Относно фреон за климата и пълнене

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 23 Апр 2008, 0:39

kraininski написа:а да си чувал че тоя климатик се и запечатва а не само пълни?!
много хора съм виждал да се чудят защо климатика духа 3-4 дни след пълнене от хладилен техник и после пак не ще...
Това със запечатването ме накара много да се смея :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 23 Апр 2008, 8:37

Аз понеже не разбирам от климатици и питах един познат който се занимава и незнам защо ама и той почна да се смее и вика "аман от простотии" :roll: Каза че е напълнил над 200 климатика и още не е "запечатвал" и проблеми за сега няма. Явно този дето е свършил за 3-4 дена просто е имало някъде пробив в системата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 23 Апр 2008, 20:39

Еми то за това и аз нямам фреон в системата явно има пробив, явно ще се наложи да дам 80 лв за пълнене масло на компресора и там някакъв маркер.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 24 Апр 2008, 12:21

До миналата година и моя климатик трябваше да се пълни по 2-3 пъти в годината щото според разградските майстори все нещо ставало (клапан изпускал и т.н) докато накрая Slavianko не ме прати при правилния човек :D откри от къде идва проблема (просто радиатора на климатика,който е отпред беше спукан на 4 места) смениха ми го напълниха го (това стана ако не се лъжа юли месец 2007) и от тогава насам никакви ядове. Преди това редовно се случваше септември да ми напълнят с-мата и като мине зимата пускаш климатика и няма никой. Такива запечатвания и т.н не съм чувал да има.Просто ако всички клапани на с-мата са изрядни и радиаторите също няма какво да се "запечатва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 24 Апр 2008, 12:27

Именно. Мен ме притеснява да не излезе че имам спукано някъде по радиатора, че колкото буклуци се бяха набили по него... :roll: Ама то ще си каже, онзи ден неможах да отида заради ангажименти, ама до няколко дни ще отидя да го заредя и ще видим... :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 24 Апр 2008, 12:33

dj_ennsy_1 написа:Именно. Мен ме притеснява да не излезе че имам спукано някъде по радиатора, че колкото буклуци се бяха набили по него... :roll: Ама то ще си каже, онзи ден неможах да отида заради ангажименти, ама до няколко дни ще отидя да го заредя и ще видим... :confused:
Ми братле преди да ти го заредят накарай ги да ти прегледат системата и ако тече първо си отстрани проблема и тогава зареждай. На повечето майстори им е най лесно да ти вземат парите за зарядка щото става бързо и лесно и ти вземат парите и после ти си чупи главата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 24 Апр 2008, 13:15

Аз за зареждане няма да плащам нищо :) мой човек ще ми го прави, който се занимава с такива работи, но ще е кофти ако е спукан, че ще трябва да давам пари за нов... ама още не се знае де, може и да е ОК всичко, на което се надявам :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 24 Апр 2008, 20:41

Няма да забравя миналото лято как си смених перката на климатика и се зарадвах че всичко е ОК,отивам зареждам климатика и оп майстора вика радиатора има теч,вика най добре нов вземи че един път като тръгне и после няма спиране :) бягам вземам нов и отново весел че климатика ще стане и оп компресора буталцата вътре не правят налягане включва компресора ама КПД само на високи обороти и то над 2500.Намерих 2-ра ръка компресор перфектен че нов не се бара,смениха ми клапанчето от където се зарежда фреона заредиха го масло му сложиха системата мисля беше 1550 +-50 и всичко си стана ОК .Каза ми само майстора да отида това лято да ми смени-филтър на фреона било добре да се смени ама човека отложи за сега защото може би тогава вече ме съжали :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 24 Апр 2008, 21:03

dango написа:Няма да забравя миналото лято как си смених перката на климатика и се зарадвах че всичко е ОК,отивам зареждам климатика и оп майстора вика радиатора има теч,вика най добре нов вземи че един път като тръгне и после няма спиране :) бягам вземам нов и отново весел че климатика ще стане и оп компресора буталцата вътре не правят налягане включва компресора ама КПД само на високи обороти и то над 2500.Намерих 2-ра ръка компресор перфектен че нов не се бара,смениха ми клапанчето от където се зарежда фреона заредиха го масло му сложиха системата мисля беше 1550 +-50 и всичко си стана ОК .Каза ми само майстора да отида това лято да ми смени-филтър на фреона било добре да се смени ама човека отложи за сега защото може би тогава вече ме съжали :mhihi:
Баце ти си за съжаление с тези 1550+лв Къде е тоя майстор да го убия със станцията му за зареждане :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 24 Апр 2008, 21:22

Slavianko аз за системата писах мисля беше 1550 +- фреон а за пари доколкото помня 150 перка 270 радиатор 400 компр 25 клапанчето и 90 фреон с масло и сега остава 100лв за филтърчето на фреона

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 24 Апр 2008, 21:25

е то пак на толко ще отидеш, баси цифрите :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 02 Май 2008, 17:54

Днеска заредих Р134 + някаква добавка (било добре ако компресора е за Р12 какъвто е моя) и сега става хладилник в колата. Заредих 1200гр Р134 , понеже толкова бяха достатъчни за 6 градуса на духалките. Преди да ми заредят системата ми тестваха дали имам теч, после я вакумираха и накрая я заредиха. Излезе ми всичко 140лв.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 02 Май 2008, 18:06

само да вметна от опит
климатика ми е с Р12 по принцип, миналата година го пуснах всичкия и отидох и ми заредиха Р134 вече една година климатика си работи екстра даже еи ся се прибирам и бях го надул на макс и съм премръзнал :mhihi: :mhihi:
та ако има въпроси по тази тема да знаете :idea:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от anidimi » 02 Май 2009, 21:40

dango написа:Няма да забравя миналото лято как си смених перката на климатика и се зарадвах че всичко е ОК,отивам зареждам климатика и оп майстора вика радиатора има теч,вика най добре нов вземи че един път като тръгне и после няма спиране :) бягам вземам нов и отново весел че климатика ще стане и оп компресора буталцата вътре не правят налягане включва компресора ама КПД само на високи обороти и то над 2500.Намерих 2-ра ръка компресор перфектен че нов не се бара,смениха ми клапанчето от където се зарежда фреона заредиха го масло му сложиха системата мисля беше 1550 +-50 и всичко си стана ОК .Каза ми само майстора да отида това лято да ми смени-филтър на фреона било добре да се смени ама човека отложи за сега защото може би тогава вече ме съжали :mhihi:

Виждам че темата е стара но да попитам и аз съм от Бургас. Би ли ми препоръчал някой майстор може и твоя ако си доволен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 04 Май 2009, 3:36

Гледам ,че темата за климатици и аз да се впиша.. Ами аз моя не съм го сменял от две години когато Явор ме праща при негови хора и ми го пълниха с оригиналния старият си ..От тогава си работи ама нещо напоследък беше почнало на мирише гадно пък и парното не топлеше много на слабите степени . Миналата седмица ходих да сменям масла и филтри на колата , че беше станало време и им викам дайте да погледнем и филтъра на климатика, че не съм го сменял от 6 месеца и като го отворихме само дето не се разпадна в ръцете ми ... И целият беше нахакан с пясък и боклуци ..Направо ..Как е възможно за толкова малко време ? После сложихме новият и веднага още като пуснах парното и още на минимума и се усеща, а онзи ден и климата и тя - направо за няколко минути си охлажда много яко в колата както беше миналото лято.Така,че колеги призива ми е към тези колеги който миналото лято не са имали проблем с климатиците и ако случайно това лято като ги включат и им се струва,че охлаждат слабо, сменете си филтрите на климатиците - това е МНОГО ВАЖНО ! Предвид по какви пръшясали пътища караме явно е,че тези филтри трябва да се сменят на всеки преход от сезона -примерно сега от пролет към лято и след това от зима към пролет пак ..

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook