Странно загряване на М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 24 Окт 2007, 13:11

Е принципно като е студено и двигателя като не е работил, примерно сутринта и би трябвало перката да се върти съвсем леко и даже съм чувал че можело да я задържа с ръка при работещ двигател така ли ? Днеска сутринта я гледах и термостата не преплъзваше и ми се стори опасно да я пипам тая перка, че ще взема да си оставя някои пръст там :( .
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 2.05.2007

Мнение от vasko 6 » 24 Окт 2007, 16:45

При мене винаги е била на 12 и 1 като загрее и си седи там а сам минал хиляди и не съм на газ, май е от датчика, защото съм сменял сменял всичко по охладителната система в това число и гарнитура на глава.


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 27 Окт 2007, 19:49

моита като я чукна малко и си застава на 12 и не мърда повече
:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 27 Окт 2007, 23:34

Я кажи, че ми стана интересно как я чукаш твоята, че толкова бързо загрява :mhihi: :mhihi: ??
Изображение


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 28 Окт 2007, 22:18

Не ве
като запаля загрява си до 12 и 1 дето се вика,после си я чуквам по таблото и си седи на 12.Обаче това стана след като един път я позагрях.Явно се прецака прибора,На колата нищо и няма


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 28 Окт 2007, 22:19

Не ве
като запаля загрява си до 12 и 1 дето се вика,после си я чуквам по таблото и си седи на 12.Обаче това стана след като един път я позагрях.Явно се прецака прибора,На колата нищо и няма

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 2.05.2007

Мнение от vasko 6 » 30 Окт 2007, 18:00

:ahah:

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 05 Ное 2007, 13:36

Мойта откакто съм я купил все си седи на 12 и 1. Нема студ, нема жега, нема задръстване, в ниски и високи обороти все си е тая. И аз сменявах помпи, виско, термостат, на майка му гъза и температурата си седи се там. Вече не й се шашкам и те така.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 05 Ное 2007, 15:21

Колеги ето как реално изглеждат нещата в градуси при различни положения на стрелката на прибора :lol:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=68132

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 17.10.2007

Мнение от maver » 05 Ное 2007, 19:04

Възможно ли е да е от прибора на таблото. Знам че, стрелката е на някаква биметална пластина. Ами ако тая пластина се е разпуснала малко с времето, за тва стрелката стои малко по-вдясно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 05 Ное 2007, 20:23

Колега не си създавай излишни ядове виж поста на Радо и си прави изводи -струва ли си или не да сваляш таблото

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 05 Ное 2007, 20:34

maver написа:Възможно ли е да е от прибора на таблото. Знам че, стрелката е на някаква биметална пластина. Ами ако тая пластина се е разпуснала малко с времето, за тва стрелката стои малко по-вдясно?


Прибора не е биметална пластина а волт или ампермер (не съм сигурен)

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 2.05.2007

Мнение от vasko 6 » 06 Ное 2007, 12:38

Добре де, аз като загрея /зима-лете няма значение :mhihi: / и почти постоянно стоя на 195 по фаренхайт дори в супер задръствания или на ръчка редовно съм на между 195 и 223 - Това нормално ли е ????????????? :?: А пък сигурен че всичко ми е уред :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 06 Ное 2007, 13:23

Ми май е нормално. В твоя случай навярно стрелката не показва коректно. То при толкова малка разлика в отместването май е нормално да има отклонения. Все пак не караме нови коли.
При мен пък баси карам 10мин да стигна 50 С. Другата седмица вече го фърлям тоя термостат и дано по-бързо да загрея. Снощи пък забелязах, че като си седя в задръстванията въобще немога да стигна средата :mhihi: . Ако почна да натискам я стигам , ама иначе не.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Ное 2007, 16:19

Pavlinius написа:Ми май е нормално. В твоя случай навярно стрелката не показва коректно. То при толкова малка разлика в отместването май е нормално да има отклонения. Все пак не караме нови коли. ...


Колеги по принцип нещата от които зависят показанията на прибора са 3:
- термостат, който поддържа температурата
- температурен датчик, който измерва температурата и
- прибора на таблото, който показва (визуализира) отчетената от датчика температура.

Най-голямо влияние има термостата, който поддържа нормалната температура и ако е стар, не добре калибриран (менте) или заяжда, дори и да отваря и затваря, той не може да реагира оптимално на промените на температурата на охладителната течност и да компенсира достатъчно бързо и точно промените в температурата
Другата възможност е от стареене или лош кпнтакт датчика за температурата да не отчита точно или да не дава стабилен сигнал. Същото може да се получи от замърсени/окислени букси, наранени кабели и т.н.
Прибора на таблото, който отчита температурата принципно е най-надеждния от изброените до тук, но и там могат да се получат грешки от лош контакт, окислени пътечки на платката на таблото и т.н.

Мисля, че всяка една от причините по отделно (или заедно) биха довели до минимални разлики в показанията на прибора, въпреки че двигателя не загрява

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook