкото ми стана ясно трябва да преместя ГНП-то към двигатяля т.е. за предварение :?:
виж в темата за регулиране на гнп.Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 08 Апр 2008, 19:17

Братя, акумулатора свърши от въртел :(
Колкото и да се мъчих всичко го докарвам както трябва - тихите обороти са супер форсирам до 2000 оборота, пускам газта и гасне :(
Палецът е наместен перфектно, но някъде нещо задържа (има замисляне), след секунда форсира яко, пускам педала и оборотите се сриват ....... и така докато ми свърши акумулатора. Сега зареждам и утре сутрин пак на големия въртел :confused:
Така де някой ако има идей да казва, че аз почнах да се поизчерпвам :roll: Цалата простотия си мисля, че е лагерчето и палчето. Лагерчето се движи добре значи проблема е в напасването - днес просто не ми остана ток пак да отворя ГНП-то, щеше да напълни, но нямаше да завърти.
Дийба и смотан акумулатор, но добре, че е той, че иначе нямаше да спя цяла вечер :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 08 Апр 2008, 20:21

Wenzy написа:Братя, акумулатора свърши от въртел :(
Колкото и да се мъчих всичко го докарвам както трябва - тихите обороти са супер форсирам до 2000 оборота, пускам газта и гасне :(
Палецът е наместен перфектно, но някъде нещо задържа (има замисляне), след секунда форсира яко, пускам педала и оборотите се сриват ....... и така докато ми свърши акумулатора. Сега зареждам и утре сутрин пак на големия въртел :confused:
Така де някой ако има идей да казва, че аз почнах да се поизчерпвам :roll: Цалата простотия си мисля, че е лагерчето и палчето. Лагерчето се движи добре значи проблема е в напасването - днес просто не ми остана ток пак да отворя ГНП-то, щеше да напълни, но нямаше да завърти.
Дийба и смотан акумулатор, но добре, че е той, че иначе нямаше да спя цяла вечер :lol:
колега нещо по електрониката сигуно се ебава :?: премести малко плочката към купето за повече гориво щото моята като я запалих и и беше малко нафтата като я изфорсирам оборотите доста падаха и почти готова да гасне и електрониката ги дигне та мисля че ако и бях намалил още нафтата като я форсирам и пуснех щеше да гасне ама не съм сигурен :!: вече я събрах иначе щях да пробвам а и нямам вече проблем с топлия старт :lalala: поне за сега :D :D :D след малко ще пиша как я нагласих :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 08 Апр 2008, 20:40

kumo82 написа:
Wenzy написа:Братя, акумулатора свърши от въртел :(
Колкото и да се мъчих всичко го докарвам както трябва - тихите обороти са супер форсирам до 2000 оборота, пускам газта и гасне :(
Палецът е наместен перфектно, но някъде нещо задържа (има замисляне), след секунда форсира яко, пускам педала и оборотите се сриват ....... и така докато ми свърши акумулатора. Сега зареждам и утре сутрин пак на големия въртел :confused:
Така де някой ако има идей да казва, че аз почнах да се поизчерпвам :roll: Цалата простотия си мисля, че е лагерчето и палчето. Лагерчето се движи добре значи проблема е в напасването - днес просто не ми остана ток пак да отворя ГНП-то, щеше да напълни, но нямаше да завърти.
Дийба и смотан акумулатор, но добре, че е той, че иначе нямаше да спя цяла вечер :lol:
колега нещо по електрониката сигуно се ебава :?: премести малко плочката към купето за повече гориво щото моята като я запалих и и беше малко нафтата като я изфорсирам оборотите доста падаха и почти готова да гасне и електрониката ги дигне та мисля че ако и бях намалил още нафтата като я форсирам и пуснех щеше да гасне ама не съм сигурен :!: вече я събрах иначе щях да пробвам а и нямам вече проблем с топлия старт :lalala: поне за сега :D :D :D след малко ще пиша как я нагласих :mhihi:
Венци щом си докарал тихите е добре.Като ка4и 2000оборота и гъсне-при падането на оборотите(в смисъл не задържа ниските)или при подаване на пове4е газ?Хубаво ли се форсира във висиките?Маи ще си първия съживил пло4ка.Успех и пиши

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 08 Апр 2008, 20:59

Колеги колата вече работи перфектно благодарение на вас и на темите във форума ЕВАЛА :bowdown: :bowdown: :bowdown: вчера гласих плочката по начина по който ми каза колегата Иван по нагоре в темата :arrow: благодара Ванка :bowdown: колата си заработи нормално форсира се яко оборотите падат бързо като на 900 за момент леко ги задържа и ги "пуска"на около 800 :D за сега няма теч от гарнитурите които смених :D след това направих и другата центровка :arrow:белязях отгоре ГНП-то с шило разхлабих двата болта бутнах една дебела отверка в дупката от ляво на плочкака и запалих колата(друг я запали а аз държах отверката да не мръдне помпата) бутнах леко помпата към двигателя за предварение стегнах единия болт и изгасих колата :arrow: след това паля и се вижда че пали по-добре :arrow: колата работи а аз разхлабвам болта и бутам още малко към двигателя около 2мм преместих помпата спрямо белега който направих:idea: стягам и гася :D след малко чукам на стартер и :++ :++ :++ не мога да повярвам на ушите си запали от раз както когато греят свещите :bowdown: поклон пред колегите коита са направили темата за центровките :bowdown: затегнах яко ГНП-то сложих смукателния колектор и готово :have one: но най-голямата изненада беше като я подкарах давам газ и :++ колата направо полетя щом мина 2000 оборота :arrow: 3 обиколки и не мога да се нарадвам :D сега незнам само дали ще гори повече ама ще я засеча и ще пиша :idea: СЕГА ВЕЧЕ РАЗРРАХ КАКВО Е ДА КАРАШ BMW И ТО ШЕСТАК :arrow: много ЯКОООООООО :bchug:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 08 Апр 2008, 21:11

kumo82 написа:Колеги колата вече работи перфектно благодарение на вас и на темите във форума ЕВАЛА :bowdown: :bowdown: :bowdown: вчера гласих плочката по начина по който ми каза колегата Иван по нагоре в темата :arrow: благодара Ванка :bowdown: колата си заработи нормално форсира се яко оборотите падат бързо като на 900 за момент леко ги задържа и ги "пуска"на около 800 :D за сега няма теч от гарнитурите които смених :D след това направих и другата центровка :arrow:белязях отгоре ГНП-то с шило разхлабих двата болта бутнах една дебела отверка в дупката от ляво на плочкака и запалих колата(друг я запали а аз държах отверката да не мръдне помпата) бутнах леко помпата към двигателя за предварение стегнах единия болт и изгасих колата :arrow: след това паля и се вижда че пали по-добре :arrow: колата работи а аз разхлабвам болта и бутам още малко към двигателя около 2мм преместих помпата спрямо белега който направих:idea: стягам и гася :D след малко чукам на стартер и :++ :++ :++ не мога да повярвам на ушите си запали от раз както когато греят свещите :bowdown: поклон пред колегите коита са направили темата за центровките :bowdown: затегнах яко ГНП-то сложих смукателния колектор и готово :have one: но най-голямата изненада беше като я подкарах давам газ и :++ колата направо полетя щом мина 2000 оборота :arrow: 3 обиколки и не мога да се нарадвам :D сега незнам само дали ще гори повече ама ще я засеча и ще пиша :idea: СЕГА ВЕЧЕ РАЗРРАХ КАКВО Е ДА КАРАШ BMW И ТО ШЕСТАК :arrow: много ЯКОООООООО :bchug:
на тебе ли ти бягаше някакъв японски дизел без турбина(не си спомням)?Пробваи я как пали като не вкл.подгреващите свещи(студени вси4ки палят).На къде завъртя помпата-защото мисля,4е си и дал закъснение?При нормално каране разхода ще ти падне ;) Вси4ки се радват 4е са били полезни :bchug: Само да те питам в ''БМВ''благоевград ли ходи първо?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 08 Апр 2008, 22:16

ivan. написа:
kumo82 написа:Колеги колата вече работи перфектно благодарение на вас и на темите във форума ЕВАЛА :bowdown: :bowdown: :bowdown: вчера гласих плочката по начина по който ми каза колегата Иван по нагоре в темата :arrow: благодара Ванка :bowdown: колата си заработи нормално форсира се яко оборотите падат бързо като на 900 за момент леко ги задържа и ги "пуска"на около 800 :D за сега няма теч от гарнитурите които смених :D след това направих и другата центровка :arrow:белязях отгоре ГНП-то с шило разхлабих двата болта бутнах една дебела отверка в дупката от ляво на плочкака и запалих колата(друг я запали а аз държах отверката да не мръдне помпата) бутнах леко помпата към двигателя за предварение стегнах единия болт и изгасих колата :arrow: след това паля и се вижда че пали по-добре :arrow: колата работи а аз разхлабвам болта и бутам още малко към двигателя около 2мм преместих помпата спрямо белега който направих:idea: стягам и гася :D след малко чукам на стартер и :++ :++ :++ не мога да повярвам на ушите си запали от раз както когато греят свещите :bowdown: поклон пред колегите коита са направили темата за центровките :bowdown: затегнах яко ГНП-то сложих смукателния колектор и готово :have one: но най-голямата изненада беше като я подкарах давам газ и :++ колата направо полетя щом мина 2000 оборота :arrow: 3 обиколки и не мога да се нарадвам :D сега незнам само дали ще гори повече ама ще я засеча и ще пиша :idea: СЕГА ВЕЧЕ РАЗРРАХ КАКВО Е ДА КАРАШ BMW И ТО ШЕСТАК :arrow: много ЯКОООООООО :bchug:
на тебе ли ти бягаше някакъв японски дизел без турбина(не си спомням)?Пробваи я как пали като не вкл.подгреващите свещи(студени вси4ки палят).На къде завъртя помпата-защото мисля,4е си и дал закъснение?При нормално каране разхода ще ти падне ;) Вси4ки се радват 4е са били полезни :bchug: Само да те питам в ''БМВ''благоевград ли ходи първо?
най-напред четох темите за ремонта на ГНП-то после питам в BMW за цената на ремонта и после пуснах темата :mhihi: :mhihi: :mhihi: да колега нисан 2 обикновен дизел ама сега като знам как тръгна BMW-то просто няма шанс ако ще и битурбо де е нисана абе направо вече с бензинки ще се бегам :mhihi: а помпата я мърдах към двигателя :arrow: става въпрос за горната част на помпата я бутах към двигателя а на там дали е предварение или закъснение ти ще кажеш :idea: колата пали от раз и загряла стрелката на температурата е изправена на средата само чукам и пали без проблем :D


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 08 Апр 2008, 22:24

Хубаво си направил,закъснение си и дал и щом ти пали добре си я нагласил.браво.в бл-град в сервиза ли беше?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 08 Апр 2008, 22:53

ivan. написа:Хубаво си направил,закъснение си и дал и щом ти пали добре си я нагласил.браво.в бл-град в сервиза ли беше?
колата си я правих аз лично в моя гараж с ваша помощ разбира се :mhihi: в BMW сервиза (до механотехникума) ходих преди около 10 дена главно да питам за цената на кодинга за да сложа големия борд и тогава питах за ремонта на помната :?: незнам за какво точно ме питаш :?: А ЗАЩО ЗАКЪСНЕНИЕ ДА СЪМ ДАЛ :?: аз до колкото разбрах от темата за регулирането на ГНП-то напред към двигателя е аванс т.е.горивото се впръсква по-рано :?: :?: :?: това не е ли ПРЕДВАРЕНИЕ :?:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook