Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Re: Пак филтър за климатроник!!!

Мнение от NeoPrint » 22 Юли 2011, 20:36

Нормално е. Но не е приятно ако след малко се качиш и подкараш пак колата. Първо духа яко жега. Ккаво ли е наложило да го направят така от БМВ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Пак филтър за климатроник!!!

Мнение от VesoPesa » 22 Юли 2011, 21:18

В интерес на истината не би трябвало да има моторче на клапите, а трябва да се управляват от врътката за вентилатора, посредством жило и като го сложиш на позиция "0" да ги затваря напълно :conf:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E34
Детайли за колата: Комбинезон

Re: Пак филтър за климатроник!!!

Мнение от chino///M » 22 Юли 2011, 22:10

Не казвам,че моторчето е на клапите а уточнявах кои клапи(под чистачките където се намира "моторчето" на парното) ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Пак филтър за климатроник!!!

Мнение от VesoPesa » 23 Юли 2011, 0:29

Дам, точно те се управяват от моторче при по-новите, а при по-старите като твоето се управляват от жило, закачено на врътката за вентилатора на парното :idea:
Съответно, когато врътката на вентилатора е на позиция "0" клапите трябва да са ти затворени и това да не се променя при действие различни от завъртане на врътката в положение различно от "0" :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E34
Детайли за колата: Комбинезон

Re: Пак филтър за климатроник!!!

Мнение от chino///M » 23 Юли 2011, 8:00

Да когато е на 0 са затворени,но когато изключа колата от контакт пак се отварят.Клапите са свързани една с друга с жило,но врътката ми е с потенциометър,вътре до упрвляващия панел не отива никакво жило(доста съм поразглобявал ;) )...имам си моторчe което ги отваря и затваря ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Пак филтър за климатроник!!!

Мнение от golov_bg » 23 Юли 2011, 8:37

VesoPesa написа:Дам, точно те се управяват от моторче при по-новите, а при по-старите като твоето се управляват от жило, закачено на врътката за вентилатора на парното :idea:
Съответно, когато врътката на вентилатора е на позиция "0" клапите трябва да са ти затворени и това да не се променя при действие различни от завъртане на врътката в положение различно от "0" :!:


тва да не е лада та със жило ги оправляваш тука сичко е ток и жица
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E34
Детайли за колата: Комбинезон

Re: Пак филтър за климатроник!!!

Мнение от chino///M » 23 Юли 2011, 9:19

На старата ми Е36-ца врътките бяха свързани с жила(без климатик),електрониката си е съвсем друго нещо,а най-много ме радва как като изгася колата и всички клапи към духалките се затварят,само ме притесняваха тези клапи от които смучи въздух отвън защо остават отворени,но щом казвате,че е нормално...така да е :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Пак филтър за климатроник!!!

Мнение от golov_bg » 23 Юли 2011, 10:06

тава е е34 малко повече са мислени работите
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Пак филтър за климатроник!!!

Мнение от Zubcho » 23 Юли 2011, 14:02

Интересното, е че при изкл. автомобил и/или парно на 0 тези клапи трябва да са затворени според мен. Това с цел да не влиза боклук в парното.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Пак филтър за климатроник!!!

Мнение от VesoPesa » 23 Юли 2011, 17:48

golov_bg написа:
VesoPesa написа:Дам, точно те се управяват от моторче при по-новите, а при по-старите като твоето се управляват от жило, закачено на врътката за вентилатора на парното :idea:
Съответно, когато врътката на вентилатора е на позиция "0" клапите трябва да са ти затворени и това да не се променя при действие различни от завъртане на врътката в положение различно от "0" :!:


тва да не е лада та със жило ги оправляваш тука сичко е ток и жица


А да дойдеш да ти покажа искаш ли?
Ще ме извиняваш, ама толкова съм разгладял табла и парно-та че ми е дошло до гуша вече, и смея да твърдя че ги знам едва ли не на изуст :!:

Иначе по темата, сега ми светна лампата че твойте всъщност е от поредния вид парно-та с поредния вид управление което пък е без жило за клапите. :roll:

Вече се чудя какъв ще е следващия проблем, на следващия колега, с някое друго още по изебано парно... :banghead:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

Мнение от TheBoss » 23 Юли 2011, 22:03

Я тогава ми обяснете защо на Е32ката като пусна вентилатора винаги първо духва горещо? Без значение дали е 16 или 25 градуса. И без значение дали пускам само вентилация или климатроник. Стоян нещо ми обяснява, но аз не го приемам. Така че, Стояне, нека другите да дадат своето мнение. Ако излезне сериозен дебат, ще помоля модератор да раздели темата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

Мнение от golov_bg » 23 Юли 2011, 23:45

VesoPesa написа:
golov_bg написа:
VesoPesa написа:Дам, точно те се управяват от моторче при по-новите, а при по-старите като твоето се управляват от жило, закачено на врътката за вентилатора на парното :idea:
Съответно, когато врътката на вентилатора е на позиция "0" клапите трябва да са ти затворени и това да не се променя при действие различни от завъртане на врътката в положение различно от "0" :!:


тва да не е лада та със жило ги оправляваш тука сичко е ток и жица


А да дойдеш да ти покажа искаш ли?
Ще ме извиняваш, ама толкова съм разгладял табла и парно-та че ми е дошло до гуша вече, и смея да твърдя че ги знам едва ли не на изуст :!:

Иначе по темата, сега ми светна лампата че твойте всъщност е от поредния вид парно-та с поредния вид управление което пък е без жило за клапите. :roll:

Вече се чудя какъв ще е следващия проблем, на следващия колега, с някое друго още по изебано парно... :banghead:


извинявай колега не разбирам не се занимавам изобщо с такива работи не съм виждал,не знам....не искам да ми показваш!!!
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

Мнение от VesoPesa » 23 Юли 2011, 23:46

Защото радиаторчето на парното се е напекло доволно от преминаващата през него охладителна течност, тъй като най-вероятно клапаните за парното са блокирали в отворено положение и въпросната охладителна течност циркулира постоянно през радиаторчето :)
От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

Мнение от fox1981 » 24 Юли 2011, 7:56

VesoPesa написа:Защото радиаторчето на парното се е напекло доволно от преминаващата през него охладителна течност, тъй като най-вероятно клапаните за парното са блокирали в отворено положение и въпросната охладителна течност циркулира постоянно през радиаторчето :)
От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено :)

+1 :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

Мнение от cod-cdbp » 24 Юли 2011, 8:48

VesoPesa написа:Защото радиаторчето на парното се е напекло доволно от преминаващата през него охладителна течност, тъй като най-вероятно клапаните за парното са блокирали в отворено положение и въпросната охладителна течност циркулира постоянно през радиаторчето :)
От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено :)


Всъщност не си прав напълно.
Когато е карана колата на климатик, водните клапи се затварят електрически, и когато се загаси колата се спира тока към тях. съответно малко или много радиаторчето се загрява. И когато човек запали колата докато климатроника направи подходящата температура, подухва малко топло.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook