Окачване на е34 - вьпрос и мнение!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 12 Ное 2008, 13:47

60/40 ще дойде много ниско за нашите улици.
Според мен оптималния вариант е 40/20 или 40/30.
Аз съм с 40/20 пружини на KW и оригинални амортисьори.Колата ми закача рядко и то най-вече предната броня тъй като е по-ниска от оригиналната.
Имай впредвид че при по-ниското окачване ще закъсваш доста по-често когато падне сняг над 5см.
Височинина зависи и от джантите а повечето е34-ки от снимките по-горе са със 17 цола и нагоре джанти ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 12 Ное 2008, 14:44

Breyton написа:60/40 ще дойде много ниско за нашите улици.
Според мен оптималния вариант е 40/20 или 40/30.
Аз съм с 40/20 пружини на KW и оригинални амортисьори.Колата ми закача рядко и то най-вече предната броня тъй като е по-ниска от оригиналната.
Имай впредвид че при по-ниското окачване ще закъсваш доста по-често когато падне сняг над 5см.
Височинина зависи и от джантите а повечето е34-ки от снимките по-горе са със 17 цола и нагоре джанти ;)


Здрасти, вече си мислех че никой няма да помага :roll:
Да и аз си мисля сега че наистина ще дойде много 60/40! Хммм аз съм с гуми 234/45/17 и 255/40/17, гледам си колата и не мога да преценя в действителност колко ще падне ето и нейна снимка....

http://picbg.net/u/31064/20507/225083.jpg

На FK има едни 35/40

До колкото виждам банера ти май се занимаваш с това или?

Предварително благодаря :roll:

P.S. Хайде искам да чуя и други мнения и предложения.... :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 24.10.2008
Пол: Мъж
Кара: Е34-столичанка в повече

Мнение от Манчев73 » 12 Ное 2008, 17:27

ми виж я моита,са6тите гуми на 17 и имам проблеми в БГ(друг е вапроса че отпред ми тежи 8ака)пък и картер лесно се сменя :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 24.10.2008
Пол: Мъж
Кара: Е34-столичанка в повече

Мнение от Манчев73 » 12 Ное 2008, 17:30

pesho написа:Давам ти един изключително приятелски съвет и силно те съветвам да
го приемеш навътре. Евтиното накрая излиза скъпо.
Прави нещата като хората сменяш пружини сменяи и аморт. Пъзарауваи
доказани марки по възможност директно от производител.
Не вярвам някои да ти откаже шипинг до Б-я.
За ТДС а по добре се ориентираи към немски фирми че в щатско тоя
двигател е.......

Успех.

10 X :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 12 Ное 2008, 17:41

Манчев73 написа:
pesho написа:Давам ти един изключително приятелски съвет и силно те съветвам да
го приемеш навътре. Евтиното накрая излиза скъпо.
Прави нещата като хората сменяш пружини сменяи и аморт. Пъзарауваи
доказани марки по възможност директно от производител.
Не вярвам някои да ти откаже шипинг до Б-я.
За ТДС а по добре се ориентираи към немски фирми че в щатско тоя
двигател е.......

Успех.

10 X :yes:


Здрасти, да аз я гледам по няколко пъти на ден твоята :mhihi:
Ти на колко си смакнал...
Тя мойта тъй като я гледам има поне 5-6 см. между калника и гумата и то по мерките на моите пръсти....

:) :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 12 Ное 2008, 19:01

Почти същия размер гуми 40/20 за около 2000 км разбрах че е
оптималния вариянт повече няма смисъл.
Тия мерки с пръстите и аз ги правих ама много голяма е вероятността
да са ти омекнали задните пружини и да не е реално растоянието
между калник и гума, а производителите според мен тия мм ги дават
съобразно сток и изправно състояние на окачването.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 12 Ное 2008, 22:22

pesho написа:Почти същия размер гуми 40/20 за около 2000 км разбрах че е
оптималния вариянт повече няма смисъл.
Тия мерки с пръстите и аз ги правих ама много голяма е вероятността
да са ти омекнали задните пружини и да не е реално растоянието
между калник и гума, а производителите според мен тия мм ги дават
съобразно сток и изправно състояние на окачването.


Здрасти да и аз така си мисля че това 60/40 е прекалено ниско! И май ще се спра на тези вариянти между 40/30 и 40/20...

Що се касае до твоята кола гледам снимките и ми се струва че повечето снимки са ти със старото окачване а само една с 40/20 или се лъжа...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 12 Ное 2008, 22:51

Peter Angelov написа:... а само една с 40/20 или се лъжа...


Не се лъжеш само една е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 12 Ное 2008, 23:43

pesho написа:
Peter Angelov написа:... а само една с 40/20 или се лъжа...


Не се лъжеш само една е.



:D Пък и набито око имам.... :mhihi:

Значи така е с 40/20 много на твоята муцана и стои добре...

Аз продължавам с лутането в дебелите сайтове и фирми :mhihi:

Да видим какво ще стане...

Я погледни това да видим какво ще кажеш :roll:

http://www.otto-zimmermann.de

Охх вече и аз не знам кво да и взема...то туй колата бетер от жената :mhihi: :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 24.10.2008
Пол: Мъж
Кара: Е34-столичанка в повече

Мнение от Манчев73 » 13 Ное 2008, 11:18

Peter Angelov написа:
Манчев73 написа:
pesho написа:Давам ти един изключително приятелски съвет и силно те съветвам да
го приемеш навътре. Евтиното накрая излиза скъпо.
Прави нещата като хората сменяш пружини сменяи и аморт. Пъзарауваи
доказани марки по възможност директно от производител.
Не вярвам някои да ти откаже шипинг до Б-я.
За ТДС а по добре се ориентираи към немски фирми че в щатско тоя
двигател е.......

Успех.

10 X :yes:


Здрасти, да аз я гледам по няколко пъти на ден твоята :mhihi:
Ти на колко си смакнал...
Тя мойта тъй като я гледам има поне 5-6 см. между калника и гумата и то по мерките на моите пръсти....

:) :mhihi:

отпред ми дават около 35мм отзад 25мм гумите ми са на 40 тва е с H&R

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 13 Ное 2008, 11:34

Манчев73 написа:
Peter Angelov написа:
Манчев73 написа:
pesho написа:Давам ти един изключително приятелски съвет и силно те съветвам да
го приемеш навътре. Евтиното накрая излиза скъпо.
Прави нещата като хората сменяш пружини сменяи и аморт. Пъзарауваи
доказани марки по възможност директно от производител.
Не вярвам някои да ти откаже шипинг до Б-я.
За ТДС а по добре се ориентираи към немски фирми че в щатско тоя
двигател е.......

Успех.

10 X :yes:


Здрасти, да аз я гледам по няколко пъти на ден твоята :mhihi:
Ти на колко си смакнал...
Тя мойта тъй като я гледам има поне 5-6 см. между калника и гумата и то по мерките на моите пръсти....

:) :mhihi:

отпред ми дават около 35мм отзад 25мм гумите ми са на 40 тва е с H&R


Здрасти, при теб е супер и аз съм се спрял на тези прожини! Но май никой в BG не ги продава и после слагам Bilstein sport shocks
Само дето незнам като не са комплект как ще съобразя аморт. с прожината.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 13 Ное 2008, 16:44

Peter Angelov написа:.....


Спирачките вече са съвсем друга бира.
Аз съм стигнал до два варианта 850/540 (съответно предни/задни)
и М5/М5 има един колега ама му забравих ника той е правил
последното. Има и отделна тема само за спирачките разтърси се.
Естествено има и цели китове на разни фирмища ... ама там няма да
искаш да се задълбаваш много :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 13 Ное 2008, 17:28

pesho написа:
Peter Angelov написа:.....


Спирачките вече са съвсем друга бира.
Аз съм стигнал до два варианта 850/540 (съответно предни/задни)
и М5/М5 има един колега ама му забравих ника той е правил
последното. Има и отделна тема само за спирачките разтърси се.
Естествено има и цели китове на разни фирмища ... ама там няма да
искаш да се задълбаваш много :mhihi:


Да така е :D Искам да те питам твоите прожини 40/20 от къде ги взе и каква марка че голям проблем!! Тея марки за които говорим никъде ги няма трябва се поръчват... :confused:

Интересно каква ти е идеята за 850/540 трябва да сменяш всичко....

Званях в Руди нито са чували H&R, нито Eibach springs, на KoNi няма също...егати майтапа сме тук...иначе големи фирми :mhihi:

Я вижте тук за какво става въпрос

http://www.shox.com/appguide/shoxshop/p ... isplay.php

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 14 Ное 2008, 21:03

Така искам да ви кажа че след една седмица търсене и лутане се оказа че повечето дилъри и магазини за авточасти са пълни малумници и не си знаят грам от продуктите и стоката която предлагат...смятайте :mhihi: а да не говорим за доставка между 40-50 дена :mhihi: че тъй било най тънко..... :confused: :confused: :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 15 Ное 2008, 12:07

Трудно ще ги намериш тези марки тук в бг.
Ако въпроса е естетически както пишеш в началото на темата вземи си евтини пружини примерно AP, DTS или FK.
Ако държиш на качеството и ти се дават пари вземи си KW.
Каквито и да сложиш удоволствието при шофиране по завой ще е много по голямо ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook