Мерси!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от uricatoli » 10 Юли 2010, 22:02

да да.. точно за него става дума.. иначе в момента ме тормози само температурата на водата и дали ме лъже стрелката или просто вентилатора на климатика се включва по-рано.. понеже ситуацията е следната.. Днес видях че го нямаше бушона за ел перката на климатика.. (н25) след като го сложих и обезвъздуших колата стана така че на температура точно 12 без 2 вентилатора на климатика духа и не спира а температурата на колата показва точно 12 без 1.. Преди без бушона на вентилатора в смисъл без той да работи при настъпване и то на наклон се вдига на 12 00 при голяма жега и не мърда от там.. тръби не надува.. радиатора целия е топъл.. виското си е в много добро състояние.. не може да се спре никак.. :mhihi:
Та какви са вариантите.. не разполагам за жалост с диагностика да проверя температурата на датчиците.. а някой знае ли каква трябва да е температурата на водата в изравнителния съд?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от Zubcho » 10 Юли 2010, 22:13

Я виж между водния радиатор и климатичния дали не е пълно с мизерия. Виж поизмий самите радиатори от вън. Може да са натъпкани с прах между ламелите и да не пропускат хубаво въздух.

Чувал съм от колеги, че точно при същите симптоми и след такива измивания външни са решили проблема.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от uricatoli » 10 Юли 2010, 22:20

Zubcho написа:Я виж между водния радиатор и климатичния дали не е пълно с мизерия. Виж поизмий самите радиатори от вън. Може да са натъпкани с прах между ламелите и да не пропускат хубаво въздух.

Чувал съм от колеги, че точно при същите симптоми и след такива измивания външни са решили проблема.


утре ще ги смъкна да видя.. ама ако пък не се охлажда радиатора добре то значи ще загрява.. а тук проблема е че духа вентилатора уж че е загряла и прегрява а пък не показва че колата е загряла..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от vladobate » 10 Юли 2010, 22:43

Zubcho написа:
uricatoli написа:
dinozab написа:Струята за която ти писах видя ли я :?: Между другото датчика не на 99 а на 101гр. включва перката което е още малко по-лошо а не знаеш и дали не отива и нагоре.presko79 е прав за стрелката че има бая голям температурен толеранс в средата ;)


Струйката си я гледах перфектна е.. а иначе накрая ще хвана термометър да си измеря водата :mhihi: А иначе при изключен вентилатор на климатика дори е стигала точно 12 00 само при доста настъпване при доста голям наклон..
а иначе питах не за там където излиза струйката ами точно срещу него има друга тръбичка в другата половина на изравнителния съд..


Тази тръбичка ходи към десния калник (като си в колата). Мисля, че е преливника това. Ако си препълнил системата от там излиза излишното. Естествено преди тръбичката или на самата нея има клапан (само предполагам)

Нека и някой др. да каже

Тръбичката е да отвежда водата пусната от капачката която има предпазен клапан.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от BAI_DOBRI » 10 Юли 2010, 22:51

uricatoli написа:
Zubcho написа:Я виж между водния радиатор и климатичния дали не е пълно с мизерия. Виж поизмий самите радиатори от вън. Може да са натъпкани с прах между ламелите и да не пропускат хубаво въздух.

Чувал съм от колеги, че точно при същите симптоми и след такива измивания външни са решили проблема.


утре ще ги смъкна да видя.. ама ако пък не се охлажда радиатора добре то значи ще загрява.. а тук проблема е че духа вентилатора уж че е загряла и прегрява а пък не показва че колата е загряла..

Виж си мъркуча от термостата към мотора дали е топъл, ако е студен значи термостати не отваря и трябва да го смениш, ако този мъркуч е топъл значи всичко там е ок :!: Преди 2-3 месеца имах същия проблем, при мен даже на място се включваше ел. перката, смених термостата и се оправи.
ПС: при мен също стрелката си стоеше на 12.00, но перката въртеше, температурата на охл.течност в казанчето беше 85-88гр, но в главата (там където е датчика за перката беше малко над 101гр - последното го мерих с един странен термометър, който е безконтактен мери темп с инфрачервен лъч или нещо такова :oops: )
Изображение Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от uricatoli » 10 Юли 2010, 22:53

BAI_DOBRI написа:
uricatoli написа:
Zubcho написа:Я виж между водния радиатор и климатичния дали не е пълно с мизерия. Виж поизмий самите радиатори от вън. Може да са натъпкани с прах между ламелите и да не пропускат хубаво въздух.

Чувал съм от колеги, че точно при същите симптоми и след такива измивания външни са решили проблема.


утре ще ги смъкна да видя.. ама ако пък не се охлажда радиатора добре то значи ще загрява.. а тук проблема е че духа вентилатора уж че е загряла и прегрява а пък не показва че колата е загряла..

Виж си мъркуча от термостата към мотора дали е топъл, ако е студен значи термостати не отваря и трябва да го смениш, ако този мъркуч е топъл значи всичко там е ок :!: Преди 2-3 месеца имах същия проблем, при мен даже на място се включваше ел. перката, смених термостата и се оправи.
ПС: при мен също стрелката си стоеше на 12.00, но перката въртеше, температурата на охл.течност в казанчето беше 85-88гр, но в главата (там където е датчика за перката беше малко над 101гр - последното го мерих с един странен термометър, който е безконтактен мери темп с инфрачервен лъч или нещо такова :oops: )



значи цялата игра може да е от термостата?
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от uricatoli » 10 Юли 2010, 23:16

Така.. ей сега оставих колата да загрее и пак си включи перката на 12 без 1.. обаче като пипнах маркуча топъл беше.. другото е че не ми се стори до такава степен горещ мотора че да ми грее в лицето.. както по принцип се е нагорещявал днеска докато беше запалена.. през деня повече време.. та има ли вариант да е лъжлив датчик на перката на климатика?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от BAI_DOBRI » 10 Юли 2010, 23:19

uricatoli написа:
BAI_DOBRI написа:
uricatoli написа:
Zubcho написа:Я виж между водния радиатор и климатичния дали не е пълно с мизерия. Виж поизмий самите радиатори от вън. Може да са натъпкани с прах между ламелите и да не пропускат хубаво въздух.

Чувал съм от колеги, че точно при същите симптоми и след такива измивания външни са решили проблема.


утре ще ги смъкна да видя.. ама ако пък не се охлажда радиатора добре то значи ще загрява.. а тук проблема е че духа вентилатора уж че е загряла и прегрява а пък не показва че колата е загряла..

Виж си мъркуча от термостата към мотора дали е топъл, ако е студен значи термостати не отваря и трябва да го смениш, ако този мъркуч е топъл значи всичко там е ок :!: Преди 2-3 месеца имах същия проблем, при мен даже на място се включваше ел. перката, смених термостата и се оправи.
ПС: при мен също стрелката си стоеше на 12.00, но перката въртеше, температурата на охл.течност в казанчето беше 85-88гр, но в главата (там където е датчика за перката беше малко над 101гр - последното го мерих с един странен термометър, който е безконтактен мери темп с инфрачервен лъч или нещо такова :oops: )



значи цялата игра може да е от термостата?

При мен точно това беше проблема, надявай се и при теб да е това - ще излезе най-евтино :mhihi:
В моя случай термостата,който ми направи проблем беше сложен преди година и половина, нямаше никакви ядове, един светъл ден реших да сменям антифриза и тогава почна. Реших,че е датчика за самата перката, смених го но не беше в него проблема, за късмет си пазех стария термостат - той пък не затваряше хубаво и по баирите колата изстиваше, но го сложих за проба и така разбрах къде е проблема. С проблемния термостат мъркуча от терм. към мотора беше студен, а сега си е топъл.
Изображение Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от uricatoli » 11 Юли 2010, 0:00

Обаче ми направи впечатление че долната част на радиатора не е стоплила като почна да духа перката.. варианта взе да клони още повече към термостат..
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от uricatoli » 11 Юли 2010, 23:20

ето от къде идва проблема с теча.. погледнах самото съединение.. то нали е пластмасово и вътре тикната алуминиева тръбичка.. нали по принцип като е закачена гумената тръба тя трябва да е навътре към пластмасата и скобата стегната на пластмасата.. еми понеже е кофти мястото и не мога да я тикна толкова навътре.. така че е закачена за алуминиевата тръбичка
ето направо нарисувах схема.. не ми се смейте на рисунката ама на пейнта толкова мога :razz:
легенда:
черно тръбичка влизаща в купето..
синьо тръбичка от алуминий набита в черната тръбичка
червено гумен маркуч
зелено.. мястото както са хванали скобата.. ама понеже е много неудобно са си спестили няколко см..
Изображение
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от uricatoli » 12 Юли 2010, 12:01

Имам питане.. Има ли отрицателни страни ако се изолира радиатора на парното в купето? понеже теча е от там..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от ddddk » 12 Юли 2010, 12:09

освен балтон, вълнени чорапи и калцуни за зимата, друго не се сещам :mhihi:

Майтапа на страна. По-добре го оправи лятото, че зимата не се бачка дори и на закрито. Работата е пипкава, отнема време и пръстите ти стават на чуканчета.

Аз го оправях това при -10 и трябва да ти кажа, че още го помня сякаш вчера беше.

Поздрави,
Д
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от uricatoli » 12 Юли 2010, 12:18

ddddk написа:освен балтон, вълнени чорапи и калцуни за зимата, друго не се сещам :mhihi:

Майтапа на страна. По-добре го оправи лятото, че зимата не се бачка дори и на закрито. Работата е пипкава, отнема време и пръстите ти стават на чуканчета.

Аз го оправях това при -10 и трябва да ти кажа, че още го помня сякаш вчера беше.

Поздрави,
Д


мен ме интересува дали има проблеми да се минат 800км да се прибера :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от ddddk » 12 Юли 2010, 16:12

Няма проблем... НО задължително предварително трябва да оправиш греенето!
Защото, ако тръгнеш и почне да грее и нямаш парно през което поне малко да отнемаш топлина директно ще окотиш двг-то.

Ти не написа коя от трите тръбички тече...

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от cod-cdbp » 12 Юли 2010, 16:17

трябваше и термостата да махнете, ама ако е като на М50 с пластмасова тапа грам не препоръчвам преди пътуването да го правиш :no:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook