Няколко въпроса за 525 тдс. Митове и легенди...
Модератор: Технически модератори
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
///peter написа:Абе а 25ците на Е38 същия матор ли са
Ja man.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Пичове, благодаря за информацията... незнам от къде да започна първо по ред на номерата
JANI и на мен ми направи впечатление да ти кажа за малкия бъбрек и питах човека дали е имал удар, той разбира се каза че няма, но тази лайстна под фаровете седи малко навън както и луфт-а отляво на капака е по-голям от този отдясно... погледнах отвътре коша и нямаше прясна боя както и някви заварки и следи от удар. Нямам си и идея дали има 95-та малък бъбрек. Иначе нямаше течове по двигателя не пушлявеше и двигателя си работеше добре като го запалих, шумове също не чух, но не я изчаках да загрее и после да я изгася и да я запаля пак... Тепърва ще се тества.
Zubcho благодаря за хубавия коментар, определно ще проверя колата по начина който ми каза, пък да видим...
За ivan съжалявам за неговия тдс, този струва 5300 да ти отговоря на въпроса
slavianko мерси за предупреждението, кажи след като си преживят това, какви пари излиза ремонта поне, иначе там за дюзите, водната помпа и профилактиката ако се взима ще се направи задължително.
Случайно някой да знае къде мога да я вържа на компютър да видим грешки ако има нещо, както и цени на услугата
п.с. Извинявам се че толко късно отговарям, цял ден бях на лекции и чак сега се прибирам...

JANI и на мен ми направи впечатление да ти кажа за малкия бъбрек и питах човека дали е имал удар, той разбира се каза че няма, но тази лайстна под фаровете седи малко навън както и луфт-а отляво на капака е по-голям от този отдясно... погледнах отвътре коша и нямаше прясна боя както и някви заварки и следи от удар. Нямам си и идея дали има 95-та малък бъбрек. Иначе нямаше течове по двигателя не пушлявеше и двигателя си работеше добре като го запалих, шумове също не чух, но не я изчаках да загрее и после да я изгася и да я запаля пак... Тепърва ще се тества.
Zubcho благодаря за хубавия коментар, определно ще проверя колата по начина който ми каза, пък да видим...
За ivan съжалявам за неговия тдс, този струва 5300 да ти отговоря на въпроса

slavianko мерси за предупреждението, кажи след като си преживят това, какви пари излиза ремонта поне, иначе там за дюзите, водната помпа и профилактиката ако се взима ще се направи задължително.
Случайно някой да знае къде мога да я вържа на компютър да видим грешки ако има нещо, както и цени на услугата

п.с. Извинявам се че толко късно отговарям, цял ден бях на лекции и чак сега се прибирам...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Ами шефче най добре да я огледат 2 майстора на различни места. Примерно пълна диагностика в Даро или Камор (може да струва доста пари) и примерно в още някой сервиз. Мисля че Ники в Люлин 8 който има сервиз можеше да влезе в компа и да ти каже доста неща за колата + реални километри. Това той ми го е казвал, но не мога да потвърдя дали е възможно. Ама едва ли ще ме лъже, че ще го накарам да закачи и моята. Най добре да огледаш мнооооооого добре колата и тогава да купуваш, че после да не стане...
Купувам ГНП 525 тдс.
Купувам глава за 525 тдс
Купувам турбина за 525 тдс.
Или бутала нещо и сегменти.
То това са най скъпите неща които се развалят.
Останалото е по-евтино и се прави.
Купувам ГНП 525 тдс.
Купувам глава за 525 тдс
Купувам турбина за 525 тдс.
Или бутала нещо и сегменти.
То това са най скъпите неща които се развалят.
Останалото е по-евтино и се прави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Ремонта хоч не е евтин. Втова употреба глава струва не по малко от 1000лв но няма гаранция и затова по добре нова. Абе да не викаме дявола но като си вземеш ТДС остави си едни 2500лв заделени. На мен на финала ми писна да гледам повече стрелката на температурата отколкото пътя пред мен и си купих бензинова и сега нямам грижи. Да не казвам още колко болки имат тези коли. Умни дюзи, помпи, вериги абе мани мани.skylord написа:Пичове, благодаря за информацията... незнам от къде да започна първо по ред на номерата![]()
JANI и на мен ми направи впечатление да ти кажа за малкия бъбрек и питах човека дали е имал удар, той разбира се каза че няма, но тази лайстна под фаровете седи малко навън както и луфт-а отляво на капака е по-голям от този отдясно... погледнах отвътре коша и нямаше прясна боя както и някви заварки и следи от удар. Нямам си и идея дали има 95-та малък бъбрек. Иначе нямаше течове по двигателя не пушлявеше и двигателя си работеше добре като го запалих, шумове също не чух, но не я изчаках да загрее и после да я изгася и да я запаля пак... Тепърва ще се тества.
Zubcho благодаря за хубавия коментар, определно ще проверя колата по начина който ми каза, пък да видим...
За ivan съжалявам за неговия тдс, този струва 5300 да ти отговоря на въпроса
slavianko мерси за предупреждението, кажи след като си преживят това, какви пари излиза ремонта поне, иначе там за дюзите, водната помпа и профилактиката ако се взима ще се направи задължително.
Случайно някой да знае къде мога да я вържа на компютър да видим грешки ако има нещо, както и цени на услугата![]()
п.с. Извинявам се че толко късно отговарям, цял ден бях на лекции и чак сега се прибирам...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Продавачите масово лъжат с годината на пройзводство, особено на Горубляне. Може да е '94, а оня да твърди, че е '95.
Виж я колата в Дару, другите места не само, че не са по-евтини, но няма и да си сигурен в проверката. Трябва обаче да си запишеш предварително час. Ако джамбазинът почне да мънка, че по някаква причина не може да се отиде в Дару, направо си тръгвай.
Виж я колата в Дару, другите места не само, че не са по-евтини, но няма и да си сигурен в проверката. Трябва обаче да си запишеш предварително час. Ако джамбазинът почне да мънка, че по някаква причина не може да се отиде в Дару, направо си тръгвай.
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Здравейте,
Преди година в Камор за пълната диагностика ми взеха около 80 лв(не си спомням точно) иначе само на компютър мисля че беше около 35~40 лв. Освен диагностика я закарах и на регулаж за да погледнат да ли колата нещо е усукана. Защото когато си я купувах моята видях че е удряна и на места имаше следи от заверки. Но за мен важното беше че е оправена кадърно. И аз доста четох за митовете преди да я купя, но на човек като му легне на сърцето и всичко прочетено се забравя
. Да чукна на дърво близо година нямам проблем с описаните митове(освен умната дюза по едно време нещо ме оплаши), а мога да твърдя че колата не я жаля въобще. При спортно каране плюс задръстванията в София разхода ми е някъде около 13 лт на 100 км. Извън градско ако караш със средно 90 км/ч и под 6лт пада(незнам как ще е с е34 понеже карам е36 със същия двигател). Със средна скорост 140 км/ч, 4 души и пуснат климатик ми даде около 7.5 лт. Така че относно разхода мисля че е доста добре като се има предвит големината на двигателя. Относно вървежа мога да кажа само хубави неща, пък с помоща на форума или с добавка на чип доста можеш да промениш положително иначе хубавия вървеж.
Поздрави и успех
Преди година в Камор за пълната диагностика ми взеха около 80 лв(не си спомням точно) иначе само на компютър мисля че беше около 35~40 лв. Освен диагностика я закарах и на регулаж за да погледнат да ли колата нещо е усукана. Защото когато си я купувах моята видях че е удряна и на места имаше следи от заверки. Но за мен важното беше че е оправена кадърно. И аз доста четох за митовете преди да я купя, но на човек като му легне на сърцето и всичко прочетено се забравя

Поздрави и успех
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Никой не е успорил за динамичните качества на този мотор или пък за разхода. Аз бях супер доволен и от двете. Дори сега смея да твърдя че един Читав ТДС върви по добре от каквато и да било В20-ка щото и двете съм ги имал. Но пък такива капризи може да ти донесе тази кола че свят да ти се завие.swh_bmw написа:Здравейте,
Преди година в Камор за пълната диагностика ми взеха около 80 лв(не си спомням точно) иначе само на компютър мисля че беше около 35~40 лв. Освен диагностика я закарах и на регулаж за да погледнат да ли колата нещо е усукана. Защото когато си я купувах моята видях че е удряна и на места имаше следи от заверки. Но за мен важното беше че е оправена кадърно. И аз доста четох за митовете преди да я купя, но на човек като му легне на сърцето и всичко прочетено се забравя. Да чукна на дърво близо година нямам проблем с описаните митове(освен умната дюза по едно време нещо ме оплаши), а мога да твърдя че колата не я жаля въобще. При спортно каране плюс задръстванията в София разхода ми е някъде около 13 лт на 100 км. Извън градско ако караш със средно 90 км/ч и под 6лт пада(незнам как ще е с е34 понеже карам е36 със същия двигател). Със средна скорост 140 км/ч, 4 души и пуснат климатик ми даде около 7.5 лт. Така че относно разхода мисля че е доста добре като се има предвит големината на двигателя. Относно вървежа мога да кажа само хубави неща, пък с помоща на форума или с добавка на чип доста можеш да промениш положително иначе хубавия вървеж.
Поздрави и успех
Колега искренно ти пожелавам никога да нямаш проблеми и ще бъдеш единственният такъв карал ТДС без проблем. Съветът ми обаче е не я дръж дълго щом си я карал година в БГ Време и е вече да си покаже магариите


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
slavianko написа:Никой не е успорил за динамичните качества на този мотор или пък за разхода. Аз бях супер доволен и от двете. Дори сега смея да твърдя че един Читав ТДС върви по добре от каквато и да било В20-ка щото и двете съм ги имал. Но пък такива капризи може да ти донесе тази кола че свят да ти се завие.swh_bmw написа:Здравейте,
Преди година в Камор за пълната диагностика ми взеха около 80 лв(не си спомням точно) иначе само на компютър мисля че беше около 35~40 лв. Освен диагностика я закарах и на регулаж за да погледнат да ли колата нещо е усукана. Защото когато си я купувах моята видях че е удряна и на места имаше следи от заверки. Но за мен важното беше че е оправена кадърно. И аз доста четох за митовете преди да я купя, но на човек като му легне на сърцето и всичко прочетено се забравя. Да чукна на дърво близо година нямам проблем с описаните митове(освен умната дюза по едно време нещо ме оплаши), а мога да твърдя че колата не я жаля въобще. При спортно каране плюс задръстванията в София разхода ми е някъде около 13 лт на 100 км. Извън градско ако караш със средно 90 км/ч и под 6лт пада(незнам как ще е с е34 понеже карам е36 със същия двигател). Със средна скорост 140 км/ч, 4 души и пуснат климатик ми даде около 7.5 лт. Така че относно разхода мисля че е доста добре като се има предвит големината на двигателя. Относно вървежа мога да кажа само хубави неща, пък с помоща на форума или с добавка на чип доста можеш да промениш положително иначе хубавия вървеж.
Поздрави и успех
Колега искренно ти пожелавам никога да нямаш проблеми и ще бъдеш единственният такъв карал ТДС без проблем. Съветът ми обаче е не я дръж дълго щом си я карал година в БГ Време и е вече да си покаже магариите![]()
Колега,тия TDS-си, които си ги купувал коя година са произведени и колко са стрували

Сигурен съм , понеже си разбирач, си купувал евтини коли за 2-3К лева ,на по 160К измислени километра ,за които си си казвал ,че ще ги оправиш ,каквото и да им се повреди.За ремонтите си ги ремонтирал,защото знаеш какво да правиш,но от нервите ,които си прахосал си успял да намразиш TDS-те.Ето ,моят е вече на повече от година и никакви проблеми от рода на тия ,за които постоянно говориш-сменил съм съединител на компресора на климатика,гуменото каре на кардана,една кормилна щанга и май само това е.Никакви проблеми с прегряване-нищо не съм пипал и сменял свързано с охлаждането,никакви проблеми с турбо,ГНП,умна дюза,демпферна шайба,през зимата пали по-бързо и от бензиново BMW,кефя се по сфетофарите ,когато хем тръгвам по-бързо от някоя 520-ка,хем я опушвам


За колегата:
15 Съвета при покупка на дизелов автомобил на старо
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
zvetiko написа:slavianko написа:Никой не е успорил за динамичните качества на този мотор или пък за разхода. Аз бях супер доволен и от двете. Дори сега смея да твърдя че един Читав ТДС върви по добре от каквато и да било В20-ка щото и двете съм ги имал. Но пък такива капризи може да ти донесе тази кола че свят да ти се завие.swh_bmw написа:Здравейте,
Преди година в Камор за пълната диагностика ми взеха около 80 лв(не си спомням точно) иначе само на компютър мисля че беше около 35~40 лв. Освен диагностика я закарах и на регулаж за да погледнат да ли колата нещо е усукана. Защото когато си я купувах моята видях че е удряна и на места имаше следи от заверки. Но за мен важното беше че е оправена кадърно. И аз доста четох за митовете преди да я купя, но на човек като му легне на сърцето и всичко прочетено се забравя. Да чукна на дърво близо година нямам проблем с описаните митове(освен умната дюза по едно време нещо ме оплаши), а мога да твърдя че колата не я жаля въобще. При спортно каране плюс задръстванията в София разхода ми е някъде около 13 лт на 100 км. Извън градско ако караш със средно 90 км/ч и под 6лт пада(незнам как ще е с е34 понеже карам е36 със същия двигател). Със средна скорост 140 км/ч, 4 души и пуснат климатик ми даде около 7.5 лт. Така че относно разхода мисля че е доста добре като се има предвит големината на двигателя. Относно вървежа мога да кажа само хубави неща, пък с помоща на форума или с добавка на чип доста можеш да промениш положително иначе хубавия вървеж.
Поздрави и успех
Колега искренно ти пожелавам никога да нямаш проблеми и ще бъдеш единственният такъв карал ТДС без проблем. Съветът ми обаче е не я дръж дълго щом си я карал година в БГ Време и е вече да си покаже магариите![]()
Колега,тия TDS-си, които си ги купувал коя година са произведени и колко са стрували
Сигурен съм , понеже си разбирач, си купувал евтини коли за 2-3К лева ,на по 160К измислени километра ,за които си си казвал ,че ще ги оправиш ,каквото и да им се повреди.За ремонтите си ги ремонтирал,защото знаеш какво да правиш,но от нервите ,които си прахосал си успял да намразиш TDS-те.Ето ,моят е вече на повече от година и никакви проблеми от рода на тия ,за които постоянно говориш-сменил съм съединител на компресора на климатика,гуменото каре на кардана,една кормилна щанга и май само това е.Никакви проблеми с прегряване-нищо не съм пипал и сменял свързано с охлаждането,никакви проблеми с турбо,ГНП,умна дюза,демпферна шайба,през зимата пали по-бързо и от бензиново BMW,кефя се по сфетофарите ,когато хем тръгвам по-бързо от някоя 520-ка,хем я опушвам![]()
За колегата:
15 Съвета при покупка на дизелов автомобил на старо
Оферта за светофарен тест

R6 - Was sonst?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Последният ми ТДС щото аз имах два преди да го взема го бях взел една седмица преди да го купя. Разбрахме се с момчето което го продаваше щото ми беше приятел да го покарам седмица да го прегледам насам натам и така. Къде не съм я водил тази кола просто си бе перфектна отвсякъде. И парите не и бяха малко да ти кажа но ТДС баце. Това еzvetiko написа:slavianko написа:Никой не е успорил за динамичните качества на този мотор или пък за разхода. Аз бях супер доволен и от двете. Дори сега смея да твърдя че един Читав ТДС върви по добре от каквато и да било В20-ка щото и двете съм ги имал. Но пък такива капризи може да ти донесе тази кола че свят да ти се завие.swh_bmw написа:Здравейте,
Преди година в Камор за пълната диагностика ми взеха около 80 лв(не си спомням точно) иначе само на компютър мисля че беше около 35~40 лв. Освен диагностика я закарах и на регулаж за да погледнат да ли колата нещо е усукана. Защото когато си я купувах моята видях че е удряна и на места имаше следи от заверки. Но за мен важното беше че е оправена кадърно. И аз доста четох за митовете преди да я купя, но на човек като му легне на сърцето и всичко прочетено се забравя. Да чукна на дърво близо година нямам проблем с описаните митове(освен умната дюза по едно време нещо ме оплаши), а мога да твърдя че колата не я жаля въобще. При спортно каране плюс задръстванията в София разхода ми е някъде около 13 лт на 100 км. Извън градско ако караш със средно 90 км/ч и под 6лт пада(незнам как ще е с е34 понеже карам е36 със същия двигател). Със средна скорост 140 км/ч, 4 души и пуснат климатик ми даде около 7.5 лт. Така че относно разхода мисля че е доста добре като се има предвит големината на двигателя. Относно вървежа мога да кажа само хубави неща, пък с помоща на форума или с добавка на чип доста можеш да промениш положително иначе хубавия вървеж.
Поздрави и успех
Колега искренно ти пожелавам никога да нямаш проблеми и ще бъдеш единственният такъв карал ТДС без проблем. Съветът ми обаче е не я дръж дълго щом си я карал година в БГ Време и е вече да си покаже магариите![]()
Колега,тия TDS-си, които си ги купувал коя година са произведени и колко са стрували
Сигурен съм , понеже си разбирач, си купувал евтини коли за 2-3К лева ,на по 160К измислени километра ,за които си си казвал ,че ще ги оправиш ,каквото и да им се повреди.За ремонтите си ги ремонтирал,защото знаеш какво да правиш,но от нервите ,които си прахосал си успял да намразиш TDS-те.Ето ,моят е вече на повече от година и никакви проблеми от рода на тия ,за които постоянно говориш-сменил съм съединител на компресора на климатика,гуменото каре на кардана,една кормилна щанга и май само това е.Никакви проблеми с прегряване-нищо не съм пипал и сменял свързано с охлаждането,никакви проблеми с турбо,ГНП,умна дюза,демпферна шайба,през зимата пали по-бързо и от бензиново BMW,кефя се по сфетофарите ,когато хем тръгвам по-бързо от някоя 520-ка,хем я опушвам![]()
За колегата:
15 Съвета при покупка на дизелов автомобил на старо
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan1979g написа:zvetiko, явно ти е много запазена колата, колко плати за нея? И кога я взе, защото тия читави дизели от '95-та бяха по 8-9 бона до скоро.
Към 7300 ,с много екстри и два комплекта гуми и джанти-летни и зимни,алуминиеви и стоманени.Честно казано не съжалявам за парите-като виждам колко неща съм си спестил.

Славянко ,съжалявам ,че не си имал късмет.
rdvr_burgas ,с пуснати ли климатици ще бъдем-в тоя случай ще ти дам 10-на метра преднина.

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
bmwfena написа:ТДСса бие по най бързо отиване на стрелката за температурата в черв.сектор![]()


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани