Е34
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: V8 Е34
Диф от е34 или е32 v8 ще е предостатъчен 
25-цов бензин също ще свърши работа
Оптимален вариант е от е32 V12 или e34 M5 но според мен няма нужда от чак толкова як

25-цов бензин също ще свърши работа

Оптимален вариант е от е32 V12 или e34 M5 но според мен няма нужда от чак толкова як

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: V8 Е34
Чувал съм, но не мога да потвърдя, че става с камбана от автомат и кутия от тдс, но трябва да се направи от човек, който знае какво точно прави.За маховика, не мога да кажа, но и там май имало лекуване.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: V8 Е34
Аве, човече, зорлем се вкарваш във филми...
Не знам доколко си сериозен, но ако си:
1. Прочети пак мнението на Зъбчето;
2. Прочети пак едно от мненията на Камъчето и на Митко Фърст.
Друго не ти трябва да четеш.
После идва ред на ентусиазЪма и парата, а ние кибиците само ще цъкаме с език и ще правим така
.
Не знам доколко си сериозен, но ако си:
1. Прочети пак мнението на Зъбчето;
2. Прочети пак едно от мненията на Камъчето и на Митко Фърст.
Друго не ти трябва да четеш.
После идва ред на ентусиазЪма и парата, а ние кибиците само ще цъкаме с език и ще правим така


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: V8 Е34
Да Весо но може да се намери! И мисля че знам кой има:)
Ако може се вземе донор автомат и да се ползват нещата от него
с една друга кутия,Маховик не звучи зле....
Ако може се вземе донор автомат и да се ползват нещата от него
с една друга кутия,Маховик не звучи зле....
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: V8 Е34
LiTtLeRoCk написа:Чувал съм, но не мога да потвърдя, че става с камбана от автомат и кутия от тдс, но трябва да се направи от човек, който знае какво точно прави.За маховика, не мога да кажа, но и там май имало лекуване.
Мен ми се върти нещо и за кутия от м5 3.8

П.с.: Пепи, писал съм ти в Скайп, утре ще съм на линия до към обяд, ако можеш драсни там, да ти разтегнем някой и друг локум

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: V8 Е34
И ще стане такава цигания неземна, аз в такова нящо няма да се кача никога. Донори има на приемливи пари, части за продаване ще останат... Дифа е лесен - 3.15 и ще заспинка работата. Едва ли ще се гони 300+ топ спийд.LiTtLeRoCk написа:Чувал съм, но не мога да потвърдя, че става с камбана от автомат и кутия от тдс, но трябва да се направи от човек, който знае какво точно прави.За маховика, не мога да кажа, но и там май имало лекуване.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: V8 Е34
VesoPesa написа:LiTtLeRoCk написа:Чувал съм, но не мога да потвърдя, че става с камбана от автомат и кутия от тдс, но трябва да се направи от човек, който знае какво точно прави.За маховика, не мога да кажа, но и там май имало лекуване.
Мен ми се върти нещо и за кутия от м5 3.8
П.с.: Пепи, писал съм ти в Скайп, утре ще съм на линия до към обяд, ако можеш драсни там, да ти разтегнем някой и друг локум
Да, ама нали се сещаш, че това е още по рядко.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: V8 Е34
mitko_n1 написа:И ще стане такава цигания неземна, аз в такова нящо няма да се кача никога. Донори има на приемливи пари, части за продаване ще останат... Дифа е лесен - 3.15 и ще заспинка работата. Едва ли ще се гони 300+ топ спийд.LiTtLeRoCk написа:Чувал съм, но не мога да потвърдя, че става с камбана от автомат и кутия от тдс, но трябва да се направи от човек, който знае какво точно прави.За маховика, не мога да кажа, но и там май имало лекуване.
Щом на кола която се кара на писта се направи подобна интервенция и все още си движи значи може.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: V8 Е34
zlatko_baretata написа:Аве, човече, зорлем се вкарваш във филми...
Не знам доколко си сериозен, но ако си:
1. Прочети пак мнението на Зъбчето;
2. Прочети пак едно от мненията на Камъчето и на Митко Фърст.
Друго не ти трябва да четеш.
После идва ред на ентусиазЪма и парата, а ние кибиците само ще цъкаме с език и ще правим така.
Идеята е да не сте кибици! Нали после ще искате да се черпим!?
За парата мисля че няма грижи! На Зъбчо какво?
Комбито може да свърши добра работа...
Последна промяна Peter Angelov на 18 Сеп 2011, 23:31, променена общо 1 път
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: V8 Е34
Митак, то с 3.15 диф няма да му се опънат 300км/ч. С 0.хх 5-та или 6-та спокойно ги прави.
Друг въпрос е колко време ще може да ги държи
Иначе наистина коли не е като да няма, просто всичко е въпрос на пари
Другото което е че ръчната кутия(S6S 420G TAGR) на м60б40 се монтира също и е е38(740i) и е31(840i).
Като се разрових малко установих че кутия от е39 540i(няколко разновидности на S6S 420G) също ще стане, като разликите с е34-та кутия са само в предавателните числа май май
Въпросните кутий се вграждат и на следните модели както следва:
S6S 420G TAGS - e39 540i, e38 740i(m62), e31 840Ci до 09/96-та година - BMW Part Number: 23 00 1 222 695
S6S 420G TBAA - e39 540i+touring, e38 740i(m62), e31 840Ci до 09/96-та година - BMW Part Number: 23 00 1 434 488
S6S 420G TAGZ - e39 540i, e38 740i(m62), e31 840Ci от 09/96-та до 09/97-ма година - BMW Part Number: 23 00 1 434 246
S6S 420G TBAA - e39 540i+touring, e38 740i(m62), e31 840Ci от 09/96-та до 05/2000-та година - BMW Part Number: 23 00 1 434 488
S6S 420G TBAG - e39 540i+touring от 05/2000-та година - BMW Part Number: 23 00 7 508 410

Друг въпрос е колко време ще може да ги държи

Иначе наистина коли не е като да няма, просто всичко е въпрос на пари

Другото което е че ръчната кутия(S6S 420G TAGR) на м60б40 се монтира също и е е38(740i) и е31(840i).
Като се разрових малко установих че кутия от е39 540i(няколко разновидности на S6S 420G) също ще стане, като разликите с е34-та кутия са само в предавателните числа май май

Въпросните кутий се вграждат и на следните модели както следва:
S6S 420G TAGS - e39 540i, e38 740i(m62), e31 840Ci до 09/96-та година - BMW Part Number: 23 00 1 222 695
S6S 420G TBAA - e39 540i+touring, e38 740i(m62), e31 840Ci до 09/96-та година - BMW Part Number: 23 00 1 434 488
S6S 420G TAGZ - e39 540i, e38 740i(m62), e31 840Ci от 09/96-та до 09/97-ма година - BMW Part Number: 23 00 1 434 246
S6S 420G TBAA - e39 540i+touring, e38 740i(m62), e31 840Ci от 09/96-та до 05/2000-та година - BMW Part Number: 23 00 1 434 488
S6S 420G TBAG - e39 540i+touring от 05/2000-та година - BMW Part Number: 23 00 7 508 410
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: V8 Е34
има направена хубава е34ка в София с м62б44 от е38 и ръчна кутия от е39. Направена е като истинска
, колегата обаче тук не пише (явно има защо). Ако иска може да напише 2-3 думи за вярната комбинация.
По западните форуми има бая инфо за подобен род трансплантации например:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... hlight=m62
http://www.bewired.com/bmw/index2.html
според мен не разчитай тук някой да ти даде смислена информация. Тук може да прочетеш например как да си направиш сам нова капачка за горивото, или да сложиш метан, или как най стабилно да си вържеш фара с тел ...

По западните форуми има бая инфо за подобен род трансплантации например:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... hlight=m62
http://www.bewired.com/bmw/index2.html
според мен не разчитай тук някой да ти даде смислена информация. Тук може да прочетеш например как да си направиш сам нова капачка за горивото, или да сложиш метан, или как най стабилно да си вържеш фара с тел ...

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Re: V8 Е34
ZLATEN написа:има направена хубава е34ка в София с м62б44 от е38 и ръчна кутия от е39. Направена е като истинска, колегата обаче тук не пише (явно има защо).според мен не разчитай тук някой да ти даде смислена информация. Тук може да прочетеш например как да си направиш сам нова капачка за горивото, или да сложиш метан, или как най стабилно да си вържеш фара с тел ...
Явно и видно си прав колега, човека иска да направи от дизела бензин и при положение че ще има донор не виждам каде е проблема, това че ще е врътня е ясно.
ПП. До автора на темата: колега цепи смело, и после само пусни снимки

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: V8 Е34
ZLATEN написа:има направена хубава е34ка в София с м62б44 от е38 и ръчна кутия от е39. Направена е като истинска, колегата обаче тук не пише (явно има защо). Ако иска може да напише 2-3 думи за вярната комбинация.
По западните форуми има бая инфо за подобен род трансплантации например:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... hlight=m62
http://www.bewired.com/bmw/index2.html
според мен не разчитай тук някой да ти даде смислена информация. Тук може да прочетеш например как да си направиш сам нова капачка за горивото, или да сложиш метан, или как най стабилно да си вържеш фара с тел ...
Благодаря ти за инфото!

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: V8 Е34
jullydjs написа:ZLATEN написа:има направена хубава е34ка в София с м62б44 от е38 и ръчна кутия от е39. Направена е като истинска, колегата обаче тук не пише (явно има защо).според мен не разчитай тук някой да ти даде смислена информация. Тук може да прочетеш например как да си направиш сам нова капачка за горивото, или да сложиш метан, или как най стабилно да си вържеш фара с тел ...
Явно и видно си прав колега, човека иска да направи от дизела бензин и при положение че ще има донор не виждам каде е проблема, това че ще е врътня е ясно.
ПП. До автора на темата: колега цепи смело, и после само пусни снимки
Благодаря колега

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: V8 Е34
VesoPesa написа:Митак, то с 3.15 диф няма да му се опънат 300км/ч. С 0.хх 5-та или 6-та спокойно ги прави.![]()
Друг въпрос е колко време ще може да ги държи![]()
Иначе наистина коли не е като да няма, просто всичко е въпрос на пари
Другото което е че ръчната кутия(S6S 420G TAGR) на м60б40 се монтира също и е е38(740i) и е31(840i).
Като се разрових малко установих че кутия от е39 540i(няколко разновидности на S6S 420G) също ще стане, като разликите с е34-та кутия са само в предавателните числа май май![]()
Въпросните кутий се вграждат и на следните модели както следва:
S6S 420G TAGS - e39 540i, e38 740i(m62), e31 840Ci до 09/96-та година - BMW Part Number: 23 00 1 222 695
S6S 420G TBAA - e39 540i+touring, e38 740i(m62), e31 840Ci до 09/96-та година - BMW Part Number: 23 00 1 434 488
S6S 420G TAGZ - e39 540i, e38 740i(m62), e31 840Ci от 09/96-та до 09/97-ма година - BMW Part Number: 23 00 1 434 246
S6S 420G TBAA - e39 540i+touring, e38 740i(m62), e31 840Ci от 09/96-та до 05/2000-та година - BMW Part Number: 23 00 1 434 488
S6S 420G TBAG - e39 540i+touring от 05/2000-та година - BMW Part Number: 23 00 7 508 410
Не можеш да си сигурен весо... Оня ден като слагахме скоростите на онова м50,кво се оказа,че има няколко скорости за м50 през 1992... А именно по-различен начин се захващат и по различен начин са захванати за купето...
Поради тази причина си мисля,че няма смисъл от м62 в е34... Не заради друго,ами просто ще е много по-трудно да се направи "като истинска" колата... Прекалено много преправки ще има да се правят... А колкото по-далече се ходи от оригиналното,толкова по селски се прави колата(в повечето случаи,не винаги)!
Пепи ако искаш да стане като хората според мен,взимай една англичанка 540ка м60 и влизай във филма... С немски донор много скъпо ще излезе... Кутия от друг мотор не мисля че има симисъл... Трябва си от м60,с дифове карадани полуоски мостове и всичко,та да стане квалитетна работата... И го мани тоя баретата дето вика,че не трябвало да се сменят горивопроводите от дизел на бензин... аз от м20 на м50 ми се наложи да ги сменя,а ти няма да пипаш дизеловите...да бе да...
Има и друг много важен фактор! Кой ще ти пипа кабеляците,тряя да е някой дето си го може и знае за какво иде реч... Отделно ако зимаш англичанка,стартера се мести от другата страна! Има малко стругарска работа там,но е малко... Като почнеш ще излезат много неща,сега обаче няма как да ти кажем това и това ще стане щото нито един от нас не е бутал в8маче...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани