Що за стока е 2,5i 24 V (192 hp) на Е34 ?
Модератор: Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Кире , да ти кажа ,че не си прав за износването на трансмисията апрямо разхода на гориво и то категорично
5 нови автомобила в семейството ми минаха от 2003 година до сега, два от тях са една и съща марка а останалите са различни ... да ти кажа лошото е в началото до 15 000 км когато точно трансмисията е нова ,стегната и разхода на гориво е чудовищен
На Фокуса ,който и в момента се движи (1.4 16 V Duratec) разликата до и след 15000 км беше най-жестока , над 3,5 л/100 км разлика :!:
Колкото автомобила е по-стар , толкова е по-разработен , само съединителя и двигателя да са наред икономията е налице все повече
Наистина за тези 5 години това явление се случваше всеки път ...
Пешо , tw134 е код чрез който можеш да разгледаш за коли в аутотрейдър-а
Георги Пенчев

5 нови автомобила в семейството ми минаха от 2003 година до сега, два от тях са една и съща марка а останалите са различни ... да ти кажа лошото е в началото до 15 000 км когато точно трансмисията е нова ,стегната и разхода на гориво е чудовищен

На Фокуса ,който и в момента се движи (1.4 16 V Duratec) разликата до и след 15000 км беше най-жестока , над 3,5 л/100 км разлика :!:
Колкото автомобила е по-стар , толкова е по-разработен , само съединителя и двигателя да са наред икономията е налице все повече

Пешо , tw134 е код чрез който можеш да разгледаш за коли в аутотрейдър-а

Георги Пенчев
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Да благодаря Пенчев, вече гледах и си харесах някой неща
Обаче нещо се спирам на М3, макар че не ми е ясно нищо по отношение на този автомобил.
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=P
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=T
е това последното нещо много ми допада...
Но може би няма да загърбя мечтите си:
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=N
и
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=B

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=P
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=T
е това последното нещо много ми допада...
Но може би няма да загърбя мечтите си:
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=N
и
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=B
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Penchev написа:Кире , да ти кажа ,че не си прав за износването на трансмисията апрямо разхода на гориво и то категорично![]()
5 нови автомобила в семейството ми минаха от 2003 година до сега, два от тях са една и съща марка а останалите са различни ... да ти кажа лошото е в началото до 15 000 км когато точно трансмисията е нова ,стегната и разхода на гориво е чудовищен![]()
На Фокуса ,който и в момента се движи (1.4 16 V Duratec) разликата до и след 15000 км беше най-жестока , над 3,5 л/100 км разлика :!:
Колкото автомобила е по-стар , толкова е по-разработен , само съединителя и двигателя да са наред икономията е налице все повечеНаистина за тези 5 години това явление се случваше всеки път ...
Пешо , tw134 е код чрез който можеш да разгледаш за коли в аутотрейдър-а
Георги Пенчев
мисля че нещо бъркаш,тва явление е комплексно и засяга най вече двигателя,,разхода на гориво наистина пада при добро разработване и намаляване на триенето,но то е до време,след 150,200 хиляди се наблюдава обратния ефект,заради износването,хлабините в мотора се увеличават,в трансмисията също контактните петна на зъбчатките се променят и се получават шумове,резонанс и натоварвания които увеличават разхода,няма да говоря за отлагания и кофти горива,за некоректна работа на разпръсквачи и ефтини части които допълнително влошават характеристиките на стария мотор.
та специално за трансмисията:от завода винаги е сметната и изчислена да е с най малко триене и точни контактни петна,всяко едно износване в лагери и забчатки води до намалена ефективност.
зъбчатите механизми и лагери нямат разработка

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Peter Angelov написа:Да благодаря Пенчев, вече гледах и си харесах някой нещаОбаче нещо се спирам на М3, макар че не ми е ясно нищо по отношение на този автомобил.
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=P
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=T
е това последното нещо много ми допада...
Но може би няма да загърбя мечтите си:
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=N
и
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=B
Колега, моля не разводнявайте хубавата тема.

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
///peter написа:Peter Angelov написа:Да благодаря Пенчев, вече гледах и си харесах някой нещаОбаче нещо се спирам на М3, макар че не ми е ясно нищо по отношение на този автомобил.
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=P
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=T
е това последното нещо много ми допада...
Но може би няма да загърбя мечтите си:
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=N
и
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=B
Колега, моля не разводнявайте хубавата тема.




- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Да бе знам че искаш да блеснеш отново, но остави Пенчев и Илиев да се изкажат, все пак е по интересно от това каква ти е мечтата 

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
///peter написа:Да бе знам че искаш да блеснеш отново, но остави Пенчев и Илиев да се изкажат, все пак е по интересно от това каква ти е мечтата
Аз съм си блеснал и без това




- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Голем си признавам те, сигурно си мислиш че си и тимаджия
ама те моля когато видиш една от малкото смислени теми тук, да не осираш с това какво ще си купиш и за какво си мечтаеш
Благодаря!
А по темата съм напълно съгласен с kirililiev, някак ми се вижда меко казано странно, разходи от сорта на 10-12л/100км. за 2.5 цата. Особено на това голямо купе с цялата тая трансмисия. Принципно 2.0 и то на предни дават 14-15 градско, говоря за горе долу същите кила и години на производство


А по темата съм напълно съгласен с kirililiev, някак ми се вижда меко казано странно, разходи от сорта на 10-12л/100км. за 2.5 цата. Особено на това голямо купе с цялата тая трансмисия. Принципно 2.0 и то на предни дават 14-15 градско, говоря за горе долу същите кила и години на производство

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
///peter написа:Голем си признавам те, сигурно си мислиш че си и тимаджияама те моля когато видиш една от малкото смислени теми тук, да не осираш с това какво ще си купиш и за какво си мечтаеш
Благодаря!
А по темата съм напълно съгласен с kirililiev, някак ми се вижда меко казано странно, разходи от сорта на 10-12л/100км. за 2.5 цата. Особено на това голямо купе с цялата тая трансмисия. Принципно 2.0 и то на предни дават 14-15 градско, говоря за горе долу същите кила и години на производство
Колежке, ако четеш малко по точно ще видиш че тема няма, тук се коментират почти всички видове мотори, модели и т.н. А за това кой съм не бери грижа и леко със споменаването на разни букви, цифпи и т.н.


P.S. И сега да не почнеш пак на лична



Ако беше чел малко по точно можеше да прочетеш че питам за М3, мотор и т.н. и то конкретно ако има хора които знаят


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Касиерчето, виж темата, виж и подфорума. Ориентирай се за къде са ти въпросчетата за м3
А това дали ще споменавам буквите и цифрите, леко да не ми казваш ти на мен.
Хайде че е края на месеца и имаш доста работа
Трябва да приключваш сметките на служебните телефончета и да ми пуснеш една оборотка
Ай стига офф от мен


Хайде че е края на месеца и имаш доста работа


Ай стига офф от мен

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
///peter написа:Касиерчето, виж темата, виж и подфорума. Ориентирай се за къде са ти въпросчетата за м3А това дали ще споменавам буквите и цифрите, леко да не ми казваш ти на мен.
![]()
Хайде че е края на месеца и имаш доста работаТрябва да приключваш сметките на служебните телефончета и да ми пуснеш една оборотка
Ти наистина си доста голям комплексар, доказаго за пореден път

За цифрите и оборотките не мисли, че виж нещо се поболееш, то не е за хора с умствен капацитет като твоя




- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
kirililiev написа:Penchev написа:Кире , да ти кажа ,че не си прав за износването на трансмисията апрямо разхода на гориво и то категорично![]()
5 нови автомобила в семейството ми минаха от 2003 година до сега, два от тях са една и съща марка а останалите са различни ... да ти кажа лошото е в началото до 15 000 км когато точно трансмисията е нова ,стегната и разхода на гориво е чудовищен![]()
На Фокуса ,който и в момента се движи (1.4 16 V Duratec) разликата до и след 15000 км беше най-жестока , над 3,5 л/100 км разлика :!:
Колкото автомобила е по-стар , толкова е по-разработен , само съединителя и двигателя да са наред икономията е налице все повечеНаистина за тези 5 години това явление се случваше всеки път ...
Пешо , tw134 е код чрез който можеш да разгледаш за коли в аутотрейдър-а
Георги Пенчев
мисля че нещо бъркаш,тва явление е комплексно и засяга най вече двигателя,,разхода на гориво наистина пада при добро разработване и намаляване на триенето,но то е до време,след 150,200 хиляди се наблюдава обратния ефект,заради износването,хлабините в мотора се увеличават,в трансмисията също контактните петна на зъбчатките се променят и се получават шумове,резонанс и натоварвания които увеличават разхода,няма да говоря за отлагания и кофти горива,за некоректна работа на разпръсквачи и ефтини части които допълнително влошават характеристиките на стария мотор.
та специално за трансмисията:от завода винаги е сметната и изчислена да е с най малко триене и точни контактни петна,всяко едно износване в лагери и забчатки води до намалена ефективност.
зъбчатите механизми и лагери нямат разработка
Аз съм наясно с това което казваш в общия случай защото и държавни изпити съм полагал точно на това.Ти знаеш ,че има два вида износвания в автомобилите , това което видях с очите си е ,че дори сега 200 000 км по-късно Фокуса си е все така икономичен както си беше и на 30 000 км. За двигателя не говорим ,защото аз подчертах "при съединител и двигател в добро състояние" . Изхождам от мойта кола на над 700 000 км и въпросния Форд , който от нов върти километри в София всеки божи ден както и отвреме на време командировки.Никога от както имам комбито разхода не ми е мръднал ни най-малко а който и инжинер да се изкаже за износванията в трансмисията и двигателя за този огромен пробег няма как да се отрече че те са налице.Факта е ,че винаги където и когато и да пътувам , винаги колата ми харчи толкова колкото знам ,че ще изхарчи а всичките останали нови автомобили харчеха главоломно до 15-ия 20-и хиляден километър.
Моята теория за двигателите от нови е ,че в самите тях няма толкова много загуби в първите километри както е в трансмисиите - всички те по мои наблюдения си искат същото количество масло между смените , до момента ако изключим проблеми с генерациите на Форд-а и една Корса ,която пък "изритахме" на 25 000 км гаранционна още , други шумове не се наблюдават.Затова моето мнение е ,че именно там в трансмисиите отива много от енергията.Респективно за Митсубиши Л200 '07 година което е тежка и високо проходима машина с двойно предаване най-много се усещаше мъката от трансмисиите и то най-трудно излезе от "пубертета" с най-дълго поддържан висок разход и ниска максимална скорост (2 литра горница и 170 км/ч а след 35 000 км до момента разхода е столкова надолу и поддържа 190 км/ч) ...
Георги Пенчев
Благодаря колега и извинявай за грешката с фамилното ти имеtahsinov написа:Разхода градско ми дава около 16,5, извън града 10,5 при скорост 140-160км/ч.Градът ни не е голям,няма много чакане по светофари и.т.н.М60 моторите са с никасилово покритие, не знам да има такъв с алусилово, за което казват, че е по-добро.М62 са с алусилово покритие, но се вграждат в Е38, Е39.Казват, че алусила издържал повече на въздействието на сярата.Хубаво ще е да замериш компресията на цилиндрите ако имаш възможност.Слушай за шумове в главите,евентуално повдигачи и.т.н.Гледай за течове от гарнитури,по принцип каквото се гледа и на другите мотори.
УспехДа знаеш кефа е голям, разбира се има си цена
П.П. Фамилията ми е Тахсинов, г-н Пенчев ме прекръсти, трябва да му
подаря една риза


43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани