Няколко въпроса за 525 тдс. Митове и легенди...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 25 Мар 2008, 21:11

///peter написа:Абе а 25ците на Е38 същия матор ли са


Ja man. :) Едно към едно с на е39 525 тдс. и малко по различен от е34 525 тдс. ама разликите не са съществени.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от skylord » 25 Мар 2008, 21:39

Пичове, благодаря за информацията... незнам от къде да започна първо по ред на номерата :D
JANI и на мен ми направи впечатление да ти кажа за малкия бъбрек и питах човека дали е имал удар, той разбира се каза че няма, но тази лайстна под фаровете седи малко навън както и луфт-а отляво на капака е по-голям от този отдясно... погледнах отвътре коша и нямаше прясна боя както и някви заварки и следи от удар. Нямам си и идея дали има 95-та малък бъбрек. Иначе нямаше течове по двигателя не пушлявеше и двигателя си работеше добре като го запалих, шумове също не чух, но не я изчаках да загрее и после да я изгася и да я запаля пак... Тепърва ще се тества.
Zubcho благодаря за хубавия коментар, определно ще проверя колата по начина който ми каза, пък да видим...
За ivan съжалявам за неговия тдс, този струва 5300 да ти отговоря на въпроса :)
slavianko мерси за предупреждението, кажи след като си преживят това, какви пари излиза ремонта поне, иначе там за дюзите, водната помпа и профилактиката ако се взима ще се направи задължително.

Случайно някой да знае къде мога да я вържа на компютър да видим грешки ако има нещо, както и цени на услугата :roll:

п.с. Извинявам се че толко късно отговарям, цял ден бях на лекции и чак сега се прибирам...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 25 Мар 2008, 22:27

Ами шефче най добре да я огледат 2 майстора на различни места. Примерно пълна диагностика в Даро или Камор (може да струва доста пари) и примерно в още някой сервиз. Мисля че Ники в Люлин 8 който има сервиз можеше да влезе в компа и да ти каже доста неща за колата + реални километри. Това той ми го е казвал, но не мога да потвърдя дали е възможно. Ама едва ли ще ме лъже, че ще го накарам да закачи и моята. Най добре да огледаш мнооооооого добре колата и тогава да купуваш, че после да не стане...

Купувам ГНП 525 тдс.

Купувам глава за 525 тдс

Купувам турбина за 525 тдс.

Или бутала нещо и сегменти.

То това са най скъпите неща които се развалят.
Останалото е по-евтино и се прави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 26 Мар 2008, 14:49

skylord написа:Пичове, благодаря за информацията... незнам от къде да започна първо по ред на номерата :D
JANI и на мен ми направи впечатление да ти кажа за малкия бъбрек и питах човека дали е имал удар, той разбира се каза че няма, но тази лайстна под фаровете седи малко навън както и луфт-а отляво на капака е по-голям от този отдясно... погледнах отвътре коша и нямаше прясна боя както и някви заварки и следи от удар. Нямам си и идея дали има 95-та малък бъбрек. Иначе нямаше течове по двигателя не пушлявеше и двигателя си работеше добре като го запалих, шумове също не чух, но не я изчаках да загрее и после да я изгася и да я запаля пак... Тепърва ще се тества.
Zubcho благодаря за хубавия коментар, определно ще проверя колата по начина който ми каза, пък да видим...
За ivan съжалявам за неговия тдс, този струва 5300 да ти отговоря на въпроса :)
slavianko мерси за предупреждението, кажи след като си преживят това, какви пари излиза ремонта поне, иначе там за дюзите, водната помпа и профилактиката ако се взима ще се направи задължително.

Случайно някой да знае къде мога да я вържа на компютър да видим грешки ако има нещо, както и цени на услугата :roll:

п.с. Извинявам се че толко късно отговарям, цял ден бях на лекции и чак сега се прибирам...
Ремонта хоч не е евтин. Втова употреба глава струва не по малко от 1000лв но няма гаранция и затова по добре нова. Абе да не викаме дявола но като си вземеш ТДС остави си едни 2500лв заделени. На мен на финала ми писна да гледам повече стрелката на температурата отколкото пътя пред мен и си купих бензинова и сега нямам грижи. Да не казвам още колко болки имат тези коли. Умни дюзи, помпи, вериги абе мани мани.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 26 Мар 2008, 16:00

Продавачите масово лъжат с годината на пройзводство, особено на Горубляне. Може да е '94, а оня да твърди, че е '95.
Виж я колата в Дару, другите места не само, че не са по-евтини, но няма и да си сигурен в проверката. Трябва обаче да си запишеш предварително час. Ако джамбазинът почне да мънка, че по някаква причина не може да се отиде в Дару, направо си тръгвай.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от skylord » 26 Мар 2008, 19:38

Окей, тея дни ще видим какво ще стане, благодаря ви за мненията пичове!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 27 Мар 2008, 0:53

Здравейте,
Преди година в Камор за пълната диагностика ми взеха около 80 лв(не си спомням точно) иначе само на компютър мисля че беше около 35~40 лв. Освен диагностика я закарах и на регулаж за да погледнат да ли колата нещо е усукана. Защото когато си я купувах моята видях че е удряна и на места имаше следи от заверки. Но за мен важното беше че е оправена кадърно. И аз доста четох за митовете преди да я купя, но на човек като му легне на сърцето и всичко прочетено се забравя 8) . Да чукна на дърво близо година нямам проблем с описаните митове(освен умната дюза по едно време нещо ме оплаши), а мога да твърдя че колата не я жаля въобще. При спортно каране плюс задръстванията в София разхода ми е някъде около 13 лт на 100 км. Извън градско ако караш със средно 90 км/ч и под 6лт пада(незнам как ще е с е34 понеже карам е36 със същия двигател). Със средна скорост 140 км/ч, 4 души и пуснат климатик ми даде около 7.5 лт. Така че относно разхода мисля че е доста добре като се има предвит големината на двигателя. Относно вървежа мога да кажа само хубави неща, пък с помоща на форума или с добавка на чип доста можеш да промениш положително иначе хубавия вървеж.
Поздрави и успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 27 Мар 2008, 10:51

swh_bmw написа:Здравейте,
Преди година в Камор за пълната диагностика ми взеха около 80 лв(не си спомням точно) иначе само на компютър мисля че беше около 35~40 лв. Освен диагностика я закарах и на регулаж за да погледнат да ли колата нещо е усукана. Защото когато си я купувах моята видях че е удряна и на места имаше следи от заверки. Но за мен важното беше че е оправена кадърно. И аз доста четох за митовете преди да я купя, но на човек като му легне на сърцето и всичко прочетено се забравя 8) . Да чукна на дърво близо година нямам проблем с описаните митове(освен умната дюза по едно време нещо ме оплаши), а мога да твърдя че колата не я жаля въобще. При спортно каране плюс задръстванията в София разхода ми е някъде около 13 лт на 100 км. Извън градско ако караш със средно 90 км/ч и под 6лт пада(незнам как ще е с е34 понеже карам е36 със същия двигател). Със средна скорост 140 км/ч, 4 души и пуснат климатик ми даде около 7.5 лт. Така че относно разхода мисля че е доста добре като се има предвит големината на двигателя. Относно вървежа мога да кажа само хубави неща, пък с помоща на форума или с добавка на чип доста можеш да промениш положително иначе хубавия вървеж.
Поздрави и успех
Никой не е успорил за динамичните качества на този мотор или пък за разхода. Аз бях супер доволен и от двете. Дори сега смея да твърдя че един Читав ТДС върви по добре от каквато и да било В20-ка щото и двете съм ги имал. Но пък такива капризи може да ти донесе тази кола че свят да ти се завие.
Колега искренно ти пожелавам никога да нямаш проблеми и ще бъдеш единственният такъв карал ТДС без проблем. Съветът ми обаче е не я дръж дълго щом си я карал година в БГ Време и е вече да си покаже магариите :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Мар 2008, 16:10

slavianko написа:
swh_bmw написа:Здравейте,
Преди година в Камор за пълната диагностика ми взеха около 80 лв(не си спомням точно) иначе само на компютър мисля че беше около 35~40 лв. Освен диагностика я закарах и на регулаж за да погледнат да ли колата нещо е усукана. Защото когато си я купувах моята видях че е удряна и на места имаше следи от заверки. Но за мен важното беше че е оправена кадърно. И аз доста четох за митовете преди да я купя, но на човек като му легне на сърцето и всичко прочетено се забравя 8) . Да чукна на дърво близо година нямам проблем с описаните митове(освен умната дюза по едно време нещо ме оплаши), а мога да твърдя че колата не я жаля въобще. При спортно каране плюс задръстванията в София разхода ми е някъде около 13 лт на 100 км. Извън градско ако караш със средно 90 км/ч и под 6лт пада(незнам как ще е с е34 понеже карам е36 със същия двигател). Със средна скорост 140 км/ч, 4 души и пуснат климатик ми даде около 7.5 лт. Така че относно разхода мисля че е доста добре като се има предвит големината на двигателя. Относно вървежа мога да кажа само хубави неща, пък с помоща на форума или с добавка на чип доста можеш да промениш положително иначе хубавия вървеж.
Поздрави и успех
Никой не е успорил за динамичните качества на този мотор или пък за разхода. Аз бях супер доволен и от двете. Дори сега смея да твърдя че един Читав ТДС върви по добре от каквато и да било В20-ка щото и двете съм ги имал. Но пък такива капризи може да ти донесе тази кола че свят да ти се завие.
Колега искренно ти пожелавам никога да нямаш проблеми и ще бъдеш единственният такъв карал ТДС без проблем. Съветът ми обаче е не я дръж дълго щом си я карал година в БГ Време и е вече да си покаже магариите :mhihi: :mhihi:


Колега,тия TDS-си, които си ги купувал коя година са произведени и колко са стрували :?:

Сигурен съм , понеже си разбирач, си купувал евтини коли за 2-3К лева ,на по 160К измислени километра ,за които си си казвал ,че ще ги оправиш ,каквото и да им се повреди.За ремонтите си ги ремонтирал,защото знаеш какво да правиш,но от нервите ,които си прахосал си успял да намразиш TDS-те.Ето ,моят е вече на повече от година и никакви проблеми от рода на тия ,за които постоянно говориш-сменил съм съединител на компресора на климатика,гуменото каре на кардана,една кормилна щанга и май само това е.Никакви проблеми с прегряване-нищо не съм пипал и сменял свързано с охлаждането,никакви проблеми с турбо,ГНП,умна дюза,демпферна шайба,през зимата пали по-бързо и от бензиново BMW,кефя се по сфетофарите ,когато хем тръгвам по-бързо от някоя 520-ка,хем я опушвам :mhihi: ;)

За колегата:

15 Съвета при покупка на дизелов автомобил на старо

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 30 Мар 2008, 16:59

zvetiko, явно ти е много запазена колата, колко плати за нея? И кога я взе, защото тия читави дизели от '95-та бяха по 8-9 бона до скоро.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 30 Мар 2008, 23:07

zvetiko написа:
slavianko написа:
swh_bmw написа:Здравейте,
Преди година в Камор за пълната диагностика ми взеха около 80 лв(не си спомням точно) иначе само на компютър мисля че беше около 35~40 лв. Освен диагностика я закарах и на регулаж за да погледнат да ли колата нещо е усукана. Защото когато си я купувах моята видях че е удряна и на места имаше следи от заверки. Но за мен важното беше че е оправена кадърно. И аз доста четох за митовете преди да я купя, но на човек като му легне на сърцето и всичко прочетено се забравя 8) . Да чукна на дърво близо година нямам проблем с описаните митове(освен умната дюза по едно време нещо ме оплаши), а мога да твърдя че колата не я жаля въобще. При спортно каране плюс задръстванията в София разхода ми е някъде около 13 лт на 100 км. Извън градско ако караш със средно 90 км/ч и под 6лт пада(незнам как ще е с е34 понеже карам е36 със същия двигател). Със средна скорост 140 км/ч, 4 души и пуснат климатик ми даде около 7.5 лт. Така че относно разхода мисля че е доста добре като се има предвит големината на двигателя. Относно вървежа мога да кажа само хубави неща, пък с помоща на форума или с добавка на чип доста можеш да промениш положително иначе хубавия вървеж.
Поздрави и успех
Никой не е успорил за динамичните качества на този мотор или пък за разхода. Аз бях супер доволен и от двете. Дори сега смея да твърдя че един Читав ТДС върви по добре от каквато и да било В20-ка щото и двете съм ги имал. Но пък такива капризи може да ти донесе тази кола че свят да ти се завие.
Колега искренно ти пожелавам никога да нямаш проблеми и ще бъдеш единственният такъв карал ТДС без проблем. Съветът ми обаче е не я дръж дълго щом си я карал година в БГ Време и е вече да си покаже магариите :mhihi: :mhihi:


Колега,тия TDS-си, които си ги купувал коя година са произведени и колко са стрували :?:

Сигурен съм , понеже си разбирач, си купувал евтини коли за 2-3К лева ,на по 160К измислени километра ,за които си си казвал ,че ще ги оправиш ,каквото и да им се повреди.За ремонтите си ги ремонтирал,защото знаеш какво да правиш,но от нервите ,които си прахосал си успял да намразиш TDS-те.Ето ,моят е вече на повече от година и никакви проблеми от рода на тия ,за които постоянно говориш-сменил съм съединител на компресора на климатика,гуменото каре на кардана,една кормилна щанга и май само това е.Никакви проблеми с прегряване-нищо не съм пипал и сменял свързано с охлаждането,никакви проблеми с турбо,ГНП,умна дюза,демпферна шайба,през зимата пали по-бързо и от бензиново BMW,кефя се по сфетофарите ,когато хем тръгвам по-бързо от някоя 520-ка,хем я опушвам :mhihi: ;)

За колегата:

15 Съвета при покупка на дизелов автомобил на старо

Оферта за светофарен тест :D
R6 - Was sonst?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 31 Мар 2008, 18:02

zvetiko написа:
slavianko написа:
swh_bmw написа:Здравейте,
Преди година в Камор за пълната диагностика ми взеха около 80 лв(не си спомням точно) иначе само на компютър мисля че беше около 35~40 лв. Освен диагностика я закарах и на регулаж за да погледнат да ли колата нещо е усукана. Защото когато си я купувах моята видях че е удряна и на места имаше следи от заверки. Но за мен важното беше че е оправена кадърно. И аз доста четох за митовете преди да я купя, но на човек като му легне на сърцето и всичко прочетено се забравя 8) . Да чукна на дърво близо година нямам проблем с описаните митове(освен умната дюза по едно време нещо ме оплаши), а мога да твърдя че колата не я жаля въобще. При спортно каране плюс задръстванията в София разхода ми е някъде около 13 лт на 100 км. Извън градско ако караш със средно 90 км/ч и под 6лт пада(незнам как ще е с е34 понеже карам е36 със същия двигател). Със средна скорост 140 км/ч, 4 души и пуснат климатик ми даде около 7.5 лт. Така че относно разхода мисля че е доста добре като се има предвит големината на двигателя. Относно вървежа мога да кажа само хубави неща, пък с помоща на форума или с добавка на чип доста можеш да промениш положително иначе хубавия вървеж.
Поздрави и успех
Никой не е успорил за динамичните качества на този мотор или пък за разхода. Аз бях супер доволен и от двете. Дори сега смея да твърдя че един Читав ТДС върви по добре от каквато и да било В20-ка щото и двете съм ги имал. Но пък такива капризи може да ти донесе тази кола че свят да ти се завие.
Колега искренно ти пожелавам никога да нямаш проблеми и ще бъдеш единственният такъв карал ТДС без проблем. Съветът ми обаче е не я дръж дълго щом си я карал година в БГ Време и е вече да си покаже магариите :mhihi: :mhihi:


Колега,тия TDS-си, които си ги купувал коя година са произведени и колко са стрували :?:

Сигурен съм , понеже си разбирач, си купувал евтини коли за 2-3К лева ,на по 160К измислени километра ,за които си си казвал ,че ще ги оправиш ,каквото и да им се повреди.За ремонтите си ги ремонтирал,защото знаеш какво да правиш,но от нервите ,които си прахосал си успял да намразиш TDS-те.Ето ,моят е вече на повече от година и никакви проблеми от рода на тия ,за които постоянно говориш-сменил съм съединител на компресора на климатика,гуменото каре на кардана,една кормилна щанга и май само това е.Никакви проблеми с прегряване-нищо не съм пипал и сменял свързано с охлаждането,никакви проблеми с турбо,ГНП,умна дюза,демпферна шайба,през зимата пали по-бързо и от бензиново BMW,кефя се по сфетофарите ,когато хем тръгвам по-бързо от някоя 520-ка,хем я опушвам :mhihi: ;)

За колегата:

15 Съвета при покупка на дизелов автомобил на старо
Последният ми ТДС щото аз имах два преди да го взема го бях взел една седмица преди да го купя. Разбрахме се с момчето което го продаваше щото ми беше приятел да го покарам седмица да го прегледам насам натам и така. Къде не съм я водил тази кола просто си бе перфектна отвсякъде. И парите не и бяха малко да ти кажа но ТДС баце. Това е
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Апр 2008, 21:45

ivan1979g написа:zvetiko, явно ти е много запазена колата, колко плати за нея? И кога я взе, защото тия читави дизели от '95-та бяха по 8-9 бона до скоро.


Към 7300 ,с много екстри и два комплекта гуми и джанти-летни и зимни,алуминиеви и стоманени.Честно казано не съжалявам за парите-като виждам колко неща съм си спестил. ;)

Славянко ,съжалявам ,че не си имал късмет.


rdvr_burgas ,с пуснати ли климатици ще бъдем-в тоя случай ще ти дам 10-на метра преднина. :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 01 Апр 2008, 21:59

ТДСса бие по най бързо отиване на стрелката за температурата в черв.сектор :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 01 Апр 2008, 22:36

bmwfena написа:ТДСса бие по най бързо отиване на стрелката за температурата в черв.сектор :mhihi: :mhihi:
:mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook