Прецакано виско?
Модератор: Технически модератори
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Прецакано виско?
Това с виското от Форд е изпитано, карам с такова за Скорпио, пасва 1 : 1 към БМВ бензинови мотори, за ТДС не съм разпитвал.
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Прецакано виско?
Сложих един мултицет където ми каза и:
Паля студена колата и карам 5км.Стрелката сочи 12часа.
На място показва 89° а като форсирам до към 2-3000об. показва 105°.
Радиатора е студен и няма парно в колата а духа хладно.
Оставям я 5 мин. да стои запалена на място.Стрелката сочи 12 часа.
Вече има парно в колата.Радиатора пак е хладък.
На място показва 70° при форсиране до 2-3000об. показва 103°
Оставям я още 5 мин. на място.Стрелката отива в червеното.
На място показва 61° при форсиране 2-3000об. 102°
Парно си има.
Карам още 5км стрелката се връща пак на 12 часа понеже се охлажда уж.
На място показва 81° при форсиране до 2-3000об. 99°
Помогнете че вече полудявам
А и кабела към лапата видимо изглежда здрав както и кабелните обувки.
Не съм го свалял да го проверя с уреда и да го почиствам...
5-6 пъти ме бие ток като докосна вратата на качване в колата (ако има връзка де)
Паля студена колата и карам 5км.Стрелката сочи 12часа.
На място показва 89° а като форсирам до към 2-3000об. показва 105°.
Радиатора е студен и няма парно в колата а духа хладно.
Оставям я 5 мин. да стои запалена на място.Стрелката сочи 12 часа.
Вече има парно в колата.Радиатора пак е хладък.
На място показва 70° при форсиране до 2-3000об. показва 103°
Оставям я още 5 мин. на място.Стрелката отива в червеното.
На място показва 61° при форсиране 2-3000об. 102°
Парно си има.
Карам още 5км стрелката се връща пак на 12 часа понеже се охлажда уж.
На място показва 81° при форсиране до 2-3000об. 99°
Помогнете че вече полудявам

Не съм го свалял да го проверя с уреда и да го почиствам...
5-6 пъти ме бие ток като докосна вратата на качване в колата (ако има връзка де)

Re: Прецакано виско?
За всеки случай пробвай с развита капачка на разширителният съд...
другото е всичко долу-радиатор,термостат водна помпа и промивка на цялата система-не е много работа а и няма да има нужда да гадаеш
другото е всичко долу-радиатор,термостат водна помпа и промивка на цялата система-не е много работа а и няма да има нужда да гадаеш

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Прецакано виско?
На мен ми прилича на гарнитура обаче .Тея разлики и липса на парно ,на там сочат.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Прецакано виско?
при мен нямаше разлика с форсирането..или капачка или главица,ама налей я хибаво с водица..

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Прецакано виско?
Вече виждам една новя 528 в Плевен 


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Прецакано виско?
Добре де защо стрелката е в червеното а на мултицета показва 61°?
Не може ли датчика за температурата да се е прецакал и да показва грешно и всичко да си е ок?
Не може ли таблото да показва грешно и пак да си е ок?
Не може ли да е термостат или запушен радиатор?
Кви главици...ще полудея
Не може ли датчика за температурата да се е прецакал и да показва грешно и всичко да си е ок?
Не може ли таблото да показва грешно и пак да си е ок?
Не може ли да е термостат или запушен радиатор?
Кви главици...ще полудея


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Прецакано виско?
MaxMeyer написа:Добре де защо стрелката е в червеното а на мултицета показва 61°?
Не може ли датчика за температурата да се е прецакал и да показва грешно и всичко да си е ок?
Не може ли таблото да показва грешно и пак да си е ок?
Не може ли да е термостат или запушен радиатор?
Кви главици...ще полудея
Колега може ли таблото да ти се базика? Не може на входа на радиатора да ти е 61°, а стрелката да удря червеното. Перката пуска ли ти се на 2-ра степен? Ако не значи проблема ти е в таблото. Виското ще се включва ако има висока температура във водния радиатор. Перката ще се пуска на 2-ра степен ако има висока температура в главата (освен ако нещо са променили на бензина и са сложили датчика на радиатора) И дори да греша и датчика за втората степен да е на радиатора ако перката не се пуска, значи няма такава температура в радиатора и проблема е в таблото или в жиците до него. Самия датчик който показва темп. на двг е между 2-ри и 3-ти цил.
Успех
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Прецакано виско?
Zubcho написа:MaxMeyer написа:Добре де защо стрелката е в червеното а на мултицета показва 61°?
Не може ли датчика за температурата да се е прецакал и да показва грешно и всичко да си е ок?
Не може ли таблото да показва грешно и пак да си е ок?
Не може ли да е термостат или запушен радиатор?
Кви главици...ще полудея
Колега може ли таблото да ти се базика? Не може на входа на радиатора да ти е 61°, а стрелката да удря червеното. Перката пуска ли ти се на 2-ра степен? Ако не значи проблема ти е в таблото. Виското ще се включва ако има висока температура във водния радиатор. Перката ще се пуска на 2-ра степен ако има висока температура в главата (освен ако нещо са променили на бензина и са сложили датчика на радиатора) И дори да греша и датчика за втората степен да е на радиатора ако перката не се пуска, значи няма такава температура в радиатора и проблема е в таблото или в жиците до него. Самия датчик който показва темп. на двг е между 2-ри и 3-ти цил.
Успех
хмм табло,ама и парно няма

направо да пробва с развита капачка и ако се налага да обезвъздуши малко.....другото е за 2 часа работа да демонтира помпа и термостат .....по добре от колкото да се гадае,нали.Все пак колегата е загубил поне 2 часа да чете ,пише и умува по темата,така че...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Прецакано виско?
M52b28 ,край на мъката и ухилен до ушите.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Прецакано виско?
JIKI_RACER написа:M52b28 ,край на мъката и ухилен до ушите.
Чакай бре, ти веднага го подкара човека мотор да сменя. Може да е само помпата.
vinio написа:Zubcho написа:MaxMeyer написа:Добре де защо стрелката е в червеното а на мултицета показва 61°?
Не може ли датчика за температурата да се е прецакал и да показва грешно и всичко да си е ок?
Не може ли таблото да показва грешно и пак да си е ок?
Не може ли да е термостат или запушен радиатор?
Кви главици...ще полудея
Колега може ли таблото да ти се базика? Не може на входа на радиатора да ти е 61°, а стрелката да удря червеното. Перката пуска ли ти се на 2-ра степен? Ако не значи проблема ти е в таблото. Виското ще се включва ако има висока температура във водния радиатор. Перката ще се пуска на 2-ра степен ако има висока температура в главата (освен ако нещо са променили на бензина и са сложили датчика на радиатора) И дори да греша и датчика за втората степен да е на радиатора ако перката не се пуска, значи няма такава температура в радиатора и проблема е в таблото или в жиците до него. Самия датчик който показва темп. на двг е между 2-ри и 3-ти цил.
Успех
хмм табло,ама и парно няма![]()
направо да пробва с развита капачка и ако се налага да обезвъздуши малко.....другото е за 2 часа работа да демонтира помпа и термостат .....по добре от колкото да се гадае,нали.Все пак колегата е загубил поне 2 часа да чете ,пише и умува по темата,така че...
Нека пробва с друга капачка от някой колега първо и после виж помпата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Прецакано виско?
Пак казвам преди 15 000км сложих нова помпа GK ,нов термостат wahler, ново виско sachs и промивка на системата...Затова всичко ми дойде като гръм от ясно небе.Мисля да сменя термостата с нов Behr,сложа нова капачка и да видя как е все пак водната помпа.Може и датчика за температурата да сменя.След което евентуално табло...Ако и тогава не се оправи не знам...Но нова гарнитура на главата се надявам да не е много пари + труд.Все пак м52б28 е 1000-1500лв без труд за слагане и обслужване...

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Прецакано виско?
MaxMeyer написа:Пак казвам преди 15 000км сложих нова помпа GK ,нов термостат wahler, ново виско sachs и промивка на системата...Затова всичко ми дойде като гръм от ясно небе.Мисля да сменя термостата с нов Behr,сложа нова капачка и да видя как е все пак водната помпа.Може и датчика за температурата да сменя.След което евентуално табло...Ако и тогава не се оправи не знам...Но нова гарнитура на главата се надявам да не е много пари + труд.Все пак м52б28 е 1000-1500лв без труд за слагане и обслужване...
Виж първо датчика и връзките до таблото. Провери обезвъздушаването. Може някъде да дава на късо по пътя на жиците и да кара стрелката да ходи в червеното.

Жената работи в кардиологичен кабинет. Ако започне да те стяга сърцето (заради главата и температурата) ще те уредим за преглед

Не си ги слагай нещата на сърце. Жико има М52В28

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Прецакано виско?
MaxMeyer написа:Пак казвам преди 15 000км сложих нова помпа GK ,нов термостат wahler, ново виско sachs и промивка на системата...Затова всичко ми дойде като гръм от ясно небе.Мисля да сменя термостата с нов Behr,сложа нова капачка и да видя как е все пак водната помпа.Може и датчика за температурата да сменя.След което евентуално табло...Ако и тогава не се оправи не знам...Но нова гарнитура на главата се надявам да не е много пари + труд.Все пак м52б28 е 1000-1500лв без труд за слагане и обслужване...
стига гадай
за малко работа и ще излезе проблема от каде е....и къв датчик за температура ще сменяш като нямаш парно.
От виско тръгна та до глава стигна

Виж първо датчика и връзките до таблото. Може някъде да дава на късо по пътя на жиците и да кара стрелката да ходи в червеното.
Иво айде стига и ти ,човека няма парно на нормално загрял мотор кви табла,кви датчици ,кви жици...кжа е тая лудница
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани