пак същите проблеми дори и след смяна на глава

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 19.04.2011
Местоположение: гр.Свищов
Пол: Мъж
Кара: BMW 525TDS E34
Мечтае да кара: BMW 525TDS E34

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от marto_sv1 » 15 Окт 2011, 11:08

и виското ми е сменено.вчера както карах и реших да я понъстъпя(згоних се с една ц-класа)след като го нацепих и се разделихме,както си карах спокойно вече гледам взе да дига темература перката се включи и радиатора пак студен.направо откачих спрях изчах на огасен мотор да охлади перката отворих капачката хвърли антифриз,извадих 5л туба от багажника и наливам и обезвъздушвам на пътя радиатора стопли и сега чакам пак да ми направи същия номер
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от Wenzy » 15 Окт 2011, 20:57

Незнам може да си писал или да повтарям колега - свали и измий радиатора отвън и отвътре
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i; Е36 318i

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от ognyan 74 » 16 Окт 2011, 18:59

За стъклото. Гуменото уплътнение на стъклото аком е повредено- смачкано, скъсано или друго, и подвежда стъклото да излазе навън от уплътнението. При мен бе така, но повреденото място го подлепих с твърда подложка, или само с лепило, ако е челано съединение.
???!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от XosetoR » 16 Окт 2011, 20:53

Дюзите проверявал ли си ги скоро?Ако дюзата не пръска добре,а пикае се получава силно загряване в една точка и от там бързо образуване на в.възглавница и т.н.Къде се намираха пукнатините на старата глава?Ако са до бренерите значи клони към дюзи.Не питай от къде знам :banghead:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от Zubcho » 17 Окт 2011, 18:28

При пикаеща дюза може ли да се получи висока температура само в 1 цилиндър?? Това за сефте го чувам.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от XosetoR » 17 Окт 2011, 22:38

Може при мен проблема си беше само на един цилиндър 3-ти.Главата ми бе пукната там,а след смяната на 1000 км ми духна гарнитурата пак там.След реглажа на дюзите спря да грее,но започна да си показва магариите помпата.
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от Jordana » 18 Окт 2011, 0:03

Колега не знам какъв ремонт си правил и каква е тая читавата глава дето сте я сложили и в кой сервиз е правен ремонта но колата ти загрява защото прави въздушна тапа в радиатора и водата не циркулира нормално .Ако е през летните жеги това дето го разправяш да е окотена още един път вече. Такъв сериозен проблем с напукване на главата се оправя страшно трудно защото всичко трябва да е топ. Блока замерен за кривина и пукнатини също новата глава един вятър и също за пукнатини хубава гарнитура нови болтове .....всичкото както си требе. Запали и остави на място да работи за 15 минути трябва да е затоплил целия радиатор равномерно .Отвори ли термостата трябва да циркулира течноста равномерно през радиатораДано не съм прав но ми се струва че не е извършен ремонта както трябва.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от PornoMANo » 18 Окт 2011, 17:16

Абе, пичове. Толкова ли сме се изкривили в тоя форум, че във всеки проблем виждаме спукани глави? :lol: Щом му е студен радиатора, значи очевидно има проблем с него, вероятно запушен и като не охлажда с цялата си площ, не виско ми самолетна перка няма да оправи положението.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от Jordana » 18 Окт 2011, 23:25

За виското си прав че няма да помогне щото то зацепва от горещия въздух минаващ през радиатора а като не циркулира нормално течноста през радиатора и с две перки да е се тая.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 20.09.2011
Местоположение: София, младост 4
Пол: Мъж
Кара: Е34 и Е36
Мечтае да кара: Опел или Форд

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от Митко Пурата » 19 Окт 2011, 18:39

Колега, смени термостата и промий радиатора.
Ако всичко друго е наред, значи в едно от двете е проблема!
Не прочетох водната помпа проверявал ли си я?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 20.09.2011
Местоположение: София, младост 4
Пол: Мъж
Кара: Е34 и Е36
Мечтае да кара: Опел или Форд

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от Митко Пурата » 26 Окт 2011, 19:30

Колега, забравих да ти кажа!
Виж тънкото маркуче от радиатора към казанчето, че през него ТДСа се обезвъждушава сам!
При отворена капачка на ниски обороти от маркучето излиза струя антифриз или вода.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 19.04.2011
Местоположение: гр.Свищов
Пол: Мъж
Кара: BMW 525TDS E34
Мечтае да кара: BMW 525TDS E34

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от marto_sv1 » 16 Ное 2011, 9:56

извинявайте за доста забавения отговор какво се слува колеги,но просто все не ми оставаше време да пиша.проблема го реших на половина(според мен) със една правилна центровка (горе-долу :)).направих си планки за раз. вал скоба за помпа и щифт за маховик.закачих колата на мойто pc с visa за да ми покаве живи данни и като погледнах онемях :shock: 16градуса предварение-ужас,и реших малко да коригирам.направих я на 3.8-4градуса(макар,че тя трябва да е между 6-7градуса) и о изненада маркучите поомекнаха,колата взе да става една идея по бърза в набирането(ниски обороти),само че сега паленето се затрудни когато е топла.мисля тези дни да си правя пак експерименти и да я докарам на6.5 градуса,давидя как ще са маркучите и съответно топлото палене.количеството гориво на помпата ми показва 5.5.чудя се ако го докарам на 3mg какъв ли ще е ефекта и дали ще има някакви последстия за двигателя.(пак ви моля колеги и благодаря предварително на всички който се отзоваха преди и сега за вашата помощ).имам и въпрос за inpa как да тествам с нея имам я програмата кабели всичко,обаче ми изписва някаква грешка.благодаря ви :ok: :yes:
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от Zubcho » 16 Ное 2011, 23:35

По-добре на 4 помпата и под 4 не падай. Лично мнение е де. Иначе 5 или 4.5 е златната среда. :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 19.04.2011
Местоположение: гр.Свищов
Пол: Мъж
Кара: BMW 525TDS E34
Мечтае да кара: BMW 525TDS E34

Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

Мнение от marto_sv1 » 26 Ное 2011, 12:41

И продължавам да пиша в същата тема :).Колеги искам да си рециклирам турбото и ме интересуват вашите съвети за майстори,цени и други такива необходими за процедурата :).ако може някой колега който е минал през това да драсне нещо ще съм много благодарен :bowdown: и ако знаете някой който е по близко до Свищов сервиз де, за тези неща :driving: :bowdown: :bchug:
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook