Съвет за спирачки
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Съвет за спирачки
vladobate написа:Аз все си мисля че няма как да издърпате старата течност братя затова не се и опитваъте. Правилно е обяснено как се избутва старата течност с новата като едновременно правите и обезвъздушаването ( което е ненужно щото всъщност така не вкарвате въздух ама мисълта че го правите е важна ) . И да изпробвал съм го лично вече и на двете колици та както правилно е упоменал колегата по-горе помпите педала ( втори човек ) на отвит щуцер докато изтече чернилката и пусне бистро и доливате в казанчето за да не глътне въздух по някое време. Процедурата се прави от задно дясно след ова задно ляво-предно дясно и накрая предно ляво. Същото го прилагате и за помпата ( долната ) на съединителя ама аз го правих последно и мисля няма значение кое е по ред. Друг е въпроса как са ви буталата и движат ли се лесно та проучете въпроса и ако се налага разглобяване ( на апаратите които ви съмнясват ) , почистване , полиране , смяна на гумички и уплътнения с предварително закупени ремонтни комплекти и после събиране ( има едно маншонче дет е мъка-а-а) и после процедурата с обезвъздушаването. успех. И да кажа ефект кой знае какъв космически няма да има ( по-точно не се усеща така явно ) стига да не са ви били много-много зле спирачките пък и това съм го правил едновременно със смяна на спирачни наклдки пък това го знае всяко хлапе около 300км все едно не спираш или поне като Лада излязла от автомивка
.
+1
Ремонтни комлекти за спирачните апарати от къде взе и на каква цена, че тези дни ме чака смяна на апарати, дискове от плътните към вентилираните, накладки, спирачни маркучи, течност и взех едни апарати втора ръка който ще имат нужда от "подобрения".
31 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани