Ретрофити в нашите коли

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 15 Дек 2015, 23:34

Митко Стоянов написа:
Dirty M5 driveR написа:Може ли да се върна на ембиент лайт-а и да питам според вас ако сложа червени, а не кехлибарени диоди ще има ли разлика? Защото онзи ден карах е90 на един приятел и специално се загледах - виждат ми се точно червени. Тук в Русе засега не намирам, а не ми се занимава с доставки на 2 диода, дето са 30 стотинки...

Ще светне като ауди, а предполагам нямаш това за цел...Обясних ти какво да използваш, ти искаш да откриваш топлата вода отново...



ИЗкорми едни бутони за ел стъкла и вътре ше намериш всичко необходимо :)
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от Хаос » 16 Дек 2015, 1:58

Dirty M5 driveR написа:Може ли да се върна на ембиент лайт-а и да питам според вас ако сложа червени, а не кехлибарени диоди ще има ли разлика? Защото онзи ден карах е90 на един приятел и специално се загледах - виждат ми се точно червени. Тук в Русе засега не намирам, а не ми се занимава с доставки на 2 диода, дето са 30 стотинки...

в интерес на истината, купих си нова оригинална светеща топка за ск лост и е повече червена отколкото кехлибарена...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от Dirty M5 driveR » 16 Дек 2015, 6:29

Хаос написа:в интерес на истината, купих си нова оригинална светеща топка за ск лост и е повече червена отколкото кехлибарена...


Това имам предвид... За какво да търся сега плафон, да ми го пращат и т.н., ако може просто с едни обикновени диоди да добия същия резултат. Мисля да опитам и ще споделя какво е станало. Не искам да откривам никаква топла вода, а просто да не си усложнявам живота излишно.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от Митко Стоянов » 16 Дек 2015, 9:28

Dirty M5 driveR написа:
Хаос написа:в интерес на истината, купих си нова оригинална светеща топка за ск лост и е повече червена отколкото кехлибарена...


Това имам предвид... За какво да търся сега плафон, да ми го пращат и т.н., ако може просто с едни обикновени диоди да добия същия резултат. Мисля да опитам и ще споделя какво е станало. Не искам да откривам никаква топла вода, а просто да не си усложнявам живота излишно.
А как мислиш да им насочиш светлината към централната конзола, без да блести в очите и да светне целия плафон в оранжево/червено? А естетически погледнато, дали ще изглежда добре? Идеята е да стане като ОЕМ, а не да се мине тънко или без разтъкаване...
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от Хаос » 16 Дек 2015, 16:30

повече прилича на червеното на аварийките
Изображение
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от alchohol » 16 Дек 2015, 18:23

Топчето си е екстра, к'во като свети червено. На мен всичко ми свети в червено- в краката, по вратите, таблото, кукувицата, долапа за касетките, че даже и пионерчето :D . Тия дни ще избарам и аз едни диодчета на плафона, а за топката- голям мерак ми е, ама само м-кови намирам, а на тоя 25-годишен дизеляк хич не му отива.

P.S.=> Моля, разгадайте буксите от снимките на предишната страница, че иначе почвам да хакам произволни екстри по тях :mhihi: Подозирам, че дават мегдан за 2-3 ретрофитчета по баба :paranoid:
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от crazy_d » 17 Дек 2015, 8:18

alchohol написа:Отдавна ги гледам тия букси около ръчката на шибидаха и днес ми остана време да ги наснимам и да попитам коя точно за какво е? Всъщност едното е само кабелна обувка.


100_1101.JPG
100_1104.JPG
100_1105.JPG

По принцип там са буксите за ел. шибидаха,за централното огледало , и за плафоните на сениците(2бр. са за левия и десния)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от Dirty M5 driveR » 20 Дек 2015, 14:55

С диодите не стана нищо. Ще се търси плафон. :mhihi: Но бях длъжен да опитам, защото не струват нищо.

Иначе най-големите "ретрофит", който може да си подарите на е34ката е обезшумяване и елиминиране на всички паразитни звуци в купето. Налепих 8мм микропореста гума вътре по вратите, смених всички щипки на корите (като им добавих един рингчета от вътрешна гума), оправих си скърцащите места в интериора и сега е страхотно - все едно вдигнах класа на колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от alchohol » 20 Дек 2015, 15:30

Зад корите ли имаш предвид, на мястото на дунапрена :?: То при мен самият мотор си бучи, като го изпъна на магистралата с 3000 оборота и без по-силна музика си е дразнещо.

За диодите си мисля да ги изолирам в едни ботушчета, да не светят като улични лампи и се надявам нещата да станат.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от sixstraight » 20 Дек 2015, 15:55

Това представлява ламбда монитора
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от sixstraight » 20 Дек 2015, 15:57

.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от alchohol » 20 Дек 2015, 15:59

Е това кърти, ама защо е завряно в духалката?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от Dirty M5 driveR » 20 Дек 2015, 18:19

alchohol написа:Зад корите ли имаш предвид, на мястото на дунапрена :?: То при мен самият мотор си бучи, като го изпъна на магистралата с 3000 оборота и без по-силна музика си е дразнещо.

За диодите си мисля да ги изолирам в едни ботушчета, да не светят като улични лампи и се надявам нещата да станат.


Като махнах шофьорската кора нямаше дунапрен. Зачудих се и се оказа, че явно са пропуснали да го сложат при някой ремонт, защото другите врати имаха. Почнах да лепя изолацията - вътре по самите врати, има предостатъчно място и за много повече от 8мм, но тук в Русе тия неща са скъпички :mhihi: и ми досвидя да дам много пари. Иначе има и по 15мм. Бях взел 2.3 квадратни метра и след облепянето на четирите врати ми остана едно парче около 70х70. И от него направих имитация на фабричния дунапрен. Стана чудно и ме хвана яд, че не остана и за другите врати така, но здраве да е. И това е цялата работа. Сега колата като цяло е по-тиха вътре, а остатъчния шум е някак си по-мек.
За мотора - и моя бучеше гадно, но аз си знаех от къде е - задното гърне беше издънено вътре. Сложих ново и разликата е огромна - сега чувам само и единствено рева на мотора, докато преди около 3000рпм генерацията изпадаше в резонанс едва ли не.

За диодите - взех 3мм с изпъкнало чело. Не знам с какъв ъгъл на светене е, но не осветява нищо. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от sixstraight » 20 Дек 2015, 18:40

alchohol написа:Е това кърти, ама защо е завряно в духалката?

Не обичам колата да изглежда като стрелбище допълнителни уреди копчета рапидки в таблото и тн. Духалката така или иначе не я ползвам та може да прикрие някоя друга циганийка само най наблюдателните пасажери отзад забелязват че нещо свети а аз си го гледам с периферията, много е полезно като се предаде нещо по колата дебитомера замина и тва заседна само в бедната скала и не помръдва другото е сутрин като е студена колата свети в червено когато сондата стане активна почва да си отчита
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Ретрофити в нашите коли

Мнение от alchohol » 20 Дек 2015, 21:04

За мотора - и моя бучеше гадно, но аз си знаех от къде е - задното гърне беше издънено вътре. Сложих ново и разликата е огромна - сега чувам само и единствено рева на мотора, докато преди около 3000рпм генерацията изпадаше в резонанс едва ли не.


Гърнетата са сравнително нови и не е от тях, просто се чува мотора.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook