студен маркуч кьм радиатора
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: студен маркуч кьм радиатора
Vlados написа:kirililiev написа:ами нормално е да неможе да стигне средата дълго време,и при мен е така,долния маркуч също е студен,тва е нормално,едно че радиаторите на парното смъкват температурата,освен това радиатора е леден и охлаждането става мигновенно.при кратки преходи от 10,15 километра на дали изобщо термостата ще ти отвори,за примр мога да ти дам следния факт,лятото при екстремно каране понякога виското неможе да охлади достатъчно и отива почти до червеното понякога,като пусна парното на макс смъква температурата доста и нещата се оправят въпреки че температурата на въздуха е 36,38 градуса.иначе оригиналния термостат го дават на 80 градуса,но това е предполагам за умерен климат,в момената е сибирски студ и няма как да работи коректно охладителната система с такъв термостат,освен ако няма жалузи.предната зима карах с термостат на 88 градуса и беше много по добре.та в този ред на мисли на дали имаш проблем с охладителната система.освен това не забравяй че имаш електрическа помпа която подобрява доста циркулацията на водата и при тихи обороти дори.
Нека да помислим логично - дали е възможно за 60 см. разстояние водата да изстине от 90 градуса до 20, било то и -20 градуса на вън. Вместо виско трябва да има самолетна перка, за да свали температурата със 70 градуса за такова късо разстояние на водата.
Примера, който си дал за лятото е достатъчно красноречив - не е нормално при каквито и да е натоварвания лятото, стрелката да отива дори и милиметър в дясно, да не говорим за червената област...
При мен с неработещо виско и счупена водна помпа, стрелката не ми е мърдала повече от милиметър вдясно и то при 2 км.баир и температура на въздуха над 30 градуса.
говоря за писта,40 обиколки,4 сесии по 10 странично движение.кола с чисто ново виско,чисто нова помпа и термостат бехр термотроник на 80ц,чип до 7200 оборота с различен аванс и гориво.са компенсирах това греене с радиатор от м30б35 с ел перка и отделен разширителен съд.дори и виското да не работи,примера е достоверен щом при пускане на парното температурата пада,можеш сам да си направиш сметка колко е ефективно то.не всичко е виско,трябва голяма площ на радиатора.
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: студен маркуч кьм радиатора
1. утре ще опитам да спра парното (мъка на този студ) да видя дали ще загрее без него...
2. идеята на термостата не е ли да не циркулира водата през радиатора - т.е. да не се охлажда преди необходимата температура - иначе за лятото не се оплаквам както и да съм я мъчил не е минавало 12 часа... (дано и така остане
), а виското съм го чувал само в гаража в най-голямата жега в 3 часа следобяд по време на настройка на газовата... F16
3. температурата до която охлажда сега в студа е предполагам около 60-тина градуса (а не 20), съдейки по това как духа парното леко топло и кога ми минава на газ (на 40 градуса или веднага след синьото)
4. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 номер 10 каква роля играе в цялата схема?
2. идеята на термостата не е ли да не циркулира водата през радиатора - т.е. да не се охлажда преди необходимата температура - иначе за лятото не се оплаквам както и да съм я мъчил не е минавало 12 часа... (дано и така остане


3. температурата до която охлажда сега в студа е предполагам около 60-тина градуса (а не 20), съдейки по това как духа парното леко топло и кога ми минава на газ (на 40 градуса или веднага след синьото)
4. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 номер 10 каква роля играе в цялата схема?
Re: студен маркуч кьм радиатора
dokie написа:4. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 номер 10 каква роля играе в цялата схема?
термостат, регулира температурата на тялото на дросел клапата и респективно преминаващият въздух.
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани