Над 200км/ч. загрява
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- comeon1985
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 14.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520; E39 520; E36 318
ае а виското как е?? Защото на всяко BMW има три, четири елементарни неща от който може да загрява:
1.Водна помпа
2.Вискозен съединител на перката
3...
4...
при мен беше виско
1.Водна помпа
2.Вискозен съединител на перката
3...
4...
при мен беше виско

...не можеш да промениш картите, които са ти раздадени...но можеш да промениш начина, по който да ги изиграеш...
BMW E34 M5 Tribute
http://www.vbox7.com/play:7199fc05



BMW E34 M5 Tribute

http://www.vbox7.com/play:7199fc05
При тази скорост не е от виското, понеже потока с въздух е много силен. Според мен е затлачен радиатора отвътре и водата неможе да циркулира правилно.
Още веднъж да кажа, че не е нормално да загрява при тази скорост, защото аз при 200-210 съм на 6000-6300 оборота и нямам проблеми със загряването при поддържане на тази скорост.
Още веднъж да кажа, че не е нормално да загрява при тази скорост, защото аз при 200-210 съм на 6000-6300 оборота и нямам проблеми със загряването при поддържане на тази скорост.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
седана който карах(двайска стария мотор) му бях сменил помпа термостат и виско при това от най хубавите
въпреки това при поддържане на 180-200 стрелката леко подминаваше 12 часа и си оставаше така....проблеми от това не произтекоха при все че е карана в такъв режим доста пъти и доста продължително.причината обаче не ми стана ясна.не бях чистил радиатора така че това ме навежда на мисълта че може би причината е в него.

въпреки това при поддържане на 180-200 стрелката леко подминаваше 12 часа и си оставаше така....проблеми от това не произтекоха при все че е карана в такъв режим доста пъти и доста продължително.причината обаче не ми стана ясна.не бях чистил радиатора така че това ме навежда на мисълта че може би причината е в него.
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- comeon1985
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 14.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520; E39 520; E36 318
.... стрелката леко подминаваше 12 часа
и при мене щото??? Свалих водната помпа - оказа се нова
изчистих радиатора - източих го, промих го, смених виско.....ае очите трябва да са на температурата според мен..тва с колко караш и оборотите
немат значение
важното е стрелката да не е у ютеницата 
и при мене щото??? Свалих водната помпа - оказа се нова

изчистих радиатора - източих го, промих го, смених виско.....ае очите трябва да са на температурата според мен..тва с колко караш и оборотите



...не можеш да промениш картите, които са ти раздадени...но можеш да промениш начина, по който да ги изиграеш...
BMW E34 M5 Tribute
http://www.vbox7.com/play:7199fc05



BMW E34 M5 Tribute

http://www.vbox7.com/play:7199fc05
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
TUZara` написа:това са коли по на 15 години колега .... правилната тема е " КОЛАТА МИ ВСЕ ОЩЕ ИЗДЪЖА ПО 5мин. С 200-210км/ч " а не че загрява.... нормално да загрява...
Каква е тая върховна простотия

Виж си радиатора
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
TUZara` написа:това са коли по на 15 години колега .... правилната тема е " КОЛАТА МИ ВСЕ ОЩЕ ИЗДЪЖА ПО 5мин. С 200-210км/ч " а не че загрява.... нормално да загрява...
колега,магистралата варна шумен я вземам на 6500 оборота с такава 18 годишна барака,ходя и по много състезания,кара се само в лютеницата.това колко ти е годишна колата нищо не значи,като си прост палачор може и на една година кола да е пълен дроб

- №0123456789
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525tds
- Мечтае да кара: Винаги BMW
kraininski написа:седана който карах(двайска стария мотор) му бях сменил помпа термостат и виско при това от най хубавите
въпреки това при поддържане на 180-200 стрелката леко подминаваше 12 часа и си оставаше така...
Е за това говоря! Всичко е чисто (и това е сигурно), а загряването беше на лице. Както сами разбирате никой от нас не се е юрнал да кара постоянно така затова и не е сериозен проблем който очаква задължително решаване, но липсата на нормално логично обяснение ме накара да чуя и Вашите мнения.
Благодаря на всички ви.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Добре деее,на +30 град. вие какво очаквате ??? Аз Мерца и със 180 като съм карал понякога почва да загрява ... Това си е нормално ! Вие да не мислите че тез помпи въртят целият антифриз,или какъвто охл. агент ползвате,после вижте и радиатора,тез ламелки са по мах 2мм широки,с това налягане като мине оттам за сек да не мислиш че лед влиза да се върти ... Пак си е загретият антифриз! Има и друго обаче,провери колко е плътен самият антифриз или го разреди с малко вода да стане по-течен!!! То ако по-високата скорост значеше по-ниска темп.,представятели си лятото какво щеше да е ...Егах тез самолети дето ще са по пътищата .... Недейте така! Абсолютно закономерно е това което е станало ... Няма кола която да не си повиши раб. темп. на по-високи обороти .... Аз на 25 и повече градуса по стрелка ми е затварял термостата,ама това по едно спускане с леко подаване на газ от време на време,да може да се завърти антифриза,и да минава свободно през радиатора,не под налягане,защото при тез скороси се получава точно това ... Нагнетяване на антифриза в радиатора,по-трудно въртене на самата помпа и ето ти резултата .... Лошото е ако почне да прегрява,иначе моментно повишаване на темп. не е опасно,и няма място за паника!
Ма при вас е друга хавата ...
Ма при вас е друга хавата ...

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
с тдс-а минавам софия пловдив за 40-45 мин с минимална скорост 180 тук таме пък не е мърдала температурата от нормалното си място...има и един друг факт обаче - при такава скорост принципно леко почишената температура не е опасна за двигателя заради високата скорост с която циркулира антифриза...така че това не би трябвало да е проблем.лошо може да стане ако карайки с 220 спреш и изгасиш колата....ако 2-3 мин след това дадеш контакт ще се учудиш колко е скочила температурата на мотора....извода е след такова продължително бързо каране да позволиш на колата да се охлади при малка скорост или на място с работещ мотор
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Ами и БМВ съм имал,и си качваше леко раб. темп. при високи скорости
Колата беше 318 М10 .... С нов радиатор и т.н.! Не съм видял още кола която като я настъпиш да вдигне 5-10 град.,за мен е нелогично да не го направи ..... Все пак 200-210 си е сериозно изпитание за охл. система ...
Колата беше 318 М10 .... С нов радиатор и т.н.! Не съм видял още кола която като я настъпиш да вдигне 5-10 град.,за мен е нелогично да не го направи ..... Все пак 200-210 си е сериозно изпитание за охл. система ...
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Която охладителна система, случайно се смята за скорост която колата може да поддържа. Определено не е нормално да вдига температура 

- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Не мога да кажа точно ... Факт е че всички коли които съм карал досега са повишавали темп.,когато ги карам на високи скорости ... Мове и да са било проблемни .... 

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
ивчо написа:Не мога да кажа точно ... Факт е че всички коли които съм карал досега са повишавали темп.,когато ги карам на високи скорости ... Мове и да са било проблемни ....
Или по-точно това което се продава на пазара е "топ"

След като имаш нови радиатори, термостати и виско перки (в случая), не би следвало колата да загрява, е разбира се ако не е излезла от завода с този проблем.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
аз в момента съм със сменен воден радиатор, нов дифузиор, почистена пластина на виското и бих казал че и с 20 и с 200км/ч не загрява.

50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани