Мокет. кг.
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
kirililiev написа:///peter написа:Не се излагай, за какво ти е да режеш? Да караш дваеска - ОК, ама 25ца и то турбинирана....Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването?
силата няма особенно значение когато колата е тежка,няма как да пеодолееш инерционните сили при ускорение и завой,гумите се палят но няма ускорение защото колата стои на едно място,когато сложиш гуми с добро сцепление тогава пък натоварваш трансмисията,късаш всичко като набиеш трета заради голямата тежест която буташв завой инерцията те изхвърля и по леките коли минават покрай теб като спрял
на правата имаш скорост но почваш да спираш от далече и пак губиш ценни секунди
заради килограмите колата се накланя повече и окачването губи сходимост в завоите,с една дума нестава без олекотяване
![]()
Киро тук каза с няколко изречения това което и аз точно щях да пиша




Георги Пенчев
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
kirililiev написа:///peter написа:Не се излагай, за какво ти е да режеш? Да караш дваеска - ОК, ама 25ца и то турбинирана....Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването?
силата няма особенно значение когато колата е тежка,няма как да пеодолееш инерционните сили при ускорение и завой,гумите се палят но няма ускорение защото колата стои на едно място,когато сложиш гуми с добро сцепление тогава пък натоварваш трансмисията,късаш всичко като набиеш трета заради голямата тежест която буташв завой инерцията те изхвърля и по леките коли минават покрай теб като спрял
на правата имаш скорост но почваш да спираш от далече и пак губиш ценни секунди
заради килограмите колата се накланя повече и окачването губи сходимост в завоите,с една дума нестава без олекотяване
![]()
на въпроса как запълих дупката за резервната гума:направих си като мрежа от лепящата лента за гипсокартон,взех полиестерна смола и намазах одгоре,след това взех стъкломат и направих още два слоя,стана здравo и лекo,спокойно се качвам одгоре и подскачам
http://img217.imageshack.us/img217/2475/dsc00697q.jpg
Може и да си прав за дрифт, но какво става като олекотиш със 100-150кг и увеличиш разликата между преден и заден мост в кг? Като добавим, че е увеличил и конете Х2 (приблизително).
Както каза иконката, напълно достатъчно(поне за мен) е кораво окачване + силен мотор и хубави гуми.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
///peter написа:kirililiev написа:///peter написа:Не се излагай, за какво ти е да режеш? Да караш дваеска - ОК, ама 25ца и то турбинирана....Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването?
силата няма особенно значение когато колата е тежка,няма как да пеодолееш инерционните сили при ускорение и завой,гумите се палят но няма ускорение защото колата стои на едно място,когато сложиш гуми с добро сцепление тогава пък натоварваш трансмисията,късаш всичко като набиеш трета заради голямата тежест която буташв завой инерцията те изхвърля и по леките коли минават покрай теб като спрял
на правата имаш скорост но почваш да спираш от далече и пак губиш ценни секунди
заради килограмите колата се накланя повече и окачването губи сходимост в завоите,с една дума нестава без олекотяване
![]()
на въпроса как запълих дупката за резервната гума:направих си като мрежа от лепящата лента за гипсокартон,взех полиестерна смола и намазах одгоре,след това взех стъкломат и направих още два слоя,стана здравo и лекo,спокойно се качвам одгоре и подскачам
http://img217.imageshack.us/img217/2475/dsc00697q.jpg
Може и да си прав за дрифт, но какво става като олекотиш със 100-150кг и увеличиш разликата между преден и заден мост в кг? Като добавим, че е увеличил и конете Х2 (приблизително).
Както каза иконката, напълно достатъчно(поне за мен) е кораво окачване + силен мотор и хубави гуми.
прави се баланс,изобщо не е трудно,ако искаш ще ти обясня подробно как става



- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Да де, но тук идва разликата - ти виждаш нещата към то професионалното, докато за мен нещата са колкото да се лъзна някой ден след работа или да набухам някой повярвал си чичка с престижната Хюндай Соната или някакъв подобен кенеф за ~50 бона с моята неугледна 5чка
Ще ми бъде интересно, да драснеш един два реда как ти правиш баланса?

Аз пък не ги виждам нещата толкова сложни има два варианта:
1. Прежалваш я и остава само за забавления -> олекотяваш на принципа
на мечо пух
2. Всекидневно си я караш -> не олекотяваш.
Обаче по точка едно ще трябва да свикнеш примерно пътя Русе -
Калояново да правиш в неудобна, твърда, гореща, шумна и миришеща
кола....... което според мен е супер изморяващо.
1. Прежалваш я и остава само за забавления -> олекотяваш на принципа
на мечо пух
2. Всекидневно си я караш -> не олекотяваш.
Обаче по точка едно ще трябва да свикнеш примерно пътя Русе -
Калояново да правиш в неудобна, твърда, гореща, шумна и миришеща
кола....... което според мен е супер изморяващо.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
///peter написа:Да де, но тук идва разликата - ти виждаш нещата към то професионалното, докато за мен нещата са колкото да се лъзна някой ден след работа или да набухам някой повярвал си чичка с престижната Хюндай Соната или някакъв подобен кенеф за ~50 бона с моята неугледна 5чкаЩе ми бъде интересно, да драснеш един два реда как ти правиш баланса?
е то ясно е че всеки си ползва колата за различни работи,аз се принудих да си взема друга кола за резервна докато си взема друго е34


за баланса:само преместването на акумулатора дава разлика от сигурно 5%,промяната на височината предница спрямо задница,количеството на бензин в резервоара,баласт и други,има хиляди начини да си направиш съотношението на масите

- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
ами ако наистина както казва пенчев че славянко смята да се появява на състезания просто трябва наистина да се прежали и да поореже а прчината за това кирил много добре даже я обясни

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Не вярвах че такава интересна тема ще се получи
Добре че пуснах темата тук а не в тунинга.



Мисля да я правя по точка 1. и живот и здраве един ден да да се появя по мероприятията както казва Пенчев. А иначе за по дългите разтояния почти съм го уредил като взех едно джипче и намерих платформа която мога да ползвамpesho написа:Аз пък не ги виждам нещата толкова сложни има два варианта:
1. Прежалваш я и остава само за забавления -> олекотяваш на принципа
на мечо пух
2. Всекидневно си я караш -> не олекотяваш.
Обаче по точка едно ще трябва да свикнеш примерно пътя Русе -
Калояново да правиш в неудобна, твърда, гореща, шумна и миришеща
кола....... което според мен е супер изморяващо.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: re
slavianko написа:...... А иначе за по дългите разтояния почти съм го уредил като взех едно джипче и намерих платформа която мога да ползвам
Е значи режи смело слагаи клетка и почваи да мислиш за лексан,
поликарбонат и разни други пластмаси.
П.С. Ама аз пропуснах, че имаше няква заигравка с тоя твоя мокет и
разни стикерчета


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
kirililiev написа:///peter написа:Да де, но тук идва разликата - ти виждаш нещата към то професионалното, докато за мен нещата са колкото да се лъзна някой ден след работа или да набухам някой повярвал си чичка с престижната Хюндай Соната или някакъв подобен кенеф за ~50 бона с моята неугледна 5чкаЩе ми бъде интересно, да драснеш един два реда как ти правиш баланса?
е то ясно е че всеки си ползва колата за различни работи,аз се принудих да си взема друга кола за резервна докато си взема друго е34за мен по добрия вариант е да направиш колата както трябва и да си я оставиш само за спорт,отколкото да наливаш в няква ежедневка и работата да е на половина.все пак читави коли от този модел има и за 2000 лева вече
![]()
за баланса:само преместването на акумулатора дава разлика от сигурно 5%,промяната на височината предница спрямо задница,количеството на бензин в резервоара,баласт и други,има хиляди начини да си направиш съотношението на масите
Интересното ми бе, как мериш тежината на двете оси.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
///peter написа:kirililiev написа:///peter написа:Да де, но тук идва разликата - ти виждаш нещата към то професионалното, докато за мен нещата са колкото да се лъзна някой ден след работа или да набухам някой повярвал си чичка с престижната Хюндай Соната или някакъв подобен кенеф за ~50 бона с моята неугледна 5чкаЩе ми бъде интересно, да драснеш един два реда как ти правиш баланса?
е то ясно е че всеки си ползва колата за различни работи,аз се принудих да си взема друга кола за резервна докато си взема друго е34за мен по добрия вариант е да направиш колата както трябва и да си я оставиш само за спорт,отколкото да наливаш в няква ежедневка и работата да е на половина.все пак читави коли от този модел има и за 2000 лева вече
![]()
за баланса:само преместването на акумулатора дава разлика от сигурно 5%,промяната на височината предница спрямо задница,количеството на бензин в резервоара,баласт и други,има хиляди начини да си направиш съотношението на масите
Интересното ми бе, как мериш тежината на двете оси.
ами първо меря едната,после другата


http://g.imagehost.org/0031/24062009077.jpg

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
pesho написа:[П.С. Ама аз пропуснах, че имаше няква заигравка с тоя твоя мокет и
разни стикерчета...... разнищих начи ква е работата




Пс. Малко по късно тази вечер ще има снимки и впечатления че днес успях да махна почти всичко
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Ето малко снимки от днес
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 25554n.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 25605y.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 25675i.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 25722e.jpg
Днес не остана време да изрежа и коритото за резервната но тея дни и на него щему дойде реда. Като махна и оригиналните седалки и като сложа коритата и от тях ще смъкна доста щото като ги вадих днес доста се озорих колко са тежички. Отзад съм оставил задната седалка и облегалката щото съвсем ми е грозно без тях но и те се махат за секунди та мога когато искам да ги смъкна. Абе има още неща за махане но за сега съм направил компромис пък ще видим. Взех си и алуминиев рифел който мисля да сложа на пода под краката поне да има малко фейс



http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 25554n.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 25605y.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 25675i.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 25722e.jpg
Днес не остана време да изрежа и коритото за резервната но тея дни и на него щему дойде реда. Като махна и оригиналните седалки и като сложа коритата и от тях ще смъкна доста щото като ги вадих днес доста се озорих колко са тежички. Отзад съм оставил задната седалка и облегалката щото съвсем ми е грозно без тях но и те се махат за секунди та мога когато искам да ги смъкна. Абе има още неща за махане но за сега съм направил компромис пък ще видим. Взех си и алуминиев рифел който мисля да сложа на пода под краката поне да има малко фейс


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
То постепенно , всеки ден след като се събудиш и като я видиш , ще се поотпуснеш и още малко ще я доскълцаш
После ще има псссс-т-т-т-т-т из Русе а полицаите ще се чудят мина ли нещо или радара се сбънгясва нещо
Георги Пенчев


Георги Пенчев
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани