Една статиика....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 07 Яну 2009, 20:33

ти си мислиш,че върви,щот не ви е набарал някой опел по магистралката или нещо тди :mhihi:
ся сериозно-а някви наблюдения за емчовица и 540 :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 08 Яну 2009, 1:22

Penchev написа:
павката написа:като сте се возили някои по тия емчовици,колко е разликата от малката и голямата :mhihi:


Аз в голямата не съм се кавал даже ,като знам ,че до 160 км/ч от място 3,8 литровата ускорява за 1,7 секунди по-бързо и с нарастване на скороста нараства и преднината в прогресия просто се плаша ,като знам доста добре 3,6 как излита :shock:

sve се пускА преди около 2 години с едно момче ,което току-що си беше купил голямата ,но с 5 скорости ,изобщо не й беше свикнал и стартовете вървяха "грешка=загуба" ...


Георги Пенчев




Ето какво показва километража на 3,8 литровата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 08 Яну 2009, 2:04

що карате на дълги бре, така заслепявате :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Яну 2009, 2:10

павката написа:ти си мислиш,че върви,щот не ви е набарал някой опел по магистралката или нещо тди :mhihi:
ся сериозно-а някви наблюдения за емчовица и 540 :roll:


И такъв тест се направи с Азраил докато имаше 540-ска с 6 ръчни :arrow: от старта светльо доколкото си спомням му взимаше половин кола на самия старт и до трета горе-долу се държаха ,после в обороти на 3-та ///М-ката започваше да го дърпа и така нататък :idea: Осмака е мощен двигател ,но толкова :) Там където са пипали онези лудитеб инженери е страшно :mhihi:

Юли , на 6800 мин-1 близо 265 км/ч са далеч от краят 8)
Аз съм със скоростна кутия Гетраг 280/5 от 3,6 литра ///М-ка и 3,64 финално предаване и на 5800 мин-1 съм с 235 км/ч а на 6300 мин-1 стрелката на скоростомера ми влезе при брояча на изминатото разстояние :shock: по онова адското спускане към Перник от Дупница а сметни какво ще стане с малко по-дълга кутия от мойта + диференциал 3,15 за 700 мин-1 до ограничител :mhihi:
Аз ще опитам, да позная :arrow: 300 км/ч при положение ,че някой е пипнал по електронен път ограничението :twisted: :twisted: :twisted:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 08 Яну 2009, 9:28

еми юлито показа-265км при крайни обороти,вече с друга трансмисия колко ще позволи мощността..няма как да разберем :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Яну 2009, 10:17

павката написа:еми юлито показа-265км при крайни обороти,вече с друга трансмисия колко ще позволи мощността..няма как да разберем :D


Павка ,далеч не са крайни човек ;) Пак повтарям - колата влиза на прекъсвач без големи зорове :idea: Ако колата е с 6 скорости на 6-та оборотомера трябва да е малко по-назад според мен ...


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 08 Яну 2009, 10:25

Penchev написа:
павката написа:еми юлито показа-265км при крайни обороти,вече с друга трансмисия колко ще позволи мощността..няма как да разберем :D


Павка ,далеч не са крайни човек ;) Пак повтарям - колата влиза на прекъсвач без големи зорове :idea: Ако колата е с 6 скорости на 6-та оборотомера трябва да е малко по-назад според мен ...


Георги Пенчев


Тази е с 5 скорости, и може и това да я спъва Гоше :winky: само не знам защо си мисля че 3,6 литровата е малко повече на макс спиид, или поне така сам чувал, или таз на SVE вървеше мноооо :twisted:

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 08 Яну 2009, 14:43

павката написа:еми юлито показа-265км при крайни обороти,вече с друга трансмисия колко ще позволи мощността..няма как да разберем :D


"крайните обороти" са 7500... така, че спокоино ще отиде на 300км/ч 3.8л.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 08 Яну 2009, 18:29

нещо се объркахме,говоря за това каква скорост може да се поддържа,без да влияе на двигателя,а тези 7500 са си вече в червеното и това е моментна...мое мнение :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 08 Яну 2009, 18:51

павката написа:нещо се объркахме,говоря за това каква скорост може да се поддържа,без да влияе на двигателя,а тези 7500 са си вече в червеното и това е моментна...мое мнение :roll:


На всички БМВта (не М) м/у 6-6.5 е червено, но не нзачи че неможе да се кара с 64**об/мин (точно преди прекъсвач), ако двигателя е читав, кара се с хубаво масло и т.н. това не му е проблем, изпробвано е доста пъти от доста хора.На повечето БМВта така са им изчислени скорости-диф че максималнатаскорост се постига точно при тези обороти.При това полужение не виждам проблем да караш с 74**об/мин и да потдържаш такава скорост, макар, че това е невъзможно в БГ, а и малко хора биха карали така където и да е било. :confused:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Яну 2009, 19:11

павката написа:нещо се объркахме,говоря за това каква скорост може да се поддържа,без да влияе на двигателя,а тези 7500 са си вече в червеното и това е моментна...мое мнение :roll:


Ограничителя на оборотите е сложен за да предпазва двигателя от претоварване следствие на прекомерно високи честоти на въртене :idea: Там има запас - задължителен принцип на всички производители.

Колко много хора си местят ограничителите на оборотите нагоре в скалата и карат на яка ръчка ,верно някой изреве някой път ,че е имало "дум-тряс" клапани с бутала ,но рядко и при съвсем неподдържани двигатели на безброй километри ...

Аз лично преди да кача тази скоростна кутия и карах със заводската умирах от яд ,че ми свършват оборотите а двигателя има потенциал за още нагоре със скороста.Един път трябваше за възможно най-кратко време да отида на Слънчев бряг до един хотел ,наистина работа на живот и смърт дето се вика - ей богу тогава щом тоя мотор не се потроши разбрах колко е здрав :shock: На магистралата до Чирпан тогава след едно Ауди А6 2,5 ТДИ карах на ограничител много,много километри - 219 км/ч при 6500 мин-1 и двамата на абсолютен кантар ,нито той по-бърз ,нито аз :mhihi: НемА температура на охлаждането да мръдне , нито нещо от звука да се промени ,до някаква степен и заради скъпата синтетика с която карам.

Абсолютно убеден съм ,че нищо не може да се случи на ограничител на 5-та/6-та скорост и на S38 в двете разновидности ,ако веригата му е читава и има истинско масло и охладителна течност :) Най-лошото според мен за един мотор е форсиране на едно място на ограничител, тогава когато всички инерционни моменти,вибрации и сили не се отвеждат по естетвения им път през трансмисията до задвижващите колела , отделно че няма въздушна струя за нужното охлаждане като основен фактор за поддържане на нормална работна температура :!:

Второто по степен най-лошо нещо е да се държи двигателя на края на оборотите на първа и втора скорост ,тогава когато се върти автомобила в кръг на асфалт ...

...

Последното най-лошо нещо е да се форсира двигателя до прага на оборотите на последна предавка ,тогава когато има предостатъчно охлаждане.То са воден радиатор,маслен такъв ,оребрения на скоростна кутия и диференциал.Отделен е и момента ,че в България там където може да се кара най-дълго с 300 км/ч ако позволяват условията ,то е само от Карнобат до Бургас ,отсечка от около 54 км с постоянна скорост от над 250 км/ч ще се стопи за не повече от 10 минути , просто няма как да се смеле мотора ,лично за мен :D
Може и да греша ,но заспалият М50 издържа :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 08 Яну 2009, 19:36

съгласен със с вас,може и на 8об да го караш даден двигател и да не се счупи.
моята позиция е че,на табелата пише на 7-червено,става лошо и там е тавана,щом е така при тези обороти е и скоростта.
ето както обяснява жорето,при новата по-дълга кутия е постигнал и по-голяма скорост,ама при ем-а малко по-трудно би се пробвало колко ще се промени,щото няма никой да тръгне да сменя диф на емчо,за да пробва :mhihi:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София

Мнение от Peicho » 09 Яну 2009, 0:32

Абе хора, къде летите в облаците, не ви ли минава през ум мисълта, че просто тези 315-340 к.с. са недостатъчни за може двигателя да сигне до ограничител на директна предавка, при условие, че не се се движи по нанадолнище??! Е34 М5 ми е любима кола, но просто няма как да вдигне 300 км/ч. Едно Порше 911 турбо с цели 480 кс. и по -ниско тегло вдига макс 310.
Да се върна с един пример пак към моторите, че там имам по-богат опит с високите скорости. Погледнете този клип, интересното е след 1:40 мин:
http://vbox7.com/play:62f305ad
Когато го гледах за първи път преди 7 год. само си мечтаех за такава машина, а впоследствие успях да си я купя, но това между другото. Естествено, точно същото го пробвах на Плодвивската магистрала, веднага след караулката. Та и на клипа ясно се вижда-прекъсвача на тази машина е на малко след 11000 об/мин ама повече от 10200 на директна не може да качи, демек прави зорлем 305 км/ч и то при условие, че до 270 ускорението е мълниеносно както се вижда от филмчето, а този мотор определено ускорява точно 2 пъти повече от една Е34 М5...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 09 Яну 2009, 1:10

В самата статия има доста удачен пример - Алпината. С нейната комбинация от двигател (360 к.с.) и трансмисия (5 степенна) пише, че постига 288 км/ч. За мен лично е добър ориентир за това колко би вдигнало "голямото" М5 - не вярвам да е повече от 288, но вероятно ще е близко до тази цифра макар и надолу, може би 280... ако разбира се данните в статията са достоверни :). Опела и той с 377 к.с. спира на 272.
Та за мен лично М5 трудно може да се доближи до 300 без "жокери" по равен път...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 09 Яну 2009, 10:44

Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook