Експлоатация с демонтирано виско
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Що за въпрос
Виското на двигателя духа естествено, че му бърше и потта с кърпички и го увива с натопени в оцет парцали, да не вдига температурка... душичка, златна .. пиленце... няма, мама, оо-ооо-ооо

Виското на двигателя духа естествено, че му бърше и потта с кърпички и го увива с натопени в оцет парцали, да не вдига температурка... душичка, златна .. пиленце... няма, мама, оо-ооо-ооо

Последна промяна ogata на 17 Яну 2011, 1:26, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Здравейте на всички.
Преди време се занимавах със смяна на виско и доста неща понаучих по въпроса. Значи виското охлажда пренебрежително малко, когато радиатора пред него е студен. То влиза в "работен режим" когато радиатора започне да отдава топлина. Мисля, че това е ясно на всички. Преди време четох, че "по учебник" смяната на виското е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО съпътствана от смяна на водния радиатор! Което има изключения, разбира се. Но идеята е ясна. Не знам за колко време искаме да достигнем нормална работна температура, но няма начин да е топло вътре след 2км! Става, но с печка. Най-малкото, което можеш да направиш е след като колата достигне да речем - 50-60 градуса да пипнеш маркуча, който влиза в радиатора. Ако е топъл, термостата вън. Всичко друго е просто смешно. Само , за да ме разбереш, ще ти кажа, че и 3 перки да сложиш, нямаш ли радиатор - охлаждане няма. Успех.
Преди време се занимавах със смяна на виско и доста неща понаучих по въпроса. Значи виското охлажда пренебрежително малко, когато радиатора пред него е студен. То влиза в "работен режим" когато радиатора започне да отдава топлина. Мисля, че това е ясно на всички. Преди време четох, че "по учебник" смяната на виското е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО съпътствана от смяна на водния радиатор! Което има изключения, разбира се. Но идеята е ясна. Не знам за колко време искаме да достигнем нормална работна температура, но няма начин да е топло вътре след 2км! Става, но с печка. Най-малкото, което можеш да направиш е след като колата достигне да речем - 50-60 градуса да пипнеш маркуча, който влиза в радиатора. Ако е топъл, термостата вън. Всичко друго е просто смешно. Само , за да ме разбереш, ще ти кажа, че и 3 перки да сложиш, нямаш ли радиатор - охлаждане няма. Успех.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Абе за да си караш колата при нормална работна температура и да не те овътря това че я караш студена, единственото решение може да бъде да я оставиш да поработи 1 цигарa време на място (тъй като на място гори пренебрижително малко) за да загрее и после като си караш - хем икономия от нормалната температура, хем и парно на лице 
ПП. Видях едно мнение на първата страница относно това, че нямало голямо значение върху разхода, дали колата ще работи загрята или не ... и мога да поспоря по въпроса

ПП. Видях едно мнение на първата страница относно това, че нямало голямо значение върху разхода, дали колата ще работи загрята или не ... и мога да поспоря по въпроса



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Експлоатация с демонтирано виско
ogata написа:Абе за да си караш колата при нормална работна температура и да не те овътря това че я караш студена, единственото решение може да бъде да я оставиш да поработи 1 цигарa време на място (тъй като на място гори пренебрижително малко) за да загрее и после като си караш - хем икономия от нормалната температура, хем и парно на лице
ПП. Видях едно мнение на първата страница относно това, че нямало голямо значение върху разхода, дали колата ще работи загрята или не ... и мога да поспоря по въпроса
Първо колега няма такова мнение на първа страница нещо си се объркал. Второ кой ти каза че разхода на място като я запали сутрин е пренебрежимо малък , да не си го засичал щото аз съм и да ти кажа за една цигара време ще издумка половината от горивото нужно му за 3-те километра до работата. Трето що говориш за загряване на място с цел икономия на гориво като тоя режим на двигателя особено сутрин и зимата е противопоказен от гледна точка на смазването на триещите части в ДВГ , май не си заслужава пък и ще му харчи повече така гаранция. И от опит да споделя днеска я засякох , за 5 минути ( 30секунди от които на място ) достигна изправено положение стрелката, като изминах почти 3километра , да ,не беше много студено около 9 градуса.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Експлоатация с демонтирано виско
BULL3T написа:Прочети си книжката на бмв дето ти е оригинално за колата и ще видиш че там пише: "Ако си мислите,че като запалите колата ви по-рано и я оставите загрее преди да я карате,разхода ще ви е по-малък,жестоко се лъжете..."
За това говорех. Иначе приблизителният разход на 320 с климатик (при пуснат климатик) е около 700 грама на час. Не ме питай от къде знам , но не претендирам че е е точно до стотната. Относно смазването - искаш да ми кажеш че маслената помпа работи само при движение ? Единственото противопоказно през зимата е да я форсира студена ...


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Експлоатация с демонтирано виско
ogata написа: Единственото противопоказно през зимата е да я форсира студена ...
В никакъв случай, никога не я форсирам студена. Докато не излезе от синята зона не превишавам 2500 оборота.
На някои може да им се стори прекалено "пазене", но просто ми е жал за количката да я режа студена, а на място дори загряла до нормално не я форсирам над 3500 оборота по ред причини.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Shishmanov написа:ogata написа: Единственото противопоказно през зимата е да я форсира студена ...
В никакъв случай, никога не я форсирам студена. Докато не излезе от синята зона не превишавам 2500 оборота.
На някои може да им се стори прекалено "пазене", но просто ми е жал за количката да я режа студена, а на място дори загряла до нормално не я форсирам над 3500 оборота по ред причини.
То не е само зимата,не трябва да се форсира никога студена,защото се преебават сегменти ,блок се дере и кво ли още не... Докато не е излязла от синьото не трябва да се дават повече от 3000 оборота!!!Нова стара кола се същото правило!!!

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Скоро гледах едни жалюзи от УАЗ-ка, дадена за скрап, та днеска ги взех, че ги прибрах
Сега умувам върху идеята- може ли да се сложат на лек автомобил и има ли почва у нас....
Благодаря много на колегата, дето ги посочи в едно предно мнение, та се сетих да ги прибера
сега да дава идея как се слагат.






С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Експлоатация с демонтирано виско
pepitoooooooooo написа:Скоро гледах едни жалюзи от УАЗ-ка, дадена за скрап, та днеска ги взех, че ги прибрахСега умувам върху идеята- може ли да се сложат на лек автомобил и има ли почва у нас....
Благодаря много на колегата, дето ги посочи в едно предно мнение, та се сетих да ги прибера
сега да дава идея как се слагат.
![]()
Жалузите за мнозина изглеждат примитивно решение, но в интерес на истината вършат доста добра работа на автомобилите на които са монтирани серийно.
Ако не се лъжа самите жалузи са на две релси по които се движат, така че монтажа им не е кой знае колко сложен, ако разбира се има достатъчно място за това.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Има си оригинално монтирани жалузи в е34. Те влизат във зимният пакет. Даже си бях намерил за 50лв цялата инсталация, но си е заигравка да ги сложиш и се отказах.
LINK
Номер 2,12,13,14,8 и т.н. от картинката...

И не е нужно да си слагаш жалузи от УАЗ тъй като там мисля бяха ръчни, а немецът ти ги е направил автоматични. Лошото, е че като клеясат и не се отворят някой път и става страшно. 1 колега беше ревал от това.
LINK
Номер 2,12,13,14,8 и т.н. от картинката...

И не е нужно да си слагаш жалузи от УАЗ тъй като там мисля бяха ръчни, а немецът ти ги е направил автоматични. Лошото, е че като клеясат и не се отворят някой път и става страшно. 1 колега беше ревал от това.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Експлоатация с демонтирано виско
ами аз съм с оригинално монтирани жалузи на бимата,та веднъж по невнимание бях измъкнал маркучето на вакуумчето което ги отваря и затваря,може би около седмица карах така доде забележа тая работа и като се замисля нямаше особено голяма разлика във времето на загряване, ама може и да се бъркам и да не съм обръщал внимание! не споря
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Експлоатация с демонтирано виско
momo-1st написа:ами аз съм с оригинално монтирани жалузи на бимата,та веднъж по невнимание бях измъкнал маркучето на вакуумчето което ги отваря и затваря,може би около седмица карах така доде забележа тая работа и като се замисля нямаше особено голяма разлика във времето на загряване, ама може и да се бъркам и да не съм обръщал внимание! не споря
А може и като извадиш маркучлето да застават отворени от гледна точка на сигурността. А може и изобщо да не ти работят. Хубаво е да си направиш профилактика на тази система. Кумът ми преди години имаше бмв тдс и имаше жалузи. Та колата му загряваше за 500метра с тях.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Zubcho написа:momo-1st написа:ами аз съм с оригинално монтирани жалузи на бимата,та веднъж по невнимание бях измъкнал маркучето на вакуумчето което ги отваря и затваря,може би около седмица карах така доде забележа тая работа и като се замисля нямаше особено голяма разлика във времето на загряване, ама може и да се бъркам и да не съм обръщал внимание! не споря
А може и като извадиш маркучлето да застават отворени от гледна точка на сигурността. А може и изобщо да не ти работят. Хубаво е да си направиш профилактика на тази система. Кумът ми преди години имаше бмв тдс и имаше жалузи. Та колата му загряваше за 500метра с тях.
Поздрави
Да когато се извади маркучето-седят отворени постоянно,иначе 100% съм сигурен че работят,когато стрелката на температурата мине първото деление след синята зона се отварят,обаче като се замисля-верно сиправ,явно съм недогледал тогава защото тая зима и в най-големите студове и миналата също-за изключително кратко време ми загрява,а аз по-рано се притеснявах че има нещо по охладителната система-затова толко бързо загрява!Интересно ми стана-тея жалузи лятото дали работят или седят постоянно отворени?Дали вземат сигнал от някой температурен датчик да речем и само когато е примерно под 3 градуса да си затварят на студен мотор?
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Експлоатация с демонтирано виско
momo-1st написа:ами аз съм с оригинално монтирани жалузи на бимата,та веднъж по невнимание бях измъкнал маркучето на вакуумчето което ги отваря и затваря,може би около седмица карах така доде забележа тая работа и като се замисля нямаше особено голяма разлика във времето на загряване, ама може и да се бъркам и да не съм обръщал внимание! не споря
Вакуума контролира затварянето им.С изваден маркуч стоят отворени.
Зьбчето е право на 90% тая шукариика не работи
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Някой знае ли защо кола с жалузи загрява по-бързо?! Преди да позагрее колата и да отвори термостата вода през радиатора не би трябвало да минава и теоритично това колко бързо загрява колата при затворен термостат, не би трябвало да зависи нито от липсата на жалузи, нито от липсата на виско, нито от липсата на радиатор дори???!!!??

50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани