кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от ZLATEN » 06 Юни 2010, 17:06

kirililiev написа:къф е смисала да се налеят толкова пари за стара 20 годишна барака?разбирам да е м5 или алпина,ама има е38 и е39 на същите цени вече,има избор дори и на в8 за тия пари,има и дизели,трябва да си болен за да дадеш 4,5 хилки за е34 на 20 години и то да е 2,0 или 2,5 :kuku:

колега аз ги гледам е38 ците от както падна акциза но читава е38 740 под 6к Euro няма ! Тук гледам че се правят сметки за +- 1000 лв, а ти вече говориш +15К лева, защото като я вземеш тая е38 ца трябва да я обслужиш регистрираш и т.н. Така че Е34 за около 6к лв все още си е перфектната кола стига да оцелиш бройка. М5 или алпина под 8-10к Евро читава не съм видял.
Като тръгна да взимам Е38 ще е нещо такова: http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=v2gxykfqzfy2#. Няма смисъл да взема някоя е38ца 95 година, която е в окаяно състояние, и с екстри подобни на мойте в момента

Изображение
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от kirililiev » 06 Юни 2010, 19:29

ZLATEN написа:
kirililiev написа:къф е смисала да се налеят толкова пари за стара 20 годишна барака?разбирам да е м5 или алпина,ама има е38 и е39 на същите цени вече,има избор дори и на в8 за тия пари,има и дизели,трябва да си болен за да дадеш 4,5 хилки за е34 на 20 години и то да е 2,0 или 2,5 :kuku:

колега аз ги гледам е38 ците от както падна акциза но читава е38 740 под 6к Euro няма ! Тук гледам че се правят сметки за +- 1000 лв, а ти вече говориш +15К лева, защото като я вземеш тая е38 ца трябва да я обслужиш регистрираш и т.н. Така че Е34 за около 6к лв все още си е перфектната кола стига да оцелиш бройка. М5 или алпина под 8-10к Евро читава не съм видял.
Като тръгна да взимам Е38 ще е нещо такова: http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=v2gxykfqzfy2#. Няма смисъл да взема някоя е38ца 95 година, която е в окаяно състояние, и с екстри подобни на мойте в момента

Изображение


колега,като казвам в8 не визирам е38 2000 година ;) една читава бензинова е38 с малък мотор без много екстри струва средно 5,6 хиляди лева,е39 вече има и за по 5.не виждам проблем да караш читава кола 96,а като искаш гъзария плащаш.и като караш е34 в никакъв случай не плащаш по малко,проблема е че караш обезценена кола,щото си дал 6000лв преди 2 години,вече ти е на 8000,опитваш се да я продадеш за 4000 и никой не я взема ;)и един съвет,не си прави сметки гледайки разни сайтове и форуми,реалността може да е съвсем друга ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от ZLATEN » 06 Юни 2010, 20:20

kirililiev написа:8000,опитваш се да я продадеш за 4000 и никой не я взема ;)и един съвет,не си прави сметки гледайки разни сайтове и форуми,реалността може да е съвсем друга ;)

колега знам я реалността ;) е34ката от подписа я имам 9 години вече, купих я за 8 000 до момента ми е сигурно над 20 000 лв. Карам си я не защото не мога да я продам, а защото не искам. Преди 5 месеца докарахме за брат ми една 740и - има я в подписа. Така че нещата ги знам не само от форума и сайтовете ... бая съм и покарал и поремонтирал ;)
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от Zubcho » 06 Юни 2010, 20:48

ZLATEN написа:
kirililiev написа:къф е смисала да се налеят толкова пари за стара 20 годишна барака?разбирам да е м5 или алпина,ама има е38 и е39 на същите цени вече,има избор дори и на в8 за тия пари,има и дизели,трябва да си болен за да дадеш 4,5 хилки за е34 на 20 години и то да е 2,0 или 2,5 :kuku:

колега аз ги гледам е38 ците от както падна акциза но читава е38 740 под 6к Euro няма ! Тук гледам че се правят сметки за +- 1000 лв, а ти вече говориш +15К лева, защото като я вземеш тая е38 ца трябва да я обслужиш регистрираш и т.н. Така че Е34 за около 6к лв все още си е перфектната кола стига да оцелиш бройка. М5 или алпина под 8-10к Евро читава не съм видял.
Като тръгна да взимам Е38 ще е нещо такова: http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=v2gxykfqzfy2#. Няма смисъл да взема някоя е38ца 95 година, която е в окаяно състояние, и с екстри подобни на мойте в момента

Изображение


Точно ти ако си купиш е38 с такъв гаден цвят на кожения салон, ще се отрека от тебе в държавен вестник да знаеш. Светло сив, бял или черен кожен салон. Всичко останало е гадноооооо.

Оn topic: По-добре основен ремонт и после знаеш какво караш от колкото друг мотор и след 3 месеца пак рев. Има 1 колега дето и колата смени и уж я слагаха на диагностика, уж мериха компресия преди да я купи и след 3 месеца започна на 1000км по 1 л. масло да лапа. Някой се беше отървал от кенефа ;)

Ето това е моето мнение.

Който иска по-голям мотор нека първо си погледне в джоба и да помисли може ли да си го позволи. :winky:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от zvetiko » 07 Юни 2010, 8:17

На 1000 км. един литър при сериозно каране е нормално-пише го във всяка книга за E34. ;)

Иво ти като прави основен ремонт на двигателя колко от частите бяха нови и колко втора ръка,което предполага амортизация на материала им и по твойта логика доста скорошен повторен ремонт. ;) От богатият си опит съм разбрал ,че трябва да се бяга от евтините неща дори да са втора употреба-когато някой иска повече от нормалното знае за какво го прави,когато иска по-малко иска да се отърве,не трябва да си мислиш ,че си богоизбран и ще купиш хем читаво,хем евтино.Четох за един случай колегата се оплаква ,че си взел прекресен шпер за 250лв-знаем какви са им цените и после видял ,че бил обикновен но заварен.Е всичкото това го казвам,защото може да се намери хубав двигател,само трябва да се внимава какво ще вземеш-като видиш каква е цялата кола може да разбереш много и за това какъв е двигателя а и по много други признаци.Другият вариант-отваряш твоя,приготвяш 2000,слагаш части ,които дори да са оргинални нямат нищо общо с частите за първоначално вграждане и ще гледаш докога ще издържат и се молиш майстора да е знаел какво прави. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от Zubcho » 07 Юни 2010, 8:32

Има и още 1 вариант. Само, че той е за разни милионери в комбинация с разни хапчета :mhihi:

Рециклиран мотор от БМВ. Поръчваш и идва цял и оборудван в съндък. Цената е брутална обаче над 10 000лв :D
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от ddddk » 07 Юни 2010, 9:21

Еми дай направо един ХЕМИ в сандък... УЕСТ КОУСТ Изображение

:mhihi:
тая тема съвсем я оакахме :mhihi:

Инече по темата както казах по-горе аз лично считам за нередно да се наливат луди пари в моргана... Ако колата си има основата, демек да е пазена и поддържана яко, ама яко от предишните собственици и ти само да бухаш екстри и така само да и запазваш пазарната стойност е едно, ама на сгрухана кола да наливаш пари за да я докараш до нормално вървене си е пари на вятъра... Пример:
Колата си има пазарна стойност 3000 лв, двигателя се скапва и ти наливаш 2000 лв и пазарната и стойност остава 3000 лв... Е, "де е Киро на кирия?"... на дърта к**ва червило слагаш ... :mhihi:


Поздрави,
Д
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 2.04.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
Мечтае да кара: пак Е38

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от bobeca111 » 07 Юни 2010, 15:04

Братче тя темата отиде у ряката :wave: ! Добре аз не мога да разбера,тук фенове на марката ли са събрани,или от клуба 'млад математик" ?! За колко си я взел,и колко щял си да я продадеш,кой ти мисли за това бе....мен ако ме интересуваше обезценяването, точно този "морално остарял" модел ли щях да си купя?!.И изобобщо от кога има значение за фена колко годишено е едно БМВ. Мъргел,кочина,барака,коптор,кенеф....това не може да са нарицателни за нашите коли! Много от вас са отдавна тук,аз съм отскоро,и то единствено защото харесвам старите БМВта,и защото мислех че тук мога да си коментирам нещата с хора запалени да поддържат,съживяват,и най вече харесващи модела който карам и аз! АЗ съм на 33,сменил съм досега 7 автомобила,и 2 джипа...!Имах и японски,и американски..инемски МПСТа,и да ви кажа по благодарен,и здрав от немския не видях.Имам и мерцедес....е не е същото братче.Това ми е второто БМВ до сега,взе го преди 7 месеца,ще го направя да е във вазможно най оригиналния и добър вид,и не смятам да го продам,и никак не ме валнува за колко може да се намери подобно в мобилето.За мен моето никога няма да струва 1000,или 2000 лева. Та по темата която пуснах:Тя беше единствено с идеята,да ми помогнете в насоката:кое е по безболезнено като начинание,и разбира се и като разход: да се отваря,или да се търси донор,защото цените паднаха,напълни се и с англичанки,има от къде вече не е като да няма!Да за жалост става дума и за пари,уви не съм Дядо-германец с 3-4 хиляди евро пенсия,да го поддържам както те си знаят,а и това време нямам.Не съм и богат ексцентрик братче да не ми дреме.Израстнах с тези модели от 90те,и съм им фен...това е!Останалите мнения струва ли си,или не не ме вълнуват.Който го интересува да си кара...Е39ката,и Е46цата.Иначе благодаря на всички които дадоха съвет! :clap:
bmw.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от Митко Стоянов » 07 Юни 2010, 16:58

кви 2000лв за ремонт на М50 бре? Тази сума може да се стигне само със смяна на бутала, но се съмнявам някой от изказалите се да е сменял. Ако има желаещи, мога да калкулирам едно ревизиране на М50Б20.

По темата: Аз съм с двете ръце за ревизия на мотора, но направен от човек, който чува петела, и с части не от Евро 07 или от "немските" , дето се предлагат. Ще се радвам Пенчев да се включи в темата, защото той има какво да каже по въпроса.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 2.04.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
Мечтае да кара: пак Е38

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от bobeca111 » 07 Юни 2010, 17:11

Мерси Митаче....хората понякога се запознават по кофти поводи,но пък в еди момент може да си станат взаимно полезни.Аз съм с три цилиндъра ок,с три компресия 5-6,не се знае още кво и има като се отвори!Върви,не гори...но е карна на газ...а и годините.Ако имаш идея за калкулация,дай най-добър и най-лош сценарий.Пък частите ше ги зимам от тебе,то е ясна работата!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от @2bar » 07 Юни 2010, 20:25

@bobeca111,

отвори го този мотор, не ни мъчи. Вече трета страница постове, без никой да знае, за какво точно иде реч. Темата с математиката, ти я започна. То е ясно, ако колата ще си остане при теб, т.е. никога няма да я продаваш, прави мотора (макар, че наистина не знам, къде е киро на кирия). В най - добрият случай мотора ще стане супер и след време ще се обади нещо друго - и пак основен ремонт и т.н. Та понякое време да се стигне и до ламарините и боя и т.н. И да ти писне. Ако ти е втора кола, зимата да стои в гаража на сухо, и само лятото да я изкарваш чат - пат, бих те разбрал. Ама ако ти е ежедневната кола, която се разбива всеки ден редовно и да налееш пари за осн. ремонт....Пък и този осн. ремонт то е малко - няма да смениш всичко (бая пари са), все с нещо ще направиш компромис и ще е някъде по средата на основният ремонт.

Свали главата най - накрая и кажи, какво става.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 2.04.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
Мечтае да кара: пак Е38

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от bobeca111 » 07 Юни 2010, 20:51

Това което очаквах като отговори и то от хора които са се сблъсквали беше: Брат правил съм ремонт,смених-това и това,излезе ми 850лв,и 500 лв труд(примерно)...обаче двигател приличен можеш да си намериш за 800 лв,и имаш 600лв примерно прехвърляне-труд. Аз ако бях бих си опраил моя, защото ще знам със сигурност на къв хал е, щото ще съм го отварял, видял и знам кво съм сложил.....или обратното- бих взел новия, щото не си струва стоенето в сервиза,търчането за части и там дрън,дрън ярина!ТОВА Е!3 страници се изписаха да,но по темата колко са мненията всеки да си прецени.Аз приключвам тук,който помогнал- помогнал.....просто стана малко безмислено.Мерси за съдействието на разбралите идеята!

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от Митко Стоянов » 07 Юни 2010, 22:01

Такаааа, днес посмятах малко на работа и стигнах до цена за частите около 500-600лв (това с отстъпката и при положение, че няма да се сменят много клапани) и то без каквито и да било компромиси или с други думи:

вериги 2 броя + водачи и успокоители
гарнитури за глава, капак клапани, всмукател, изпускател, картер, масленото тяло към блока, гумички за клапаните
Сегменти
биелни лагери

В общи линии е това, остава труда на майстора и ремонта на главата, които едва ли ще надминат 400лв и стигаме до около 1000лв за всичко + задължителните 20% фонд непридвидени разходи ;)
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от ZLATEN » 07 Юни 2010, 22:24

viewtopic.php?f=15&t=207467 това не е ли по добрия вариант вместо да се съживява мъртвеца :dunno:
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: кое е по изгодно- основен на М50Б20 или смяна?!

Мнение от @2bar » 07 Юни 2010, 22:39

много ме кефи пасажа с "около 100 000 мили".

@ZLATEN,

то е ясно, че темата замина в киреча. Автора, ако искаше нещо конкретно поне трябваше да напише, колко може да си позволи да даде и да беше свалил главата. Иначе само лаф мухабед си правим. То не, че е лошо, де.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook