5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от VesoPesa » 13 Авг 2011, 19:22

М50Б20 тая зима... напролет живот и здраве нещо с "S" отпред... ама как ще избута до пролетта тая 20-ка е загадка... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от Postman » 13 Авг 2011, 20:41

Пишете по темата ;) ... или не пишете :)..., моля ви :).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от Djelebov » 13 Авг 2011, 21:33

Postman написа:Пишете по темата ;) ... или не пишете :)..., моля ви :).


Аз получих отговор за кардан, диф и полуоски, за което съм благодарен на колегите:) - темата може да се заключва. Както писах проектът ще се прави чак март месец, така че по-добре тогава ще се обсъждат останалите подробности ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от ddddk » 14 Авг 2011, 9:03

То отговор получи още на първа страница, останалите 2 бяха излишно мерене характерно за нашия форум...

Преди да заключиш аз лично имам желание да ти дам домашно за зимната пауза и напролет като почнеш проекта дан'са окажеш изненадан.
Та, въпросът ми е как смяташ да реализираш спирачната система и кормилната система?

За мен това са неизвестните при замяна на М50 с М70. За трансмисията така и не разбрах защо се изписаха 3 страници.
И като говоря за неизвестни имам предвид подробностите и детайлите по самото реализиране. Решение от рода вземаш усилвателя от 7-цата и го ръгаш в 5-цата не е достатъчно. Вземането е ясно, но ръгането специално тук с плюнка не става, то с вазелин пак няма да стане :mhihi:
Слагането значи местоположение, захващане, куплиране с другите детайли, тръбопроводи, кабели, датчици, чек контол и предполагам още неща, за които дори си нямам представа :dunno:

Пиша ги сега тези неща в тази ти тема, а не следващата, която ще пуснеш на пролет, защото тези системи трябва да ги направиш преди новия мотор да влезе в коша.

Та така.
Ако ти е станало интересно, добре. Ако ли не, трием и заключваме.

Поздрави,
Д
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от Djelebov » 14 Авг 2011, 16:06

ddddk написа:То отговор получи още на първа страница, останалите 2 бяха излишно мерене характерно за нашия форум...

Преди да заключиш аз лично имам желание да ти дам домашно за зимната пауза и напролет като почнеш проекта дан'са окажеш изненадан.
Та, въпросът ми е как смяташ да реализираш спирачната система и кормилната система?

За мен това са неизвестните при замяна на М50 с М70. За трансмисията така и не разбрах защо се изписаха 3 страници.
И като говоря за неизвестни имам предвид подробностите и детайлите по самото реализиране. Решение от рода вземаш усилвателя от 7-цата и го ръгаш в 5-цата не е достатъчно. Вземането е ясно, но ръгането специално тук с плюнка не става, то с вазелин пак няма да стане :mhihi:
Слагането значи местоположение, захващане, куплиране с другите детайли, тръбопроводи, кабели, датчици, чек контол и предполагам още неща, за които дори си нямам представа :dunno:

Пиша ги сега тези неща в тази ти тема, а не следващата, която ще пуснеш на пролет, защото тези системи трябва да ги направиш преди новия мотор да влезе в коша.

Та така.
Ако ти е станало интересно, добре. Ако ли не, трием и заключваме.

Поздрави,
Д


Не съм мислил за спирачна и кормилна система, щото не знам каква е32-ка ще взема, ако всички 750-ки са със сервотроник ще го ръгна и него, щото нямам...ASC-то ще си взема- реализирането на спирачна и кормилна система ще ги мисля на място, след като взема е32-ката, щото време за домашно зимата няма да имам - на кораб ше съм ;) Общо взето планът е точно толкова прост колкото и сложен ;) : взимам е32-ката и по този начин си казвам "хванах са на хорото :mhihi: ", от там нататъка много четене и бачкане докато стане време да подкарам 550-ка :D Не ми е проблем да седя по 16 часа в гаража и да чета пред компа, аз в крайна сметка за тва ше го правя, не само за крайния резултат. Мисля, че е за ключ темата
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от VesoPesa » 14 Авг 2011, 18:02

Спирачната система се взима директно от донора изцяло и всичко заспива ;)
Само гледай донора да е след поне 91-ва година и да е германски че да има смисъл да сменяш дискове и апарати ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 9.06.2006
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: Е30/325I, E24/650
Мечтае да кара: в българия,по хубави пътища!
Детайли за колата: E30 M50B25 ,E24 S62B50,

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от BMW/E21 Varna » 14 Авг 2011, 23:40

Евала колега,добре си го замислил,както пишат колегите по окачването всичко си заспива перфектно,за колегите които незнаят,моите дискове с апарати от е32ката която разкостих за 30ската ми отидоха на 525тдс без преправяне,а Съвета ми към колегата е следният:отдели си един ден не е много сложно,и си смени цялата инсталация в купето от е32 към е34,като инсталацията на вратите няма нужда да я буташ освен ако е34 няма ел стакла,ако има и тях си прехварли,дори седалките са сащите освен ако не е IL макар че и те ставаха но не сам на 100% сигурен,с кардана вместо да се чудиш и да правиш гимнастики ако не стане го скъси,в София има поне няколко фирми които се занимават с това за моя взеха 100лв с баланс,и сам много доволен,за сервото съм на 99% сигурен че лостовата система от Е32 ще заспи , 2ри вариант е да си намериш такава от е34 В8 ,
3ти сам да си измислиш захват и лостова система,аз на е30 ската сам си с е32 серво хванато за подкалника зад фара с корава планка,можеш да вземеш идеята от E30.de не е никак сложна,не го мисли много не е трудно това което си намислил иска само мерак желание и 10тина дена работа,
Успех с проекта ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от BULL3T » 15 Авг 2011, 18:41

Имам всичко което ти трябва за тая работа :mhihi: само дето и идея си нямаш с какво искаш да се захванеш... мислиш си некакви неща,за някакви хидроусилватели... Първо питаш за някакви за тва кво ще ти струва в некъф сервиз,после ще седиш в гаража... Отделно Весо разтяга локуми за некфи дифове... Капацитета златко баретата се има за разбирач на всичко,като глеам във всяка тема...

Искам само да попитам защо се захващате с някакви такива проекти,при положение,че никой не му е ясно как става работата... Аз го умувах 4 месеца,как да стане и какво трябва да се направи и се отаказах,а имам и мястото и донора и всичко... Стоян няма да ти помогне,на мен не ми помогна,няма и на теб или ако ти помогне ще ти иска парички...

Моста ти е най-малкия проблем,дифа също. Дифа който ти трябва е 3.15 най-големия за е34,с колемите полуоски със всичките чикии. И пак няма да успееш да го нарпавиш,щото има разлики и там... Имаш едно отклонение в бомебетата на е34 и е32 около 8 см мисля,че беше разликата,долу малко имаш разлики ,съответно няма да ти станат и лапите. Нови лапи. А тия нови лапи при в12ката не са като правенето на лапи за е30ка с в8мак... чакай да се сетя за още проблеми дето бях открил... кардан трябва да режеш и напасваш,защото е32 е малко по-дълга,не помня колко точно беше разликата,не съм запазил размерите... имаше и други неща,но съм ги забравил... това за сега е малко като работа и проблеми,но излизат още 10 такива проблема поне... Прецени си но аз се отказах с причина,помисли си ти...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 969
Регистриран на: 31.07.2006
Местоположение: Клуб '' 400+ ''
Пол: Мъж
Кара: Едно М60 и някви М-ки
Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от Is. » 15 Авг 2011, 19:19

BULL3T написа:
Весо разтяга локуми за некфи дифове...
Капацитета златко баретата се има за разбирач на всичко,като глеам във всяка тема...

... Стоян няма да ти помогне,на мен не ми помогна,няма и на теб или ако ти помогне ще ти иска парички...


Бухахх....ей ся Явор ако не я заключи си вземам пуканки и кола , че ше стане мазало на 100% . :smoke:

А на автора на темата :
Успех колега !!! Поздравления за ентусиазма !!!И все пак помисли за В8 :roll:
Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от Митко Стоянов » 15 Авг 2011, 19:20

Според реалоем предния мост е еднакъв при 750 и повечето Е34 (да не кажа всички) , което според мен означава, че мотора ще си пасне в коша с оригиналните пети.
www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=31 ... showeur=on
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от zlatko_baretata » 15 Авг 2011, 19:47

BULL3T написа:...Прецени си но аз се отказах с причина,помисли си ти...

Похвално е човек да има реална преценка докъде му стигат силите и да се откаже навреме. :yes:
И после, без да познава някой, да го съветва във форума и той да се откаже, изхождайки, естествено, от преценката на собствените си възможности и приемайки, че всички други могат по-малко. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от VesoPesa » 15 Авг 2011, 20:06

mitko_n1 написа:Според реалоем предния мост е еднакъв при 750 и повечето Е34 (да не кажа всички) , което според мен означава, че мотора ще си пасне в коша с оригиналните пети.
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on


Принципно да, но дефакто имаше някаква заигравка с позицията на мотора в е34-вия кош и идваха напред лапите спрямо моста :)

Стефане а ти къде видя разлики в задния мост та да не стане, при положение че и моста и носачите по номера са еднакви за е32-та и м5 е34 съответно и с всички е34 от 2.5 бензин нагоре и някой 518-ки :mhihi: Разликите са единствено в големината на лагерите на главините и за това и носачите за 525,530,535 и 540 са с различни помежду си и от м5-те номера по ЕТК.

Иначе че занимавката е много, много е, ама щом има желание нека пробва момчето. Това че ти имаше 10000000 проекти на главата и този беше най-проблемния и се отказа на тоя етап не значи че не е невъзможно да стане ;)
Да не говорим че доколкото те познавам утре от нямане на кво да правим, ще вземем да набием в12-та в сивото купе :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от BULL3T » 15 Авг 2011, 20:35

VesoPesa написа:Иначе че занимавката е много, много е, ама щом има желание нека пробва момчето. Това че ти имаше 10000000 проекти на главата и този беше най-проблемния и се отказа на тоя етап не значи че не е невъзможно да стане ;)
Да не говорим че доколкото те познавам утре от нямане на кво да правим, ще вземем да набием в12-та в сивото купе :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Еми Весо тоя беше по-евтин от турбото,но 2 пъти по-труден и е яко разправия... За всичко трябва да седим с теб над лаптопа и да се гледат схеми,да се викат хора дето разбират от такива неща(като Алексбмв) и тн. Иначе аз тоя мотор ако имам мястото и парите ще го фана на пролет целия на съставни части абсолютен основен ремонт,малко тунинг валове разплетени генерации и се набива в едно е34 и се прави като хората,ама заеби много работа е не си заслужава за едно м70...

Другия вариант две турбини и глей кво става... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от ddddk » 15 Авг 2011, 20:47

BULL3T написа:Другия вариант две турбини и глей кво става... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аз това го пазих за десерт, ама ти не издържа :mhihi:

Моето скромно лично мнение е, че това си е скъп проект както и да го направиш и на принципа "като ше е гарга да е рошава" си мисля, че пълен оргазъм ще има, ако го отвориш, ревизираш и все и накрая му ръгнеш 2 олюва, чип, мип, пълна програма :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???

Мнение от zlatko_baretata » 15 Авг 2011, 21:04

Тая тема не трябва ли да е в "Страхотни истории"? :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook