е34 загрява,въпрос?
Модератор: Технически модератори
saint85 написа:.... даже мога да добавя и още некой и друг инструмент
2ри спомагателен инструмент - Голем Лиген под колата за да може да си налееш това което е изтекло при свалянето на радиатора и да си го сипеш обратно![]()
3ти уред сито или цедка като връщаш обратно водата да не се напъхат лайната които са в лигена
Колеги причината за тази тема е именно икономията от навременната смяна на антифриза и обратното налииване на "това което е изтекло при свалянето на радиатора"
Дали "това което е изтекло при свалянето на радиатора" има нещо общо с антифриз и свойствата които има или би трябвало да има
Дали може посредством "уред сито или цедка" да се отстранят напълно твърдите примеси (защото не вярвам някой да се надява този уред да оправи и химическия състав на "лайната които са в лигена ")
Аз лично не разбирам как във всеки втори пост се препоръчва измиване на системата и на края се препоръчва връщането на това което е източено преди промивката?
И в крайна сметка колко ще е икономията от цялото това упражнение до момента на появяване на следващата тема с подобни снимки?
Това разбира се е мое лично мнение, но си струва да се замислите
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Колега, виж само колко са широки каналите на радиатора и сам прецени с тази гняс в системата какво може да се е случило с него. Този на снимката е от ТДС, но предполагам, че бензиновия не е по-различен отвътре.


- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
tsb_bg написа:saint85 написа:.... даже мога да добавя и още некой и друг инструмент
2ри спомагателен инструмент - Голем Лиген под колата за да може да си налееш това което е изтекло при свалянето на радиатора и да си го сипеш обратно![]()
3ти уред сито или цедка като връщаш обратно водата да не се напъхат лайната които са в лигена
Колеги причината за тази тема е именно икономията от навременната смяна на антифриза и обратното налииване на "това което е изтекло при свалянето на радиатора"
Дали "това което е изтекло при свалянето на радиатора" има нещо общо с антифриз и свойствата които има или би трябвало да има
Дали може посредством "уред сито или цедка" да се отстранят напълно твърдите примеси (защото не вярвам някой да се надява този уред да оправи и химическия състав на "лайната които са в лигена ")
Аз лично не разбирам как във всеки втори пост се препоръчва измиване на системата и на края се препоръчва връщането на това което е източено преди промивката?
И в крайна сметка колко ще е икономията от цялото това упражнение до момента на появяване на следващата тема с подобни снимки?
Това разбира се е мое лично мнение, но си струва да се замислите
Възможно най-глупавото нещо, което можеш да направиш е да филтрираш(ако е възможно да мине през цедка) тази течност и да я върнеш в охладителната система

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Нищо няма да се филтрира - по-добре, ако няма финасова възможност колегата, да си купи само 1 литър концентрат и да го разтвори с вода, но нова-чиста, а не тази мътилка... но поне малко антифриз трябва да има - смазочните му свойства са много по-добри от на водата, а и помага срещу корозията.
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
ре
Така е колеги грешката е моя извинявам се бях забравил за гадоста която изтича от радиатора на колегата
Аз понеже съм правил промивка на цяялата система и то скоро и за това си върнах всичко което изтече обратно ама си беше бистро и чисто

Аз понеже съм правил промивка на цяялата система и то скоро и за това си върнах всичко което изтече обратно ама си беше бистро и чисто
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
lucky7o написа:Само информативно (за сега) ако е пукната главата или е издухала гарнитурата какво се прави ?
Какви части се сменят и колко (горе долу) пари ще заминат ?
Попрочетох темите за "пукнати глави" До колкото разбрах при тези с по-новия мотор излиза по-скъпо,моят не е от тях
Ако искаш да я направиш за да си я караш сваляш главата и я носиш за :
проверка за цепки,шлаиф,смяна гумички на глапани,пасване на клапани и си я мяташ обратно с нова гарнитура и ангренажен ремък ако не си го сменял скоро!Идеята е да се направи всичко на куп а не пак да разхвърляш мотора след 2-3-5 месеца!А цената зависи-200-300 лева щом е стария мотор!
IAV написа:lucky7o написа:Само информативно (за сега) ако е пукната главата или е издухала гарнитурата какво се прави ?
Какви части се сменят и колко (горе долу) пари ще заминат ?
Попрочетох темите за "пукнати глави" До колкото разбрах при тези с по-новия мотор излиза по-скъпо,моят не е от тях
Ако искаш да я направиш за да си я караш сваляш главата и я носиш за :
проверка за цепки,шлаиф,смяна гумички на глапани,пасване на клапани и си я мяташ обратно с нова гарнитура и ангренажен ремък ако не си го сменял скоро!Идеята е да се направи всичко на куп а не пак да разхвърляш мотора след 2-3-5 месеца!А цената зависи-200-300 лева щом е стария мотор!
Стария мотор е аз нищо не съм сменял тъй като я зех преди една седмица и незнам какво и е дереджето,а и не разбирам

Едно приятелче ми дава мотор 2.5 за 600лв та си мислех ако ще трябва да давам куп пари по-добре да го сложа него,не че ще се засили кой знае колко


някъде имаше тема дали може да се сложи по-мощен двигате, не съм сигурен дали ще влезе на стойките. а колкото до ремонт на мен смяна на сегменти и 3 нови гарнитури ми излезе около 300 - 350 лева
самата гарнитура е около 30. това е без работа, ако имаш подходящи инструменти за 3 дни и сам си го правиш
ако можеш измери първо компресията (но си нямам идея колко точно трябва да е срещал сам инфо за 8-9, а на други пише 10-12, така че някой по-разбиращ трябва да каже колко точно е)
самата гарнитура е около 30. това е без работа, ако имаш подходящи инструменти за 3 дни и сам си го правиш

Мога да кажа само - б*си какви коли се купуват . Съжалявам колега
. Ако бях аз щях да се опитам да я върна.
Хората не разбраха , че скапана Е34-ка няма смисъл да се купува, защото ремонтите, които ще трябва да направиш, частите, които трябва да купиш и времето , което ще загубиш просто не си заслужава !!! Купи си поддържана Е34-ка, пък ако ще и за 5000.

Хората не разбраха , че скапана Е34-ка няма смисъл да се купува, защото ремонтите, които ще трябва да направиш, частите, които трябва да купиш и времето , което ще загубиш просто не си заслужава !!! Купи си поддържана Е34-ка, пък ако ще и за 5000.
Pavlinius написа:Мога да кажа само - б*си какви коли се купуват . Съжалявам колега. Ако бях аз щях да се опитам да я върна.
Хората не разбраха , че скапана Е34-ка няма смисъл да се купува, защото ремонтите, които ще трябва да направиш, частите, които трябва да купиш и времето , което ще загубиш просто не си заслужава !!! Купи си поддържана Е34-ка, пък ако ще и за 5000.
Хм аз не се "плаша" толко колкото вас.Че какво толко може да има на една кола? айде 1000лв да дам за основен ремонт на този двигател или да сложа друг и си е перфектна...То ако имах 5к излишни и аз бих предпочел да взема някоя запазена от колкото тази,НО няма

Опитах се да обезвъздуша първо,за да видя дали ще надува от някъде,но нещо не успях... Отвъртях само капачката на радиатора и запалих колата.Доста мехури излезнаха,но топло така и не задуха... Едно аверче имам дето се занимава с коли (монтьорче е) каза,че трябвало да отвия и "това" дето са ми навили на радиатора от горе и тогава да обезвъздушавам... Петък ще я погледне той колата,че аз нямам и мн време и ще видиме какво ще я правим

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
lucky7o написа:...айде 1000лв да дам за основен ремонт на този двигател или да сложа друг и си е перфектна...
А дано да не се убедиш сам колко си далече от истината


е това навитото трябва да го махнеш докато сипваш вода, аз лично имам пробка и на термостата и нея си отвъртам, даже може и някоя мацка да хванеш да подуха в казанчето
, майтапа на страна ама аз така правя, отварям всички възможни отвори по системата, сипвам в казанчето докато започне да прелива и след това почвам да духам, докато започне да тече вода, първо при термостата и после на радятора, после я паля (преди това трябва да е работила малко, че иначе няма да е отворен големия кръг и радятора ще седи празен), може и да сипеш директно в маркуча който отива към радятора, има доста начини, желание трябва ама в тоя дъжд
успех


успех

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
системата е сигурно адски затлачена ,представи си каква гняс само би излязла от вътрешния радиатор за парното мож еи за това да не диха защото просто няма къде д амине водата..някаде бях писал по повод това мисля в една от мойте теми ,,,и на Андрей за почистване на радиатора...99% работи ,пробвано
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани