Ретрофити в нашите коли
Модератор: Технически модератори
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Ретрофити в нашите коли
Митко Стоянов написа:Dirty M5 driveR написа:Може ли да се върна на ембиент лайт-а и да питам според вас ако сложа червени, а не кехлибарени диоди ще има ли разлика? Защото онзи ден карах е90 на един приятел и специално се загледах - виждат ми се точно червени. Тук в Русе засега не намирам, а не ми се занимава с доставки на 2 диода, дето са 30 стотинки...
Ще светне като ауди, а предполагам нямаш това за цел...Обясних ти какво да използваш, ти искаш да откриваш топлата вода отново...
ИЗкорми едни бутони за ел стъкла и вътре ше намериш всичко необходимо


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Ретрофити в нашите коли
Dirty M5 driveR написа:Може ли да се върна на ембиент лайт-а и да питам според вас ако сложа червени, а не кехлибарени диоди ще има ли разлика? Защото онзи ден карах е90 на един приятел и специално се загледах - виждат ми се точно червени. Тук в Русе засега не намирам, а не ми се занимава с доставки на 2 диода, дето са 30 стотинки...
в интерес на истината, купих си нова оригинална светеща топка за ск лост и е повече червена отколкото кехлибарена...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Ретрофити в нашите коли
Хаос написа:в интерес на истината, купих си нова оригинална светеща топка за ск лост и е повече червена отколкото кехлибарена...
Това имам предвид... За какво да търся сега плафон, да ми го пращат и т.н., ако може просто с едни обикновени диоди да добия същия резултат. Мисля да опитам и ще споделя какво е станало. Не искам да откривам никаква топла вода, а просто да не си усложнявам живота излишно.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Ретрофити в нашите коли
А как мислиш да им насочиш светлината към централната конзола, без да блести в очите и да светне целия плафон в оранжево/червено? А естетически погледнато, дали ще изглежда добре? Идеята е да стане като ОЕМ, а не да се мине тънко или без разтъкаване...Dirty M5 driveR написа:Хаос написа:в интерес на истината, купих си нова оригинална светеща топка за ск лост и е повече червена отколкото кехлибарена...
Това имам предвид... За какво да търся сега плафон, да ми го пращат и т.н., ако може просто с едни обикновени диоди да добия същия резултат. Мисля да опитам и ще споделя какво е станало. Не искам да откривам никаква топла вода, а просто да не си усложнявам живота излишно.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: Ретрофити в нашите коли
повече прилича на червеното на аварийките


АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Ретрофити в нашите коли
Топчето си е екстра, к'во като свети червено. На мен всичко ми свети в червено- в краката, по вратите, таблото, кукувицата, долапа за касетките, че даже и пионерчето
. Тия дни ще избарам и аз едни диодчета на плафона, а за топката- голям мерак ми е, ама само м-кови намирам, а на тоя 25-годишен дизеляк хич не му отива.
P.S.=> Моля, разгадайте буксите от снимките на предишната страница, че иначе почвам да хакам произволни екстри по тях
Подозирам, че дават мегдан за 2-3 ретрофитчета по баба 

P.S.=> Моля, разгадайте буксите от снимките на предишната страница, че иначе почвам да хакам произволни екстри по тях


Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: Ретрофити в нашите коли
alchohol написа:Отдавна ги гледам тия букси около ръчката на шибидаха и днес ми остана време да ги наснимам и да попитам коя точно за какво е? Всъщност едното е само кабелна обувка.
По принцип там са буксите за ел. шибидаха,за централното огледало , и за плафоните на сениците(2бр. са за левия и десния)


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Ретрофити в нашите коли
С диодите не стана нищо. Ще се търси плафон.
Но бях длъжен да опитам, защото не струват нищо.
Иначе най-големите "ретрофит", който може да си подарите на е34ката е обезшумяване и елиминиране на всички паразитни звуци в купето. Налепих 8мм микропореста гума вътре по вратите, смених всички щипки на корите (като им добавих един рингчета от вътрешна гума), оправих си скърцащите места в интериора и сега е страхотно - все едно вдигнах класа на колата.

Иначе най-големите "ретрофит", който може да си подарите на е34ката е обезшумяване и елиминиране на всички паразитни звуци в купето. Налепих 8мм микропореста гума вътре по вратите, смених всички щипки на корите (като им добавих един рингчета от вътрешна гума), оправих си скърцащите места в интериора и сега е страхотно - все едно вдигнах класа на колата.
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Ретрофити в нашите коли
Зад корите ли имаш предвид, на мястото на дунапрена
То при мен самият мотор си бучи, като го изпъна на магистралата с 3000 оборота и без по-силна музика си е дразнещо.
За диодите си мисля да ги изолирам в едни ботушчета, да не светят като улични лампи и се надявам нещата да станат.

За диодите си мисля да ги изолирам в едни ботушчета, да не светят като улични лампи и се надявам нещата да станат.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Ретрофити в нашите коли
Това представлява ламбда монитора
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Всички пътища водят към НАДИН 

- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Ретрофити в нашите коли
.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Всички пътища водят към НАДИН 

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Ретрофити в нашите коли
Е това кърти, ама защо е завряно в духалката?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Ретрофити в нашите коли
alchohol написа:Зад корите ли имаш предвид, на мястото на дунапренаТо при мен самият мотор си бучи, като го изпъна на магистралата с 3000 оборота и без по-силна музика си е дразнещо.
За диодите си мисля да ги изолирам в едни ботушчета, да не светят като улични лампи и се надявам нещата да станат.
Като махнах шофьорската кора нямаше дунапрен. Зачудих се и се оказа, че явно са пропуснали да го сложат при някой ремонт, защото другите врати имаха. Почнах да лепя изолацията - вътре по самите врати, има предостатъчно място и за много повече от 8мм, но тук в Русе тия неща са скъпички

За мотора - и моя бучеше гадно, но аз си знаех от къде е - задното гърне беше издънено вътре. Сложих ново и разликата е огромна - сега чувам само и единствено рева на мотора, докато преди около 3000рпм генерацията изпадаше в резонанс едва ли не.
За диодите - взех 3мм с изпъкнало чело. Не знам с какъв ъгъл на светене е, но не осветява нищо.

- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Ретрофити в нашите коли
alchohol написа:Е това кърти, ама защо е завряно в духалката?
Не обичам колата да изглежда като стрелбище допълнителни уреди копчета рапидки в таблото и тн. Духалката така или иначе не я ползвам та може да прикрие някоя друга циганийка само най наблюдателните пасажери отзад забелязват че нещо свети а аз си го гледам с периферията, много е полезно като се предаде нещо по колата дебитомера замина и тва заседна само в бедната скала и не помръдва другото е сутрин като е студена колата свети в червено когато сондата стане активна почва да си отчита
Всички пътища водят към НАДИН 

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Ретрофити в нашите коли
За мотора - и моя бучеше гадно, но аз си знаех от къде е - задното гърне беше издънено вътре. Сложих ново и разликата е огромна - сега чувам само и единствено рева на мотора, докато преди около 3000рпм генерацията изпадаше в резонанс едва ли не.
Гърнетата са сравнително нови и не е от тях, просто се чува мотора.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани