Експлоатация с демонтирано виско

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от ogata » 17 Яну 2011, 1:17

Що за въпрос :kuku:

Виското на двигателя духа естествено, че му бърше и потта с кърпички и го увива с натопени в оцет парцали, да не вдига температурка... душичка, златна .. пиленце... няма, мама, оо-ооо-ооо :mhihi:
Последна промяна ogata на 17 Яну 2011, 1:26, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от Joro2004 » 17 Яну 2011, 1:18

Здравейте на всички.
Преди време се занимавах със смяна на виско и доста неща понаучих по въпроса. Значи виското охлажда пренебрежително малко, когато радиатора пред него е студен. То влиза в "работен режим" когато радиатора започне да отдава топлина. Мисля, че това е ясно на всички. Преди време четох, че "по учебник" смяната на виското е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО съпътствана от смяна на водния радиатор! Което има изключения, разбира се. Но идеята е ясна. Не знам за колко време искаме да достигнем нормална работна температура, но няма начин да е топло вътре след 2км! Става, но с печка. Най-малкото, което можеш да направиш е след като колата достигне да речем - 50-60 градуса да пипнеш маркуча, който влиза в радиатора. Ако е топъл, термостата вън. Всичко друго е просто смешно. Само , за да ме разбереш, ще ти кажа, че и 3 перки да сложиш, нямаш ли радиатор - охлаждане няма. Успех.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от ogata » 17 Яну 2011, 1:26

Абе за да си караш колата при нормална работна температура и да не те овътря това че я караш студена, единственото решение може да бъде да я оставиш да поработи 1 цигарa време на място (тъй като на място гори пренебрижително малко) за да загрее и после като си караш - хем икономия от нормалната температура, хем и парно на лице :yes:

ПП. Видях едно мнение на първата страница относно това, че нямало голямо значение върху разхода, дали колата ще работи загрята или не ... и мога да поспоря по въпроса :wave:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от vladobate » 17 Яну 2011, 2:08

ogata написа:Абе за да си караш колата при нормална работна температура и да не те овътря това че я караш студена, единственото решение може да бъде да я оставиш да поработи 1 цигарa време на място (тъй като на място гори пренебрижително малко) за да загрее и после като си караш - хем икономия от нормалната температура, хем и парно на лице :yes:

ПП. Видях едно мнение на първата страница относно това, че нямало голямо значение върху разхода, дали колата ще работи загрята или не ... и мога да поспоря по въпроса :wave:

Първо колега няма такова мнение на първа страница нещо си се объркал. Второ кой ти каза че разхода на място като я запали сутрин е пренебрежимо малък , да не си го засичал щото аз съм и да ти кажа за една цигара време ще издумка половината от горивото нужно му за 3-те километра до работата. Трето що говориш за загряване на място с цел икономия на гориво като тоя режим на двигателя особено сутрин и зимата е противопоказен от гледна точка на смазването на триещите части в ДВГ , май не си заслужава пък и ще му харчи повече така гаранция. И от опит да споделя днеска я засякох , за 5 минути ( 30секунди от които на място ) достигна изправено положение стрелката, като изминах почти 3километра , да ,не беше много студено около 9 градуса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от ogata » 17 Яну 2011, 2:28

BULL3T написа:Прочети си книжката на бмв дето ти е оригинално за колата и ще видиш че там пише: "Ако си мислите,че като запалите колата ви по-рано и я оставите загрее преди да я карате,разхода ще ви е по-малък,жестоко се лъжете..."

За това говорех. Иначе приблизителният разход на 320 с климатик (при пуснат климатик) е около 700 грама на час. Не ме питай от къде знам , но не претендирам че е е точно до стотната. Относно смазването - искаш да ми кажеш че маслената помпа работи само при движение ? Единственото противопоказно през зимата е да я форсира студена ...
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от Shishmanov » 17 Яну 2011, 12:40

ogata написа: Единственото противопоказно през зимата е да я форсира студена ...


В никакъв случай, никога не я форсирам студена. Докато не излезе от синята зона не превишавам 2500 оборота.
На някои може да им се стори прекалено "пазене", но просто ми е жал за количката да я режа студена, а на място дори загряла до нормално не я форсирам над 3500 оборота по ред причини.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от BULL3T » 17 Яну 2011, 14:49

Shishmanov написа:
ogata написа: Единственото противопоказно през зимата е да я форсира студена ...


В никакъв случай, никога не я форсирам студена. Докато не излезе от синята зона не превишавам 2500 оборота.
На някои може да им се стори прекалено "пазене", но просто ми е жал за количката да я режа студена, а на място дори загряла до нормално не я форсирам над 3500 оборота по ред причини.


То не е само зимата,не трябва да се форсира никога студена,защото се преебават сегменти ,блок се дере и кво ли още не... Докато не е излязла от синьото не трябва да се дават повече от 3000 оборота!!!Нова стара кола се същото правило!!!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от Stoqnov_ » 17 Яну 2011, 18:09

Скоро гледах едни жалюзи от УАЗ-ка, дадена за скрап, та днеска ги взех, че ги прибрах :kuku: Сега умувам върху идеята- може ли да се сложат на лек автомобил и има ли почва у нас.... 8) Благодаря много на колегата, дето ги посочи в едно предно мнение, та се сетих да ги прибера :winky: сега да дава идея как се слагат. :D :D
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от Shishmanov » 17 Яну 2011, 18:14

pepitoooooooooo написа:Скоро гледах едни жалюзи от УАЗ-ка, дадена за скрап, та днеска ги взех, че ги прибрах :kuku: Сега умувам върху идеята- може ли да се сложат на лек автомобил и има ли почва у нас.... 8) Благодаря много на колегата, дето ги посочи в едно предно мнение, та се сетих да ги прибера :winky: сега да дава идея как се слагат. :D :D


Жалузите за мнозина изглеждат примитивно решение, но в интерес на истината вършат доста добра работа на автомобилите на които са монтирани серийно.
Ако не се лъжа самите жалузи са на две релси по които се движат, така че монтажа им не е кой знае колко сложен, ако разбира се има достатъчно място за това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от Zubcho » 17 Яну 2011, 20:49

Има си оригинално монтирани жалузи в е34. Те влизат във зимният пакет. Даже си бях намерил за 50лв цялата инсталация, но си е заигравка да ги сложиш и се отказах.


LINK

Номер 2,12,13,14,8 и т.н. от картинката...

Изображение

И не е нужно да си слагаш жалузи от УАЗ тъй като там мисля бяха ръчни, а немецът ти ги е направил автоматични. Лошото, е че като клеясат и не се отворят някой път и става страшно. 1 колега беше ревал от това.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от momo-1st » 17 Яну 2011, 20:52

ами аз съм с оригинално монтирани жалузи на бимата,та веднъж по невнимание бях измъкнал маркучето на вакуумчето което ги отваря и затваря,може би около седмица карах така доде забележа тая работа и като се замисля нямаше особено голяма разлика във времето на загряване, ама може и да се бъркам и да не съм обръщал внимание! не споря
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от Zubcho » 17 Яну 2011, 21:06

momo-1st написа:ами аз съм с оригинално монтирани жалузи на бимата,та веднъж по невнимание бях измъкнал маркучето на вакуумчето което ги отваря и затваря,може би около седмица карах така доде забележа тая работа и като се замисля нямаше особено голяма разлика във времето на загряване, ама може и да се бъркам и да не съм обръщал внимание! не споря



А може и като извадиш маркучлето да застават отворени от гледна точка на сигурността. А може и изобщо да не ти работят. Хубаво е да си направиш профилактика на тази система. Кумът ми преди години имаше бмв тдс и имаше жалузи. Та колата му загряваше за 500метра с тях.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от momo-1st » 17 Яну 2011, 21:14

Zubcho написа:
momo-1st написа:ами аз съм с оригинално монтирани жалузи на бимата,та веднъж по невнимание бях измъкнал маркучето на вакуумчето което ги отваря и затваря,може би около седмица карах така доде забележа тая работа и като се замисля нямаше особено голяма разлика във времето на загряване, ама може и да се бъркам и да не съм обръщал внимание! не споря



А може и като извадиш маркучлето да застават отворени от гледна точка на сигурността. А може и изобщо да не ти работят. Хубаво е да си направиш профилактика на тази система. Кумът ми преди години имаше бмв тдс и имаше жалузи. Та колата му загряваше за 500метра с тях.

Поздрави


Да когато се извади маркучето-седят отворени постоянно,иначе 100% съм сигурен че работят,когато стрелката на температурата мине първото деление след синята зона се отварят,обаче като се замисля-верно сиправ,явно съм недогледал тогава защото тая зима и в най-големите студове и миналата също-за изключително кратко време ми загрява,а аз по-рано се притеснявах че има нещо по охладителната система-затова толко бързо загрява!Интересно ми стана-тея жалузи лятото дали работят или седят постоянно отворени?Дали вземат сигнал от някой температурен датчик да речем и само когато е примерно под 3 градуса да си затварят на студен мотор?
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от Пресиян Василев » 17 Яну 2011, 21:56

momo-1st написа:ами аз съм с оригинално монтирани жалузи на бимата,та веднъж по невнимание бях измъкнал маркучето на вакуумчето което ги отваря и затваря,може би около седмица карах така доде забележа тая работа и като се замисля нямаше особено голяма разлика във времето на загряване, ама може и да се бъркам и да не съм обръщал внимание! не споря

Вакуума контролира затварянето им.С изваден маркуч стоят отворени.
Зьбчето е право на 90% тая шукариика не работи
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Експлоатация с демонтирано виско

Мнение от Djelebov » 17 Яну 2011, 22:32

Някой знае ли защо кола с жалузи загрява по-бързо?! Преди да позагрее колата и да отвори термостата вода през радиатора не би трябвало да минава и теоритично това колко бързо загрява колата при затворен термостат, не би трябвало да зависи нито от липсата на жалузи, нито от липсата на виско, нито от липсата на радиатор дори???!!!??
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook