Алтернаторни неволи
Модератор: Технически модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Алтернаторни неволи
ddddk написа:Няма зиме, няма лете, няма с фарове, няма без фарове, няма с клима, няма без клима, на обороти 14,2V бетон!
Всичко останало е вятър и мъгла![]()



- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Алтернаторни неволи
13.8-14.2в е нормалното напрежение на празен ход .По инструкция ако ялтернатора е изправен при 3000 об. трябва да даде 0.4в нагоре което показва че работи регулатора.
За колегата по въпроса за втори акумулатор .При поставянето на такъв трябва и двата да бъдат с еднакъв капацитет най добре два еднакви.Свръзването е в паралел.Преди поставянето ако не са чисто нови е желателно и двата да бъдат заредени с зарядно до постигане на еднаква гъстота на електролита.Не е препоръчително поставяне на стар и нов или с различен капацитет тъй като протичат токове на саморазряд заради различното вътрешно съпротивление.
За колегата по въпроса за втори акумулатор .При поставянето на такъв трябва и двата да бъдат с еднакъв капацитет най добре два еднакви.Свръзването е в паралел.Преди поставянето ако не са чисто нови е желателно и двата да бъдат заредени с зарядно до постигане на еднаква гъстота на електролита.Не е препоръчително поставяне на стар и нов или с различен капацитет тъй като протичат токове на саморазряд заради различното вътрешно съпротивление.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Алтернаторни неволи
по-голяма глупост от това,че на тихи обороти колата колата ползвала само батерията и зареждала 12волта ,не бях чел.
При мен ,на тихи обороти и като включа повече консуматори,напрежението се покачва .
Примерно на борда показва 13.8/14 волта и като включа подгрева отива на 14,2 веднага ....
При мен ,на тихи обороти и като включа повече консуматори,напрежението се покачва .
Примерно на борда показва 13.8/14 волта и като включа подгрева отива на 14,2 веднага ....

by ''kompleksa''
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Алтернаторни неволи
Това ми е ясно, двата акумулатора са чисто нови, еднакви и с еднакъв капацитет!
При мен въпроса е друг, това дето падам с включени, къси, дълги, фарове мъгла, подгреви на преден и заден прозорец, климатик, музика и т.н.
на 13.10 - 13.30 дали е нормално! Щото е правена рехабилитация на алтернатора! Да знам да се обърна към "приятеля" който съдейства за профилактиката!! И друго при мен и на Е34 с на Е31 обороти на двигател не ми оказват влияние, това в каква насока мога да го третирам...
При мен въпроса е друг, това дето падам с включени, къси, дълги, фарове мъгла, подгреви на преден и заден прозорец, климатик, музика и т.н.
на 13.10 - 13.30 дали е нормално! Щото е правена рехабилитация на алтернатора! Да знам да се обърна към "приятеля" който съдейства за профилактиката!! И друго при мен и на Е34 с на Е31 обороти на двигател не ми оказват влияние, това в каква насока мога да го третирам...
Re: Алтернаторни неволи
Peter Angelov написа:Това ми е ясно, двата акумулатора са чисто нови, еднакви и с еднакъв капацитет!
При мен въпроса е друг, това дето падам с включени, къси, дълги, фарове мъгла, подгреви на преден и заден прозорец, климатик, музика и т.н.
на 13.10 - 13.30 дали е нормално! Щото е правена рехабилитация на алтернатора! Да знам да се обърна към "приятеля" който съдейства за профилактиката!! И друго при мен и на Е34 с на Е31 обороти на двигател не ми оказват влияние, това в каква насока мога да го третирам...
според мен е напълно нормално....
аз със с 66 амперчаса батерия и 140а алтернатор,сигурно за това ми качва за момент 14,2 т.е. за да спомогне максимално на батерията.
при теб са две батерии и захранването на консуматорите е достатъчно ,което намалява тормоза на алтернатора...
с две думи и според мен при теб е така,защото си с два акумулатора.
откачи масата на единият и пробвай

by ''kompleksa''
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Алтернаторни неволи
Да Ванка, сигурно има разлика сложих два акумулатора Varta 12V 74 Ah R стартов ток 680 А EN даже са малко по големи от оригиналните Ah.
Вече съм 2 г. с тях и принципно нямам никакви проблеми! Е разбирасе Аз си ползвам оригиналната ключ маса на колата и си пазя до накъде акумулаторите за сметка на други неща при старт след като е била изключена./ говоря за адаптацията на колата - мотор, кутия и т.н. /
Щу пробвам на един да видим какво ще се получи. А това с оборотите на колко трябва да дигна за да видя имали промяна, също като време на обороти и с включени консуматори или без тях... Между другото в приоритетите на колата които са разделени на 3 групи с доста подгрупи по важност мисля че имаше опция борда да ми даде грешка и сигнал....
Вече съм 2 г. с тях и принципно нямам никакви проблеми! Е разбирасе Аз си ползвам оригиналната ключ маса на колата и си пазя до накъде акумулаторите за сметка на други неща при старт след като е била изключена./ говоря за адаптацията на колата - мотор, кутия и т.н. /
Щу пробвам на един да видим какво ще се получи. А това с оборотите на колко трябва да дигна за да видя имали промяна, също като време на обороти и с включени консуматори или без тях... Между другото в приоритетите на колата които са разделени на 3 групи с доста подгрупи по важност мисля че имаше опция борда да ми даде грешка и сигнал....
Re: Алтернаторни неволи
аз ще си позволя да направя някои изводи от темата(поправете ме ,ако греша):
-зареждане от типа 12/12.5 волта е лудост да го твърди някой,че е нормално;
-автора на темата явно има проблем;
Сега искам да обърнем темата за стартовият ток.
Аз до скоро бях с Варта 62 или 66 амперчаса*не си спомням точно) и със 740а стартов ток....та как влияе стартовият ток на работата на алтернатора според вас
-зареждане от типа 12/12.5 волта е лудост да го твърди някой,че е нормално;
-автора на темата явно има проблем;
Сега искам да обърнем темата за стартовият ток.
Аз до скоро бях с Варта 62 или 66 амперчаса*не си спомням точно) и със 740а стартов ток....та как влияе стартовият ток на работата на алтернатора според вас

by ''kompleksa''
Re: Алтернаторни неволи
ivan. написа:аз ще си позволя да направя някои изводи от темата(поправете ме ,ако греша):
-зареждане от типа 12/12.5 волта е лудост да го твърди някой,че е нормално;
-автора на темата явно има проблем;
Сега искам да обърнем темата за стартовият ток.
Аз до скоро бях с Варта 62 или 66 амперчаса*не си спомням точно) и със 740а стартов ток....та как влияе стартовият ток на работата на алтернатора според вас
Никак. Защо се намесва стартовия ток със зареждането на батерията. Тока на заряд зависи от моментното състояние на батерията и се мени . Сигурен съм че алтернатора започва да зарежда след като вече е подкаран двигателя иначе ще да е тъпичко . По-големия стартов ток показва колко повече енергия може да отдели източника демек батерията и се предпочита принципно за дизелов двигател с по-тежък режим на палене .
Re: Алтернаторни неволи
vladobate написа:ivan. написа:аз ще си позволя да направя някои изводи от темата(поправете ме ,ако греша):
-зареждане от типа 12/12.5 волта е лудост да го твърди някой,че е нормално;
-автора на темата явно има проблем;
Сега искам да обърнем темата за стартовият ток.
Аз до скоро бях с Варта 62 или 66 амперчаса*не си спомням точно) и със 740а стартов ток....та как влияе стартовият ток на работата на алтернатора според вас
Никак. Защо се намесва стартовия ток със зареждането на батерията. Тока на заряд зависи от моментното състояние на батерията и се мени . Сигурен съм че алтернатора започва да зарежда след като вече е подкаран двигателя иначе ще да е тъпичко . По-големия стартов ток показва колко повече енергия може да отдели източника демек батерията и се предпочита принципно за дизелов двигател с по-тежък режим на палене .
Мерси Влади,просто не знаех и ми беше интересно ,за това попитах



by ''kompleksa''
- CivilWarrior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i vanus 94г.
Re: Алтернаторни неволи
Просто си сложете големи акомулатори
.Аз преди 2 години си сложих батерия 105Ah за дизел и съм с 140А алтернатор , до сега не съм имал проблем ,зима, лято по 2 седмици е седяла колата без да се пали и като врътна ключа веднага си пали , да не говорим че често ходя на палатка и я използвам за музика и ток за лампа по цала нощ. 


Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Алтернаторни неволи
В крайна сметка излиза че акумулатора дава ток само при старта после като завърти алтернатора вече не черпи ток системата от акумулатора щото и възбудителната намотка взема напрежение от алтернатора така че акумулатора става излишен.Интересна теория само дето е малко куца.Най простия пример е с колите които имат по силна музика .Даже и без допълнителни консуматори като работи на място скапва акумулатора за 10-15 мин
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Алтернаторни неволи
Jordana написа:В крайна сметка излиза че акумулатора дава ток само при старта после като завърти алтернатора вече не черпи ток системата от акумулатора щото и възбудителната намотка взема напрежение от алтернатора така че акумулатора става излишен.Интересна теория само дето е малко куца.Най простия пример е с колите които имат по силна музика .Даже и без допълнителни консуматори като работи на място скапва акумулатора за 10-15 мин
В този случай консуматорите превишават капацитета на алтернатора вероятно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Алтернаторни неволи
Въпроса за 100 000 лева е:
Кога този автомобил ще изгасне за ток?
а) Когато цъфнат налъмите.
б) Когато изгори генератора (ако има кой да налива газ и бензин толкова време)
в) абе я си *** * ** * ** ** * ** * и ***** *** ** ** **** * и ***** *** *.
Кога този автомобил ще изгасне за ток?
а) Когато цъфнат налъмите.
б) Когато изгори генератора (ако има кой да налива газ и бензин толкова време)
в) абе я си *** * ** * ** ** * ** * и ***** *** ** ** **** * и ***** *** *.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Алтернаторни неволи
Дамяне, моляте не се превъзбуждай
Идеята на по голям акумулатор за дизелова кола е по лесно да запали и то най вече в зимните месеци!
По скоро основна роля има стартовия ток който подава. За съжаление няма малки акумулатори с голам стартов ток. Пример:
Varta 12V 74 Ah R стартов ток 680 А EN
и
Акумулатор 12V 95 (Ah) VARTA BLUE DYNAMIC Пусков ток 830 (А) (ЕН)
И разбирасе Ah оказват голямо влияние за продължителното не зареждане на акумулатора./ примера с кола която не се кара /

По скоро основна роля има стартовия ток който подава. За съжаление няма малки акумулатори с голам стартов ток. Пример:
Varta 12V 74 Ah R стартов ток 680 А EN
и
Акумулатор 12V 95 (Ah) VARTA BLUE DYNAMIC Пусков ток 830 (А) (ЕН)
И разбирасе Ah оказват голямо влияние за продължителното не зареждане на акумулатора./ примера с кола която не се кара /
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани