разход 20/100 и прекъсване на ниските обороти
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Не бъркайте.Не го съветвам да я маха изцяло,а само да я откачи.Когато
ламбдата се скапе,подава грешни сигнали и ЕКУ-то се обърква.Ако
откачи ламбдата,ЕКУ-то не получава никакъв сигнал и започва да работи
по зададена таблица.Работата на двигателя трябва да се оправи,но
ако работи без ламбда неминуемо ще дигне разхода с литър-два.
Просто,това е начина да разбере,дали проблема е от сондата или не.
А иначе пълното премахване на ламбдата е лесно- просто се сменя програмата на ЕКУ-то
ламбдата се скапе,подава грешни сигнали и ЕКУ-то се обърква.Ако
откачи ламбдата,ЕКУ-то не получава никакъв сигнал и започва да работи
по зададена таблица.Работата на двигателя трябва да се оправи,но
ако работи без ламбда неминуемо ще дигне разхода с литър-два.
Просто,това е начина да разбере,дали проблема е от сондата или не.
А иначе пълното премахване на ламбдата е лесно- просто се сменя програмата на ЕКУ-то

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
bmwdriver написа:Не бъркайте.Не го съветвам да я маха изцяло,а само да я откачи.Когато
ламбдата се скапе,подава грешни сигнали и ЕКУ-то се обърква.Ако
откачи ламбдата,ЕКУ-то не получава никакъв сигнал и започва да работи
по зададена таблица.Работата на двигателя трябва да се оправи,но
ако работи без ламбда неминуемо ще дигне разхода с литър-два.
Просто,това е начина да разбере,дали проблема е от сондата или не.
А иначе пълното премахване на ламбдата е лесно- просто се сменя програмата на ЕКУ-то
Колега, говориме за различни неща-ти го съветваш да си провери ламбда сондата,аз имам съмнения за запушен катализатор.Не знам точно как се проверяваше това-някои казват ,че ако нагрявал много значи е заминал,но като се има в предвид ,че той по принцип си грее...Ако можеш дай идея-и на мен ще ми е интересно.И май имаше още по-прост начин при махане на сондата-нещо в куплунга и се окъсяваше.
Колеги благодаря за помоща, забравил съм да спомена,че колата я купих с изваден катализатор,така че няма вероятност да се е запушил
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
иончев написа:Колеги благодаря за помоща, забравил съм да спомена,че колата я купих с изваден катализатор,така че няма вероятност да се е запушил
Тогава тази ламбда сонда за какво ти е?Махни я и нека да ти направят каквото е свързано с електрониката.Както те съветва колегата като начало я извади от буксата.
не мисля,че откачането на сондата е правилно,а и не седи ли тя преди катализатора,нали спрямо нейните измервания компа прави корекция на сместа доколкото знам
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
колеги проблема е решен,след смяна на дебитомера или MAF проблема с прекъсването е решен,и колата измина успшно 3200 км.в момента е в Испания,не можете да си представите какво е удоволствието да се шофира по тези пътища и с тези горива.Запазих си стария дебитомер за всеки случаи,гледам че жичките са си на мястото обаче са доста пушени и има бая мизерии останали от газта.Интересува ме дали е възможно да се почистят тези жички и ако е възможно с какъв препарат трябва да стане това
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
Re: разход 20/100 и прекъсване на ниските обороти
и пове4е ка4ваиончев написа:здравейте колеги значи имам следния проблм:на бензин колата прекъсва на ниските обороти,гори към 20 на 100,отзад от аспуха смърди на бензин,на газ си върви добре,за тези който ще ме пратят на диагностика ще кажа,че бях вече на 3 места, посъветваха ме да сменя свещите които нямаха и 3к км Беру след смяната се почуства промяна но на бензин продължава да прекъсва,а искам да я подкарам само на бензин.На последната диагностика ми казаха че дебитомера е заминал той е от тези с жичката вътре не е с клапа,забравих да спомена мотора е М50В20 без ванус,та значи след като се откачи дебитомера мотора изгасва,възможно ли е да е проблема в него,или да търся на друго място.
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани