M50B20 S2
Модератор: Технически модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
SaSo написа:...Моторите са :
М50В20 ( без ванос - с електроника бош )
М50В20 ЕСЕ ( същото с повишена компресия )
М50В20 S2 той винаги е ЕСЕ ( тоест без Ванос с повишена компресия - електроника сименс )
М50В20 TU ( Това е мотора от твойта снимка с Ванос )
М52В20 ( Мотор с алуминиев блок но с единичен ванос - тоест наглася само входящите клапани според оборотите и педала на газта )
М52В20 TU ( Това е с алуминиев блок с двоен ванос - тоест наглася входящите и изходящите клапане според оборотите на мотора )...
Колега това са данните от ЕТК-та (версия 08,2006) за М50В20 S2 и там изрично пише VANOS

ЕСЕ означава "специфична каталожна версия за Европа"
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
tsb_bg написа:SaSo написа:...Моторите са :
М50В20 ( без ванос - с електроника бош )
М50В20 ЕСЕ ( същото с повишена компресия )
М50В20 S2 той винаги е ЕСЕ ( тоест без Ванос с повишена компресия - електроника сименс )
М50В20 TU ( Това е мотора от твойта снимка с Ванос )
М52В20 ( Мотор с алуминиев блок но с единичен ванос - тоест наглася само входящите клапани според оборотите и педала на газта )
М52В20 TU ( Това е с алуминиев блок с двоен ванос - тоест наглася входящите и изходящите клапане според оборотите на мотора )...
Колега това са данните от ЕТК-та (версия 08,2006) за М50В20 S2 и там изрично пише VANOS![]()
ЕСЕ означава "специфична каталожна версия за Европа"
и къде го ваноса на тая схема колега ????
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Breyton написа:SaSo написа:И да добавя само че ми казаха че тая електроника МС40 на Сименс била по-куца от Мотроник...При интерес мога да наснимам мотора...С малкия дебитомер е....
Кой ти каза че е куца и защо?
Незнам точно...Sachs може да каже...Аз нямам опит с електрониките на тия мотори....Иначе за другия колега ше му снимам мотора...И ако ми каже че е виждал М50В20 без Ванос с малката електроника евала...
SaSo написа:...и къде го ваноса на тая схема колега ????
Ако си забелязал схемите в ЕТК-та са "общи" и няма отделна за всяка спесификация и "ляво-дясно" когато има разлика в детайлите. За това пък парт-номерата, описанията, количествата и инфото за детайлите са подробни и точни
Тук е същата информация от on-line каталог със същата схема и същите данни
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_0031/
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Като си тръгнал да спорим... Ето да видиш какво излиза по ВИН за мойта :
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_0031/
И недей да спориш че има само Ванос.... И забележи в третата 1ва позиция какво пише...Монтира се само със Сименс ДМЕ...Спора е безмислен...Един колега тук ти го каза....Двамата сме прави...
Моя мотор е М50В20 S2 ECE... Спора преключва ли ???
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_0031/
И недей да спориш че има само Ванос.... И забележи в третата 1ва позиция какво пише...Монтира се само със Сименс ДМЕ...Спора е безмислен...Един колега тук ти го каза....Двамата сме прави...
Моя мотор е М50В20 S2 ECE... Спора преключва ли ???
Ето какво излиза за моя двигател, който е с VANOS (линка от моя пост)
Short engine 206S2 - VANOS from 1994/09 11 00 1 744 132
Това излиза за твоята (линка от твоя пост)
Short engine 206S2 to 1992/09 11 00 1 738 914
Забележи разликата в описанието, годините и продуктовите номера.
Аз лично съм склонен да вярвам на официалния каталог за резервни части на производителя, още повече че се потвърждава и от online каталозите
Rmfd означава Remanufactured така че не го гледай
Short engine 206S2 - VANOS from 1994/09 11 00 1 744 132
Това излиза за твоята (линка от твоя пост)
Short engine 206S2 to 1992/09 11 00 1 738 914
Забележи разликата в описанието, годините и продуктовите номера.
Аз лично съм склонен да вярвам на официалния каталог за резервни части на производителя, още повече че се потвърждава и от online каталозите
Rmfd означава Remanufactured така че не го гледай
Breyton написа:SaSo написа:И да добавя само че ми казаха че тая електроника МС40 на Сименс била по-куца от Мотроник...При интерес мога да наснимам мотора...С малкия дебитомер е....
Кой ти каза че е куца и защо?
аз го казах тва нещо......а и не само аз...
а кажи ми ти тогава кое му е хубавото на шибания сименс мс40????
че поддържа актуални стойности на диагностиката ли(се едно поддържа),че шайбите на кол.вал са безсмъртни ли(колко народ изрева от тях) ,че датчика на вала струва 280лв(с менте не пали въобще),а на мотроника струва 80лв,че има изпълнителни органи ли и т.н...... кое по точно му е по-хубавото от мотроника???????моля те да ме светнеш
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Мойта кола е с М50В20TU 256S2
S2-тата самите бутала са с друга геометрия от тази за S1
Когато през есента на 2003 година след покупката на автомобила ми отворих двигателя и запонах със смяна на биели,заради това че старите бяха 1 см по-къси и колата не можеше да сгъсти повече от 4,8
ми изпадна един комплект бутала за S1.Да но те са с дълга пола и равни отгоре,едни тежки и грозновати - абе москвичова работа
Моите за съответно S2 са с много къса и нарязана пола, със засек към страната на всмукателните клапани заради ваноса - като ги огледа човек и има чувството ,че гледа рейсингови бутала
(това с образните описания на буталата е да рзведря обстановката).
Попитах продавача за първите бутала за ванус или не за ванус са и той тогава ми каза ,че не са за ванус.Честно казано не вярвам да има S2 версия на мотор с неванус
намерете истинска ,достоверна информация и аз мисля да се разровя
За електрониката - не знам какво й е куцото,както каза Брейтън.Имам приятел с комби като мойто но '95,който мина по тежкия път ,за който спомена Закс-а.Аз обаче никога не съм имал един проблем с тези неща за тези 170 К км
Нищо,освен един дебитомер,сменен през 2003 година и толкова.Мисля си че има още някакви разлики в електрониките на Сименс за 94 и 95 година.Още един човек с '95 2 литра мотор се сещам който пищя от датчик на коляновия вал...
Лъки с Е39-ката ,както и още много хора с М52В20 - там положението също е кофти,не малко хора от тях пищяха за тези проблеми.
Онази вечер като се прибирах от Ловеч, поне 10 пъти си експериментирах
3 предавка държа 3000 мин-1 и в следващия момент започвам да поддавам газ ,колата тръгва много хубаво ако и да съм с дълги предавки.На 3500 натискам педала до долу и тя направо излита в сравнение с една такава без ванус.няма чакане до към 4000 мин-1 няма нищо.Чисто и просто разликата от единия до другия мотор не е толкова малка.Поне аз така си мисля след като съм карал и без ванус автомобил.Викат ми някои хора - "лелееее ма ти какви са тия обороти дето го караш тоя ванус, те не обичат оборотите" и това е мит от ранга на тези за циклопите и троловете
Много му е добре на обороти на тоя мотор
Георги Пенчев






Попитах продавача за първите бутала за ванус или не за ванус са и той тогава ми каза ,че не са за ванус.Честно казано не вярвам да има S2 версия на мотор с неванус


За електрониката - не знам какво й е куцото,както каза Брейтън.Имам приятел с комби като мойто но '95,който мина по тежкия път ,за който спомена Закс-а.Аз обаче никога не съм имал един проблем с тези неща за тези 170 К км

Лъки с Е39-ката ,както и още много хора с М52В20 - там положението също е кофти,не малко хора от тях пищяха за тези проблеми.
Онази вечер като се прибирах от Ловеч, поне 10 пъти си експериментирах




Георги Пенчев
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Ето основните промени при М50TU. Mързи ме да превеждам обаче:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Ето сигнатурите на М50 двигателите, монтирани на Е34 и Е36 от 1989 до 1998 год.
За съжаление никъде няма данни кой точно е с VANOS и какъв, но виждам, че има модификации S1, S2, S3 и S4
Информацията е от тук:
http://www.krausmotor.de/bmw.htm
За съжаление никъде няма данни кой точно е с VANOS и какъв, но виждам, че има модификации S1, S2, S3 и S4

Информацията е от тук:
http://www.krausmotor.de/bmw.htm
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Има грешка в тази таблица.М50 с ванус е произвеждан и вграждан в е34 до 1996 година ,в последните комбита,тогава когато е спрян седана от около година и се произвежда паралелно Е39 седан
Също така е и положението с 2,5 литровия агрегат ...
От 1995 до 1998 година се вгражда модернизирания М52 двигател.Там е отбелязан като М50
Георги Пенчев

Също така е и положението с 2,5 литровия агрегат ...
От 1995 до 1998 година се вгражда модернизирания М52 двигател.Там е отбелязан като М50

Георги Пенчев
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Eдно не мога да си обясня ...Защо за модификацията 206S2 пише че почва да се слага от 92 година ...Мойта е 09/91г.... Странна работа... Но със сигурност е М50В20 S2.... Просто на 100%...Закс го е виждал и той може да каже...
SaSo написа: ...Мойта е 09/91г.... Странна работа... Но със сигурност е М50В20 S2....
Щом по VIN-а излиза М50В20 S2 със сигурност е така.
Единствено по годината на производство в описанието на двигателя не излиза VANOS (в крайна сметка щом си го проверявал, има ли или не).
За моя двигател (М50В20 S2) съм сигурен, че е VANOS (в описанието на двигателя го пише изрично)
Колата по VIN e производство 09/1995, а по първа регистрация е 03/1996
Не ми е ясно от къде идват тези разлики в обозначенията и годините дето ги пишат, но се амбицирах и ровя в нета за повече инфо, но за сега нищо смислено не намирам
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани