Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Djelebov написа: По това, което пишеш си правя извода, че ако нямаш асц, явно гумите ти са доста по-добри от необходимото
Да някой зверски слик


А тестовете къртат, ще се изтаваните за едната глупост
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
///peter написа:
А тестовете къртат, ще се изтаваните за едната глупост
Ами, айде да те видим тебе, ти какво ще предложиш... то да се подиграваш задочно на написано е лесно...
Изложи си тезата публично, та да си докажеш самочуствието на голям карач, разбирач или там какъвто се мислиш... и тогава пак нямаш право да се подиграваш...

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
///peter написа:Djelebov написа: ...
Да някой зверски слик![]()
![]()
А тестовете къртат, ще се изтаваните за едната глупост
Във Варна всеки тдс, без асц може да запали поне една гума 225 на място без проблем заради по гладкия асфалт там. Затова сметнах, че приемайки, че колата на колегата е ОК, то остава или да има ASC, дето да му натиска спирачка или да има готини валяци, които въпреки големия въртящ момент и гладкия асфалт да държат колата да не превърти лесно гуми...и това е


А относно къртенето, виждам, че оценяш някъф потенциален риск от изтаванване, причинен от ускорение на първа и втора или от превъртане на гуми на място



- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Много гъзета в тоя форум бе, кат сте толкова отворени въртете се по завойте с 80-90,
аз лично бих огледал модула на АБС-а, ама кво л иразбирам гледам колегата ще повтаря за мен щото не разбирам
Ай със здраве ама леко с пробите да няма после ламаринки
аз лично бих огледал модула на АБС-а, ама кво л иразбирам гледам колегата ще повтаря за мен щото не разбирам

Ай със здраве ама леко с пробите да няма после ламаринки
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
///peter написа:Много гъзета в тоя форум бе, кат сте толкова отворени въртете се по завойте с 80-90,
аз лично бих огледал модула на АБС-а, ама кво л иразбирам гледам колегата ще повтаря за мен щото не разбирам![]()
Ай със здраве ама леко с пробите да няма после ламаринки
Давам такъв съвет какъвто ми позволява малкия опит - знаел съм нещо полезно и съм го написал набързо. Ти обаче, дето явно знаеш и разликата в парт номерата на спирачните тръбички, написа само смешно коментарче




- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
За да хвърлиш един поглед на АБС-а, викаш мотора се разглабя а?
Върти у калта и тва е
Върти у калта и тва е

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
///peter написа:За да хвърлиш един поглед на АБС-а, викаш мотора се разглабя а?
Върти у калта и тва е
Вместо да натиснеш педала на газта, ще отвориш капака, развиваш капака на компа, после ще вадиш щипките и после обратно сглабяне, а



- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Абе момци не мога да разбера защо сте такива дървеняци?!?!?
Пепи -///peter ви казва да внимавате да не се изтрепете ,вие се репчите.
После ви казва да погледнете нещо елементарно ,но вие не четете явно и почвате да си мислите за разглабяния?!?!!?
Модула на АБС се намира точно левия рог под сервото по диагонал,незнам какви капаци ще сваляте и т.н.
И не мога да разбера защо хем не са ви ясни доста неща хем се дървите като пубертети на преко сили 17 годинки!
А относно пробата за прословутото ASC защо просто на някое широко местенце колегата не навие пълен ляв или десен и просто не включи 1ва с педала до долу и ще се разбере!Ако почне да присецва като учебна жигулка има ако се извърти или си запали едната гума няма ЕЛЕМЕНТАРНО!
Успех разбирачи,сега разбирам защо някой хора започнаха да пишат все по рядко!
Пепи -///peter ви казва да внимавате да не се изтрепете ,вие се репчите.
После ви казва да погледнете нещо елементарно ,но вие не четете явно и почвате да си мислите за разглабяния?!?!!?
Модула на АБС се намира точно левия рог под сервото по диагонал,незнам какви капаци ще сваляте и т.н.
И не мога да разбера защо хем не са ви ясни доста неща хем се дървите като пубертети на преко сили 17 годинки!
А относно пробата за прословутото ASC защо просто на някое широко местенце колегата не навие пълен ляв или десен и просто не включи 1ва с педала до долу и ще се разбере!Ако почне да присецва като учебна жигулка има ако се извърти или си запали едната гума няма ЕЛЕМЕНТАРНО!
Успех разбирачи,сега разбирам защо някой хора започнаха да пишат все по рядко!
BMW Service Team
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
IAV написа:....Модула на АБС се намира точно левия рог под сервото по диагонал,незнам какви капаци ще сваляте и т.н.
И не мога да разбера защо хем не са ви ясни доста неща хем се дървите като пубертети на преко сили 17 годинки!
Ако не е това, се извинявам за горния си пост. (пише bosch abs5.0)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Djelebov на 28 Фев 2010, 18:20, променена общо 1 път

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Другия вариант е да се махнат въпросните бушони на абс и асц и да се провери за някаква разлика при следващото вкарване на колата в гаража . Разбира се трябва колегата много да внимава да не се отаванчи
Ако идеята му се струва опасна, най-добре да се запознае подробно с различните видове модули и да ги разгледа обстойно, но така няма да разбере дали модулите работят.
Поздрави,
17-годишен пикльо

Поздрави,
17-годишен пикльо

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Djelebov написа:IAV написа:....Модула на АБС се намира точно левия рог под сервото по диагонал,незнам какви капаци ще сваляте и т.н.
И не мога да разбера защо хем не са ви ясни доста неща хем се дървите като пубертети на преко сили 17 годинки!
Ако не е това, се извинявам за горния си пост. (пише bosch abs5.0)
Ами не е "това" колега, ето над куплунга за диагностика се вижда металния корпус на модула:

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
това, което си показал, колега ///peter е изпълнителния механизъм на ABS.
Следва въпросът: къде е изпълнителния механизъм на ASC? Ако има тъкъв?
Виж при ASC+T е редно някой/нещо по някакъв начин да задейства спирачката без да е натиснат педала...
Та да се върна на въпроса: видяхме, че знаеш къде се намира ABS, ами знаеш ли от какви елементи е изградено ASC+T?
Поздрави,
Д
Следва въпросът: къде е изпълнителния механизъм на ASC? Ако има тъкъв?
Виж при ASC+T е редно някой/нещо по някакъв начин да задейства спирачката без да е натиснат педала...
Та да се върна на въпроса: видяхме, че знаеш къде се намира ABS, ами знаеш ли от какви елементи е изградено ASC+T?
Поздрави,
Д

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
сега явно следва да ти обясним целия начин на деиствие на системата!
Да го кажа най просто-цялата система е базирана на АБС датчиците и самата система!
Само,че когато системата долови разлика в оборотите на колелата над определена задеиства спирачката на колелото което пробоксува ,а в същия момент отнема газта!При бензиновите мотори става посредством клапа с ел.мотор,а при дизела по електронен път!
Дано сте разбрали!
Да го кажа най просто-цялата система е базирана на АБС датчиците и самата система!
Само,че когато системата долови разлика в оборотите на колелата над определена задеиства спирачката на колелото което пробоксува ,а в същия момент отнема газта!При бензиновите мотори става посредством клапа с ел.мотор,а при дизела по електронен път!
Дано сте разбрали!
BMW Service Team
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
ddddk написа:вятър и мъгла...
е хаиде тогава господин спец да ни обясниш какво знаеш!
BMW Service Team
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани