Странен проблем - Тресе при работа - М50Б20 ?!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 24 Мар 2009, 21:19

Пробваи с други от друга кола за да си сигорен че не е от тях.
Отстраняваи 1 по 1 нещата да си сигорен че не е от тях.
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 24 Мар 2009, 21:21

Да де ама...не всеки си дава ей така лулите :).. + това познавам всичко на всичко двама души с М50 :(

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 24 Мар 2009, 21:21

net_master написа:Ами...свалих клемата за около 10-тина мин...обаче после не се сетих да карам, само запалих замалко ама нямаше никаква разлика...А дебитомера го свалих да го дам на едно френдче да го пробва на неговото Е36...ама той като го видя и са опули, вика че неговия дебитомер бил доста по-различен и по-малък...а неговия мотор е М50Б20 :).....
А каква е електрониката на колата Сименс или Бош

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 24 Мар 2009, 21:23

ха....тука ме хвана неподоготвен...не знам ако има някво значение колата е 1990 г.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 24 Мар 2009, 21:26

net_master написа:ха....тука ме хвана неподоготвен...не знам ако има някво значение колата е 1990 г.
Би трябвало да е Бош ама найдобре както те посъветваха пшовечето колеги иди първо на диагностика да ти изчистят грешките запали пак колата и да видят дали не е засякло някоя нова грешка да ти проверят бубините.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 24 Мар 2009, 23:36

Земи раздвижи малко колата да се осъзнае компа и кажи после как е
Това за лулите че са напукани долу не е добре :!:

Като подаваш рязко газ глъхне ли или само тресе ако глъхне и се дави виж си всички маркучи за въздох може нещо случайно да си разбутал и да смуче въздох от някаде ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 24 Мар 2009, 23:38

Само тресе и след 3-4000 оборота почти не си личи, че има проблем

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 24 Мар 2009, 23:43

net_master написа:Само тресе и след 3-4000 оборота почти не си личи, че има проблем


Ако наистина е така,значи смуче въздух от някаде!
Пробваи да затиснеш дебитомера така че да не засмуква от там,ако не огасне търсиш от къде смуче въздух.
ИзображениеИзображениеИзображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 25 Мар 2009, 0:01

S_h_e_f_a написа:
net_master написа:Само тресе и след 3-4000 оборота почти не си личи, че има проблем


Ако наистина е така,значи смуче въздух от някаде!
Пробваи да затиснеш дебитомера така че да не засмуква от там,ако не огасне търсиш от къде смуче въздух.
Тя може малко въздух да смуче от другаде което при запушването на дебитомера да не се осети докато работи двигателя се ослушвай дали от някъде не се чува леко съскане и евентуално ако смуче въздух от някъде да го усетиш .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 25 Мар 2009, 0:16

Като каза съскане..нормално ли е да пресъсква като го гася?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 25 Мар 2009, 1:51

За въздуховодите - не зная колко е ефективно, ама един майстор ми търсеше на моята пробит маркуч със някакъв спрей: докато работи - пръскаш и ако имало пробито като засмуче гаснела колата. Нямам личен опит със спрея.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 25 Мар 2009, 9:26

net_master написа:Само тресе и след 3-4000 оборота почти не си личи, че има проблем

нагоре е нормално да не го усещаш, просто честотата става по-голяма и е по-трудно доловимо. На мен ми правеше така, понеже работеше на 5 цилиндъра заради компютъра. Провери всичко и разбери къде е проблема. Ако имаш изгорял канал на компютъра има вероятност да мога да го оправя ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 25 Мар 2009, 9:55

Чета, чета и моето момче не искам да те плаша ама няма нищо вечно. Колата ти е 90г. не знам кой е предния собственик ама ако е бил Италианец да знаеш, че бобините ти и кабелите за свещи са оригиналните, демек никога не са сменяни. Почвай да си събираш пари за кабели и бобини. Тук имаше един колега (Явор се казва) с лама на аватара имаше оригинални! кабели за свещи и им искаше 200лв. (доста добра цена). Не се колебай да си купиш такива ако можеш.

Имаше подобна тема и др. колеги препоръчваха свещи NGK. И не си купувай най-евтините възможни бобини или др. части, че после ще ти излезе през носа това.

За справка прочети темата за водната помпа на ТДС на Владос. Там са му продали водна помпа уж италианска, а после се оказа, че е китайска и за 6 месеца се е скапала.

Усещаш ли какво имам предвид?

Да знаеш, че частите са малко скъпи при е34, но за тава пък сменяш 1 път и после даваш само газ. И един съвет от мен - махни газовата, само ядове ще имаш. 1 път ще ти гръмне и после ще плачеш за дебитомер (700лв. нов, 150-200лв. на 2-ра ръка) и смяната на свещи, лули и филтри е по-често. Демек икономисваш сега и после даваш същите пари за ремонти и части. Май няма смисъл според мен.

Или ГИ или нищо.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 25 Мар 2009, 10:07

Като заключение мога да кажа
1. Комп- грешки диагностика требе
2. Въздох -те са няколко маркуча провери ги сичките и виж дали тоя гофрирания добре ли е стегнат там кадето влиза при дроселовата клапа -не трябва да мърда

И пак да се повторя :) направи ли вече 50-тина км. на колата да се настрои адаптивната памет ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 25 Мар 2009, 12:16

Зъбчо, на М50 кабели не се сменят! Само бобините и лулите да си види.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook