Газова уредба на Е34 520i
Модератор: Технически модератори
Re: Газова уредба на Е34 520i
привет колеги. за да не пускам нова тема реших да попитам тук.слагам си обикновенна газова на баварката М20 . някой може ли да сподели как се прекъсва инжекцията.казаха ми че с едно реле се правело ама не съм сигурен .някой може ли да сподели и някаква схема ако има направо ще е е супер
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Газова уредба на Е34 520i
хванал ни е мързела, ще ти се отговори скоро, със схеми, кое, къде и как.
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Газова уредба на Е34 520i
И аз съм с обикновена газова на м50б20 и колата се държи супер,върви много хубаво (не като на бензин,но също доста добре),разхода е с около 1-2л повече от на бензин и не виждам какъв е проблема обикновената газова на м50,даже май хората с ГИ берат повече ядове като чета във форума какво става 

/// 6>4




- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Газова уредба на Е34 520i
TheKiller написа:даже май хората с ГИ берат повече ядове като чета във форума какво става
Истината е че и с обикновенна газова и с газов инжекцион може да береш ядове, ако не са монтирани и настроени както трябва

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Газова уредба на Е34 520i
Shishmanov написа:TheKiller написа:даже май хората с ГИ берат повече ядове като чета във форума какво става
Истината е че и с обикновенна газова и с газов инжекцион може да береш ядове, ако не са монтирани и настроени както трябва
да но с инжекциона имаш доста повече работи които могат да се прецакат и ремонта е в пъти по сложен

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Газова уредба на Е34 520i
fastv6 написа:С обикновенната газова обаче и дебитомера е пътник
само ако няма защита и ако не е настроена и гърми.
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Газова уредба на Е34 520i
Гърми ако сместа е бедна или богата, или ако има проблем в запалителната система.
Освен това дори да гръмне, ако имаш кихалки на колектора и предпазна клапа с гумена лента на плочката няма проблеми за дебитомера и за колектора.
Освен това дори да гръмне, ако имаш кихалки на колектора и предпазна клапа с гумена лента на плочката няма проблеми за дебитомера и за колектора.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Газова уредба на Е34 520i
kirililiev написа:Shishmanov написа:TheKiller написа:даже май хората с ГИ берат повече ядове като чета във форума какво става
Истината е че и с обикновенна газова и с газов инжекцион може да береш ядове, ако не са монтирани и настроени както трябва
да но с инжекциона имаш доста повече работи които могат да се прецакат и ремонта е в пъти по сложени за кола за 2,3000 не виждам смисъл в подобна инвестиция,освен ако няма да я караш поне 10-15 години
За 10 К се избива инжекциона,за 30К разликата между инжекцион и обикновенна газова,ако сложа ,че доста неща по двигателя трябва да са перфектни за обикновена газова и по-рано.
Освен това дори да гръмне, ако имаш кихалки на колектора и предпазна клапа с гумена лента на плочката няма проблеми за дебитомера и за колектора.
Имал съм обикновена газова на 525 ,с нужните защити, но накрая ми писна от проблеми и спрях да я използвам-няколко пъти гърмя дебитомера,1-2 пъти ми замръзва през зимата,а ако знаеш какво приключение е тогава,накрая си взех tds.И откъде си сигурен ,че точно при някое рисковано изпреварване,няма да останеш без двигател-имаше тук един колега,голям защитник на обикновените газови и газта изобщо,но един път описа как му гръмнала точно като изпреварвал някакв тир.За 500-600лв изобщо не си струва да си рискуваш живота или да провалиш някое пътуване-гърмя ми точно като отивах на ски на Пампорово,добре ,че имах силикон със себе си и успях да закрепя дебитомера-имаше и предпазна клапа и гумена лента на плочката,която се беше отметнала,но нищо не помогна.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Газова уредба на Е34 520i
карал съм и м20 и м50 и им сложих обикновенна газова при едни и същи хора в сф до мелницата...винаги всичко е било перфектно и без заминали дебитомери и т.н. единственото условие е всичко по тоците да е наред - бобини и т.н.
случвало се е да гръмне на 3 месеца веднъж и то когато възд. филтър е за смяна(препоръчва се на 5000 км) но за тая цел си има необходимите клапи(кихалки) които хората монтират и ядове нема....
та в заключение: на тоя допотопен мотор АГУ си му е просто идеално....разбира се ГИ е една идея по добре понеже примерно отпада номера със преебани дюзи...но пък и с АГУ ако подкарваш от време на време на бензин ядове пак нема
случвало се е да гръмне на 3 месеца веднъж и то когато възд. филтър е за смяна(препоръчва се на 5000 км) но за тая цел си има необходимите клапи(кихалки) които хората монтират и ядове нема....
та в заключение: на тоя допотопен мотор АГУ си му е просто идеално....разбира се ГИ е една идея по добре понеже примерно отпада номера със преебани дюзи...но пък и с АГУ ако подкарваш от време на време на бензин ядове пак нема
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Газова уредба на Е34 520i
Ако всичко по тоците е наред+ добре регулирана смес на газ няма проблеми с гърмежи. Когато регулирах газовата - първоначално умишлено развих врътките да пуска повече газ и сместа стана осезаемо богата, после като врътнах винта на изпарителя за празния ход колата свали обороти и угасна. Като тръгнах да паля кихна леко и запали и това беше единствения път когато гръмна досега. После си центровах сместа както аз я усещам и досега гърмеж не съм чул, а правих всякакво каране - ниски, високи обороти, рязко подаване на газ включително на ниски обороти по баир когато е най-склонна да гръмне и не ще да гърми 
Така че при теб колега най-вероятно нещо не е било както трябва.

Така че при теб колега най-вероятно нещо не е било както трябва.
Re: Газова уредба на Е34 520i
За около 200 000 км с обикновнно АГУ едни мембрани съм сменил.Това ми е поддръжката на газовото.Въздушния филтър на около 7000,а свещите на около 30000.А относно гърмежите - на 2-3 месеца се случва по един път.Дебитомера ми е здрав все още


- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Газова уредба на Е34 520i
Djelebov, ти ламбда контрол имаш ли?
Нямам ,dj_ennsy_1, но не се оплаквам от разхода, грубо 11-12лв/100, с много извънградско


- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Газова уредба на Е34 520i
сместа газаджиите я регулират за 10 лв...ама както трябва на стенд....а кви са тея свещи по 30 000км ве....свещи на газ се сменят на 10 000 км
с нжк или беру 


"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Газова уредба на Е34 520i
Djelebov написа:Djelebov, ти ламбда контрол имаш ли?
Нямам ,dj_ennsy_1, но не се оплаквам от разхода, грубо 11-12лв/100, с много извънградско
От темите за АГУ-та забелязвам, че сигурното пукане и прецакване на дебитомер с обикновена газова е като сигурното пръскане на главата на тдс-а, като сигурното ръждясване на германката или като сигурната липса на поддръжка на италианката...
С две думи не е сигурно, а е просто мит тръгнал от неколцина препатили.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани