Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
Модератор: Технически модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Нормално е. Но не е приятно ако след малко се качиш и подкараш пак колата. Първо духа яко жега. Ккаво ли е наложило да го направят така от БМВ?
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Пак филтър за климатроник!!!
В интерес на истината не би трябвало да има моторче на клапите, а трябва да се управляват от врътката за вентилатора, посредством жило и като го сложиш на позиция "0" да ги затваря напълно 

- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Не казвам,че моторчето е на клапите а уточнявах кои клапи(под чистачките където се намира "моторчето" на парното) 

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Дам, точно те се управяват от моторче при по-новите, а при по-старите като твоето се управляват от жило, закачено на врътката за вентилатора на парното
Съответно, когато врътката на вентилатора е на позиция "0" клапите трябва да са ти затворени и това да не се променя при действие различни от завъртане на врътката в положение различно от "0"

Съответно, когато врътката на вентилатора е на позиция "0" клапите трябва да са ти затворени и това да не се променя при действие различни от завъртане на врътката в положение различно от "0"

- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Да когато е на 0 са затворени,но когато изключа колата от контакт пак се отварят.Клапите са свързани една с друга с жило,но врътката ми е с потенциометър,вътре до упрвляващия панел не отива никакво жило(доста съм поразглобявал
)...имам си моторчe което ги отваря и затваря 


- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Пак филтър за климатроник!!!
VesoPesa написа:Дам, точно те се управяват от моторче при по-новите, а при по-старите като твоето се управляват от жило, закачено на врътката за вентилатора на парното![]()
Съответно, когато врътката на вентилатора е на позиция "0" клапите трябва да са ти затворени и това да не се променя при действие различни от завъртане на врътката в положение различно от "0"
тва да не е лада та със жило ги оправляваш тука сичко е ток и жица
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Пак филтър за климатроник!!!
На старата ми Е36-ца врътките бяха свързани с жила(без климатик),електрониката си е съвсем друго нещо,а най-много ме радва как като изгася колата и всички клапи към духалките се затварят,само ме притесняваха тези клапи от които смучи въздух отвън защо остават отворени,но щом казвате,че е нормално...така да е 

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Пак филтър за климатроник!!!
тава е е34 малко повече са мислени работите
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Интересното, е че при изкл. автомобил и/или парно на 0 тези клапи трябва да са затворени според мен. Това с цел да не влиза боклук в парното.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Пак филтър за климатроник!!!
golov_bg написа:VesoPesa написа:Дам, точно те се управяват от моторче при по-новите, а при по-старите като твоето се управляват от жило, закачено на врътката за вентилатора на парното![]()
Съответно, когато врътката на вентилатора е на позиция "0" клапите трябва да са ти затворени и това да не се променя при действие различни от завъртане на врътката в положение различно от "0"
тва да не е лада та със жило ги оправляваш тука сичко е ток и жица
А да дойдеш да ти покажа искаш ли?
Ще ме извиняваш, ама толкова съм разгладял табла и парно-та че ми е дошло до гуша вече, и смея да твърдя че ги знам едва ли не на изуст

Иначе по темата, сега ми светна лампата че твойте всъщност е от поредния вид парно-та с поредния вид управление което пък е без жило за клапите.

Вече се чудя какъв ще е следващия проблем, на следващия колега, с някое друго още по изебано парно...

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
Я тогава ми обяснете защо на Е32ката като пусна вентилатора винаги първо духва горещо? Без значение дали е 16 или 25 градуса. И без значение дали пускам само вентилация или климатроник. Стоян нещо ми обяснява, но аз не го приемам. Така че, Стояне, нека другите да дадат своето мнение. Ако излезне сериозен дебат, ще помоля модератор да раздели темата.

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
VesoPesa написа:golov_bg написа:VesoPesa написа:Дам, точно те се управяват от моторче при по-новите, а при по-старите като твоето се управляват от жило, закачено на врътката за вентилатора на парното![]()
Съответно, когато врътката на вентилатора е на позиция "0" клапите трябва да са ти затворени и това да не се променя при действие различни от завъртане на врътката в положение различно от "0"
тва да не е лада та със жило ги оправляваш тука сичко е ток и жица
А да дойдеш да ти покажа искаш ли?
Ще ме извиняваш, ама толкова съм разгладял табла и парно-та че ми е дошло до гуша вече, и смея да твърдя че ги знам едва ли не на изуст![]()
Иначе по темата, сега ми светна лампата че твойте всъщност е от поредния вид парно-та с поредния вид управление което пък е без жило за клапите.![]()
Вече се чудя какъв ще е следващия проблем, на следващия колега, с някое друго още по изебано парно...
извинявай колега не разбирам не се занимавам изобщо с такива работи не съм виждал,не знам....не искам да ми показваш!!!
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
Защото радиаторчето на парното се е напекло доволно от преминаващата през него охладителна течност, тъй като най-вероятно клапаните за парното са блокирали в отворено положение и въпросната охладителна течност циркулира постоянно през радиаторчето
От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено

От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено

- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
VesoPesa написа:Защото радиаторчето на парното се е напекло доволно от преминаващата през него охладителна течност, тъй като най-вероятно клапаните за парното са блокирали в отворено положение и въпросната охладителна течност циркулира постоянно през радиаторчето![]()
От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено
+1

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
VesoPesa написа:Защото радиаторчето на парното се е напекло доволно от преминаващата през него охладителна течност, тъй като най-вероятно клапаните за парното са блокирали в отворено положение и въпросната охладителна течност циркулира постоянно през радиаторчето![]()
От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено
Всъщност не си прав напълно.
Когато е карана колата на климатик, водните клапи се затварят електрически, и когато се загаси колата се спира тока към тях. съответно малко или много радиаторчето се загрява. И когато човек запали колата докато климатроника направи подходящата температура, подухва малко топло.

51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани