Мокет. кг.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 20 Юли 2009, 1:16

kirililiev написа:
///peter написа:Не се излагай, за какво ти е да режеш? Да караш дваеска - ОК, ама 25ца и то турбинирана.... :) Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването? 8)


силата няма особенно значение когато колата е тежка,няма как да пеодолееш инерционните сили при ускорение и завой,гумите се палят но няма ускорение защото колата стои на едно място,когато сложиш гуми с добро сцепление тогава пък натоварваш трансмисията,късаш всичко като набиеш трета заради голямата тежест която буташ ;)в завой инерцията те изхвърля и по леките коли минават покрай теб като спрял ;) на правата имаш скорост но почваш да спираш от далече и пак губиш ценни секунди ;) заради килограмите колата се накланя повече и окачването губи сходимост в завоите,с една дума нестава без олекотяване ;)


Киро тук каза с няколко изречения това което и аз точно щях да пиша :) Славянко , обясни на всички ,че евентуално ще се появяваш на мероприятията на Българската Дрифт Федерация ,така както го правят когато имат възможност Венци Е34Power и Кирето от Варна със собствените си 34-ки 8) Каузата е благородна , треперенето и кефа ще са огромни ,колата ще се направи така ,че да не влиза прахоляка и пушеците от гуми в купето при дрифт като на брат ми в първия Франкенщайн :twisted: , прави се както трябва , олекотява се колата и така.аз така си мисля и не налагм мнението си на никой , просто се радвам ,че живот и здраве ще има още една 5-ца по която хората да въздишат :D


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 20 Юли 2009, 7:33

kirililiev написа:
///peter написа:Не се излагай, за какво ти е да режеш? Да караш дваеска - ОК, ама 25ца и то турбинирана.... :) Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването? 8)


силата няма особенно значение когато колата е тежка,няма как да пеодолееш инерционните сили при ускорение и завой,гумите се палят но няма ускорение защото колата стои на едно място,когато сложиш гуми с добро сцепление тогава пък натоварваш трансмисията,късаш всичко като набиеш трета заради голямата тежест която буташ ;)в завой инерцията те изхвърля и по леките коли минават покрай теб като спрял ;) на правата имаш скорост но почваш да спираш от далече и пак губиш ценни секунди ;) заради килограмите колата се накланя повече и окачването губи сходимост в завоите,с една дума нестава без олекотяване ;)

на въпроса как запълих дупката за резервната гума:направих си като мрежа от лепящата лента за гипсокартон,взех полиестерна смола и намазах одгоре,след това взех стъкломат и направих още два слоя,стана здравo и лекo,спокойно се качвам одгоре и подскачам :D
http://img217.imageshack.us/img217/2475/dsc00697q.jpg


Може и да си прав за дрифт, но какво става като олекотиш със 100-150кг и увеличиш разликата между преден и заден мост в кг? Като добавим, че е увеличил и конете Х2 (приблизително).
Както каза иконката, напълно достатъчно(поне за мен) е кораво окачване + силен мотор и хубави гуми.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 20 Юли 2009, 8:49

///peter написа:
kirililiev написа:
///peter написа:Не се излагай, за какво ти е да режеш? Да караш дваеска - ОК, ама 25ца и то турбинирана.... :) Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването? 8)


силата няма особенно значение когато колата е тежка,няма как да пеодолееш инерционните сили при ускорение и завой,гумите се палят но няма ускорение защото колата стои на едно място,когато сложиш гуми с добро сцепление тогава пък натоварваш трансмисията,късаш всичко като набиеш трета заради голямата тежест която буташ ;)в завой инерцията те изхвърля и по леките коли минават покрай теб като спрял ;) на правата имаш скорост но почваш да спираш от далече и пак губиш ценни секунди ;) заради килограмите колата се накланя повече и окачването губи сходимост в завоите,с една дума нестава без олекотяване ;)

на въпроса как запълих дупката за резервната гума:направих си като мрежа от лепящата лента за гипсокартон,взех полиестерна смола и намазах одгоре,след това взех стъкломат и направих още два слоя,стана здравo и лекo,спокойно се качвам одгоре и подскачам :D
http://img217.imageshack.us/img217/2475/dsc00697q.jpg


Може и да си прав за дрифт, но какво става като олекотиш със 100-150кг и увеличиш разликата между преден и заден мост в кг? Като добавим, че е увеличил и конете Х2 (приблизително).
Както каза иконката, напълно достатъчно(поне за мен) е кораво окачване + силен мотор и хубави гуми.


прави се баланс,изобщо не е трудно,ако искаш ще ти обясня подробно как става ;) казваш мотор и хубави гуми и си готов??обаче забравяш една малка подробност,на по леките коли също може да им се сложи мотор и хубави гуми :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 20 Юли 2009, 9:01

Да де, но тук идва разликата - ти виждаш нещата към то професионалното, докато за мен нещата са колкото да се лъзна някой ден след работа или да набухам някой повярвал си чичка с престижната Хюндай Соната или някакъв подобен кенеф за ~50 бона с моята неугледна 5чка :D Ще ми бъде интересно, да драснеш един два реда как ти правиш баланса?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 20 Юли 2009, 9:37

Аз пък не ги виждам нещата толкова сложни има два варианта:
1. Прежалваш я и остава само за забавления -> олекотяваш на принципа
на мечо пух
2. Всекидневно си я караш -> не олекотяваш.

Обаче по точка едно ще трябва да свикнеш примерно пътя Русе -
Калояново да правиш в неудобна, твърда, гореща, шумна и миришеща
кола....... което според мен е супер изморяващо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 20 Юли 2009, 10:03

///peter написа:Да де, но тук идва разликата - ти виждаш нещата към то професионалното, докато за мен нещата са колкото да се лъзна някой ден след работа или да набухам някой повярвал си чичка с престижната Хюндай Соната или някакъв подобен кенеф за ~50 бона с моята неугледна 5чка :D Ще ми бъде интересно, да драснеш един два реда как ти правиш баланса?


е то ясно е че всеки си ползва колата за различни работи,аз се принудих да си взема друга кола за резервна докато си взема друго е34 :D за мен по добрия вариант е да направиш колата както трябва и да си я оставиш само за спорт,отколкото да наливаш в няква ежедневка и работата да е на половина.все пак читави коли от този модел има и за 2000 лева вече ;)

за баланса:само преместването на акумулатора дава разлика от сигурно 5%,промяната на височината предница спрямо задница,количеството на бензин в резервоара,баласт и други,има хиляди начини да си направиш съотношението на масите ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 20 Юли 2009, 10:35

ами ако наистина както казва пенчев че славянко смята да се появява на състезания просто трябва наистина да се прежали и да поореже а прчината за това кирил много добре даже я обясни
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 20 Юли 2009, 10:51

Не вярвах че такава интересна тема ще се получи :mhihi: :mhihi: Добре че пуснах темата тук а не в тунинга.
pesho написа:Аз пък не ги виждам нещата толкова сложни има два варианта:
1. Прежалваш я и остава само за забавления -> олекотяваш на принципа
на мечо пух
2. Всекидневно си я караш -> не олекотяваш.

Обаче по точка едно ще трябва да свикнеш примерно пътя Русе -
Калояново да правиш в неудобна, твърда, гореща, шумна и миришеща
кола....... което според мен е супер изморяващо.
Мисля да я правя по точка 1. и живот и здраве един ден да да се появя по мероприятията както казва Пенчев. А иначе за по дългите разтояния почти съм го уредил като взех едно джипче и намерих платформа която мога да ползвам ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Re: re

Мнение от pesho » 20 Юли 2009, 12:29

slavianko написа:...... А иначе за по дългите разтояния почти съм го уредил като взех едно джипче и намерих платформа която мога да ползвам ;)



Е значи режи смело слагаи клетка и почваи да мислиш за лексан,
поликарбонат и разни други пластмаси.


П.С. Ама аз пропуснах, че имаше няква заигравка с тоя твоя мокет и
разни стикерчета :mhihi: ...... разнищих начи ква е работата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 20 Юли 2009, 12:32

kirililiev написа:
///peter написа:Да де, но тук идва разликата - ти виждаш нещата към то професионалното, докато за мен нещата са колкото да се лъзна някой ден след работа или да набухам някой повярвал си чичка с престижната Хюндай Соната или някакъв подобен кенеф за ~50 бона с моята неугледна 5чка :D Ще ми бъде интересно, да драснеш един два реда как ти правиш баланса?


е то ясно е че всеки си ползва колата за различни работи,аз се принудих да си взема друга кола за резервна докато си взема друго е34 :D за мен по добрия вариант е да направиш колата както трябва и да си я оставиш само за спорт,отколкото да наливаш в няква ежедневка и работата да е на половина.все пак читави коли от този модел има и за 2000 лева вече ;)

за баланса:само преместването на акумулатора дава разлика от сигурно 5%,промяната на височината предница спрямо задница,количеството на бензин в резервоара,баласт и други,има хиляди начини да си направиш съотношението на масите ;)


Интересното ми бе, как мериш тежината на двете оси.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 20 Юли 2009, 17:16

///peter написа:
kirililiev написа:
///peter написа:Да де, но тук идва разликата - ти виждаш нещата към то професионалното, докато за мен нещата са колкото да се лъзна някой ден след работа или да набухам някой повярвал си чичка с престижната Хюндай Соната или някакъв подобен кенеф за ~50 бона с моята неугледна 5чка :D Ще ми бъде интересно, да драснеш един два реда как ти правиш баланса?


е то ясно е че всеки си ползва колата за различни работи,аз се принудих да си взема друга кола за резервна докато си взема друго е34 :D за мен по добрия вариант е да направиш колата както трябва и да си я оставиш само за спорт,отколкото да наливаш в няква ежедневка и работата да е на половина.все пак читави коли от този модел има и за 2000 лева вече ;)

за баланса:само преместването на акумулатора дава разлика от сигурно 5%,промяната на височината предница спрямо задница,количеството на бензин в резервоара,баласт и други,има хиляди начини да си направиш съотношението на масите ;)


Интересното ми бе, как мериш тежината на двете оси.


ами първо меря едната,после другата :D има всякви модели кантари,има които мерят по отделно първо единия после другия мост,има по професионални които мерят килограми на всяко колело по отделно и така нататък :D
http://g.imagehost.org/0031/24062009077.jpg

;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 20 Юли 2009, 20:44

pesho написа:[П.С. Ама аз пропуснах, че имаше няква заигравка с тоя твоя мокет и
разни стикерчета :mhihi: ...... разнищих начи ква е работата :mhihi:
:mhihi: :mhihi: Обещали са ми та ще видимИзображениеИзображение

Пс. Малко по късно тази вечер ще има снимки и впечатления че днес успях да махна почти всичко
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 21 Юли 2009, 0:40

Ето малко снимки от днес :confused: :confused:
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 25554n.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 25605y.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 25675i.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 25722e.jpg
Днес не остана време да изрежа и коритото за резервната но тея дни и на него щему дойде реда. Като махна и оригиналните седалки и като сложа коритата и от тях ще смъкна доста щото като ги вадих днес доста се озорих колко са тежички. Отзад съм оставил задната седалка и облегалката щото съвсем ми е грозно без тях но и те се махат за секунди та мога когато искам да ги смъкна. Абе има още неща за махане но за сега съм направил компромис пък ще видим. Взех си и алуминиев рифел който мисля да сложа на пода под краката поне да има малко фейсИзображениеИзображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 21 Юли 2009, 7:29

Е стана като Лада :confused: и тая туба що не я махнеш? :D

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 21 Юли 2009, 8:52

То постепенно , всеки ден след като се събудиш и като я видиш , ще се поотпуснеш и още малко ще я доскълцаш :mhihi: После ще има псссс-т-т-т-т-т из Русе а полицаите ще се чудят мина ли нещо или радара се сбънгясва нещо :twisted:


Георги Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook