Какво Е34 да избера за Porject car-525tds/530/535

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 27 Юни 2007, 19:27

абе и аз съм чувал,че осмака си е много скъпа подръжка(3.0,рядък двиг)
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 25.06.2007

Мнение от BloWer » 27 Юни 2007, 20:07

Колеги,ами аз като начало съм решил да търся из родината 535 в не особено завидно състояние,пък ако изкокне 530 с осмака няма да му се цупя.Изчислих си акциза и излезна ,че почти няма да ми артисат пари за доработките.Предпочитам да налея в нещо,което едва ли не е погребано,отколкото да пълня за Nти път гушките на затлъстелите държавници.
Не мисля да се гавря с колата.Измислил съм една промяна във визията.Така както аз си представян едно произведено днес Е34.
Едно приятелче ще ми издокара новите фарове,а заедно с един познат ще вкараме колата в бокса за месец-два да я лъснеме малко :D
Фен съм на марката от много години.Качих ли се веднъж и станах фанатик.Звука на шестака го няма никъде,а осмакът ме оставя без думи.Ще конструираме изходна система,при която всеки изходен колектор разполага със собствена изходна система. Ще внесем някои неща от миналото,както и от бъдещето :D
Насочих се по начало към дизела ,защото си мечтаех с доработки да го докараме до един приличен двоен разход и все пак се колебаех заради липсата на безниновата динамика.
По начало си мисля ,че по-малък шестак като 525 може да покаже находчивост и да хвръкне във високите обороти,докато масивните 530-535 вече може да се разпаднат само от тежеста на собствените си сегменти-вижда ми се невъзможно да разхождам 535 из червеното ;)
Та още веднъж се интересувам не може ли да влез повечко динамика в дизела или да започвам да ровичкам за големи бензини :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 27 Юни 2007, 22:29

как няма да можеш да го разхождаш из червеното
моето като ми 4000 и направо откача
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 25.06.2007

Мнение от BloWer » 28 Юни 2007, 17:28

Бе идеята че над 2500 кубика може да върви нагоре в оборотите ми се вижда малко по нанагорно.
Или ще е малък и ще се работи за rpmта или ще е голям и ще търсим тяга с винтов компресор.И двете никога не могат да станат едновременно.
Искам зверство и продължавам да задавам първоначалният въпрос 535 шестак или 530 осмак.Кое,как,кога-някакви отзиви на собственици на двата,кой дава повече емоция и постижения-вече знаем ,че на осмака ремонтът му ще е бая по-дебеличък ;)

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 28 Юни 2007, 19:56

Aз бих взел 535 :)
BMW only!

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook