5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Модератор: Технически модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
М50Б20 тая зима... напролет живот и здраве нещо с "S" отпред... ама как ще избута до пролетта тая 20-ка е загадка... 

Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Пишете по темата
... или не пишете
..., моля ви
.



- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Postman написа:Пишете по темата... или не пишете
..., моля ви
.
Аз получих отговор за кардан, диф и полуоски, за което съм благодарен на колегите:) - темата може да се заключва. Както писах проектът ще се прави чак март месец, така че по-добре тогава ще се обсъждат останалите подробности


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
То отговор получи още на първа страница, останалите 2 бяха излишно мерене характерно за нашия форум...
Преди да заключиш аз лично имам желание да ти дам домашно за зимната пауза и напролет като почнеш проекта дан'са окажеш изненадан.
Та, въпросът ми е как смяташ да реализираш спирачната система и кормилната система?
За мен това са неизвестните при замяна на М50 с М70. За трансмисията така и не разбрах защо се изписаха 3 страници.
И като говоря за неизвестни имам предвид подробностите и детайлите по самото реализиране. Решение от рода вземаш усилвателя от 7-цата и го ръгаш в 5-цата не е достатъчно. Вземането е ясно, но ръгането специално тук с плюнка не става, то с вазелин пак няма да стане
Слагането значи местоположение, захващане, куплиране с другите детайли, тръбопроводи, кабели, датчици, чек контол и предполагам още неща, за които дори си нямам представа
Пиша ги сега тези неща в тази ти тема, а не следващата, която ще пуснеш на пролет, защото тези системи трябва да ги направиш преди новия мотор да влезе в коша.
Та така.
Ако ти е станало интересно, добре. Ако ли не, трием и заключваме.
Поздрави,
Д
Преди да заключиш аз лично имам желание да ти дам домашно за зимната пауза и напролет като почнеш проекта дан'са окажеш изненадан.
Та, въпросът ми е как смяташ да реализираш спирачната система и кормилната система?
За мен това са неизвестните при замяна на М50 с М70. За трансмисията така и не разбрах защо се изписаха 3 страници.
И като говоря за неизвестни имам предвид подробностите и детайлите по самото реализиране. Решение от рода вземаш усилвателя от 7-цата и го ръгаш в 5-цата не е достатъчно. Вземането е ясно, но ръгането специално тук с плюнка не става, то с вазелин пак няма да стане

Слагането значи местоположение, захващане, куплиране с другите детайли, тръбопроводи, кабели, датчици, чек контол и предполагам още неща, за които дори си нямам представа

Пиша ги сега тези неща в тази ти тема, а не следващата, която ще пуснеш на пролет, защото тези системи трябва да ги направиш преди новия мотор да влезе в коша.
Та така.
Ако ти е станало интересно, добре. Ако ли не, трием и заключваме.
Поздрави,
Д

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
ddddk написа:То отговор получи още на първа страница, останалите 2 бяха излишно мерене характерно за нашия форум...
Преди да заключиш аз лично имам желание да ти дам домашно за зимната пауза и напролет като почнеш проекта дан'са окажеш изненадан.
Та, въпросът ми е как смяташ да реализираш спирачната система и кормилната система?
За мен това са неизвестните при замяна на М50 с М70. За трансмисията така и не разбрах защо се изписаха 3 страници.
И като говоря за неизвестни имам предвид подробностите и детайлите по самото реализиране. Решение от рода вземаш усилвателя от 7-цата и го ръгаш в 5-цата не е достатъчно. Вземането е ясно, но ръгането специално тук с плюнка не става, то с вазелин пак няма да стане![]()
Слагането значи местоположение, захващане, куплиране с другите детайли, тръбопроводи, кабели, датчици, чек контол и предполагам още неща, за които дори си нямам представа![]()
Пиша ги сега тези неща в тази ти тема, а не следващата, която ще пуснеш на пролет, защото тези системи трябва да ги направиш преди новия мотор да влезе в коша.
Та така.
Ако ти е станало интересно, добре. Ако ли не, трием и заключваме.
Поздрави,
Д
Не съм мислил за спирачна и кормилна система, щото не знам каква е32-ка ще взема, ако всички 750-ки са със сервотроник ще го ръгна и него, щото нямам...ASC-то ще си взема- реализирането на спирачна и кормилна система ще ги мисля на място, след като взема е32-ката, щото време за домашно зимата няма да имам - на кораб ше съм





- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Спирачната система се взима директно от донора изцяло и всичко заспива
Само гледай донора да е след поне 91-ва година и да е германски че да има смисъл да сменяш дискове и апарати

Само гледай донора да е след поне 91-ва година и да е германски че да има смисъл да сменяш дискове и апарати

- BMW/E21 Varna
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 9.06.2006
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е30/325I, E24/650
- Мечтае да кара: в българия,по хубави пътища!
- Детайли за колата: E30 M50B25 ,E24 S62B50,
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Евала колега,добре си го замислил,както пишат колегите по окачването всичко си заспива перфектно,за колегите които незнаят,моите дискове с апарати от е32ката която разкостих за 30ската ми отидоха на 525тдс без преправяне,а Съвета ми към колегата е следният:отдели си един ден не е много сложно,и си смени цялата инсталация в купето от е32 към е34,като инсталацията на вратите няма нужда да я буташ освен ако е34 няма ел стакла,ако има и тях си прехварли,дори седалките са сащите освен ако не е IL макар че и те ставаха но не сам на 100% сигурен,с кардана вместо да се чудиш и да правиш гимнастики ако не стане го скъси,в София има поне няколко фирми които се занимават с това за моя взеха 100лв с баланс,и сам много доволен,за сервото съм на 99% сигурен че лостовата система от Е32 ще заспи , 2ри вариант е да си намериш такава от е34 В8 ,
3ти сам да си измислиш захват и лостова система,аз на е30 ската сам си с е32 серво хванато за подкалника зад фара с корава планка,можеш да вземеш идеята от E30.de не е никак сложна,не го мисли много не е трудно това което си намислил иска само мерак желание и 10тина дена работа,
Успех с проекта
3ти сам да си измислиш захват и лостова система,аз на е30 ската сам си с е32 серво хванато за подкалника зад фара с корава планка,можеш да вземеш идеята от E30.de не е никак сложна,не го мисли много не е трудно това което си намислил иска само мерак желание и 10тина дена работа,
Успех с проекта

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Имам всичко което ти трябва за тая работа
само дето и идея си нямаш с какво искаш да се захванеш... мислиш си некакви неща,за някакви хидроусилватели... Първо питаш за някакви за тва кво ще ти струва в некъф сервиз,после ще седиш в гаража... Отделно Весо разтяга локуми за некфи дифове... Капацитета златко баретата се има за разбирач на всичко,като глеам във всяка тема...
Искам само да попитам защо се захващате с някакви такива проекти,при положение,че никой не му е ясно как става работата... Аз го умувах 4 месеца,как да стане и какво трябва да се направи и се отаказах,а имам и мястото и донора и всичко... Стоян няма да ти помогне,на мен не ми помогна,няма и на теб или ако ти помогне ще ти иска парички...
Моста ти е най-малкия проблем,дифа също. Дифа който ти трябва е 3.15 най-големия за е34,с колемите полуоски със всичките чикии. И пак няма да успееш да го нарпавиш,щото има разлики и там... Имаш едно отклонение в бомебетата на е34 и е32 около 8 см мисля,че беше разликата,долу малко имаш разлики ,съответно няма да ти станат и лапите. Нови лапи. А тия нови лапи при в12ката не са като правенето на лапи за е30ка с в8мак... чакай да се сетя за още проблеми дето бях открил... кардан трябва да режеш и напасваш,защото е32 е малко по-дълга,не помня колко точно беше разликата,не съм запазил размерите... имаше и други неща,но съм ги забравил... това за сега е малко като работа и проблеми,но излизат още 10 такива проблема поне... Прецени си но аз се отказах с причина,помисли си ти...

Искам само да попитам защо се захващате с някакви такива проекти,при положение,че никой не му е ясно как става работата... Аз го умувах 4 месеца,как да стане и какво трябва да се направи и се отаказах,а имам и мястото и донора и всичко... Стоян няма да ти помогне,на мен не ми помогна,няма и на теб или ако ти помогне ще ти иска парички...
Моста ти е най-малкия проблем,дифа също. Дифа който ти трябва е 3.15 най-големия за е34,с колемите полуоски със всичките чикии. И пак няма да успееш да го нарпавиш,щото има разлики и там... Имаш едно отклонение в бомебетата на е34 и е32 около 8 см мисля,че беше разликата,долу малко имаш разлики ,съответно няма да ти станат и лапите. Нови лапи. А тия нови лапи при в12ката не са като правенето на лапи за е30ка с в8мак... чакай да се сетя за още проблеми дето бях открил... кардан трябва да режеш и напасваш,защото е32 е малко по-дълга,не помня колко точно беше разликата,не съм запазил размерите... имаше и други неща,но съм ги забравил... това за сега е малко като работа и проблеми,но излизат още 10 такива проблема поне... Прецени си но аз се отказах с причина,помисли си ти...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
BULL3T написа:
Весо разтяга локуми за некфи дифове...
Капацитета златко баретата се има за разбирач на всичко,като глеам във всяка тема...
... Стоян няма да ти помогне,на мен не ми помогна,няма и на теб или ако ти помогне ще ти иска парички...
Бухахх....ей ся Явор ако не я заключи си вземам пуканки и кола , че ше стане мазало на 100% .

А на автора на темата :
Успех колега !!! Поздравления за ентусиазма !!!И все пак помисли за В8

Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Според реалоем предния мост е еднакъв при 750 и повечето Е34 (да не кажа всички) , което според мен означава, че мотора ще си пасне в коша с оригиналните пети.
www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=31 ... showeur=on
www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=31 ... showeur=on

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
BULL3T написа:...Прецени си но аз се отказах с причина,помисли си ти...
Похвално е човек да има реална преценка докъде му стигат силите и да се откаже навреме.

И после, без да познава някой, да го съветва във форума и той да се откаже, изхождайки, естествено, от преценката на собствените си възможности и приемайки, че всички други могат по-малко.


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
mitko_n1 написа:Според реалоем предния мост е еднакъв при 750 и повечето Е34 (да не кажа всички) , което според мен означава, че мотора ще си пасне в коша с оригиналните пети.
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
Принципно да, но дефакто имаше някаква заигравка с позицията на мотора в е34-вия кош и идваха напред лапите спрямо моста

Стефане а ти къде видя разлики в задния мост та да не стане, при положение че и моста и носачите по номера са еднакви за е32-та и м5 е34 съответно и с всички е34 от 2.5 бензин нагоре и някой 518-ки

Иначе че занимавката е много, много е, ама щом има желание нека пробва момчето. Това че ти имаше 10000000 проекти на главата и този беше най-проблемния и се отказа на тоя етап не значи че не е невъзможно да стане

Да не говорим че доколкото те познавам утре от нямане на кво да правим, ще вземем да набием в12-та в сивото купе



- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
VesoPesa написа:Иначе че занимавката е много, много е, ама щом има желание нека пробва момчето. Това че ти имаше 10000000 проекти на главата и този беше най-проблемния и се отказа на тоя етап не значи че не е невъзможно да стане
Да не говорим че доколкото те познавам утре от нямане на кво да правим, ще вземем да набием в12-та в сивото купе![]()
![]()
Еми Весо тоя беше по-евтин от турбото,но 2 пъти по-труден и е яко разправия... За всичко трябва да седим с теб над лаптопа и да се гледат схеми,да се викат хора дето разбират от такива неща(като Алексбмв) и тн. Иначе аз тоя мотор ако имам мястото и парите ще го фана на пролет целия на съставни части абсолютен основен ремонт,малко тунинг валове разплетени генерации и се набива в едно е34 и се прави като хората,ама заеби много работа е не си заслужава за едно м70...
Другия вариант две турбини и глей кво става...




"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
BULL3T написа:Другия вариант две турбини и глей кво става...![]()
![]()
Аз това го пазих за десерт, ама ти не издържа

Моето скромно лично мнение е, че това си е скъп проект както и да го направиш и на принципа "като ше е гарга да е рошава" си мисля, че пълен оргазъм ще има, ако го отвориш, ревизираш и все и накрая му ръгнеш 2 олюва, чип, мип, пълна програма


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Тая тема не трябва ли да е в "Страхотни истории"? 


51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани