За спортния филтър (K&N)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 25 Юни 2009, 16:19

zvetiko написа:Значи си наред-радвай се на колата и то не може дизел да не пуши,нали затова го вземаме да опушваме другите като ги изпреварваме. :mhihi:


:have one: :yes: :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 25 Юни 2009, 21:57

Пепи веригите ми ги смениха (уж) когато ми счупи мотора ;) Но и тогава не бяха барали помпата. След като си купих колата я водих на диагностика и показанията си бяха на фабрична настройка.

Поздрави и чакам да ядем пасти.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Мнение от methanol » 25 Юни 2009, 22:00

Лека по-лека лошото ми мнение за TDS-ите започна да се променя, главно се държи на постовете който по запознатите колеги от мен пишат последно време и това че днес имах щастието за пръв път да покарам Е34 TDS с чип и доста бях впечатлен. Успех колеги :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 25 Юни 2009, 22:04

methanol написа:Лека по-лека лошото ми мнение за TDS-ите започна да се променя, главно се държи на постовете който по запознатите колеги от мен пишат последно време и това че днес имах щастието за пръв път да покарам Е34 TDS с чип и доста бях впечатлен. Успех колеги :winky:


Здрасти, ако имаш желание можеш да споделиш впечатленията и евентуално какво е правено по колата и как се държи...

Благодаря

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Мнение от methanol » 27 Юни 2009, 10:50

Нямам идея какво му е правено знам само че е 93-та година и е с чип, но вървеше доста прилично след 2500рпм. Въпросният ТДС след месец време ще се продава на части и ще го пусна в нашия форум.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 27 Юни 2009, 11:04

те, така и завършват повечето чипосани TDS - на части :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Юни 2009, 11:14

@2bar написа:те, така и завършват повечето чипосани TDS - на части :D


След като им се радваш 700-800 К-да.Не като някоя 520-ка- ти натискаш педала на газта тя не помръдва,а като включиш климатика,се чудиш дали изобщо се движи. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 27 Юни 2009, 12:33

Не отново в лошата посока, колеги. :|
Иначе и при мен положението с топлия и студения старт е горе-долу като при колегата Peter Angelov, т.е. явно са ок нещата с ангренажа поне засега.
Съвсем не бих искал да обезсмислям нуждата от повече мощност на автомобила по принцип, но в крайна сметка колите ни имат достатъчни качества и преспокойно вдигат пределно допустимите по нашите пътища скорости (или поне доста по-бързо от повечето масови возила), за да се чувстваме по някакъв начин затруднени при пътуванията си...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 27 Юни 2009, 13:10

zvetiko написа:
@2bar написа:те, така и завършват повечето чипосани TDS - на части :D


След като им се радваш 700-800 К-да.Не като някоя 520-ка- ти натискаш педала на газта тя не помръдва,а като включиш климатика,се чудиш дали изобщо се движи. :mhihi:


пак говориш глупости ма карай,простено ти е ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Юни 2009, 15:01

kirililiev написа:
zvetiko написа:
@2bar написа:те, така и завършват повечето чипосани TDS - на части :D


След като им се радваш 700-800 К-да.Не като някоя 520-ка- ти натискаш педала на газта тя не помръдва,а като включиш климатика,се чудиш дали изобщо се движи. :mhihi:


пак говориш глупости ма карай,простено ти е ;)


Да и аз да се возех на изкорубена 520-ка като теб щях да съм толкова зле като теб. :mhihi:

За състезател като теб ,който казва ,че 518 върви добре и съветва да си го купят, какво повече мога да кажа.Изобщо някога през живота си качвал ли си се на повече от 150 к.с. за да знаеш за какво става на въпрос или върховното ти постижение е 520 power :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 27 Юни 2009, 15:24

абе, т'ва да издържи 700 - 800к км и то чипосана......доста смело изказване ми се види....за какво повишаване на мощността говорим? колко %?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Юни 2009, 15:44

@2bar написа:абе, т'ва да издържи 700 - 800к км и то чипосана......доста смело изказване ми се види....за какво повишаване на мощността говорим? колко %?


Може и без чип-180 к.с. с регулиране от плочката и изместване на въртящият момент към високите обороти,чрез намаляване на ъгъла на впръскване-колега е гледал своята на динамометър-320Нм.Ако се надуе и турбото ще отиде още нагоре ,но тогава колко ще издържи не знам.И да съм пределно ясен-считам ,че и 520i може спокойно да изкара тези километри-аз съм карал М20В25 до 800K и съм я продал в движение.Но дизеловият двигател М51 може с елементарни регулировки за половин час да се направи много по-динамичен от М50,където също може да се направят доста неща ,но много по-трудно и скъпо.Като твърдо считам ,че да подобряваш динамичните характеристики на колата си ,като я правиш с 200кг. по-лека,изкорубвайки всички ,което се сетиш,както е направил "състезателя" по-горе, не е решение на проблема ,а изразява някакъв психически проблем на извършващият го. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 27 Юни 2009, 16:12

zvetiko написа:Може и без чип-180 к.с. с регулиране от плочката и изместване на въртящият момент към високите обороти,чрез намаляване на ъгъла на впръскване-колега е гледал своята на динамометър-320Нм......


значи макс. около 20%. като отчетеш и факта, че грешката при повечето динамометри е над 10% и измерените стойности не се приравняват към нормалани атм. условия не вярвам да е повече от 10%, което си е в рамките на нормалното. от цялата работа започваш само да къдиш на празен ход :D

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Мнение от methanol » 27 Юни 2009, 18:08

Пак се почнахте :evil:
Offtopic: M20 RULEZ :weed:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 27 Юни 2009, 18:23

На Зъба веригите са сменяни... Дори аз ги държах преди него.. И са си хубави ( Виктор Рейнц, ако не се лъжа )... Мотора е добре сервизиран... А иначе незнам защо ги мъчите тия ТДСи... Мотора е сметнат за това натоварване, а вие ги пържите на повече налягане на турбината... Според мене е глупост, но вие си знаете... А и всеки от вас който кара ТДС знае каква е цената на ремонта...


Успех иначе...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook