Как да си направим предните тампони с изместен център
Модератор: Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- dido2900
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Pais Vasco
- Пол: Мъж
- Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
- Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
М...дааа,имаш право,така е.Баварката ми фабрично е с М окачване,но от това окачване е останало само 2-те стабилизиращи щанги
.И какво излиза на края,нищо.А относно амортесьорите как да сложа по-къси от преде като ние/E34/сме с пълнители,и те са със стандартна дължина,кое трябва да сменя за да сложа по-къси амортесьори?
Относно тампони пауърфлекс,следащия месец ги взимам,това е планирано.
Напълно съм съгласен със Славянко.

Относно тампони пауърфлекс,следащия месец ги взимам,това е планирано.
Напълно съм съгласен със Славянко.
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
САмо хода на стержина е по къс иначе са еднаквиdido2900 написа:М...дааа,имаш право,така е.Баварката ми фабрично е с М окачване,но от това окачване е останало само 2-те стабилизиращи щанги.И какво излиза на края,нищо.А относно амортесьорите как да сложа по-къси от преде като ние/E34/сме с пълнители,и те са със стандартна дължина,кое трябва да сменя за да сложа по-къси амортесьори?
Относно тампони пауърфлекс,следащия месец ги взимам,това е планирано.
Напълно съм съгласен със Славянко.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dido2900
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Pais Vasco
- Пол: Мъж
- Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
- Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
А тампоните които са на стержина те не се ли сменят с по-къси? 
За амортесьори имам два вариянта,FK Automotiv или Koni все още не знам.Пружините са ми на FK 60/40

За амортесьори имам два вариянта,FK Automotiv или Koni все още не знам.Пружините са ми на FK 60/40

Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
С 60/40 не ти трябват амортисьори с по къс ход. Аз съм с такива пружини и докато не орязах почти 2 витки на задните не съм имал проблеми с хода на амортисьорите. За избора ти си решаваш. От скоро съм с жълтото Кони отзад и съм брутално доволен. Сега чакам и прдните и предполагам няма да се разочаровам и от тяхdido2900 написа:А тампоните които са на стержина те не се ли сменят с по-къси?
За амортесьори имам два вариянта,FK Automotiv или Koni все още не знам.Пружините са ми на FK 60/40

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Оригиналните ексцентрични тампони не променят кой знае колко наклона - на хартия ги дават половин градус (30 минути), но ако вече има сложени по-ниски пружини дефакто промяната е още по-малка. При мен промениха страничния наклон (camber) с около 0,3 градуса (~20 минути).
Ето колко изместват визуално:

Ето колко изместват визуално:

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Благодарим за снимките.Postman написа:Оригиналните ексцентрични тампони не променят кой знае колко наклона - на хартия ги дават половин градус (30 минути), но ако вече има сложени по-ниски пружини дефакто промяната е още по-малка. При мен промениха страничния наклон (camber) с около 0,3 градуса (~20 минути).
Ето колко изместват визуално:



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Понеже тия дни ми е дошла музата та утре свалям предните макферсони и ще им правя наклони. На снимките в началото обаче е дадено че хората са променили само страничните наклони. На мен обаче ми се иска да променя и надлъжните. Гледам че има малко разтояние между пружината и ботуша та ми се иска да го оползотворя и него и да променя и надлъжните колкото позволява.
Та в тоя ред на мисли тия дни живот и здраве очаквайте снимки.


Та в тоя ред на мисли тия дни живот и здраве очаквайте снимки.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Колеги ако на някой му се намира такъв преден тампон на амортисьора който е дал фира и е за хвърляне нека ми драсне че ми трябва един за да ескпериметирам първо върху него.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Колеги пуснал съм снимки и тук въпреки че ги има и в темата ми в тунинга но предполагам управата няма да се разсърди че ги слагам и тук в случай че някой не влиза в тунинг разделите и може да ги види тук
Тия дни ме ухапа и докато колата е на трупчета понеже си чакам и предното окачване та си направих тампоните с изместен център.
Тук целият макферсон навън
http://www.picbg.net/img.php?file=3200842843f06679.jpg
Ето и как се вадят болчетата без да се окепазява тампона и в случай че на някой му се прииска да си ги върне в оригиналното състояние.
http://www.picbg.net/img.php?file=d45c3cbb5fd499c1.jpg
http://www.picbg.net/img.php?file=c7dbedaf805c2404.jpg
Който го може може го. Не ми се даваха пари по стругари и си ги изрязах сам от 6мм ламарина
http://www.picbg.net/img.php?file=9225614c95188157.jpg
Следва и малко смятане и чертане. Добре че още помня кво сме правили в училище

http://www.picbg.net/img.php?file=b0489b52fb7167e6.jpg
http://www.picbg.net/img.php?file=d70fffdd159b42d7.jpg
След това малко заигравка с бормашината и ето го резултата
http://www.picbg.net/img.php?file=9e3c1c2799209290.jpg
И ето в завършен вид. Боядисани и готови за монтаж
http://www.picbg.net/img.php?file=eb55fb7153bfbba3.jpg
http://www.picbg.net/img.php?file=31196f6e19a1b40c.jpg
Тия дни ме ухапа и докато колата е на трупчета понеже си чакам и предното окачване та си направих тампоните с изместен център.
Тук целият макферсон навън
http://www.picbg.net/img.php?file=3200842843f06679.jpg
Ето и как се вадят болчетата без да се окепазява тампона и в случай че на някой му се прииска да си ги върне в оригиналното състояние.
http://www.picbg.net/img.php?file=d45c3cbb5fd499c1.jpg
http://www.picbg.net/img.php?file=c7dbedaf805c2404.jpg
Който го може може го. Не ми се даваха пари по стругари и си ги изрязах сам от 6мм ламарина
http://www.picbg.net/img.php?file=9225614c95188157.jpg
Следва и малко смятане и чертане. Добре че още помня кво сме правили в училище


http://www.picbg.net/img.php?file=b0489b52fb7167e6.jpg
http://www.picbg.net/img.php?file=d70fffdd159b42d7.jpg
След това малко заигравка с бормашината и ето го резултата
http://www.picbg.net/img.php?file=9e3c1c2799209290.jpg
И ето в завършен вид. Боядисани и готови за монтаж
http://www.picbg.net/img.php?file=eb55fb7153bfbba3.jpg
http://www.picbg.net/img.php?file=31196f6e19a1b40c.jpg
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
След доста време повдигам темата, но на един въпрос не се отговори, а именно има ли възможност тампона да мърда, ако се разпробият отворите за шпилките на елипса? Също както е при Ауди 100 да кажем. При мен единия наклон е -0.20 градуса, но другия е +0.50. Главно искам положителния да го вкарам в норма, а ако има възможност да по-голямо движение на тампона бих докарал и двата до към -1.00. Пробвал ли го е някой това, за да знам дали да си играя? Колата ми е 520i ако има значение, с малките тампони (тези с 32мм капачка на гайката).
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
дебела е ламарината там така че нищо не те бърка да пробваш. Аз лично съм мислил над тоя вариянт преди като нямах плейтове но щях да сменя и цялата шапка отгоре като да удължа леко ботуша и да го направя с по дебела ламарина. Иначе ако това ти е разликата само то тя е почти нищожна и не виждам смисъл от притеснения. А за това да мръднеш с 1 градус ми се струва невъзможно ако си с оригиналните пружини. много са дебели и ще опрат в ботуша преди да постигнеш тоя наклонDirty M5 driveR написа:След доста време повдигам темата, но на един въпрос не се отговори, а именно има ли възможност тампона да мърда, ако се разпробият отворите за шпилките на елипса? Също както е при Ауди 100 да кажем. При мен единия наклон е -0.20 градуса, но другия е +0.50. Главно искам положителния да го вкарам в норма, а ако има възможност да по-голямо движение на тампона бих докарал и двата до към -1.00. Пробвал ли го е някой това, за да знам дали да си играя? Колата ми е 520i ако има значение, с малките тампони (тези с 32мм капачка на гайката).
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Точно това ме интересува - до колко тампона има пространство да се движи в ботуша. То аз питам, но е най-добре като си сменям амортисьорите (което ще е скоро) да огледам на място и да преценя. Да, положението сега не е фатално, дори не ми дърпа към страната на положителния наклон. Просто ме дразни като е така, защото лявото колело видимо седи навътре. Ще видим какво ще стане и ако има резултатите ще споделя тук. 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Гарантирам ти че 0.30 градуса няма да ги хванеш на око. Понеже знаеш и затова така ти се струва. Мога да ти кажа че повечето коли да не кажа всички дето са на тоя набор имат такива отклонения че е повече.Dirty M5 driveR написа:Точно това ме интересува - до колко тампона има пространство да се движи в ботуша. То аз питам, но е най-добре като си сменям амортисьорите (което ще е скоро) да огледам на място и да преценя. Да, положението сега не е фатално, дори не ми дърпа към страната на положителния наклон. Просто ме дразни като е така, защото лявото колело видимо седи навътре. Ще видим какво ще стане и ако има резултатите ще споделя тук.
Ако ти кажа че преди време като си продавах старата разпънка на ботушите на едно братле и като я наложихме на неговата кола и онемях. Разликата беше около 5см


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Не, аз не искам да го направя заради визията. Да, сега се вижда с просто око, че наклона е положителен, но мен ме дразни от гледна точка на поведение. И наистина на десни завои предницата държи по-малко, а съм с чисто нови гуми. Така че реално целта ми към -1 градус на колело. Затова и питах дали някой се е опитвал да го направи с разпробиване на бомбетата.
Казваш, че най-вероятно пружините ще опрат. Това значи ли, че въпросния мод (посочен в темата) не е възможен при всички е34-ки? Защото изместването никак не е малко. За теб е ясно, че си с койловърски пружини и тоя проблем отпада
Казваш, че най-вероятно пружините ще опрат. Това значи ли, че въпросния мод (посочен в темата) не е възможен при всички е34-ки? Защото изместването никак не е малко. За теб е ясно, че си с койловърски пружини и тоя проблем отпада

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Пробвай с препвавянето на дупките пък може и да постигнеш 1* Не съм се замислял точно до колко е възможно. Но колкото и да е пак е файда и хем ще ги изравниш дватаDirty M5 driveR написа:Не, аз не искам да го направя заради визията. Да, сега се вижда с просто око, че наклона е положителен, но мен ме дразни от гледна точка на поведение. И наистина на десни завои предницата държи по-малко, а съм с чисто нови гуми. Така че реално целта ми към -1 градус на колело. Затова и питах дали някой се е опитвал да го направи с разпробиване на бомбетата.
Казваш, че най-вероятно пружините ще опрат. Това значи ли, че въпросния мод (посочен в темата) не е възможен при всички е34-ки? Защото изместването никак не е малко. За теб е ясно, че си с койловърски пружини и тоя проблем отпада

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани