Що за стока е 2,5i 24 V (192 hp) на Е34 ?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 31 Юли 2009, 13:55

Кире , да ти кажа ,че не си прав за износването на трансмисията апрямо разхода на гориво и то категорично :nono:

5 нови автомобила в семейството ми минаха от 2003 година до сега, два от тях са една и съща марка а останалите са различни ... да ти кажа лошото е в началото до 15 000 км когато точно трансмисията е нова ,стегната и разхода на гориво е чудовищен :help:
На Фокуса ,който и в момента се движи (1.4 16 V Duratec) разликата до и след 15000 км беше най-жестока , над 3,5 л/100 км разлика :!:

Колкото автомобила е по-стар , толкова е по-разработен , само съединителя и двигателя да са наред икономията е налице все повече :) Наистина за тези 5 години това явление се случваше всеки път ...

Пешо , tw134 е код чрез който можеш да разгледаш за коли в аутотрейдър-а :)


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 31 Юли 2009, 14:07

Да благодаря Пенчев, вече гледах и си харесах някой неща :D Обаче нещо се спирам на М3, макар че не ми е ясно нищо по отношение на този автомобил.

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=P

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=T

е това последното нещо много ми допада...

Но може би няма да загърбя мечтите си:

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=N

и

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=B

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 31 Юли 2009, 14:26

Penchev написа:Кире , да ти кажа ,че не си прав за износването на трансмисията апрямо разхода на гориво и то категорично :nono:

5 нови автомобила в семейството ми минаха от 2003 година до сега, два от тях са една и съща марка а останалите са различни ... да ти кажа лошото е в началото до 15 000 км когато точно трансмисията е нова ,стегната и разхода на гориво е чудовищен :help:
На Фокуса ,който и в момента се движи (1.4 16 V Duratec) разликата до и след 15000 км беше най-жестока , над 3,5 л/100 км разлика :!:

Колкото автомобила е по-стар , толкова е по-разработен , само съединителя и двигателя да са наред икономията е налице все повече :) Наистина за тези 5 години това явление се случваше всеки път ...

Пешо , tw134 е код чрез който можеш да разгледаш за коли в аутотрейдър-а :)


Георги Пенчев


мисля че нещо бъркаш,тва явление е комплексно и засяга най вече двигателя,,разхода на гориво наистина пада при добро разработване и намаляване на триенето,но то е до време,след 150,200 хиляди се наблюдава обратния ефект,заради износването,хлабините в мотора се увеличават,в трансмисията също контактните петна на зъбчатките се променят и се получават шумове,резонанс и натоварвания които увеличават разхода,няма да говоря за отлагания и кофти горива,за некоректна работа на разпръсквачи и ефтини части които допълнително влошават характеристиките на стария мотор.

та специално за трансмисията:от завода винаги е сметната и изчислена да е с най малко триене и точни контактни петна,всяко едно износване в лагери и забчатки води до намалена ефективност.
зъбчатите механизми и лагери нямат разработка :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 31 Юли 2009, 14:53

Peter Angelov написа:Да благодаря Пенчев, вече гледах и си харесах някой неща :D Обаче нещо се спирам на М3, макар че не ми е ясно нищо по отношение на този автомобил.

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=P

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=T

е това последното нещо много ми допада...

Но може би няма да загърбя мечтите си:

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=N

и

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=B


Колега, моля не разводнявайте хубавата тема. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 31 Юли 2009, 15:03

///peter написа:
Peter Angelov написа:Да благодаря Пенчев, вече гледах и си харесах някой неща :D Обаче нещо се спирам на М3, макар че не ми е ясно нищо по отношение на този автомобил.

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=P

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=T

е това последното нещо много ми допада...

Но може би няма да загърбя мечтите си:

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=N

и

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=B


Колега, моля не разводнявайте хубавата тема. :mhihi:


:ahah: :ahah: :ahah: :gives:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 31 Юли 2009, 15:06

Да бе знам че искаш да блеснеш отново, но остави Пенчев и Илиев да се изкажат, все пак е по интересно от това каква ти е мечтата ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 31 Юли 2009, 15:08

///peter написа:Да бе знам че искаш да блеснеш отново, но остави Пенчев и Илиев да се изкажат, все пак е по интересно от това каква ти е мечтата ;)


Аз съм си блеснал и без това :mhihi: :mhihi: ти не разбрали че ме боли шлема за твоите компететни мнения :welcome: :ahah:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 31 Юли 2009, 15:13

Голем си признавам те, сигурно си мислиш че си и тимаджия :mhihi: ама те моля когато видиш една от малкото смислени теми тук, да не осираш с това какво ще си купиш и за какво си мечтаеш ;) Благодаря!
А по темата съм напълно съгласен с kirililiev, някак ми се вижда меко казано странно, разходи от сорта на 10-12л/100км. за 2.5 цата. Особено на това голямо купе с цялата тая трансмисия. Принципно 2.0 и то на предни дават 14-15 градско, говоря за горе долу същите кила и години на производство :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 31 Юли 2009, 15:20

///peter написа:Голем си признавам те, сигурно си мислиш че си и тимаджия :mhihi: ама те моля когато видиш една от малкото смислени теми тук, да не осираш с това какво ще си купиш и за какво си мечтаеш ;) Благодаря!
А по темата съм напълно съгласен с kirililiev, някак ми се вижда меко казано странно, разходи от сорта на 10-12л/100км. за 2.5 цата. Особено на това голямо купе с цялата тая трансмисия. Принципно 2.0 и то на предни дават 14-15 градско, говоря за горе долу същите кила и години на производство :)


Колежке, ако четеш малко по точно ще видиш че тема няма, тук се коментират почти всички видове мотори, модели и т.н. А за това кой съм не бери грижа и леко със споменаването на разни букви, цифпи и т.н. :winky: :OT:

P.S. И сега да не почнеш пак на лична :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Ако беше чел малко по точно можеше да прочетеш че питам за М3, мотор и т.н. и то конкретно ако има хора които знаят :D обаче хоп появявасе един комплексар който много го обичам и се почва с тъпотиите.... :help:и почва да го вади колко е голем....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 31 Юли 2009, 15:36

Касиерчето, виж темата, виж и подфорума. Ориентирай се за къде са ти въпросчетата за м3 ;) А това дали ще споменавам буквите и цифрите, леко да не ми казваш ти на мен. ;)
Хайде че е края на месеца и имаш доста работа :mhihi: Трябва да приключваш сметките на служебните телефончета и да ми пуснеш една оборотка :mhihi:
Ай стига офф от мен :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 31 Юли 2009, 15:44

///peter написа:Касиерчето, виж темата, виж и подфорума. Ориентирай се за къде са ти въпросчетата за м3 ;) А това дали ще споменавам буквите и цифрите, леко да не ми казваш ти на мен. ;)
Хайде че е края на месеца и имаш доста работа :mhihi: Трябва да приключваш сметките на служебните телефончета и да ми пуснеш една оборотка :mhihi:


Ти наистина си доста голям комплексар, доказаго за пореден път :D
За цифрите и оборотките не мисли, че виж нещо се поболееш, то не е за хора с умствен капацитет като твоя :dummy: :D Има модератори и т.н. които ако решат ще ми кажат къде какво да пиша :!: Да ти пусна една оборотка няма как да стене, нямаш кеш да ми платиш :smoke:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 31 Юли 2009, 17:25

kirililiev написа:
Penchev написа:Кире , да ти кажа ,че не си прав за износването на трансмисията апрямо разхода на гориво и то категорично :nono:

5 нови автомобила в семейството ми минаха от 2003 година до сега, два от тях са една и съща марка а останалите са различни ... да ти кажа лошото е в началото до 15 000 км когато точно трансмисията е нова ,стегната и разхода на гориво е чудовищен :help:
На Фокуса ,който и в момента се движи (1.4 16 V Duratec) разликата до и след 15000 км беше най-жестока , над 3,5 л/100 км разлика :!:

Колкото автомобила е по-стар , толкова е по-разработен , само съединителя и двигателя да са наред икономията е налице все повече :) Наистина за тези 5 години това явление се случваше всеки път ...

Пешо , tw134 е код чрез който можеш да разгледаш за коли в аутотрейдър-а :)


Георги Пенчев


мисля че нещо бъркаш,тва явление е комплексно и засяга най вече двигателя,,разхода на гориво наистина пада при добро разработване и намаляване на триенето,но то е до време,след 150,200 хиляди се наблюдава обратния ефект,заради износването,хлабините в мотора се увеличават,в трансмисията също контактните петна на зъбчатките се променят и се получават шумове,резонанс и натоварвания които увеличават разхода,няма да говоря за отлагания и кофти горива,за некоректна работа на разпръсквачи и ефтини части които допълнително влошават характеристиките на стария мотор.

та специално за трансмисията:от завода винаги е сметната и изчислена да е с най малко триене и точни контактни петна,всяко едно износване в лагери и забчатки води до намалена ефективност.
зъбчатите механизми и лагери нямат разработка :idea:


Аз съм наясно с това което казваш в общия случай защото и държавни изпити съм полагал точно на това.Ти знаеш ,че има два вида износвания в автомобилите , това което видях с очите си е ,че дори сега 200 000 км по-късно Фокуса си е все така икономичен както си беше и на 30 000 км. За двигателя не говорим ,защото аз подчертах "при съединител и двигател в добро състояние" . Изхождам от мойта кола на над 700 000 км и въпросния Форд , който от нов върти километри в София всеки божи ден както и отвреме на време командировки.Никога от както имам комбито разхода не ми е мръднал ни най-малко а който и инжинер да се изкаже за износванията в трансмисията и двигателя за този огромен пробег няма как да се отрече че те са налице.Факта е ,че винаги където и когато и да пътувам , винаги колата ми харчи толкова колкото знам ,че ще изхарчи а всичките останали нови автомобили харчеха главоломно до 15-ия 20-и хиляден километър.

Моята теория за двигателите от нови е ,че в самите тях няма толкова много загуби в първите километри както е в трансмисиите - всички те по мои наблюдения си искат същото количество масло между смените , до момента ако изключим проблеми с генерациите на Форд-а и една Корса ,която пък "изритахме" на 25 000 км гаранционна още , други шумове не се наблюдават.Затова моето мнение е ,че именно там в трансмисиите отива много от енергията.Респективно за Митсубиши Л200 '07 година което е тежка и високо проходима машина с двойно предаване най-много се усещаше мъката от трансмисиите и то най-трудно излезе от "пубертета" с най-дълго поддържан висок разход и ниска максимална скорост (2 литра горница и 170 км/ч а след 35 000 км до момента разхода е столкова надолу и поддържа 190 км/ч) ...


Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Авг 2009, 13:05

tahsinov написа:Разхода градско ми дава около 16,5, извън града 10,5 при скорост 140-160км/ч.Градът ни не е голям,няма много чакане по светофари и.т.н.М60 моторите са с никасилово покритие, не знам да има такъв с алусилово, за което казват, че е по-добро.М62 са с алусилово покритие, но се вграждат в Е38, Е39.Казват, че алусила издържал повече на въздействието на сярата.Хубаво ще е да замериш компресията на цилиндрите ако имаш възможност.Слушай за шумове в главите,евентуално повдигачи и.т.н.Гледай за течове от гарнитури,по принцип каквото се гледа и на другите мотори.
Успех :yes: Да знаеш кефа е голям, разбира се има си цена :mhihi:

П.П. Фамилията ми е Тахсинов, г-н Пенчев ме прекръсти, трябва да му
подаря една риза :mhihi:
Благодаря колега и извинявай за грешката с фамилното ти име :uups: :uups:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook