Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
Модератор: Технически модератори
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
BENZINO VN написа:Аз със сигурност знам за една сива М5-ца 3.8 която стои в един гараж във Варна заедно с една 840-ка и една М635 CSi и трите на минимални километри.До преди две години това беше легенда докато не се запознах с въпросния човек който тогава караше !!!внимание!!! 34-ка 20-ка на газ.Знам че е смешно но е истина.Тази кола имаше сантиментална стойност за него и я караше в града.Впоследствие си купи М5 Е39 за всеки ден а за "други неща" купи една седанова Е30-ка с М60б40.
Тва па хич не го разбирам, да ти събират в гаража прах тия автомобили, вместо да ги подкарваш, хич не говоря за евридейка, ама от време на време. За тва са коли, ебати.
Гледах един пич в английски форум реставрира Е30 М3 ама от-до! каквото може да се сетиш и си я джиткаше колата ежедневно общо-взето.
Иначе мен лично ще ме е страх да изляза на пътя с кола с колекционерска стойност (Е30 М3 или Е9/Е24), да не вземат да ме ударят.

Ебати как си противореча.



Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
Всяка кола с толкоз известност може да бъде един ден с колекционерска стойност по простата причина че феновете й в силните й години са били много и съответно един ден те ще бъдат и колекционерите. А такава кола е нормално да седи в гаража предвид това че надали няма да имаш какво да караш за всеки ден и т.н. пък и времето ще да й е минало съвсем . Някои може би смятат че Е34 кат е 20 и кусур кола трябва да е вече в пенсия и да има повишаваща се колекционерска стойност , но това в много-много голяма степен зависи от начина на живот и особеностите на съвремието .
Последна промяна vladobate на 15 Юли 2012, 21:05, променена общо 1 път
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
PornoMANo написа:BENZINO VN написа:Аз със сигурност знам за една сива М5-ца 3.8 която стои в един гараж във Варна заедно с една 840-ка и една М635 CSi и трите на минимални километри.До преди две години това беше легенда докато не се запознах с въпросния човек който тогава караше !!!внимание!!! 34-ка 20-ка на газ.Знам че е смешно но е истина.Тази кола имаше сантиментална стойност за него и я караше в града.Впоследствие си купи М5 Е39 за всеки ден а за "други неща" купи една седанова Е30-ка с М60б40.
Тва па хич не го разбирам, да ти събират в гаража прах тия автомобили, вместо да ги подкарваш, хич не говоря за евридейка, ама от време на време. За тва са коли, ебати.
Гледах един пич в английски форум реставрира Е30 М3 ама от-до! каквото може да се сетиш и си я джиткаше колата ежедневно общо-взето.
Иначе мен лично ще ме е страх да изляза на пътя с кола с колекционерска стойност (Е30 М3 или Е9/Е24), да не вземат да ме ударят.
Ебати как си противореча.
И Аз искам така


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
Оказаха се много държеливи тия бабички.Малко лустро и са в джаза.Тъй като гледам ще надживеят много от внучките си




Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- dagger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e34 520i
- Мечтае да кара: Машината на времето !
- Детайли за колата: Бяла подводница от 1992 г. в перфектно оригинално състояние !
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
Jordana написа:Оказаха се много държеливи тия бабички.Малко лустро и са в джаза.Тъй като гледам ще надживеят много от внучките си![]()
![]()



Толкова са истински, че няма на къде повече ! И за разлика от легендарните гнилочи 124 на Мерц, почти нямат проблеми с ръждата. Моята подводница е в БГ от 2000 г. и до сега нищо не се е променило по ламарините и боята. Цялостното състояние на автомобила е перфектно, но все пак това зависи от собственика в някаква степен

Та на темата: продължавам да твърдя, че няма абсплютно никакво значение какъв е мотора за да придобие колекционерска сотойност някой ден. Защото хубавата кола се избира и купува по купе и цялостно състояние, а не по двигател !!!
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
Аз пък не мога да се съглася, че моторът няма значение. Не може един мотор в да речем 1000 екземпляра да не е по-важен от един в 100 000 да речем. То тва прави една кола с колекционерска стойност, че е рядка. Иначе всеки ако си е мераклия може си излъска двайската след 30 години. 



- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
PornoMANo написа:Аз пък не мога да се съглася, че моторът няма значение. Не може един мотор в да речем 1000 екземпляра да не е по-важен от един в 100 000 да речем. То тва прави една кола с колекционерска стойност, че е рядка. Иначе всеки ако си е мераклия може си излъска двайската след 30 години.
В голяма грешка си! Има значение единствено дадената кола

хвърли 20 000 - 30 000 -40 000 лв. за реставрация! То не е просто приказки във форума! Това ще направя и т.н. а е много труд, търпение и пари...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
Peter Angelov написа:PornoMANo написа:Аз пък не мога да се съглася, че моторът няма значение. Не може един мотор в да речем 1000 екземпляра да не е по-важен от един в 100 000 да речем. То тва прави една кола с колекционерска стойност, че е рядка. Иначе всеки ако си е мераклия може си излъска двайската след 30 години.
В голяма грешка си! Има значение единствено дадената колаА за мераклии първо се броят на пръсти и второ от личен опит на дали някой ще
хвърли 20 000 - 30 000 -40 000 лв. за реставрация! То не е просто приказки във форума! Това ще направя и т.н. а е много труд, търпение и пари...
Само проектанти в тоя форум ама с ограничен бюджет .За целта не трябва да има бюджет , а голямо сърце.
Фърлят един мотор , другото скрап и айде , уникална е"нещо" си имам...за колекцията в надин.
Ама уникално не върви ? Уникално не спира ? Уникално неудобни са и седалките ? А може би уникално и е протрит волана


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
dagger написа:Jordana написа:Оказаха се много държеливи тия бабички.Малко лустро и са в джаза.Тъй като гледам ще надживеят много от внучките си![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Толкова са истински, че няма на къде повече ! И за разлика от легендарните гнилочи 124 на Мерц, почти нямат проблеми с ръждата. Моята подводница е в БГ от 2000 г. и до сега нищо не се е променило по ламарините и боята. Цялостното състояние на автомобила е перфектно, но все пак това зависи от собственика в някаква степенЕкстрите са си таман, комфорта е на много високо ниво и като цяло колата си е гордост. Малко нови коли от този клас могат да се опънат като усещане !
Та на темата: продължавам да твърдя, че няма абсплютно никакво значение какъв е мотора за да придобие колекционерска сотойност някой ден. Защото хубавата кола се избира и купува по купе и цялостно състояние, а не по двигател !!!
Мерцедесите няма какво да ги коментираме- бях се засилил на там.Гниенето е посевместно-дори хромираната решетка гние.Но най-големият номер е в елекгтрическата инсталация-изолацията на кабелите е правена от някаква екологична саморазрушаваща се пластмаса и като почне да се саморазрушава в колата почват странни събития,пожарите в двигателното отделение също са често явление.
За двигателя няма как да се съглася-като кажеш БМВ най-напред си представящ една мощна и динамична кола ,кола ,с която можеш да правиш неща,които доста други не могат,после се сещам за купето.Тия 3 години от както карам 520 не мога да кажа ,че съм с БМВ и кога да го кажа-когато почти всичко ме реже на светофара или когато чакам да се изпразни от всякъде за да изпреваря 2 коли или тир.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
zvetiko написа:dagger написа:Jordana написа:Оказаха се много държеливи тия бабички.Малко лустро и са в джаза.Тъй като гледам ще надживеят много от внучките си![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Толкова са истински, че няма на къде повече ! И за разлика от легендарните гнилочи 124 на Мерц, почти нямат проблеми с ръждата. Моята подводница е в БГ от 2000 г. и до сега нищо не се е променило по ламарините и боята. Цялостното състояние на автомобила е перфектно, но все пак това зависи от собственика в някаква степенЕкстрите са си таман, комфорта е на много високо ниво и като цяло колата си е гордост. Малко нови коли от този клас могат да се опънат като усещане !
Та на темата: продължавам да твърдя, че няма абсплютно никакво значение какъв е мотора за да придобие колекционерска сотойност някой ден. Защото хубавата кола се избира и купува по купе и цялостно състояние, а не по двигател !!!
Мерцедесите няма какво да ги коментираме- бях се засилил на там.Гниенето е посевместно-дори хромираната решетка гние.Но най-големият номер е в елекгтрическата инсталация-изолацията на кабелите е правена от някаква екологична саморазрушаваща се пластмаса и като почне да се саморазрушава в колата почват странни събития,пожарите в двигателното отделение също са често явление.
За двигателя няма как да се съглася-като кажеш БМВ най-напред си представящ една мощна и динамична кола ,кола ,с която можеш да правиш неща,които доста други не могат,после се сещам за купето.Тия 3 години от както карам 520 не мога да кажа ,че съм с БМВ и кога да го кажа-когато почти всичко ме реже на светофара или когато чакам да се изпразни от всякъде за да изпреваря 2 коли или тир.
Ама колега , всички изпреварват тирове и карат с 200 по магистралите , как пък само ти не можеш? Май май не можеш да караш или имаш обикновена газ с плочка.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
Добре бе, да ви уредя по една школа при Николайчо Лефтеров, да ви научи как да си карате 20-ките...150 коня са все пак, не е като рено 90кс или венто 1.8 75кс.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
В кръга на шегата - 20-ките трябва да им монтират календар, за да се замерва ускорението

Реално не са много коне, не са и малко поне според мен. И в този ред на мисли снощи погледнах темата със снимките на колите ни, и имаше снимка от някаква 20-ка - 130-140км/ч при 3500об/мин, което доста ме потресе. 520-ка до тук съм карал само една по магистрала и не съм обръщал внимание къде е оборотомера, но за мен това са доста високи обороти...
И според мен колата за да стане уникат или трябва да е от ограничена серия серия - например имаше някакво легендарно 520 индивидуал, за което се говореше в София, или да е с голям мотор и пак що-годе ограничена серия.
За състояние - там няма какво да говорим - всичко трябва да е сток, без тунинги с тел, опашки силикони и тн.



Реално не са много коне, не са и малко поне според мен. И в този ред на мисли снощи погледнах темата със снимките на колите ни, и имаше снимка от някаква 20-ка - 130-140км/ч при 3500об/мин, което доста ме потресе. 520-ка до тук съм карал само една по магистрала и не съм обръщал внимание къде е оборотомера, но за мен това са доста високи обороти...

И според мен колата за да стане уникат или трябва да е от ограничена серия серия - например имаше някакво легендарно 520 индивидуал, за което се говореше в София, или да е с голям мотор и пак що-годе ограничена серия.
За състояние - там няма какво да говорим - всичко трябва да е сток, без тунинги с тел, опашки силикони и тн.
Последна промяна cod-cdbp на 16 Юли 2012, 14:40, променена общо 2 пъти

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
То и на тебе ти трябва календар, ама да засичаш кога ше угасне лампата на маслотоcod-cdbp написа:В кръга на шегата - 20-ките трябва да им монтират календар, за да се замерва ускорението![]()
![]()




Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Ама колега , всички изпреварват тирове и карат с 200 по магистралите , как пък само ти не можеш? Май май не можеш да караш или имаш обикновена газ с плочка.
И според мен от газта с плочката ще да е.


Не й яжте толкова ушите. Тромава е като й стъпнеш на четвърта или пета с 2500 оборота. Като си пипне нютоните след 4 си става кола.

Peter Angelov написа:В голяма грешка си! Има значение единствено дадената колаА за мераклии първо се броят на пръсти и второ от личен опит на дали някой ще
хвърли 20 000 - 30 000 -40 000 лв. за реставрация! То не е просто приказки във форума! Това ще направя и т.н. а е много труд, търпение и пари...
Мани ги нашенските мераклии. Става въпрос, че има хора, които имат сантимент към някаква кола, пък тя реално да няма никаква стойност, но да си я направят гаражна и да й бършат прахта всеки ден.
Иначе все още не съм съгласен, че двигателят не е от значение. Не може да ме убедите, че ще тръгне някой да налее някакви луди пари в 20ка, за да стане като от завода и да се фука с нея след 20-30 години. Емковица или алпина е по-вероятно. Пък колата е една, нали? Едно купе.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ще бъде ли Е34 с колекционерска стойност?
cod-cdbp написа:В кръга на шегата - 20-ките трябва да им монтират календар, за да се замерва ускорението![]()
![]()
Реално не са много коне, не са и малко поне според мен. И в този ред на мисли снощи погледнах темата със снимките на колите ни, и имаше снимка от някаква 20-ка - 130-140км/ч при 3500об/мин, което доста ме потресе. 520-ка до тук съм карал само една по магистрала и не съм обръщал внимание къде е оборотомера, но за мен това са доста високи обороти...
И според мен колата за да стане уникат или трябва да е от ограничена серия серия - например имаше някакво легендарно 520 индивидуал, за което се говореше в София, или да е с голям мотор и пак що-годе ограничена серия.
За състояние - там няма какво да говорим - всичко трябва да е сток, без тунинги с тел, опашки силикони и тн.
Абе след като вдигнеш 80км и си на път с 10 платна за спокойно изпреварване става.

Конете наистина не са малко,но и купето не е много леко.


А В20 на Е34 един път като се прибирахме с моята от Кольо много точно го характеризира-„Абе защо като натиснеш педала на газта не се случва нищо.“

52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани