Проблем с нивото на маслото
Модератор: Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Проблем с нивото на маслото
По спомен между мин и мах на щеката трябва да е 1 литър. Също по спомен при студен двг и нормален клапан на филтъра маслото трябва да е на средата на ръчката. При загрял двг е нормално маслото да се разшири и да увеличи обема си. Т.е. да показва повече. Но пък като е работил е разплискал масло по стените и реално току що изгасен двг ще показва по-малко. ЗА това се мери или на студен двг, или на загрял, след като се изчака 10тина минути. Топлото масло стича добре. Джордана е обяснил правилно какъв би могъл да е проблема. За това пробвай следното:
1. На хоризонтирана кола, престояла цяла нощ извади щеката, забърши я и премери къде показва.
2. Палиш колата, изчакваш 20-30 сек. и гасиш. Бършеш щеката и пак мериш.
3. Покарай колата 20тина минути(маслото достига по-бавно до работна температура), спри на същото място, изгаси и изчакай 10тина минути. Избърши щеката и премери.
Ако всичко ти е нормално по колата показанията трябва да са почти еднакви, т.е. все да са в рамките на мин и мах. Ако има фрапираща разлика - кажи кога по горните точки се е появила.
1. На хоризонтирана кола, престояла цяла нощ извади щеката, забърши я и премери къде показва.
2. Палиш колата, изчакваш 20-30 сек. и гасиш. Бършеш щеката и пак мериш.
3. Покарай колата 20тина минути(маслото достига по-бавно до работна температура), спри на същото място, изгаси и изчакай 10тина минути. Избърши щеката и премери.
Ако всичко ти е нормално по колата показанията трябва да са почти еднакви, т.е. все да са в рамките на мин и мах. Ако има фрапираща разлика - кажи кога по горните точки се е появила.

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Проблем с нивото на маслото
При мен (М20В20) беше същото. При наляти 4,3 литра масло на тотално празен картер, стояла няколко часа - около 4мм. над МАХ. Паля двигателя, гася веднага, чакам 10 минути - една идея под МАХ.
Обяснението: клапана на масления филтър е калпав и изпуска по малко.
Решението: филтри само от Дарукар/Камор. Никъде другаде няма 100% гаранция, че са свестни. Пробвах Hengst, MAN, Purolator - всичко е лотария.
=========================
Номенклатурен номер : 11421266773
Описание : ФИЛТЪР МАСЛЕН *М20*
Ед.цена (с ДДС) : 29.08 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Обяснението: клапана на масления филтър е калпав и изпуска по малко.
Решението: филтри само от Дарукар/Камор. Никъде другаде няма 100% гаранция, че са свестни. Пробвах Hengst, MAN, Purolator - всичко е лотария.
=========================
Номенклатурен номер : 11421266773
Описание : ФИЛТЪР МАСЛЕН *М20*
Ед.цена (с ДДС) : 29.08 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем с нивото на маслото
Абе 30 кинта за маслен филтър не са ли множко 

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с нивото на маслото
alchohol написа:Абе 30 кинта за маслен филтър не са ли множко
Толкова са истинските филтри. Все пак ролята им никак не е маловажна. Файда, че се слага хубаво масло, като филтъра е боклук.
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани