Тракане от скоростната кутия
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Тракане от скоростната кутия
@2bar написа:manos написа:Опитах се да потърся въпросната част за моята кола в realoem, но нещо не успях![]()
Ако някой има представа какъв е парт-номера на въпросния лагер, моля нека да пише
edit: Това ли трябва да е - 07 GROOVED BALL BEARING D=55/D=30 1 26121225071
В Дару го водят ролков лагер, но за съжаление го нямат в наличност
не се занимавай с глупости, защото почти 100% тракането (ако наистина е тракане) идва от самата кутия. причината е увеличена хлабина в самите зъбни колела. та с две думи, и всичките лагери да смениш, все тая.
с "по - дебело" масло тракането намалява, но не изчезва.
Аз пък съм 99% сигурен,че идва от феродовия диск на съединителя и от луфта между него и лагера му!

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Тракане от скоростната кутия
BULL3T написа:@2bar написа:manos написа:Опитах се да потърся въпросната част за моята кола в realoem, но нещо не успях![]()
Ако някой има представа какъв е парт-номера на въпросния лагер, моля нека да пише
edit: Това ли трябва да е - 07 GROOVED BALL BEARING D=55/D=30 1 26121225071
В Дару го водят ролков лагер, но за съжаление го нямат в наличност
не се занимавай с глупости, защото почти 100% тракането (ако наистина е тракане) идва от самата кутия. причината е увеличена хлабина в самите зъбни колела. та с две думи, и всичките лагери да смениш, все тая.
с "по - дебело" масло тракането намалява, но не изчезва.
Аз пък съм 99% сигурен,че идва от феродовия диск на съединителя и от луфта между него и лагера му!
ми ти готино си сигурен, ама феродовият диск няма.....лагер и никакъв лагер не принадлежи към него


Re: Тракане от скоростната кутия
И какво направи? Кажи честно дали си видял с очите си че лагера ти бил за смяна.LiTtLeRoCk написа:Стига сте писали глупости,трака лагера на първичния вал...
На първата ми Е34ка тракаше лагера на първичния вал...
Не се набутвай. Не е лагера. А и има SKF за по 20лв. BMW лагери не правят.MafiaEast написа:лагер на първичният вал както каза колегата и аз имам същият проблем и ми предстой смяната му за е46 цената е 100 лева и се продава само оригинален!+120 за смяна =220 лева ще се наложи и смяна на масолото и смяна за всеки случай на семерингите на ск.кутия и си ти!
Аз съм сменял лагера на е36. Имам и снимков материал. И ефекта е 0. На лагера нищо му нямаше.LiTtLeRoCk написа:manos написа:Има ли вариант, при който да се смени само въпросния лагер? Или задължително трябва направо друга скоростна кутия?
До сега не съм чувал някой да е сменял лагера,в повечето случай направо кутия.Ако някой е сменял лагер нека да каже.Мисля,че може да се смени,но не знам някой да го е правил.
Проблема е другаде. Най-вероятно в пружинките на синхронизаторите.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Тракане от скоростната кутия
bmw325tds написа:И какво направи? Кажи честно дали си видял с очите си че лагера ти бил за смяна.LiTtLeRoCk написа:Стига сте писали глупости,трака лагера на първичния вал...
На първата ми Е34ка тракаше лагера на първичния вал...Не се набутвай. Не е лагера. А и има SKF за по 20лв. BMW лагери не правят.MafiaEast написа:лагер на първичният вал както каза колегата и аз имам същият проблем и ми предстой смяната му за е46 цената е 100 лева и се продава само оригинален!+120 за смяна =220 лева ще се наложи и смяна на масолото и смяна за всеки случай на семерингите на ск.кутия и си ти!Аз съм сменял лагера на е36. Имам и снимков материал. И ефекта е 0. На лагера нищо му нямаше.LiTtLeRoCk написа:manos написа:Има ли вариант, при който да се смени само въпросния лагер? Или задължително трябва направо друга скоростна кутия?
До сега не съм чувал някой да е сменял лагера,в повечето случай направо кутия.Ако някой е сменял лагер нека да каже.Мисля,че може да се смени,но не знам някой да го е правил.
Проблема е другаде. Най-вероятно в пружинките на синхронизаторите.
Какво трябваше да направя според теб,да свалих кутията и видях от къде идва тракането сглобих всичко и си карах така 50 000км,след което продадох колата.
П.С Гледам,че от известно време се опитваш да се дъвчиш с мен?
Re: Тракане от скоростната кутия
Не искам специално обяснение. Просто питам дали си видял, че лагера е разбит.LiTtLeRoCk написа:Какво трябваше да направя според теб,да свалих кутията и видях от къде идва тракането или на теб специални обяснения да ти давам.
Ако си разклатил опашката и се е клатела това не означава, че лагера е разбит. На всяка кутия се клати, дори и на нова.
Просто казвам, че това с лагера е мит и няма човек, който да каже че го е сменил и проблема е изчезнал.
Всеки казва да се взима друга кутия. В София питах къде ли не и всички ги мързи да го сменят тоя лагер. Радвам се че аз си го смених и не дадох грешни пари за друга кутия, която можеше да е по-зле от моята.
Както сам си написал по-горе:
Аз ти казвам, че съм го сменил и проблема не е от него. Писах, че имам и снимков материал, и вече знания за разглобяване и сглобяване на кутия на е36 дизелова, а след това и бензинова и ефект 0.LiTtLeRoCk написа:До сега не съм чувал някой да е сменял лагера,в повечето случай направо кутия.Ако някой е сменял лагер нека да каже.Мисля,че може да се смени,но не знам някой да го е правил.
Не съм и чул някой да е казел, че е тракала, тракала и се е изтракла. Всеки кара по хиляди км. Аз минах вече 15000км.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Тракане от скоростната кутия
То е ясно,че лагера се сменя,въпроса е,че повечето не си правят труда,а вземат директно друга кутия,аз просто си казах,карам така докато не спре някъде.Знам,че си има луфт но той е нормален.Разбива се,сепаратора на лагера там където се движат сачмите,а почва да трака,като изтече греста в самия лагер и лагера започне да се износва,също като аксиалния лагер,там се получава луфта в самия лагер,а не между първичния вал и лагера,там няма как да има луф,защото лагера се набива на първичния вал.
П.С Сменял съм лагер на първичния вал,но на ЗИЛ,не на автомобил.То няма разлика в самата процедура.
П.С Сменял съм лагер на първичния вал,но на ЗИЛ,не на автомобил.То няма разлика в самата процедура.
Re: Тракане от скоростната кутия
В крайна сметка дали ще се намери единодушно мнение относно това какво следва да се направи в този случай?
Друга кутия ли да търся, лагер ли да пробвам да сменям, масло ли?
Или да си карам така, пък каквото стане
Друга кутия ли да търся, лагер ли да пробвам да сменям, масло ли?
Или да си карам така, пък каквото стане

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Тракане от скоростната кутия
Истината е, че с писане във форума проблема ти няма да се реши! Нито пък някой ще ти каже къде е проблема! Тук просто казват каква евентуално би могла да бъде причината за проблемите ти...
А ето аз как виждам нещата-сваляш твоята кутия и й правите добра диагностика с твоя майстор - ако прецените, че опеделено лагерите са много зле и е вероятно от там да идва проблема-сменяте ги, качваш и караш. Ако прецените че не може да е от тях-направо към план Б - друга кутия, втора употреба.... тук във форума цените варират от 100 до 200 (масово), че някои и нагоре...
Относно маслото - не виждам какво го коментираш изобщо... първо ако проблема беше в маслото, кутията щеше да включва трудно (ако изобщо включва) и да вие при каране, а не да трака! От друга страна, смяната на въпросното масло става за 10 минути и не заслужава излишни приказки.
А ето аз как виждам нещата-сваляш твоята кутия и й правите добра диагностика с твоя майстор - ако прецените, че опеделено лагерите са много зле и е вероятно от там да идва проблема-сменяте ги, качваш и караш. Ако прецените че не може да е от тях-направо към план Б - друга кутия, втора употреба.... тук във форума цените варират от 100 до 200 (масово), че някои и нагоре...
Относно маслото - не виждам какво го коментираш изобщо... първо ако проблема беше в маслото, кутията щеше да включва трудно (ако изобщо включва) и да вие при каране, а не да трака! От друга страна, смяната на въпросното масло става за 10 минути и не заслужава излишни приказки.
Re: Тракане от скоростната кутия
manos написа:В крайна сметка дали ще се намери единодушно мнение относно това какво следва да се направи в този случай?
Друга кутия ли да търся, лагер ли да пробвам да сменям, масло ли?
Или да си карам така, пък каквото стане
карай си така, нищо няма да стане.
пък и ако сме честни и откровени.....не вярвам на колатата ти от лето 90 това да е единственият проблем. по - добре си дай парите за нещо по - належащо.
- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: Тракане от скоростната кутия
мойта тракше и като отворих стана ясно ,че аксиялния лагер и това ,че пластмасата ,която фиксира вилката движеща го напред и назад е счупена и след като ги смених а и феродото всичко си е ок.
Последна промяна daka1972 на 08 Дек 2010, 11:06, променена общо 1 път
- Bavariqtamniska
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 23.07.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: М5 Е34 Touring
Re: Тракане от скоростната кутия
manos написа:В крайна сметка дали ще се намери единодушно мнение относно това какво следва да се направи в този случай?
Друга кутия ли да търся, лагер ли да пробвам да сменям, масло ли?
Или да си карам така, пък каквото стане
Браво, друго може да не е но поне разпали страстите хахахаха с тая тема.Ако не си с вързани ръце сваляй кутията както ти казаха някои колеги и то ще ти покаже само, няма как да не разбереш от какво е, моя личен съвет обаче е не се бави моя случай беше същия започна да трака питах тука там (Ставаше въпрос за Паджеро) от 9 кладенеца вода накрая карай тъй и накрая вземи тоя леш кутия за 1000 кинта които тогава си бяха много манги а на нея и се беше разтракал точно лагера на първичния вал, в следствие паднал сепаратора който разделя съчмите после паднали една две съчми и сам си представи когато изтрака най-силно и се прибрах и за първи път тогава свалих кутия какво видях,не е за говорене.Най-добре направи така, виж каква кутия ти трябва, виж колко пари се продава тук в обявите ако не е много манги смени си сега само маслото и карай без да та ебе, ако ли не не слушай тез тъпи съвети карай тъй защото сигура ще си купиш кутия ако имаш заминал лагер без значение дали е на първичен или осмичен вал.И наистина лагера струва 20-30 кинта и си го купи само и единствено от СКФ и както казах ако не са ти заврени някаде ръцете свали кутията на кошарата и си я оправи. С много икрамене и умуване може да е късно.

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Тракане от скоростната кутия
офф то вече стана ебаси супата тоя подфорум,тръгнеш да пишеш нещо секи ти говори глупости.
2бар аз говоря от личен опит,като смених съединител това нещо се оправи. Преди това бях сменил скоростна кутия тракането си беше останало и на новата,след съединителя се оправи всичко. Пък вие правете квото искате.
2бар аз говоря от личен опит,като смених съединител това нещо се оправи. Преди това бях сменил скоростна кутия тракането си беше останало и на новата,след съединителя се оправи всичко. Пък вие правете квото искате.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Taurus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: 525i e34 '89
- Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo
Re: Тракане от скоростната кутия
manos написа:Колега, това, което разбрах от четенето и писането до тук, е, че маслото трябва да е ATF тъй като другото го дават за автомобили, произведени след 97 г., което автоматично изклчва нашите. Сега какъв тип точно ATF и а не съм сигурен, но мисля, че е Dexron II
Може ли поне още някой да си даде мнението или да потвърди това поне, да не се чувствам шанаджия толкова много


- Bavariqtamniska
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 23.07.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: М5 Е34 Touring
Re: Тракане от скоростната кутия
Taurus написа:manos написа:Колега, това, което разбрах от четенето и писането до тук, е, че маслото трябва да е ATF тъй като другото го дават за автомобили, произведени след 97 г., което автоматично изклчва нашите. Сега какъв тип точно ATF и а не съм сигурен, но мисля, че е Dexron II
Може ли поне още някой да си даде мнението или да потвърди това поне, да не се чувствам шанаджия толкова много
В първия по-нормален магазин ще ти дадът това масло което ти трябва не си длъжен да си шанаджия или да си супер разбирач, хахаха. Ти да не мислиш че тук са най-добрите автомобилни инженери събрани?Земай кот ти дадът и слагай на дартата кошара да и иска зимата да не замразва лоста и готово.
http://www.vbox7.com/play:2a0b2f3d
Re: Тракане от скоростната кутия
Taurus написа:manos написа:Колега, това, което разбрах от четенето и писането до тук, е, че маслото трябва да е ATF тъй като другото го дават за автомобили, произведени след 97 г., което автоматично изклчва нашите. Сега какъв тип точно ATF и а не съм сигурен, но мисля, че е Dexron II
Може ли поне още някой да си даде мнението или да потвърди това поне, да не се чувствам шанаджия толкова много
Колега аз съдя по това:
http://persy.mooo.com/documents/BMW_E34_manual.pdf
Поздрави

46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани